Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 3 минути , saved_ каза:

Добре, имам следния въпрос: Имам букнати билети от София до Рим в края на Ноември, но днес разбирам, че линията се закрива напълно и билетите са пренасочени към Милано, което ама никак не ме устройва. Билетите съм купувала през lastminute. На кого да пиша поне да ми върнат парите за билетите?

На когото си платила. Предполагам, че в твоя случай това е Lastminute.

Публикувано: (редактирано)

Решения има, но когато полета е просто свързващ, нямам никакво време за губене за влакове и пр... Моля конкретно по въпроса 🙂

 

PS. Сега прерових целия сайт на lastminute и няма един едничък имейл, на който да си напиша оплакването.... А в профила ми в сайта на lastminute си стои резервацията от София до Рим 😞

Редактирано от saved_
Публикувано:

Трябва да чакаш мейл от Lastminute за промянта,  но кога Wizz ще ги уведомят не е съвсем сигурно. 

 

Ако си нетърпелива ето английския номер на групата Lastminute/ Btavofly/Rumbo/Volagratis  :

 

+44 800 083 4000

 

Съпорта им е добър  🙂

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
преди 1 час, saved_ каза:

Добре, имам следния въпрос: Имам букнати билети от София до Рим в края на Ноември, но днес разбирам, че линията се закрива напълно и билетите са пренасочени към Милано, което ама никак не ме устройва. Билетите съм купувала през lastminute. На кого да пиша поне да ми върнат парите за билетите?

На Райънеър първо, след като потвърдят пиши на Ластминът н Туитър и до 2-3 дена ги връщат в картата и пишат мейл.

Редактирано от vinidj
Публикувано: (редактирано)

Има ли някаква цикличност, която да се има предвид при правенето на зимното разписание на Уиз. Изглежда всяка година препланират зимното си разписание и спират някои линии. Кога обичайно става това и може ли да се определи времеви отрязък, в който е по-сигурно да се купуват зимни полети на УИЗ? Иначе последните ми 3 билета на УИЗ бяха 100% прецакани, включително един летен заради техни промени. Клетви, че няма да летя повече с тях ми се струват прекомерни, щото цени по 15 евро изкупуват повечето от дискомфорта, но все пак вече са дразнещо ненадеждни.  По повод на спрения Рим, има ли изобщо опция от сайта или мобилното приложение да се поиска връщането на парите директно, а не под формата на уиз кредит, макар и с 20% повече? В хипотезата, че още няма имейл, уведомяващ за промяната. 

Редактирано от SLX
Публикувано:

Направило ми е впечатление, че септември и март, голяма част от авиокомпаниите правят промени в разписанията си ( и Аерофлот, и БГер...). 

По въпроса за връщането на парите- на нас ни ги върнаха по карта, а не като кредити.

Честно казано и 15Е да са билетите, неудобството да правиш планове, да планираш отпуск, да резервираш е това, което ме възпира от подобни "оферти". Дет се казва, нямам келепир от полет 15 Е, с възможност да пропаднат планове за 1015 Е. Проблемът в БГ е, че и най- скъпите билети да си взема, сигурност- нямам. Раян стачкуват перманентно, БГер не са ми точно в списъка със сигурни компании, та така... 

  • Харесвам 5
Публикувано:

Пиша тук, като се надявам питането ми да спада в категорията „въпроси”, а не в „искам да се оплача”.

Имам сменена дата на полет от Атина за София. Съгласявам се с промяната и искам да маркирам „съгласен с промяната”. Не ми се получава в продължение на 3 дни от два компютъра с различни браузъри. Последващо действие ми е да си сваля мобилното приложение( не съм ползвала до сега) —е, стана. Доплатих Приорити и места и бордните карти са налице.

До тук беше историята.

Сега искам(за всеки случай, като за първо пътуване с мобилна бордна карта) да  разпечатам и на хартия.

Да, да, ама не.

Мобилната не виждам как да я препратя, за да мога да я получа като файл за разпечатване на компютъра си, а бордни карти нямам в профила си в сайта на wizz air.

 Отдавам го на моята неопитност с приложението, но си имам и едно наум заради сайта на wizz air, с който скъсах бая нерви, а ,определено, не го ползвам за първи път.

Моля, помогнете на бедния Ханс!

 

Публикувано: (редактирано)
преди 9 минути , Zara каза:

Пиша тук, като се надявам питането ми да спада в категорията „въпроси”, а не в „искам да се оплача”.

Имам сменена дата на полет от Атина за София. Съгласявам се с промяната и искам да маркирам „съгласен с промяната”. Не ми се получава в продължение на 3 дни от два компютъра с различни браузъри. Последващо действие ми е да си сваля мобилното приложение( не съм ползвала до сега) —е, стана. Доплатих Приорити и места и бордните карти са налице.

До тук беше историята.

Сега искам(за всеки случай, като за първо пътуване с мобилна бордна карта) да  разпечатам и на хартия.

Да, да, ама не.

Мобилната не виждам как да я препратя, за да мога да я получа като файл за разпечатване на компютъра си, а бордни карти нямам в профила си в сайта на wizz air.

 Отдавам го на моята неопитност с приложението, но си имам и едно наум заради сайта на wizz air, с който скъсах бая нерви, а ,определено, не го ползвам за първи път.

Моля, помогнете на бедния Ханс!

 

Няма нужда от разпечатване,карайте с телефона.Аз имам принтер,ама нарочно не ги разпечатвам.Снимайте я през телефона и запазете снимката , в друго устройство или флашка.

Редактирано от dimitrov6
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 22 часа, saved_ каза:

Решения има, но когато полета е просто свързващ, нямам никакво време за губене за влакове и пр... Моля конкретно по въпроса 🙂

 

PS. Сега прерових целия сайт на lastminute и няма един едничък имейл, на който да си напиша оплакването.... А в профила ми в сайта на lastminute си стои резервацията от София до Рим 😞

Пиши на customercare@lastminute.com - на този имейл отговарят със сигурност.

  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)
преди 12 часа, SLX каза:

По повод на спрения Рим, има ли изобщо опция от сайта или мобилното приложение да се поиска връщането на парите директно, а не под формата на уиз кредит, макар и с 20% повече? В хипотезата, че още няма имейл, уведомяващ за промяната. 

Обади им се на колцентъра, но на безплатния телефон 024928367  Имаш право, защото е по тяхна вина. Трите опции са връщане на парите по банков път, връщане в уиз профила 120% или си променяш една от двете точки (на излитане или кацане), даже може и на двете. Но да е от България до Италия.  И да, не е приятно, но ако все пак човек има резервация на хотел и трябва да иде до Рим на всяка цена, има още три авиокомпании, които летят до Рим от София.  

Редактирано от montepinar
Публикувано:
На 18.09.2018 г. в 21:05, saved_ каза:

Решения има, но когато полета е просто свързващ, нямам никакво време за губене за влакове и пр... Моля конкретно по въпроса 🙂

 

PS. Сега прерових целия сайт на lastminute и няма един едничък имейл, на който да си напиша оплакването.... А в профила ми в сайта на lastminute си стои резервацията от София до Рим 😞

Пробвай да им пишеш в сурат-тефтера: https://www.facebook.com/lastminute.com

 

Намерих и това:

 

Capture.PNG.641647d712cc1b8392fe7da4f8480479.PNG

 

А също и това:

 

Capture1.PNG.9dcbaabdf958607aba3755628784860d.PNG

Публикувано:

Има ли начин да се запази дадена цена при УизЕър без да се плаща такса ?

Примерно при плащане с ваучер знам, че стои но колко дни или там как беше с банков превод?!

Публикувано:

Нямам време да чета подробно, така че моля за бързо потвърждение.
Малкият багаж (ръчен) се чекира автоматично (освен, ако не им платиш да не го правят 😂), а в кабината може да се вземе само малка чанта (дамска/малка раница)?
Не е ли същото положението и при Раян в момента?

Публикувано:
преди 13 часа, montepinar каза:

Обади им се на колцентъра, но на безплатния телефон 024928367  Имаш право, защото е по тяхна вина. Трите опции са връщане на парите по банков път, връщане в уиз профила 120% или си променяш една от двете точки (на излитане или кацане), даже може и на двете. Но да е от България до Италия.  И да, не е приятно, но ако все пак човек има резервация на хотел и трябва да иде до Рим на всяка цена, има още три авиокомпании, които летят до Рим от София.  

Благодаря за отговора. Аз опциите ги знам, ама не видях на сайта заявяване на връщането на парите по карта, защото е скрито 🙂 и защото всичко води към това да се върнат макар и с 20% повече, но все пак да не излиза кешът от Уиз. Нормално, по-точно очаквано, не баш нормално. 🙂 Вече купих билети с Раян, сега се надявам да няма стачка. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 18 часа, dimitrov6 каза:

Няма нужда от разпечатване,карайте с телефона.Аз имам принтер,ама нарочно не ги разпечатвам.Снимайте я през телефона и запазете снимката , в друго устройство или флашка.

Направила съм скрийншот, но все тел.трябва да ползвам. Искам да се застраховам с разпечатка.

Смятам, че в профила ми БК трябва да са налични, независимо откъде съм чекирала.

Благодаря за включването.  

Публикувано:
На ‎18‎.‎9‎.‎2018‎ г. в 20:59, saved_ каза:

Имам букнати билети от София до Рим в края на Ноември, но днес разбирам, че линията се закрива напълно ...

Някой има ли информация дали това е вярно?

Също за Лисабон не виждам цени в системата след края на октомври, да не би да закриват и тази линия?

Публикувано: (редактирано)
преди 3 часа, ACM каза:

Нямам време да чета подробно, така че моля за бързо потвърждение.
Малкият багаж (ръчен) се чекира автоматично (освен, ако не им платиш да не го правят 😂), а в кабината може да се вземе само малка чанта (дамска/малка раница)?
Не е ли същото положението и при Раян в момента?

И все пак...

 

П.П. Все пак ми се наложи да прочета. Очевидно ако нямам приорити не мога да си взема дори торбичка. Нямам думи просто.
Сега имам нов въпрос. Ако си взема приорити, мога ли все пак да си оставя по-големия багаж (малък куфар) за безплатно чекиране?

Редактирано от ACM
Публикувано: (редактирано)
20 minutes ago, ACM said:

П.П. Все пак ми се наложи да прочета. Очевидно ако нямам приорити не мога да си взема дори торбичка. Нямам думи просто.

Разбира се, че може да вземеш малка чантичка, която да се събира под седалката. Кой ще носи отговорност за лаптоп, таблет, телефон и/или портфейл в чекиран (пък и макар и кабинен) багаж?!

Редактирано от aleksandrina
Публикувано:
преди 52 минути , Zara каза:

Направила съм скрийншот, но все тел.трябва да ползвам. Искам да се застраховам с разпечатка.

Смятам, че в профила ми БК трябва да са налични, независимо откъде съм чекирала.

Благодаря за включването.  

Да, трябва да са налични и в профила ти. Странно е, че ги няма там.

Не можеш ли да ги изпратиш от телефона си в пощата и да ги разпечаташ след това? 

Публикувано:
преди 36 минути , aleksandrina каза:

Разбира се, че може да вземеш малка чантичка, която да се събира под седалката. Кой ще носи отговорност за лаптоп, таблет, телефон и/или портфейл в чекиран (пък и макар и кабинен) багаж?!

То това е логичната страна на въпроса, но аз намирам това на сайта им - 

Когато лети с WIZZ, всеки пътник може да носи:

  • един ръчен багаж ( 55 x 40 x 23 cm, макс. 10 kg), който трябва да бъде оставен на гишето за чекиране (безплатно) ИЛИ една малка чанта (40 x 30 x 18 cm), която трябва да се побира под седалката
  • Харесвам 1
Публикувано:

Как ви се струва цена за полет: София-Милан Бергамо за 34.39 лв за месец Май 2019г.на Wizz ? Има ли шанс да станат 10 евро? Струва ми се, че съм мяркала такива цени но за зимните им месеци?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   2 магеланци

    • Hakkâri Spor
    • angel tomov
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.