Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 3 минути , Zaro каза:

Реално е само Милано, според часовете и полетите :) Иска обаче допълнителна нощувка и билети за допълнителната отсечка на Фречаросата.

 

Пробвай до Бари за 5 евро  с Мариното:)

Публикувано:
преди 1 минута , Hollywood каза:

 

Пробвай до Бари за 5 евро  с Мариното:)

Не става, няма полети на моите дати. Полетът ми беше на 31 октомври вечерта. Сега вече търся 1 ноември, но не в ранните часове, а единствената опция е Милано с Райън или Уиз. Освен ако не върнат полета на 31 октомври от Болоня :)

Нямам кой знае колко избор. Въпросът е кои загуби ще са по-големи - от новите билети и нощувки или ако прежаля каквото съм платил. Щото схемата започва да става много сложна.

Публикувано:
преди 14 минути , Георги Матеев каза:

 

След като изпратих на Customerrelations1@wizzair.com точни данни (номер на резервация, дати на настаняване, номер на Уиз сметка) и за юлските си резервации, от които също липсва кешбека, получих следния отговор:

 

Благодаря за изпратените данни, сумите ще бъдат заредени като баланс на профила Ви в срок от 1 месец. Моля и в бъдеще да ни изпращате информация в посочения формат.

 

Оставам с впечатление, че кешбекът вече няма да се начислява автоматично както преди и винаги ще трябва да се пращат данните по имейла... А Мануела ръчно ще зарежда парички по сметката после :)

Тц, тц, а дано да не е така. Ще им пиша и аз тогава.

Публикувано: (редактирано)

Лоши новини от Уизеър:

"Online check-in

For bookings made on and after 15 August 2017, availability of online check-in is based on your seat selection:     

  • If you have purchased a seat during your booking: 30 days before your flight                   
  • If you have no seat purchased: 48 hours before your outbound flight        
  • For return flights, if you have no seat purchased: after outbound check-in is open, up to 15 days before your inbound flight."

 

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/booking-information/check-in-and-boarding#accordion-4

 

Не, че не е очаквано.

 

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/wizz-services/fare-lock#/

 

УИЗ въвеждат fare lock  за 48 ч. за резервации, които се правят поне седмица преди датата на полета. Таксата за това блокиране на цената е 6 лв.

Редактирано от master_of_germs
  • Харесвам 4
Публикувано:

След като разбрах от вас за кеш бек-а, направих резервация за 3 двойни стаи. Обаче резервацията се води на човека на който е първата стая. Как мога да го променя? В този случай няма да има кеш бек май?

Публикувано:
преди 24 минути , Таньо каза:

Лоши новини от Уизеър:

Не, че не е очаквано.

 

вероятно е да пропускам нещо основно, но всъщност каква разлика би имало дали ще се чекираш 30 или 2 дни преди полет, като така или иначе си без определени места? някакъв проблем виждам единствено ако обратният полет е след 16 дни и е от летище, на което не минават мобилни бордни карти и ще възникне допълнително неудобство с разпечатване на хартия..... в такъв случай може би е добре да съберем информация кои летища са такива, и съответно неудобното чекиране да се избегне с покупка на места

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 25 минути , master_of_germs каза:

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/wizz-services/fare-lock#/

 

УИЗ въвеждат fare lock  за 48 ч. за резервации, които се правят поне седмица преди датата на полета. Таксата за това блокиране на цената е 6 лв.

Аз ползвам fare lock, като задавам плащане по банков път. Изпробвано е, че работи до 3 работни дни.

  • Харесвам 5
Публикувано:
В момента, Zaro каза:

Аз ползвам fare lock, като задавам плащане по банков път. Изпробвано е, че работи до 3 работни дни.

Значи ще махнат плащането по банка ;)

 

Публикувано: (редактирано)
преди 13 минути , antea каза:

вероятно е да пропускам нещо основно, но всъщност каква разлика би имало дали ще се чекираш 30 или 2 дни преди полет, като така или иначе си без определени места? някакъв проблем виждам единствено ако обратният полет е след 16 дни и е от летище, на което не минават мобилни бордни карти и ще възникне допълнително неудобство с разпечатване на хартия..... в такъв случай може би е добре да съберем информация кои летища са такива, и съответно неудобното чекиране да се избегне с покупка на места

Аз го разбирам като чекиране без избор на място, т.е. безплатно вече не е както досега 30 дни, а само 2 дни . /Модела на Райън./

Естествено, че не е проблем - просто въвеждане на рестрикция, която следва да донесе пари на превозвача.

Редактирано от Таньо
Публикувано:

ами и аз така го разбирам като теб, въпросът е, че се чудя какво печели някой, ако се чекира /безплатно или не/ 30 дни, вместо само 2 дни преди полета? особено при безплатния вариант, когато е решил да приеме каквито места му определи системата

Публикувано: (редактирано)
преди 3 минути , Таньо каза:

Аз го разбирам като чекиране без избор на място, т.е. безплатно вече не е както досега 30 дни, а само 2 дни . /Модела на Райън./

Публикувах тук с надежда да бъда опроверган.

Няма как да бъдеш оправдан, тъй като информацията е поставена в официалния им сайт на Check-in. Разликата наистина е когато полетът е след повече от 15 дни, а се явява свързващ (прибиращ) с друг полет и е от летище, което не приема мобилни бордни карти (на прима виста се сещам за Братислава, а май и Фез беше такова), та се налага човек да търси къде да разпечата хартиените докато е на път.

Редактирано от chandni
  • Харесвам 3
Публикувано:
В момента, antea каза:

ами и аз така го разбирам като теб, въпросът е, че се чудя какво печели някой, ако се чекира /безплатно или не/ 30 дни, вместо само 2 дни преди полета? особено при безплатния вариант, когато е решил да приеме каквито места му определи системата

Колкото и странно да ви се струва, и сред магеланците има хора, които използват стари Нокии вместо смартфони, и нямат принтери у дома или в работата си.

  • Харесвам 8
Публикувано:
преди 2 минути , antea каза:

ами и аз така го разбирам като теб, въпросът е, че се чудя какво печели някой, ако се чекира /безплатно или не/ 30 дни, вместо само 2 дни преди полета? особено при безплатния вариант, когато е решил да приеме каквито места му определи системата

Да, просто ще успяват да продадат повече места на хора, които не са като тебе и мене и искат сигурност.

В момента, chandni каза:

Няма как да бъдеш оправдан, тъй като информацията е поставена в официалния им сайт на Check-in. Разликата наистина е когато полетът е след повече от 15 дни, а се явява свързващ (прибиращ) с друг полет и е от летище, което не приема мобилни бордни карти (на примависта се сещам за Братислава, а май и Фез беше такова), та се налага човек да търси къде да разпечата хартиените докато е на път.

Да, възможното неудобство ще увеличи продажбите на платени места, а и .... 48 часа не са ли най-малкото на брой сред low cost превозвачите? 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 минути , antea каза:

особено при безплатния вариант, когато е решил да приеме каквито места му определи системата

Относно автоматчно разпределените места си мисля, че те са разпределени още в момента на покупката на билетите, а не по време на чекина. Преди няколко дни чекирах полет до Братислава - самолетът беше позапълнен вече от чекирани и закупени места (проверих първо какви места има налични). Последователността ни на на чекиране беше 23 и 24 и ни даде места на 16-ти ред. 3 дни по-късно чекирах обратния полет, като последователността на чекиране беше 1 и 2 (т.е. бяхме първите чекирали се), места имаше из целия самолет, а отново ни сложи на 16-ти ред.

  • Харесвам 1
Публикувано:

от друга страна по-краткият срок за чекиране определено ще дава и по-ясна картина за предполагаемо свободните места, които евентуално ще останат - практически ще се чекират хора, които почти 100% ще пътуват, докато сега не е рядко някой да се чекира 30 дни по-рано, да му се сменят плановете за цял месеч напред, и по никакъв начин да не уведоми компанията, просто защото не е и длъжен да го прави

преди 1 минута , chandni каза:

Относно автоматчно разпределените места си мисля, че те са разпределени още в момента на покупката на билетите, а не по време на чекина. Преди няколко дни чекирах полет до Братислава - самолетът беше позапълнен вече от чекирани и закупени места (проверих първо какви места има налични). Последователността ни на на чекиране беше 23 и 24 и ни даде места на 16-ти ред. 3 дни по-късно чекирах обратния полет, като последователността на чекиране беше 1 и 2 (т.е. бяхме първите чекирали се), места имаше из целия самолет, а отново ни сложи на 16-ти ред.

и аз така мисля, защото за билети през ноември, купени през март, си ни излязоха места веднага в имейла с потвърждението, без да ги купуваме, и дори чекирането е отдавна вече налично в системата им, просто не съм го потвърдила

Публикувано:
преди 3 часа, Георги Матеев каза:

 

След като изпратих на Customerrelations1@wizzair.com точни данни (номер на резервация, дати на настаняване, номер на Уиз сметка) и за юлските си резервации, от които също липсва кешбека, получих следния отговор:

 

Благодаря за изпратените данни, сумите ще бъдат заредени като баланс на профила Ви в срок от 1 месец. Моля и в бъдеще да ни изпращате информация в посочения формат.

 

Оставам с впечатление, че кешбекът вече няма да се начислява автоматично както преди и винаги ще трябва да се пращат данните по имейла... А Мануела ръчно ще зарежда парички по сметката после :)

Предпоалгам, че под точен формат имат предви формата на сайта им... 

То пък така ми се получи, че тъкмо да пиша оплакването и викам, да проверя пак в Уизз и кешбека се беше появил :)

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 27 минути , ferdi_mruvkata каза:

Предпоалгам, че под точен формат имат предви формата на сайта им... 

То пък така ми се получи, че тъкмо да пиша оплакването и викам, да проверя пак в Уизз и кешбека се беше появил :)

 

Имаше се предвид на имейла им да се изпращат booking.com резервациите в следния формат:

 

номер на резервация - дати на настаняване - номер на Уиз сметка

Публикувано:
преди 2 часа, antea каза:

като така или иначе си без определени места?

При Уиз още с покупката на билет имаш вече определени места,които преди чекина ако някой не ти ги купи си остават същите и след като се чекираш безплатно

Публикувано:

Имам резервация до Болоня през февруари от "онези" по 2.99 евро, която платих от уиз сметката. Места не купих. В пътния план пише места 16Д и 16Е. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз защо нямам нищо? Имам билети до Варна за септември, закупени през юли, на Пътен план под картинката със седалката пише Не е избрано място. Същото е и с едни билети до Рим през декември, по 2,99евро, купени април-нямам място и там. :(

 

Публикувано:
преди 7 часа, Георги Матеев каза:

 

След като изпратих на Customerrelations1@wizzair.com точни данни (номер на резервация, дати на настаняване, номер на Уиз сметка) и за юлските си резервации, от които също липсва кешбека, получих следния отговор:

 

Благодаря за изпратените данни, сумите ще бъдат заредени като баланс на профила Ви в срок от 1 месец. Моля и в бъдеще да ни изпращате информация в посочения формат.

 

Оставам с впечатление, че кешбекът вече няма да се начислява автоматично както преди и винаги ще трябва да се пращат данните по имейла... А Мануела ръчно ще зарежда парички по сметката после :)

Аз получих същият отговор за непреведен кешбек от юни и юли месеци. Сега чакам, пък да видим.

 

Публикувано: (редактирано)

Ето тук се виждат. Имам ги и през март, когато резервирах , и през юли, когато добавих приорити. На схемата в самолета излитат заети. Ще видим...

Отивам и аз да спамя Мануела.:biggrin:

20170816_195615.jpg

Редактирано от bibi
  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.