Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Интересно да...но днес през деня си бяха цените 19.99лв с дискаунт, а без бяха 29.99, а сега верно,че тия дето бяха 19.99 с дискаунт сега са 18.99 с и без членство хаха.

Връзка към коментар
преди 5 минути , Ivko каза:

Интересно да...но днес през деня си бяха цените 19.99лв с дискаунт, а без бяха 29.99, а сега верно,че тия дето бяха 19.99 с дискаунт сега са 18.99 с и без членство хаха.

Произволно чекнах Дортмунд и на мен ми излиза 18.99 лева с членство и 33.99 лева без членство.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , BlackArt77 каза:

Произволно чекнах Дортмунд и на мен ми излиза 18.99 лева с членство и 33.99 лева без членство.

Странно, явно зависи от дестинация..

 

 

DA0D00EE-4E68-4EFF-BA17-B2A71A0F00D6.jpeg

54FFF253-DEA9-4716-B342-4C647E58B787.jpeg

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

1138968030_Screenshot_20190913-025610_SamsungInternet.jpg.619c191abb286d5cb267888b9a9f4ea5.jpg

 

Да се оплача. Днес им звъня да ми алокират места за нас двамата и бебето ( за него има отделно място). И ми алокираха само за мен и бебето. Бащата ако искал да си купил място до нас. Понеже ударих на камък с малтийците, реших да звънна на бг операторите. Мъжо звънна и понеже хич не обича да се разправя го чарджили 29 лв за мястото. Той им казал, че на сайта им пише, че е безплатно,  а те му казали, че е срещу допълнителна такса. 

Интересното е, че във версията на английски наистина пише, че е срещу допълнителна такса, но този текст липсва на български. То и като избера български, пак на английски ми зарежда този раздел ама айде....

А на идване без проблем ми алокираха местата и нищо не съм плащала.

 

 

Връзка към коментар

Ами те от доста време са така - не делят дете от възрастен, но не е задължително всички да сте заедно. Ако държите си плащате. Трябва да се радваш, че на отиване не сте плащали.

А на превода на български вяра да нямаш, тия правила ги сменят по веднъж годишно, а преводите кой знае кога ги правят...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, temporary каза:

хахахаха - да хем да вземат повече пари за членството, хем да не дадат отстъпка - хитро!

Цената е 18.99 лв СЛЕД прилагането на WDC. Пример с последния полет за сезона до Катания - 28.99 лв, с дискаунт става 18.99 лв

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 7 минути , chandni каза:

Цената е 18.99 лв СЛЕД прилагането на WDC. Пример с последния полет за сезона до Катания - 28.99 лв, с дискаунт става 18.99 лв

Два поста нагоре съм прикачил снимки до Ейлат и цената с и без е една и съща 🙂 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Ivko каза:

Два поста нагоре съм прикачил снимки до Ейлат и цената с и без е една и съща 🙂 

Когато цените бяха 19.99 вместо 18.99 нима са ти давали отстъпка? Не. Цената пак си беше същата. Просто са свалили най-ниската цена (която пак повтарям така или иначе никога не е имала отстъпка) от 19.99 на 18.99 лв. 

  • Харесвам 8
  • Браво 1
Връзка към коментар

Кога бързи, кога бавни,  но идват. 

Последно, кредит за месец май ми преведоха чак в края на август.  Не им давах зор, за да мога да го ползвам в по-далечен период,  че доста се е натрупал. 

 

Не виждам липсващи полети до Лондон,  само разни wow цени до към ноември. Вероятно просто бъзикат нещо по сайта. 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

За втори път имам проблем при чекиране през приложението.Въобще не дава опция да се избере тип документ и каквато и информация да въвеждам в следващите полета не я запаметява.Деинсталирах и пак инсталирах приложението - няма разлика.Същото се случи и преди два месеца.Тогава реших,че е инцидентна засечка,но явно не е.На безплатният телефон на Уиз никой не отговаря,но се съмнявам,че могат да ми дадат адекватен отговор.Дали пък проблема не е в моя телефон?Случвало ли ви се е?

Връзка към коментар
преди 30 минути , Мари Николова каза:

За втори път имам проблем при чекиране през приложението.Въобще не дава опция да се избере тип документ и каквато и информация да въвеждам в следващите полета не я запаметява.Деинсталирах и пак инсталирах приложението - няма разлика.Същото се случи и преди два месеца.Тогава реших,че е инцидентна засечка,но явно не е.На безплатният телефон на Уиз никой не отговаря,но се съмнявам,че могат да ми дадат адекватен отговор.Дали пък проблема не е в моя телефон?Случвало ли ви се е?

Да преди няма месец, като взимах билети за Айндховен, не ми даваше да въведа името на втория пътник през приложението.

Връзка към коментар

Значи на Уиз това не ми харесва в метода на чекиране,че не може да си запаметяваш личните данни, както и на пътуващи с теб хора ами трябва всеки път да пишеш, като малоумен и въвеждаш. Аз един път съм си вкарал данни от паспорт и сега всеки път като се чекирам от приложението ми изкарва тях, а не на ЛК с която съм се чекирал последно...

Връзка към коментар
преди 23 минути , Ivko каза:

Значи на Уиз това не ми харесва в метода на чекиране,че не може да си запаметяваш личните данни, както и на пътуващи с теб хора ами трябва всеки път да пишеш, като малоумен и въвеждаш. Аз един път съм си вкарал данни от паспорт и сега всеки път като се чекирам от приложението ми изкарва тях, а не на ЛК с която съм се чекирал последно...

Е... За едни сватба, за други - брадва. Аз пък предпочитам данните ми да не бъдат запаметявани, че с тия течове на информация...

  • Харесвам 4
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 30 минути , Goal & Boss каза:

Е... За едни сватба, за други - брадва. Аз пък предпочитам данните ми да не бъдат запаметявани, че с тия течове на информация...

Това, че нямаш достъп до данните си през сайта им не означава, че не ги съхраняват някъде /на удобно за хакерите място/. 🙂

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
В момента, Таньо каза:

Това, че нямаш достъп до данните си през сайта им не означава, че не ги съхраняват някъде / на удобно за хакерите място/. 🙂

Прав си, разбира се, но от двете злини избирам по-малката 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Уау,силно съм впечатлена от Уиз.Обадих се,обясних проблема,казах,че в следващите дни имам няколко полета с тях и ако трябва да им звъня за всеки поотделно,това е разход на ресурс и за тях и за мен.Оставиха ме на линия за кратко,после служителя каза ,че ще направят изключение и ще ми запазят място за всеки полет още сега,за да няма нужда да търся лаптоп и принтер по време на пътуването си 🙂

Чекирах се през компютъра и бордните карти вече са налични в приложението.Относно проблема - момчето ме попита за модела на телефона и каза,че и неговия lenovo е правил подобни проблеми.Лошото е,че за в бъдеще не мога да разчитам на приложението, освен ако не сменя телефона.

Както и да е,едно голямо БРАВО на Уиз 🙂

 

  • Харесвам 6
  • Браво 4
Връзка към коментар
преди 10 минути , Мари Николова каза:

Уау,силно съм впечатлена от Уиз.Обадих се,обясних проблема,казах,че в следващите дни имам няколко полета с тях и ако трябва да им звъня за всеки поотделно това е разход на ресурс и за тях и за мен.Оставиха ме на линия за кратко,после служителя каза ,че ще направят изключение и ще ми запазят място за всеки полет още сега,за да няма нужда да търся лаптоп и принтер по време на пътуването си 🙂

Чекирах се през компютъра и бордните карти вече са налични в приложението.Относно проблема - момчето ме попита за модела на телефона и каза,че и неговия lenovo е правил подобни проблеми.Лошото е,че за в бъдеще не мога да разчитам на приложението, освен ако не сменя телефона.

Както и да е,едно голямо БРАВО на Уиз 🙂

 

Със сигурност едно голямо БРАВО са служителя на УИЗ.

Ако подобно действие не е част от правилата им, заслугата е единствено на младежа.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 55 минути , Таньо каза:

Със сигурност едно голямо БРАВО са служителя на УИЗ.

Ако подобно действие не е част от правилата им, заслугата е единствено на младежа.

Възможно е да си прав,но последната година съм получавала пълно съдействие,за каквото и да съм се обърнала към Уиз.

Бях писала за първия случай,в който не можах да се чекирам и в приложението и през сайта - тогава ми казаха да се чекирам със сгрешени данни и да им звънна.Девойката тогава направи корекцията безплатно.Преди години,за сходен случай ми казаха да се чекираме на летището и после щели да ни връщат парите.Върнаха ги,но с 300 зора.

Пак безплатно,малтийски служител промени обърканият от мен пол пред името.🙂

Бях писала и за бързият и безболезен начин,по който ми смениха счупеният куфар с чисто нов от Svetla bags.

Не искам да си спомням,на какво ме подложиха Уиз за същия случай,преди години.

Това,което се случи днес,надмина и най-смелите ми мечти за клиентско обслужване от НТА,но се съмнявам,че се дължи на секси-убедителният ми глас😄Вероятно Уиз се стараят да трупат точки пред основният си конкурент и го правят доста успешно.

  • Харесвам 7
  • Смея се 4
Връзка към коментар

С тия от Wizziar ще се развеждам вече. Сменили са ми полета и днес го видях. И то сменен точно 14 дни преди дата, какво да ги правя. Толкова се бях настроила ,  мойте хора няма да могат да си удължат отпуската, пък и стават дълго 8-9 дни със следващата дата. За три  дни заслужавали си Ница. Много съм разочарована и мога ли да имам притенции за резервирани нощувки. Моите са с безплатно анулирание и още в процес на уговорки, но ако ги бях платила , букнала без анулиране, какво правим тогава? Ако ми завъртят този номер и декември, аз тогава напроаво го изпущам кораба, как да се застраховам?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.