Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 1 час, chandni каза:

Стига да си на резервацията, няма проблем.

 

преди 24 минути , Branko каза:

Потвърждавам и аз, няма проблем 

Благодаря! А да се чекирам или не? Кой е по- добрият вариант?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 40 минути , Цвете каза:

 

Благодаря! А да се чекирам или не? Кой е по- добрият вариант?

Ами освен ако местата не са едно до друго, за да е по широко на този дето ще пътува 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 49 минути , Цвете каза:

 

Благодаря! А да се чекирам или не? Кой е по- добрият вариант?

Чекирай се... Кой знае - полетът може да закъснее и да отнесеш обезщетение по регламент 261... :laugh:

 

преди 1 минута , Branko каза:

Я по добре се чекирай, че ако нещо закъснее полета имаш шанс за обещетение 🙂

Great minds think alike! :girl_crazy:

  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 41 минути , Branko каза:

Ами освен ако местата не са едно до друго, за да е по широко на този дето ще пътува 🙂

Даже и да не са едно до друго - ще има повече избор.  Аз винаги чекирам даже и тези, които няма да пътуват, и после пътуващите имаме по-голям избор на места. :smile3:

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 5 минути , neuromancer каза:

A други пътуващи се пекат на бавен огън заради овербукинг...

 

За печенето на бавен огън вина има единствено авиокомпанията - те са тези, които продават повече билети отколкото са местата. Като не се появи чекираният, така или иначе онези, които се "пекат", ще се качат на негово място.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 37 минути , neuromancer каза:

A други пътуващи се пекат на бавен огън заради овербукинг...

Не че критикувам гледната точка, просто допълнение

На нас ни се е случвало, ако някой от компанията се откаже да пътува и полетът ни е отиване и връщане, за връщането мястото на този, който не пътува, да е дублирано с оувърбукинг, въпреки че сме чекирали човека и за отиването и за връщането.

Пак в допълнение на питането на @Цвете. Чекирай, те ще си правят оувърбукинга с тебе или без тебе, ако така са решили...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 4 часа, neuromancer каза:

A други пътуващи се пекат на бавен огън заради овербукинг...

Не че критикувам гледната точка, просто допълнение

Аз пък си мисля, че ако има по-малко чекирани, отколкото са закупените билети, има по-голяма вероятност авиокомпанията да се изкуши да продаде повече билети в последния момент...

Но само спекулирам, разбира се, защото нямам идея какви са им алгоритмите за овърбукинг.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Имам предвид, че ако се чекират дори тези, които няма да летят, ще останат нечекирани хора, които ще седят на тръни докато се качат всички и затворят гейта. Ако нелетящите не се чекират, поне системата ще даде места на повече хора от самото начало.

Като цяло така се губи смисъла от чекирането въобще, т.е. да се знае приблизително колко хора се повяват на място.

Ама както и да е, съжалявам, че го споменах

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 5 часа, neuromancer каза:

Имам предвид, че ако се чекират дори тези, които няма да летят, ще останат нечекирани хора, които ще седят на тръни докато се качат всички и затворят гейта. 

Да, но това е следствие от нерегламентираната продажба на повече билети. Те са на тръни не защото някой се е чекирал, а защото авиокомпанията е прибегнала до дублиране на билети. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

E аз не съм казал, че пътниците са виновни

А колко е нерегламентирано не знам, при положение, че всички го правят. В случая предполагам, че тъй като е отскоро не са им още нагласени алгоритмите и базите данни, затова е по-видимо. Или пък като нискотарифна компания се опитват да оптимизират приходите.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Овърбукинга си го има и ще си го има, но с това онлайн чекиране, се прецаква възможността за доброволен избор, получава се че остават хората, които  са закъснели с чекирането, а не например доброволци, които не бързат, и биха останали за следващ полет, разбира се със съответните компенсации ... затова и скандалите в такива случаи са неизбежни ...

Връзка към коментар
преди 23 минути , Juliaaa каза:

Добро утро, търсих из нета, но не намерих инфо за Wizz air... На летището в Болоня може ли с мобилни бордни карти?  

Bologna.png

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Това лято пътувах през Болоня, но имах и чекиран багаж. При чекирането на багажа ни издадоха хартиени бордни карти, защото по думите на служителя имало проблеми при прочитането на мобилните. 

Иначе приложението на Wizz  ги изкарва на цял екран така че не вярвам да има проблем с прочитането им.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В един от разговорите с Уиз около проблемите с чекирането през приложението,тяхна служителка много убедено ми каза,че ако се чекирам на сайта и после сваля борд.карта на телефона, вместо да я принтирам,няма да мога да мина на летището.Не я отразих,реших,че нещо не е наясно.По този начин летя често с БГ ер и няма проблем.

Доколкото знам четецът не прави разлика между правоъгълен и квадратен бар код,или бъркам?

Edit:Усетих се,че и в мобилното приложение кода е правоъгълен,така че съвсем не би трябвало да има разлика.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
6 minutes ago, Мари Николова said:

В един от разговорите с Уиз около проблемите с чекирането през приложението,тяхна служителка много убедено ми каза,че ако се чекирам на сайта и после сваля борд.карта на телефона, вместо да я принтирам,няма да мога да мина на летището.Не я отразих,реших,че нещо не е наясно.По този начин летя често с БГ ер и няма проблем.

Доколкото знам четецът не прави разлика между правоъгълен и квадратен бар код,или бъркам?

Със сигурност има някакъв проблем защото знам за пътници, които са ги накарали да си платят такстата за чекин на летището при подобен случай. Бордната карта трябва да е свалена през приложението на телефона за да няма проблем.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Понякога има проблем с четенето и на хартиените 🙂 По-миналата неделя на Айндховен - 3 хартиени, принтнати една след друга, с еднакво качество. Моята не се прочете още на проверката, после и на гейта. Но няма проблем - вкарват ръчно и забавянето е под минута.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 24 минути , Topfly каза:

Със сигурност има някакъв проблем защото знам за пътници, които са ги накарали да си платят такстата за чекин на летището при подобен случай. Бордната карта трябва да е свалена през приложението на телефона за да няма проблем.

 Преди време сме минавали с БК свалени на телефона в pdf,преди още да инсталираме приложението. Освен това ограничение да е отскоро.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
7 minutes ago, Мари Николова said:

 Преди време сме минавали с БК свалени на телефона в pdf,преди още да инсталираме приложението. Освен това ограничение да е отскоро.

Това не е всеобщо валидно ограничение, а само на някои летища и в зависимост от земния оператор се случват да глобят пътници. По принцип свалените на телефона pdf не отговарят на общите условия на превозвача, където е записано, че или разпечатана или свалена от проложението бордна карта приемат. Според обяснението на операторите имало и технически проблем на четенето на pdf през екрана на телефона, защото не винаги било достатъчно надежно и създавало проблеми. Разбира се възможно е това просто да е измислена причина за да глобят пътника и да си вземат процент от авиокомпанията...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 3 часа, Juliaaa каза:

Добро утро, търсих из нета, но не намерих инфо за Wizz air... На летището в Болоня може ли с мобилни бордни карти?  

Здравей, категорично да 🙂  Тук живеем и пътуваме винаги с мобилни бордни карти.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 32 минути , Ilian359 каза:

Може ли линк към тази страница за проверка, че не можах да я намеря. 

Няма директен линк. На тази страница, секция MOBILE CHECK-IN.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.