Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

2c795a74b4c8848f355cee4a11a4ebca.jpg

 

Wizz Air започва полети София - Будапеща

http://www.cross.bg/sofiya-bydapeshta-wizz-1524512.html#.WBndzsluNoG

 

Даже е имало и магелански съгледвачи на мястото на събитието, па са се и повозили  :)

http://magelanci.com/topic/6859-в-момента-съм/?p=182197

  • Харесвам 2
Публикувано:

Даже е имало и магелански съгледвачи на мястото на събитието, па са се и повозили  :)

http://magelanci.com/topic/6859-в-момента-съм/?p=182197

 

90% затовареност на полета е супер :) За следващите полети гледам, че също има затовареност 80-90%. Явно ще я има линията :)

  • Харесвам 2
Публикувано:

Дано се запази за да мога да я посетя напролет  :lol:

 

Полетите напролет са потвърдени и може да се закупуват билети.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Имам промяна в полета от страна на wizzair и ми предлагат възстановяване на сумата. Някой знае ли докога мога да мисля, дали мога да чакам примерно седмица преди полета и чак тогава да искам да ми възстановят парите? Дали също възстановяват парите за допълнително закупен багаж?

Публикувано:

Имам промяна в полета от страна на wizzair и ми предлагат възстановяване на сумата. Някой знае ли докога мога да мисля, дали мога да чакам примерно седмица преди полета и чак тогава да искам да ми възстановят парите? Дали също възстановяват парите за допълнително закупен багаж?

 

Възстановяват всички средства щом е по тяхна вина (вкл. и за багаж).

До къде е полета? Не Ви ли предлагат полет, но в друг ден?

Публикувано: (редактирано)

Имам промяна в полета от страна на wizzair и ми предлагат възстановяване на сумата. Някой знае ли докога мога да мисля, дали мога да чакам примерно седмица преди полета и чак тогава да искам да ми възстановят парите? Дали също възстановяват парите за допълнително закупен багаж?

Май месец ми се случи. От мейла от Wizz:

 

За съжаление, трябва да Ви информираме, че е въведена промяна на разписанието, която засяга полета(ите) Ви под код за потвърждение .....................

1. ПРЕЗАВЕРЯВАНЕ НА ПОЛЕТА(ИТЕ) ВИ

Презаверяваме резервацията Ви друг полет, опериран от нас, по същия или – ако е необходимо – подобен маршрут, в рамките на 14 дни преди или 30 дни след насрочената дата на заминаване на отменения полет, в зависимост от наличността на свободни места.

Ако искате да презаверите полета си по същия маршрут, влезте в профила си на адресwizzair.com, изведете резервацията на екрана и изберете опцията „Презаверяване на резервация“. Това е най-бързият начин да изберете нов полет за всички пътници по резервацията си. Ако искате да презаверим резервация за Вас по подобен маршрут, моля, свържете се с нас, като кликнете тук.

2. ОТМЕНЕТЕ ПОЛЕТА(ИТЕ) СИ И ПОЛУЧЕТЕ 120% КРЕДИТ ЗА РЕЗЕРВАЦИИ

Ние отменяме резервацията Ви и кредитираме в „клиентския Ви профил“ пълната стойност на заплатената за отменения полет сума, както и за обратния полет, ако това е приложимо, плюс 20% от сумата, заплатена за отменения полет. Моля кликнете тук.....

3. ОТМЕНЕТЕ ПОЛЕТА(ИТЕ) СИ И ПОЛУЧЕТЕ ЗАПЛАТЕНАТА СУМА ОБРАТНО

Отменяме резервацията Ви и възстановяваме заплатената за отменения полет обща цена и, ако е необходимо, за обратния полет (включително данъци и такси). Моля кликнете тук.....

 

 

Мислих до 20 дни преди полета и избрах втората опция, защото и без това трябваше да сменя датите.

Върнаха ми всичко (120%) без доплащането за групово членство, но не съм се разправял, защото отново щях да го платя.

Редактирано от Georgi_G
Публикувано:

Благодаря за отговорите. По принцип тяхната промяна ме устройва - само с 5 минути е сменен полета. Просто реших да чакам, ако случайно поради други лични мои причини не мога да пътувам тогава и да имам опция да ми върнат парите, така че ще си чакам още.... :)

Публикувано:

Извинявам се, че може би не пиша в точната тема. Става дума за клиентското обслужване на Уиз. Нямам въпрос, а само коментар. 

 

изпратиха ми служебна фактура вместо индивидуална, каквато бях поръчал. Сигурен съм, че поръчах индивидуална, защото на това, което ми изпратиха, е моят адрес. Проблемът е, че го няма името ми, а има само название на компания. Фактурата ми трябва за пред друга организация и затова не ми върши работа.

 

За 40 дни (?) написах 2 имейла до reservations@wizzair.com, както и подадох claim (на 1 октомври). Никакъв отговор, въпреки че те самите твърдят, че трябвало да отговорят до 30 дни. И така, наложи се да звъня на кол центъра в Полша, който струва 5 зл/мин (2.50 лв/мин). Това ми беше първото и последно "приключение" с кол център на унгарците. Първо чаках 2 минути, докато звучеше някаква музика. после служителка се обади и ми обясняваше 3 минути, че вината била моя. Трябвало да платя 5 евро за новата фактура. След това ми поиска номер на кредитна карта. наложи се да си търся картата, защото не бях предполагал, че Уиз... не знаят номера на картата, с която съм платил билета! за мен е скандално това, че ми искат номер на кредитна карта по телефона. както и да е, ваучерът на телефона ми изтече и се наложи да заредя и пак да звъня. Този път се обади мъж, който бе по-експедитивен и действаше бързо. Платих общо 80 зл (40 лв), и всичко това при положение, че ще получа фактурата до 7 дни. 

За мен безумните неща са следните:

 

-искат ти пари за фактура, която ти имаш правото да получиш;

-не можеш да поръчаш фактура онлайн, а само през кол център;

-искат ти номер на кредитна карта по телефона;

-плащаш по 5 зл/мин, за да слушаш... музика;

-данните по фактурата не могат да се изтрият от личния профил- уиз използва автоматично последните данни от служебна фактура. 

 

Така че, драги магеланци, внимавайте, когато поръчвате фактура. Сега си мисля, че беше по-добре да звънна до центъра в ЮК, но не предполагах, че ще ме държат така дълго на телефона.

 

накратко- оттук-насетне ще предпочитам техни конкуренти, които поне имат по-качествено клиентско обслужване и позволяват по-голям салонен багаж.

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

Същото увеселително заведения повече от месец не може да възстанови парите поради промяна в разписанието.

 

Попълних  електронната форма: (IBAN:,Име на вашата банка. BIC/SWIFT,Валута на вашата сметка,Име на държателя на сметка).

Според условията: След като бъде одобрена, вашата заявка за възстановяване на средствата ще бъде обработена в рамките на 7 дни. В случая с банкови преводи е възможно обработката от страна на вашата банка да отнеме допълнителни 5-7 работни дни.

След 20 дни нищо и реших да звънна.  Базата във Варшава установи:  "не съм попълнил банковите данни "   

Как ще изпратя онлайн формуляр без да попълня  всички полета с данни?!  Минахме на диктовка  по телфон на IBAN: Victor , Lima , Alfa, Papa....., но сумата не е преведена.

 

Някой да знае офис в София на тези търгаши?

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Публикувано:

Същото увеселително заведения повече от месец не може да възстанови парите поради промяна в разписанието.

 

Попълних  електронната форма: (IBAN:,Име на вашата банка. BIC/SWIFT,Валута на вашата сметка,Име на държателя на сметка).

Според условията: След като бъде одобрена, вашата заявка за възстановяване на средствата ще бъде обработена в рамките на 7 дни. В случая с банкови преводи е възможно обработката от страна на вашата банка да отнеме допълнителни 5-7 работни дни.

След 20 дни нищо и реших да звънна.  Базата във Варшава установи:  "не съм попълнил банковите данни "   

Как ще изпратя онлайн формуляр без да попълня  всички полета с данни?!  Минахме на диктовка  по телфон на IBAN: Victor , Lima , Alfa, Papa....., но сумата не е преведена.

 

Някой да знае офис в София на тези търгаши?

 

Офис няма, има една барачка до ГВА близо до летището, но там май е само екипажа и едва ли ще ти обърнат повече внимание :)

Публикувано:

И аз имам питане (дано не стане проблем) с wizz: при последното плащане системата не прие картата ми и се наложи да избера плащане по банков път. Отидох и платих през банката, в която имам дебитна карта. От тогава мина седмица и няма никаква реакция - резервацията ми виси като непотвърдена и очакваща плащане.

Такова чудо до сега не ми се беше случвало.

Как да постъпя, да пиша ли на някакъв e-mail, или да продължавам да чакам. Не ми остава много време до пътуването ми. Започвам да се притеснявам.

Публикувано:

Както е писано по-нагоре имат неимпулсен телефон за проблеми с резервации +35924928367. Може да им се обадиш прехвърляте към call center ( говорят на английски)

  • Харесвам 1
Публикувано:

И аз имам питане (дано не стане проблем) с wizz: при последното плащане системата не прие картата ми и се наложи да избера плащане по банков път. Отидох и платих през банката, в която имам дебитна карта. От тогава мина седмица и няма никаква реакция - резервацията ми виси като непотвърдена и очакваща плащане.

Такова чудо до сега не ми се беше случвало.

Как да постъпя, да пиша ли на някакъв e-mail, или да продължавам да чакам. Не ми остава много време до пътуването ми. Започвам да се притеснявам.

 

Дано не те подвеждам, но нещо такова ми се беше случило и на мен, преди няколко години. Наложи се да им се прати с факс квитанцията, получена от банката. Не приемаха нито мейл, нито нещо друго. След няколко дни (и още 1-2 разговора с импулсния им телефон), всичко беше наред.

 

Надявам се да не е същия случай, все пак, предизвикателство е да намериш факс. :)

Публикувано:

Всъщност, направо ми иде да отида да се похваля и да похваля, като преди това леко се оплача: Оказа се, че в банката ми, докато са пренасяли информацията от моето платежно са направили печатна грешка в референтния номер, плащането е извършено, но си виси, защото не съответства на нито една резервация.

 

Обадих се по телефона и една изключително любезна девойка много бързо се справи с проблема и вече си имам платени билети!

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

Благодаря , че сподели  . Значи вече плащане само с карта ! 

Да споделя за възстановяване на сума по картова сметка. 

На 03.11 пуснах отказ за две пътувания, поради промяна на часовете на полетите. Вчера, 08.11, парите бяха в сметката ми.

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 7
Публикувано:

То ако си сигурен, че го взимаш с карта е и по лесно и всичко, но по банка си е старият изпитан метод, когато ти трябват ден-два (често 3-4) дни размисъл дали да ги платиш и дали искаш да ги вземеш. Дано го запазят като опция, единствено това ми липсва при Ryan.

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

 

 

Зимно разписание на Уиз с голямата флотилия от 5 -6 самолета в определени дни има по 8 полета на ден, докато FR подържа  12-13  дневно.  Раян със сигурност ще превозят повече пътници от/до София през зимното. :lol:

Редактирано от Hollywood
Публикувано:

Да се оплача от Wizz+Booking

 

Резервация в Booking през Wizz, едната от пролетта (Април) за техните 3 или 5% и нищо. Реших, че нещо съм оплескал, както и да е. Миналия месец нова резервация, всичко както си му е реда, отново през сайта на Wizz, с вписан wizz номер и т.н. отново нищо. 

 

Междувременно и лятото май направих една-две в движение за Бг, резултатът е същия.

Публикувано:

Да се оплача от Wizz+Booking

 

Резервация в Booking през Wizz, едната от пролетта (Април) за техните 3 или 5% и нищо. Реших, че нещо съм оплескал, както и да е. Миналия месец нова резервация, всичко както си му е реда, отново през сайта на Wizz, с вписан wizz номер и т.н. отново нищо. 

 

Междувременно и лятото май направих една-две в движение за Бг, резултатът е същия.

Може проблема да е хотела,да не са отчели нощувката към Wizz.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • aleks_s
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.