Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Свърши вече. Купих билетите и поднових членството на сина ми ... с пари. :)

 

Сещате ли се за кой намалението е 100% за Айндховен-София-Айндховен. :lol:

 

 

p.s. И wizz, подобно на ryan са съкратили срока за web чекирането на 4 дни.

Още малко и ще го направят само в деня на полета. :angry:

Връзка към коментар

 

 

 

p.s. И wizz, подобно на ryan са съкратили срока за web чекирането на 4 дни.

Още малко и ще го направят само в деня на полета. :angry:

Ееее, аман! Преди години пак беше много кратък срока. Спомням си, че в Будапеща търсих къде да се чекирам.

Връзка към коментар

И аз исках да си купя някои билети, но след като въведа имената, по-нататък не мога да продължа, бутона  'продължи' е неактивен.  Някои знае ли причината?   Във фейсбука е отбелязано, че билетите трябва да се купят през мобилното приложение. Това така ли, и не може ли през компютъра.?

Връзка към коментар

На сайта пише 30 дни.

Преди малко, като купувах билети, ми се мерна, че чекирането започва 4 дни преди полета. Дано, нещо да съм се объркал. Не го четох внимателно, може и да не съм го допрочел. Ако е така - моля за извинение за подвеждането.

 

Ако това се приеме за оправдание - новия дизайн на сайта с това изсветляване на страници, показване/полупоказване на някакви текстове. Както казах, дано да съм се перепутал - както казваше една колежка, руска възпитаничка. :)

Връзка към коментар

При мен всичко мина нормално до плащането.  Иска кликване за избор на всеки от видовете багаж и тогава излиза бутона за продължаване. Също не забравяй и тикчето за приемане.


Аз купих през компютъра билета си и беше малко намален.

Връзка към коментар

Нали преди малко си купил билети - през мобилното приложение, или от компютъра ги купи ?

Аз купих през компютъра сутринта до Дубай и нямах проблеми - имаше си намалението.

Връзка към коментар

Нали преди малко си купил билети - през мобилното приложение, или от компютъра ги купи ?

 Оги, аз се пробвах първо от компютъра, но въртя 10 минути след като избрах плащане. Изтеглих приложението на телефона и купих през него.

Връзка към коментар

И аз не можах да купя през сайта. Стигаше до последния екран, забиваше и не искаше да продължи нататък. Накрая взех билетите през мобилното приложение, през което нямаше никакъв проблем.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз купих през сайта, браузър хром, нямаше проблем. Трябва на чекиран багаж да се отбележи none и после да се кликне - малък салонен безплатен. Отстъпката я имаше 20% на цената на билета, без административните такси.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз купих през сайта, браузър хром, нямаше проблем. Трябва на чекиран багаж да се отбележи none и после да се кликне - малък салонен безплатен. Отстъпката я имаше 20% на цената на билета, без административните такси.

 

И аз така, само дето не съм с хром, а с IE

Връзка към коментар

Пробвай

Аз влизам вчера в профила си и гледам до последната резервация бутон да се добави безплатно членство, кликвам и ми изписва За съжаление, трябва да ви информираме, че офертата за безплатно членство в WIZZ Discount Club вече е изтекла.

А мейл не са ми пращали. Много се издразних 

Kaто прочетох и аз реших да проверя. И при мен е така, изпуснал съм срока.

Връзка към коментар

Аз вчера също имах проблеми със закупуването на билети от сайта на Wizz. Първо даваше, че на избраните дати няма полети, после не ми даваше да се логна с името и паролата си (зареждаше без да ме пусне в профила или ми даваше, че данните са грешни). След като успях да се логна пак ми даваше, че на избраните от мен дати няма полети, наложи се да започна търсенето отначало. Излязоха полети за датите за които първоначално ми даваше, че няма, но първия път като кликнах на бутона за плащане (след като бях избрал видовете багаж и чекиране) заби. Втория път ме пусна и платих успешно с кредитна карта. Преди това пробвах и през мобилния сайт, но и той беше бъгнат. Всичко това се случва след като бях прочел темата "жертва на хакерска атака", та леееко се притесних  :) Ще следя движенията по сметката ми изкъсо  :)

Връзка към коментар

По-нагоре в страницата съм написал нещо грешно.

Чекина не е 4 дни преди полет. В бързината съм си превел грешно - Wizzair са ми казвали, че след 4 дни най-рано ще мога да чекирам т.е. срокът за web чекин на Wizzair си остава непроменен - 30 дни.

 

Още един път - моля за извинение.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да не махат 30те дни чек преди полет,че е голямо удобство. Иначе требе търсене на мрежи, кодове, пощи и отиде времето :D Само Уиз и полет 200 с тях!!! :)

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Няма да минеш само с извинение :nea:  , глоба една бира за дето шашкаш тайфата!  :acute:

Фичо, една бира за цялата тайфа ли?:)))Я,да се приготви за повечко. :))
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Няма да минеш само с извинение :nea:  , глоба една бира за дето шашкаш тайфата!  :acute:

 

Фичо, една бира за цялата тайфа ли? :)))Я,да се приготви за повечко. :))

 

@Георги, оправи го най-после тоя форум - нещо ми са размазани буквите - нищо не им се разбира на колегите. ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Извинете за въпроса, но защо при закупен вече билет, към който искам да добавя услуга "Качване на борда с предимство" (в описанието на услугата пише, че е 4 евро на билет) реално в онлайн резервацията ми дава цена от 20 лв за същата тази услуга?

Моята идея беше за 8 лв да си добавя и една ръчна чанта към малкия салонен багаж, за да не надграждам до голям салонен за 24 лв., но нещо не ми излизат сметките :)

Връзка към коментар

Цената е по-висока, когато услугата се добавя в последствие. Била е 4евро,ако купиш предимството едновременно с покупката на билета. Въпреки че тази разлика ми се вижда много голяма. Също така, ако резервацията ти е за повече от един билет, трябва да купиш предимство за всички пътуващи на тази резервация, не може само за един човек.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Благодаря! Направи ми впечатление, че нямам опция за избор на билет и пътник при въпросната услуга. По принцип малък салонен багаж ми е екстра, но не и в зимни месеци за 1 седмица!

Ще знам занапред :)

Връзка към коментар

По-нагоре в страницата съм написал нещо грешно.

Чекина не е 4 дни преди полет. В бързината съм си превел грешно - Wizzair са ми казвали, че след 4 дни най-рано ще мога да чекирам т.е. срокът за web чекин на Wizzair си остава непроменен - 30 дни.

 

Още един път - моля за извинение.

 

Язък, ние решихме че копират Раян и се приготвихме в нисък старт и за 2 безплатни багажа и билети от 5€  :lol:

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.