Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 16 минути , kremm каза:

Как ви се струва цена за полет: София-Милан Бергамо за 34.39 лв за месец Май 2019г.на Wizz ? Има ли шанс да станат 10 евро? Струва ми се, че съм мяркала такива цени но за зимните им месеци?

Не бързайте с купуването на билети. Идва черния петък.

  • Смея се 1
Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, aleksandrina каза:

Досега всички са си взимали ценните неща в самолета, въпреки текста.

Т.е. една малка дамска чанта, побираща единствено телефон, портмоне и т.н., би трябвало да не е проблем?

Редактирано от ACM
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 6 часа, SLX каза:

Благодаря за отговора. Аз опциите ги знам, ама не видях на сайта заявяване на връщането на парите по карта, защото е скрито 🙂 и защото всичко води към това да се върнат макар и с 20% повече, но все пак да не излиза кешът от Уиз. Нормално, по-точно очаквано, не баш нормално. 🙂 Вече купих билети с Раян, сега се надявам да няма стачка. 

 В сайта няма тази опция за връщане по карта, а я има само на имейла пратен от Уиз с промяната, като опция три. И на мен ми преместиха полет, но успях да си взема билети с Раян на половин цена и ще си искам парите обратно няма да им ги дам 😁

 

 

                                                          Untitled.jpg

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 5 часа, Mary каза:

Да, трябва да са налични и в профила ти. Странно е, че ги няма там.

Не можеш ли да ги изпратиш от телефона си в пощата и да ги разпечаташ след това? 

Mary, на БК в Приложението мога само да направя скрийншот и друга възможност е "изтрий" ....няма трети вариант.

 

Междувременно водя кореспонденция с Customerrelations1@wizzair.com, 

но и те твърдят, че не съм приела промяната. А как имам в Приложението бордни карти?! (пратих им скрийншот на БК)

Стана си оплакване като по шаблон, но тук започнах с въпросите, ще ме извините.

 

Питам: Ако не съм приела промяната на полета защо ми дава възможност да доплатя  услуги за новия полет и в БК е новата дата? 

И...може ли да се окажа с мобилна бордна карта, която четеца не разпознава на летището?

 

 

П.П. Всичката какафония я отдавам на скапания сайт на Wizz air и връзката му с Приложението. Но аз съм само потребител и техническата част не ми е ясна.

 

 

Публикувано:
преди 16 минути , Zara каза:

Mary, на БК в Приложението мога само да направя скрийншот и друга възможност е "изтрий" ....няма трети вариант.

 

Междувременно водя кореспонденция с Customerrelations1@wizzair.com, 

но и те твърдят, че не съм приела промяната. А как имам в Приложението бордни карти?! (пратих им скрийншот на БК)

Стана си оплакване като по шаблон, но тук започнах с въпросите, ще ме извините.

 

Питам: Ако не съм приела промяната на полета защо ми дава възможност да доплатя  услуги за новия полет и в БК е новата дата? 

И...може ли да се окажа с мобилна бордна карта, която четеца не разпознава на летището?

 

 

П.П. Всичката какафония я отдавам на скапания сайт на Wizz air и връзката му с Приложението. Но аз съм само потребител и техническата част не ми е ясна.

 

 

Това, което мога да ти предложа е да помолиш някой близък да опита от друго място, друг телефон, защото не мисля, че ако не си приела промените, ще ти даде да доплащаш или ще ти генерира бордна карта.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 часа, ACM каза:

Т.е. една малка дамска чанта, побираща единствено телефон, портмоне и т.н., би трябвало да не е проблем?

не е проблем... аз не бях чела изискването, понеже друг ме чекира и си извадих неща в торбичка на самото чек-ин гише, след като стана ясно че ми взимат чантата, даже повече неща от портмоне и телефон...

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 часа, Zara каза:

Mary, на БК в Приложението мога само да направя скрийншот и друга възможност е "изтрий" ....няма трети вариант.

Защо не пробваш да направиш скрийншот, след което да изпратиш полученото изображение по/до електронната си поща, после да го свалиш на настолен или преносим компютър и оттам да го разпечаташ? Предполагам, че при този подход най-голямата ти грижа ще е изборът на мащаб за отпечатването на изображението. Аз бих взел редовно отпечатана бордна карта от PDF, спрямо която да наглася отпечатването на скрийншота.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 часа, Goal & Boss каза:

Защо не пробваш да направиш скрийншот, след което да изпратиш полученото изображение по/до електронната си поща, после да го свалиш на настолен или преносим компютър и оттам да го разпечаташ? Предполагам, че при този подход най-голямата ти грижа ще е изборът на мащаб за отпечатването на изображението. Аз бих взел редовно отпечатана бордна карта от PDF, спрямо която да наглася отпечатването на скрийншота.

БК в приложението не мога да я мащабирам, та да я скрийншот-на цялата, а след това да моделирам изображението за печат,  но съм направила скрийншот в горната част, където е баркодът, полета, името и датата. Видимо е "представителна извадка" и не очаквам в такъв вид да мине на проверката.Това им изпратих на Wizz air и чакам да ми отговорят.

Може би нямаше да се притеснявам толкова ако не бяха ми отговорили, че все още не съм приела промяната.

Надеждата ми е след всичките "доказателства" да извадят на бял свят БК в профила ми. Само отговор, че всичко е наред, без БК в профила, би ме държало на тръни, особено на връщащия полет, който е сменения.

 

Благодаря за съветите, Goal&Boss!

 

Публикувано:
3 minutes ago, Hollywood said:

Рим изчезна от зимното разписание.:derisive:

От 2-3 страници назад е така. 😉 Заменят с Милано и има полети от април 2019 отново.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 37 минути , aleksandrina каза:

От 2-3 страници назад е така. 😉 Заменят с Милано и има полети от април 2019 отново.

С тези 4-5 самолета., време е  да се  хванат за гушите за Терминал 2.

  • Браво 1
Публикувано:

Извинявам се , сигурно е коментирано , но не мога да намеря инфо в момента. С новите промени за ръчния багаж 10 кг, без приоритет задължително ли се оставя на чекинга или ще го вземат на гейта ?

Публикувано:

ами ние вчера бяхме от малцината глупаци, които се редиха 20 минути да си оставят раниците за чекиране, почти всички на гейта си бяха с тях или малки куфари и пак едва ги сместиха в отделенията на борда

 

какъв е смисълът от правила, които не се спазват, не е ясно

 

  • Харесвам 5
Публикувано:

В София забелязвам, че правилото не се спазва, малцина си ги оставят предварително за чекиране, а останалите си ги вземат с тях на изхода и дори си ги качват на борда, без някой да им прави забележка или отделя за карго. Но примерно в Атина 2/3 от хората се бяха наредили предварително за чекирване на ръчния си багаж, а тези които не бяха им ги взимаха на изхода за карго, разбира се само на пътниците с приорити си вземаха багажа с тях на борда.

  • Харесвам 2
Публикувано:
На 21.09.2018 г. в 8:25, Zara каза:

БК в приложението не мога да я мащабирам, та да я скрийншот-на цялата, а след това да моделирам изображението за печат,  но съм направила скрийншот в горната част, където е баркодът, полета, името и датата. Видимо е "представителна извадка" и не очаквам в такъв вид да мине на проверката.Това им изпратих на Wizz air и чакам да ми отговорят.

Може би нямаше да се притеснявам толкова ако не бяха ми отговорили, че все още не съм приела промяната.

Надеждата ми е след всичките "доказателства" да извадят на бял свят БК в профила ми. Само отговор, че всичко е наред, без БК в профила, би ме държало на тръни, особено на връщащия полет, който е сменения.

 

Благодаря за съветите, Goal&Boss!

 

Развръзката:

Всички нерадости идват от сменения полет и платените места за него, които остават "висящи". За тези, които не са платили места, няма проблем.

"Приемането" на промяната става само по телефона.

Може да е полезно при зачестилите сменени полети.

 

  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, randi каза:

Париж минава само на две честоти от зимното. До оня ден беше с 3 или 4 и сега пак промени.  

С  3 беше. Ден 5 отпада.

Редактирано от Hollywood
  • Шок 1
Публикувано:
На 22.09.2018 г. в 13:18, Salvuccio каза:

В София забелязвам, че правилото не се спазва, малцина си ги оставят предварително за чекиране, а останалите си ги вземат с тях на изхода и дори си ги качват на борда, без някой да им прави забележка или отделя за карго. Но примерно в Атина 2/3 от хората се бяха наредили предварително за чекирване на ръчния си багаж, а тези които не бяха им ги взимаха на изхода за карго, разбира се само на пътниците с приорити си вземаха багажа с тях на борда.

А може и да са си платили Priority( но не си използват 'приоритетното' висене в автобуса aka качване ) 😉 Още повече не е нужно предварително да ги оставяш на check-in desk-a, никакъв не е проблема и на изхода да стане.  Нищо нередно няма в цялата ситуация.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 3 часа, randi каза:

Париж минава само на две честоти от зимното. До оня ден беше с 3 или 4 и сега пак промени. 

И още малко минаване в минус:

 

CPH от 4 на 3

ТLV от 6 на 4

BCN  oт 4 на 3

LCA  от 3 на 2

 

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 4
Публикувано:

Вчера се прибрах от Болоня  и една част от хората чекираха ръчния си багаж на гишето , а на останалите , които бяха без приоритет ги взеха на гейта.  Явно чекирането на 10 кг. багаж е по желание , а не е задължително.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 час, bibi каза:

Тихомълком вчера са ми превели кредита за м. август. Този път без мейл.

 А от кога са ти резервациите аз имам една от 20-ти август и една от 24-ти дали трябва да идват вече кредита?

Публикувано:
преди 1 час, Ради каза:

Вчера се прибрах от Болоня  и една част от хората чекираха ръчния си багаж на гишето , а на останалите , които бяха без приоритет ги взеха на гейта.  Явно чекирането на 10 кг. багаж е по желание , а не е задължително.

Също и  днес от Виена.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.