Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Уиз, както при Раян, имат възможност да поискаш чат с жив агент, вместо с Амелия. От еднократния ми опит обаче никаква работа не свърши този агент, защото не разбра проблема ми. Отделно, ако имаш време на разположение и малко нерви за хабене, можеш при промени в разписанието да пишеш в такава тема във формата за complaints. Сега в ненатоварен сезон българският екип за една седмица ми разрешиха случая с общо 3 разменени имейла.

Би трябвало, като виждат, че има бъг в системата им, да не таксуват за услугата. Такъв явно се случва при стари резервации с 5€ флекс.

Публикувано:

Бритиш имат такова правило, ако нещо не работи онлайн заради бъг или не може да се направи онлайн е безплатно по телефона, и съм го ползвал сума пъти. Иначе си има официална такса за обслужване по телефона.

Ако и това работи така ще е супер.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 часа, Loverboy каза:

Уиз премахват импулсния телефон, но вече ще таксуват, ако през телефон се опитвате да направите нещо, което може да се направи и онлайн. Бутат основно към чатбота им Амелия, но като цяло е позитивна промяна: 

 

https://varnautre.bg/2025/01/20/639050-wizz_air_premahna_visokotarifnia_si_telefon_za_obsluzhvane_na_klienti

 

не знам дали не са ги принудили регулаторно, съмнявам се да го правят за доброто на клиента 😀

 

 

IMG_0982.png

Супер удобен телефон е този и забелязах от скоро, че правят всичко на него, не само асистенция.

Повечето мобилни планове нямат много минути към фиксирани мрежи, но на възрастен роднина има домашен тел с 1ст на минута към такива и е супер изгодно така.

Същите тия моите баби имат и бившия Боб план и плащат 1-2лв на месец такса...още се чудя как операторите на се ги закрили.

Иначе за отменен полет първите 1-2-3 дни понякога нищо не може да се буто онлайн,но пак безплатно го правят на този номер.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 часа, Loverboy каза:

Уиз премахват импулсния телефон, но вече ще таксуват, ако през телефон се опитвате да направите нещо, което може да се направи и онлайн. Бутат основно към чатбота им Амелия, но като цяло е позитивна промяна: 

 

https://varnautre.bg/2025/01/20/639050-wizz_air_premahna_visokotarifnia_si_telefon_za_obsluzhvane_na_klienti

 

не знам дали не са ги принудили регулаторно, съмнявам се да го правят за доброто на клиента 😀

 

 

IMG_0982.png

Според мен не е регулаторна принуда, а са сметнали, че така ще им е по изгодно, а за клиентите по приемливо. При импулсните телефони Уиз ер беше принуден да плаща огромни комисиони на операторите, а клиентите не можеха предварително да сметнат колко ще им струва услугата, защото не знаеха колко минути ще трае разговора. Друг проблем на импуслните телефони беше, че не можеха да се набират в чужбина и ако български клиент иска да се обади на авиокомпанията в чужбина беше принуден да се обади на местния в дадената държава импулсен телефон. В роуминг обаче звъненето дори на местни импусни телефони може да се окаже невъзможно.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано:

Имам един въпрос - промених една резервация на трима човека  с друга и при резервирането ми даде доплащане на всеки билет в посока с 5,99 Е. Реших, че цената се е вдигнала и я платих. След резервацията отново погледнах цените на билетите и видях, че са на старите цени / такива, каквито ги гледах преди да почна смяната/. В плащането е записано като "добра цена - 5,99Е". Сега съм в чуденка дали това не е някаква такса? По принцип като гледам цени, гледам да не е от профила ми, възможно ли е да съм таксувана като бот?

 

 

 

viber_image_2025-01-22_20-10-03-781.jpg

Публикувано:
преди 51 минути , Izabela каза:

В плащането е записано като "добра цена - 5,99Е".

Това е нескопосан превод на български. В мейлите на английски това е записано като "Fare price", т.е цената на билета без административната такса.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:
Преди 1 час, Izabela каза:

Имам един въпрос - промених една резервация на трима човека  с друга и при резервирането ми даде доплащане на всеки билет в посока с 5,99 Е. Реших, че цената се е вдигнала и я платих. След резервацията отново погледнах цените на билетите и видях, че са на старите цени / такива, каквито ги гледах преди да почна смяната/. В плащането е записано като "добра цена - 5,99Е". Сега съм в чуденка дали това не е някаква такса? По принцип като гледам цени, гледам да не е от профила ми, възможно ли е да съм таксувана като бот?

 

 

 

viber_image_2025-01-22_20-10-03-781.jpg

Симулирай отново , без да плащаш и на последната стъпка преди плащане, виж дали не пише това или др информация

IMG_8134.jpeg
Ако се окаже това, зв на безплатния и ти ги възстановяват и то с валидност 1г

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:

Edit: оправих се, като избера от менюто на приложението чек-ин и си избера полета, се оказаха там. 

 

Помощ! Зациклих в Мароко - снощи чекирах и уж изтеглих бордните карти, за да ги разпечатам днес, но явно е имало драма с нета и нищо не се е свалило. Сега не мога да отворя нито бордни карти, нито нищо. В приложението ми дава, че съм чекиран, но не ми показва никакви карти, нито ми дава да изтегля такива. Ако влизам през браузър (на телефона), след като логна и ми каже "добре дошъл, Димитър", ако тръгна да си отварям каквото и да е, ми дава "трябва първо да логнете" и забива до там.

Къде мога да намеря тези ш***ни бордни карти? 

 

 

Публикувано:

@stormbringer, стават сакатлъци, особено когато човек обикаля къде ли не, вместо да си гледа яхтата на Майорка. 😉🤪

 

20250119_120257.jpg.047f6d65d59c0d99f5b2a6877d96b1e3.jpg

 

20250119_120318.jpg.226ae4304d95947e5d867d819a0de0b6.jpg

/От тази неделя/

  • Харесвам 10
  • Смея се 5
Публикувано:
преди 4 часа, stormbringer каза:

Edit: оправих се, като избера от менюто на приложението чек-ин и си избера полета, се оказаха там. 

 

Помощ! Зациклих в Мароко - снощи чекирах и уж изтеглих бордните карти, за да ги разпечатам днес, но явно е имало драма с нета и нищо не се е свалило. Сега не мога да отворя нито бордни карти, нито нищо. В приложението ми дава, че съм чекиран, но не ми показва никакви карти, нито ми дава да изтегля такива. Ако влизам през браузър (на телефона), след като логна и ми каже "добре дошъл, Димитър", ако тръгна да си отварям каквото и да е, ми дава "трябва първо да логнете" и забива до там.

Къде мога да намеря тези ш***ни бордни карти? 

 

 

В  Маракеш не беше необходимо да се разпечатват бордни карти,нищо че така пише. Така или иначе се минава гише и там принтират бордни карти. Пътувахме октомври. Ние бяхме платили в хотела да ни ги разпечатат,но много хора не бяха 

 Важното е да сте чекирани.

  • Харесвам 2
Публикувано:
На 23.01.2025 г. в 16:54, Argentique каза:

@stormbringer, стават сакатлъци, особено когато човек обикаля къде ли не, вместо да си гледа яхтата на Майорка. 😉🤪

 

20250119_120257.jpg.047f6d65d59c0d99f5b2a6877d96b1e3.jpg

 

20250119_120318.jpg.226ae4304d95947e5d867d819a0de0b6.jpg

/От тази неделя/

Много хубава яхта, ама дали това е най-късметлийското име за влизане в открито море?

  • Замислям се 1
Публикувано:

Здравейте, как мога да намеря информация за часа на кацане на полет на летище София?

Полетът е кацнал на 10.04.2024 около 03:00 часа, лети от Бари за София, код W64362.

На сайта на летище София не откривам инфо толкова назад, а флай радар искат ъпгрейднат план.

Необходимо ми е за молба за обезщетение. Мислих, че съм снимала таблото, но имам снимка само от бординга в Бари.

Благодаря

Публикувано:
преди 3 минути , Vyara каза:

Здравейте, как мога да намеря информация за часа на кацане на полет на летище София?

Полетът е кацнал на 10.04.2024 около 03:00 часа, лети от Бари за София, код W64362.

На сайта на летище София не откривам инфо толкова назад, а флай радар искат ъпгрейднат план.

Необходимо ми е за молба за обезщетение. Мислих, че съм снимала таблото, но имам снимка само от бординга в Бари.

Благодаря

Ето скрийншот от FR24.

Screenshot2025-01-26at12_24_19.png.3de20379438849342dbb6d30ae926224.png

Кацане в София по разписание в 11:10ч на 09.04.

Реално кацане в 2:49ч на 10.04.

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 23 часа, Фил каза:

От юни до средата на септември са махнали неделните полети до/от Мадрид.  

Да, доста кофти. Сега трябва да мисля как да се прибера..

Публикувано:
преди 45 минути , aleksandrina каза:

С Ryanair. 😉

Само че от края на март натам неделните полети на Ryan от Мадрид към София са рано сутрин :unsure:, а на Wizz бяха вечерни ...

  • Харесвам 4
Публикувано:

Имах сутрешен полет за Мадрид, който ми промениха за след обяд . Има ли смисъл да им звъня да искам  безплатна промяна на датите или и да звъняа няма да има ефект? По принцип исках да гледам мач на Реал Мадрид и този полет след обяд не ме устройва....

Публикувано:

Винаги като сменят полета имаш възможност за избор безплатно, не само каквото ти предлагат (ако промяната не е много малка).

Публикувано:
преди 1 час, muffytoz каза:

Имах сутрешен полет за Мадрид, който ми промениха за след обяд . Има ли смисъл да им звъня да искам  безплатна промяна на датите или и да звъняа няма да има ефект? По принцип исках да гледам мач на Реал Мадрид и този полет след обяд не ме устройва....

В колко кацаш местно време и от колко часа започва мача?

Публикувано:
преди 8 часа, Otnesen каза:

В колко кацаш местно време и от колко часа започва мача?

Кацаме след като е започнал мача 😞

преди 9 часа, neuromancer каза:

Винаги като сменят полета имаш възможност за избор безплатно, не само каквото ти предлагат (ако промяната не е много малка).

Явно за тях е малка понеже не ми дава опция за промяна. Полетът ми беше за 6 и 10 сутринта, но го смениха за 15:30 

 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   10 магеланци

    • Tani
    • ruwenzogy
    • Elly_A
    • horus92
    • Мрън
    • fxtrader
    • S.G.
    • tougherty
    • kakadu
    • Kristiyan Desev
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.