Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 24 минути , Branko каза:

Имам променен полет София - Атина с един ден от първоначално закупения.Билета е купен през Оподо и ще трябва да се свържа с тях за промяната.

Какво означава имам променен полет? Получи имейл от уиз за променен час/дата ли? Или от Оподо? Или ти самия искаш да си промениш датата на билета, който си купил? Не става много ясно...

Публикувано:
преди 29 минути , Branko каза:

Имам променен полет София - Атина с един ден от първоначално закупения.Билета е купен през Оподо и ще трябва да се свържа с тях за промяната.Някой знае ли колко дни напред и колко назад мога да искам да се променят датите от първоначалната?И дали може да сменя и по възможност дестинацията или поне да обърна тази на Атина-София?

 

15 дни назад, 30 дни напред. За обръщането на дестинацията не съм сигурен. Другият вариант е връщане под формата на Уиз кредит 120%.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , Zaro каза:

Другият вариант е връщане под формата на Уиз кредит 120%.

При билет, закупен от посредник, не мисля, че това е опция... :)

  • Харесвам 1
Публикувано:
В момента, chandni каза:

При билет, закупен от посредник, не мисля, че това е опция... :)

Възможно е, но по принцип няма логика. Сега ще се намери някое регулаторно гуру да цитира регламент, според който не може потребителите да имат различни права според мястото на покупката. :)

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 минути , violeta каза:

Какво означава имам променен полет? Получи имейл от уиз за променен час/дата ли? Или от Оподо? Или ти самия искаш да си промениш датата на билета, който си купил? Не става много ясно...

Е как да не става ясно.Променен е с един ден,както съм и написал.Тази промяна не може да стане от Оподо а от Уиз.Видях в разписанието,но нямам мейл

преди 3 минути , chandni каза:

При билет, закупен от посредник, не мисля, че това е опция... :)

Мдаа...не е :)

Публикувано:
преди 17 минути , Zaro каза:

 

15 дни назад, 30 дни напред. За обръщането на дестинацията не съм сигурен. Другият вариант е връщане под формата на Уиз кредит 120%.

Могат да възстановят сумата на посредника и той на мен след това.Но не е опция,защото е от онези купени по време на черния петък и струва символични стотинки:)

Публикувано:

Не можеш да сменяш Атина. Аз настоятелно питах дали не може да ми я сменят с някоя италианска, но ме увериха, че алтернива на Атина няма.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 13 минути , Ilian359 каза:

Не можеш да сменяш Атина. Аз настоятелно питах дали не може да ми я сменят с някоя италианска, но ме увериха, че алтернива на Атина няма.

Мдааа.А да се обърне Атина-София?

  • Замислям се 1
Публикувано: (редактирано)
преди 6 минути , Branko каза:

Мдааа.А да се обърне Атина-София?

Няма да искат. Особено, че не можеш да се пазариш направо с Уиз, а трябва да минаваш през посредник ...

Аз бих пробвал директно с Уиз да преговарям, пък ако стане.

Редактирано от 45#2
Публикувано:
преди 3 минути , Боби каза:

Няма да искат. Особено, че не можеш да се пазариш направо с Уиз, а трябва да минаваш през посредник ...

Аз бих пробвал директно с Уиз да преговарям, пък ако стане.

Уиз искат 15 евро за смяна ,когато си купил през посредник а не през тях

Публикувано:
преди 1 минута , Branko каза:

Уиз искат 15 евро за смяна ,когато си купил през посредник а не през тях

Значи си за нов билет, особено ако първия ти е стувал стотинки :)

Публикувано:
преди 6 минути , Боби каза:

Значи си за нов билет, особено ако първия ти е стувал стотинки :)

Е все пак остава варианта за безплатна промяна на датите 15 назад и 30 напред през Оподо :)

Ако не се намери друг вариант:)

Публикувано: (редактирано)
На 1.04.2018 г. в 23:58, Георги каза:

Някъде го бяхме говорили из темите, но не се сещам точно къде. Общо взето заключението беше, че е неясно формулирано, но до сега няма случай да са върнали някой с количка, защото детето е твърде голямо. 

Намерих го по-назад в темата, но до конкретен отговор не се е стигнало. В тази връзка изпратих и-мейл на Уиз с въпроса какво за тях е "малко дете" и до колко години има право на безплатна детска количка. Отговориха ми: " Уважаема г-жо , Благодарим Ви, че се свързахте с отдел „Обслужване на клиенти“ на Уиз-Ер. Във връзка с Вашето запитване, бихме искали да Ви уведомим, че сгъваема детска количка или малко столче могат да бъдат взети на борда за деца под 2-годишна възраст. Ако имате нужда от допълнителна информация, моля последвайте линка по-долу: https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/putnicheska-informatsiya/bagazh#/ ".  В случая линка е към таксите за чекиран багаж. Това е малко странно, защото именно с тях летях миналото лято, когато детето беше на 2г. и 8-9 мес. и си взехме количката без проблем. Сега се чудя да я нося ли изобщо до летището при този отговор.

Р.S. Свързах се по телефона с Уиз. Според тяхната служителка, мога да превозвам безплатно детска количка, ако детето пътува с мен и е до 4г.

Приемам всякакви съвети.

Редактирано от tara
Публикувано:

Сигурно е обсъждано, но да попитам леко притеснено какво трябва да означава тази такса:

 

Такса за изпуснат полет На полет, на пътник ‎70,00 €

 

:O

     
Публикувано:

Означава такса за презаверяване на билет за следващ полет до същата или алтернативна дестинация. 

Казвам го от опит :)

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 53 минути , Ilian359 каза:

Означава такса за презаверяване на билет за следващ полет до същата или алтернативна дестинация. 

Казвам го от опит :)

То за това нямаше ли такса промяна на полет, която е двойно по-ниска, или се бъркам нещо?!?

Публикувано:

Според мен промяна на полет е преди полета, изпуснат полет е след като вече е минал и ти не си се качил.

При всички случаи ако просто пропуснеш полета и после не се занимаваш, няма да ти вземат нищо повече от това, което си платил.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Те напоследък си публикуват зимното разписание на части, вероятно не са стигнали до тези полети. 

  • Харесвам 3
Публикувано:
На 4/5/2018 в 15:43, tara каза:

Намерих го по-назад в темата, но до конкретен отговор не се е стигнало. В тази връзка изпратих и-мейл на Уиз с въпроса какво за тях е "малко дете" и до колко години има право на безплатна детска количка. Отговориха ми: " Уважаема г-жо , Благодарим Ви, че се свързахте с отдел „Обслужване на клиенти“ на Уиз-Ер. Във връзка с Вашето запитване, бихме искали да Ви уведомим, че сгъваема детска количка или малко столче могат да бъдат взети на борда за деца под 2-годишна възраст. Ако имате нужда от допълнителна информация, моля последвайте линка по-долу: https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/putnicheska-informatsiya/bagazh#/ ".  В случая линка е към таксите за чекиран багаж. Това е малко странно, защото именно с тях летях миналото лято, когато детето беше на 2г. и 8-9 мес. и си взехме количката без проблем. Сега се чудя да я нося ли изобщо до летището при този отговор.

Р.S. Свързах се по телефона с Уиз. Според тяхната служителка, мога да превозвам безплатно детска количка, ако детето пътува с мен и е до 4г.

Приемам всякакви съвети.

Моят съвет: отиваш си с количката, и ако съвсееем случайно някой ти се заяде ги караш да покажат къде в общите условия пише какво е ограничението и каква е дефиницията за "малко" дете. Очевидно и те незнаят и е въпрос на свободна интерпретация :) Щеше да е по-добре, ако тази от телефона беше отговорила на имейла за да го имаш написано за четирите години, но при положение, че липсва в условията няма какво да се притесняваш така и така. 

Публикувано:

Хайде, и Уиз с номерата на Райян за местата. Разхвърлят хората из целия самолет. Аз го очаквах това, че ще се случи, но вече е факт. На Райян поне са им евтини местата и винаги си купувам, но тези за по 15-25 лева ще имат взимат.

  • Шок 4
  • Замислям се 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   3 магеланци

    • Tani
    • DGTG
    • КолЮ
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.