Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 1 минута , yordanov каза:

Така е от началото на зимния период и ще продължи до края му. След това се връщат отново на А320.

Явно са нямали какво да правят А321 през зимата, защото е супер нелогично.

Публикувано:
преди 5 часа, Боби каза:

обясних като за малоумен този път, дано зацепи :biggrin:

А в кое подменю пишеш, Боби?

Публикувано:
преди 3 минути , noshtna_ptica каза:

А в кое подменю пишеш, Боби?

Не в сайта, а на мейл направо: customerrelations1@wizzair.com

Преди от този мейл са ми отговаряли по такива въпроси.

Публикувано:

И на мен нищо не са ми превели още. Дано да остане автоматичното обновяване, понеже 100% ще изгоря с някоя забравена резервация...

Публикувано: (редактирано)
На 21.11.2017 г. в 17:10, Боби каза:

 

Шах и мат.

 

Dear Mr. XXX,

 

Please allow us to continue the correspondence in its original working language as per established Wizz Air protocol.

 

While we perfectly understand your claim, we would like to once again state that all Wizz Credits assigned by booking.com are transferred by said third party provider and solely by them. We declare that we have no authorization to transfer Wizz Credits on their behalf, nor are we responsible for the processing, tracking, or transfer of said credits as booking.com provides customers with them independently.

 

We therefore regret to inform you that we cannot be of further assistance on the matter. For more information, please once again be advised to contactbooking.com.

 

Best regards,

 

BORISLAVA MANOVA

Последният отговор , който получих вчера е че ще получа кеш бек до 2 месеца, тъй като имали затруднения с изплащането му. До сега това не се е случвало и такава мъка по получаването на кредити ме е имало. 

Редактирано от liliya
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 12 минути , liliya каза:

Последният отговор , който получих вчера е че ще получа кеш бек до 2 месеца, тъй като имали затруднения с изплащането му. До сега това не се е случвало и такава мъка по получаването на кредити ме е имало. 

Аз погнах booking. Отговориха ми бързо, че ще запознаят отговорния отдел и ще се свържат с мен за яснота кога да очаквам кредита. Обясниха, че условията на тази програма предвиждат зареждането на уиз кредита в месеца следващ престоя. Помолих за изчерпателните общи условия на тази програма, тъй като аз поне не съм ги виждал публикувани никъде. Чакам отговор.

Усещането ми е, че booking са се престарали с програмите за кеш бек и няма кой да обработи многото заявки - нито за изплащане по карта нито за уиз кредит.

Публикувано:

На мен пък от Booking току що ми писаха следното относно Уиз кредита:

 

Цитат

We have received your email regarding Wizz Air credits. This is not something that booking.com provides or can help you with.
We are very sorry as this is not the response you were looking for, but we strongly recommend you contact the airline provider again.
Is there perhaps a friend or family member who has received such points/credit before that may be able to help you further?

Предполагам, че съм случил на някой агент, който изобщо не знае за какво иде реч, че с това "Is there perhaps a friend or family member" направо ме хвърли в тъча. :lol:

  • Шок 1
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 4 часа, Боби каза:

Аз погнах booking. Отговориха ми бързо, че ще запознаят отговорния отдел и ще се свържат с мен за яснота кога да очаквам кредита. Обясниха, че условията на тази програма предвиждат зареждането на уиз кредита в месеца следващ престоя. Помолих за изчерпателните общи условия на тази програма, тъй като аз поне не съм ги виждал публикувани никъде. Чакам отговор.

Усещането ми е, че booking са се престарали с програмите за кеш бек и няма кой да обработи многото заявки - нито за изплащане по карта нито за уиз кредит.

Можете да симулирате нова резервация в Букинг и до полето,в което въвеждате членския номер, излизат условията.

Публикувано:

Класическа ситуация. Booking.com прехвърля топката на Wizz, а Wizz прехвърля топката на неизвестно third party. Няма виновни, няма и кешбек в акаунта :) Отивам да се оплача на арменския поп.

  • Харесвам 2
  • Смея се 2
Публикувано:

А нямат право на това, поне според условията, които самите те са публикували на сайта си (благодаря на @mamaivy за осигурената информация)

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/partner-services/hotels/terms-of-booking-com#/

Пак атакувах Боряна с цитати от условията ;)

Публикувано:

Пак проблеми.Тази нощ полета от Лутън ,не кацна във Варна ,а в София/предполагам липса на видимост във Варна/.По  нощите хората са кацнали в София.Самолетът за дортмунд още не е излетял..

Публикувано:

Някой има ли идея как работи в момента алгоритъмът за разпределение на свободните места в Уиз ер? Последните 6 месеца ми се случиха следните случки при пътуване в една резервация:

 

- Пътуваме четерима семейно без запазанени места и системата безплатно ни сложи един до друг.

- Пътуваме двама в една резервация. В единият полет ни радели с 15 реда, а в другия полет ни даде места един до друг.

- Пътуваме пак семейно четеримата, като запазих 3 места едно до друго, а за четвъртото не платих. Неплатеното място ми го даде безплатно на 16 реда от резервираните места, при положение, че имаше свободно място и на следващия ред.

 

За сега не намирам някаква логика в системата, но вероятно след последните промени от миналия месец и алгоритъмът е сменен. Доста гадно би било ако като при Ryanair съзнателно раделят хората на една резервация, но без да има някаква отстъпка за семейства пътуващи с деца.

 

 

Публикувано:
преди 3 минути , antea каза:

при последното чекиране /преди 2 седмици/ три безплатни места ни ги дадоха заедно на един ред

Може би е било набутване да купя частично резервирани места, защотото така ни раздели :(

Публикувано:

Не загрявате ли искат да платиш и четвъртото :) Иначе на семество ,без резервации на умето на жената стана следното:1.Тя се чекира  и в двата полета,място до пътеката.2.Аз втори ,място в средата.3Синът ни ,място до прозореца ,всички на 1 ред :)

Публикувано:
преди 31 минути , Topfly каза:

Някой има ли идея как работи в момента алгоритъмът за разпределение на свободните места в Уиз ер?

Преди седмица - двама и в двете посоки един до друг.

Места до пътеката и средно. Чекиране в първия ден, но не в първите часове. Местата бяха в задната част на самолета - А 321.

Самолетите - абсолютно пълни!

  • Харесвам 1
Публикувано:

Доколкото знам, Wizz ти определят безплатни места още при резервацията, които ако не бъдат избрани от някой плащащ за място, си остават същите - без значение дали си се чекирал 3 дни или 3 часа преди полета. Когато си платил 3 места, ти си изпратил членовете на семейството си на различни от първоначално разпределените им места, а за теб е останало предварително разпределеното ти място. Ако не беше плащал 3-те места, всички щяхте да сте един до друг отзад, там, където си бил сам в последствие.

  • Харесвам 5
Публикувано:
On 11/25/2017 at 4:32 AM, georgievgi76 said:

Пак проблеми.Тази нощ полета от Лутън ,не кацна във Варна ,а в София/предполагам липса на видимост във Варна/.По  нощите хората са кацнали в София.Самолетът за дортмунд още не е излетял..

Хората още нямат технология за напълно "сляпо" кацане  при видимост под 200м. Все пак по-добре контролиран сблъсък със земята (ака кацане) в София пред всичко останало... :)

За сметка на това Wizz са изпратили машина от Катовице и полетът от Варна до Меминген е бил изпълнен по график. ;)

 

Отново дойде зимата и все по-често ще ставаме свидетели на мълга в София, силни ветрове във Варна и Бургас, затворено летище в Пловдив, пренасочвания към Пловдив, Солун, Белград, Букурещ, връщащи се самолети във Виена, Мюнхен и Франкфурт, ... Почти винаги тези приключения са предизвикателство за търпението на пасажерите и малко психологическа подготовка, че е възможно да се случи + теоретична подготовка какви са ни правата не е излишна.

Приятно, безаварийно и спокойно пътуване на всички по време на наближаващия натоварен за пътувания период на годината! :)

  • Харесвам 10
Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, akair каза:

:)

 

Узи взеха поука от  предишната сутрешна ротация до  Варна. При честите мъгли на Варна, разписанието на машината пропадаше.  Сега Варна е последна ротация, и я се лети, я не. :)

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Публикувано:

Не е точно новина, но това не мога да не го споделя понеже леко се шокирах. Двата ми билета до Лисабон за 5-8 Май, които още при пускането на линията взех за общо 160 лв, в момента се продават за 1876 лева (и то с дискаунт клуб)! На Уиз леко им се е разхлопала някоя дъска :O

 

image.png.15e46a31bcf89d1bec9f51faff3a867d.png

  • Харесвам 1
  • Шок 3
  • Смея се 8
Публикувано:
В момента, Георги Матеев каза:

Не е точно новина, но това не мога да не го споделя понеже леко се шокирах. Двата ми билета до Лисабон за 5-8 Май, които още при пускането на линията взех за общо 160 лв, в момента се продават за 1876 лева (и то с дискаунт клуб)! На Уиз леко им се е разхлопала някоя дъска :O

 

image.png.15e46a31bcf89d1bec9f51faff3a867d.png

Това е повече от скандално вече :D 

Публикувано: (редактирано)
преди 2 часа, Георги Матеев каза:

Не е точно новина, но това не мога да не го споделя понеже леко се шокирах. Двата ми билета до Лисабон за 5-8 Май, които още при пускането на линията взех за общо 160 лв, в момента се продават за 1876 лева (и то с дискаунт клуб)! На Уиз леко им се е разхлопала някоя дъска :O

 

image.png.15e46a31bcf89d1bec9f51faff3a867d.png

Може да е някаква грешка - на мен в момента ми дава цена за тези дати 439,99 и 537,99лв.

Редактирано от Георги
латиница->кирилица
Публикувано:
преди 2 часа, iaia_mama каза:

Може да е някаква грешка - на мен в момента ми дава цена за тези дати 439,99 и 537,99лв.

Няма грешка - цената на скриншота е за двама човека.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • Lilija
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.