Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 14 минути , Ivko каза:

 Най-вероятно от уеб версията го гледате това....всички уеб версии са изгубени в превода 😂

Taка си е 😂 . Благодаря!

Публикувано:

Значи ако има такъв надпис, той значи това, което значи, ето ви пример за това и може и да се свържеш с тях все пак, за да разбереш. 

  

 

Ако човек няма закупени места, просто ще му предложи да си купи или да се чекира 48 часа преди полета, но няма да види такъв надпис никъде.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 19 часа, master_of_germs каза:

Аликанте си е сезонна дестинация, полетите ще почнат от 31 март. Вероятно и преди полетът е бил пак към края на март, когато почва лятното разписание.

Не полетът беше на 2 март. Сега гледам започват от края на март и преди пристигаха сутрин в 8 , което си беше супер, сега  в 9 вечерта...и бяха целогодишни. Сега са ги спрели още от октомври. Явно и роднините ще ги прекарвам през Виена...

Публикувано:

Здравейте, приятели!

 

Имам раница 55х40х20 или нещо подобно.

Ако се смачка може да влезе в клетката, която мерят багажите.

Ще имам ли проблем да я взема като ръчен багаж, въпреки че не е 40 30 20, но пък се събира в клетката?

Публикувано:

Ако се събира в клетката няма проблем, това значи че се събира под седалката , където трябва да я сложиш като се качиш.

Публикувано:
1 hour ago, Andy2000 said:

Здравейте, приятели!

 

Имам раница 55х40х20 или нещо подобно.

Ако се смачка може да влезе в клетката, която мерят багажите.

Ще имам ли проблем да я взема като ръчен багаж, въпреки че не е 40 30 20, но пък се събира в клетката?

Мачкай и си свиркай, ако не е очевидно препълнена до пръсване, изобщо няма да ти я погледнат.

ПС: Аз имам дамски чанти, които са по-големи от размерите на Уиз и си ги пълня, летя си без проблем.

ППС: Да, има и такива дисаги, идея си нямате колко жени си ги разнасяме ежедневно...:)

Публикувано:
преди 2 часа, Adventurer каза:

Значи ако има такъв надпис, той значи това, което значи, ето ви пример за това и може и да се свържеш с тях все пак, за да разбереш. 

  

 

Ако човек няма закупени места, просто ще му предложи да си купи или да се чекира 48 часа преди полета, но няма да види такъв надпис никъде.

Ами тук става на въпрос, че не е възможно онлайн чекиране на летището т.с. летището не подържа мобилни бордни. Защото @Моника има предвид друг надпис, който си го има винаги преди да отворят чекин

 

wizz.jpg

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 15 часа, Ivko каза:

Ами тук става на въпрос, че не е възможно онлайн чекиране на летището т.с. летището не подържа мобилни бордни. Защото @Моника има предвид друг надпис, който си го има винаги преди да отворят чекин

 

wizz.jpg

Да, точно този надпис имам предвид, който е показал @Ivko . А от София до сега винаги е имало онлайн чекиране, не знаех как стоят нещата с Бергамо и ми направи впечатление надписа да не би вече да не е достъпно.

Публикувано:

И аз не съм обръщал внимание на този надпис точно, затова реших, че може да е другия надпис, който освен при липса на онлайн чекиране се е появявал и при промени в разписанието или при грешка и тогава е добре да се говори с тях.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Днес при опит за резервация от сайта върви супер бавно и накрая имаше някакви такси по 10-20Евро преди плащането внимавайте.

От мобилното е нормално.

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 20.01.2019 г. в 21:22, Blushy каза:

Някой има ли идея дали на Валенсия се минава само с мобилна бордна карта? На сайтът на летището пише,че може, включително и с Уиз Еър, а на сайта на Уиз пише,че летище Валенсия не поддържа мобилни бордни карти.

Някой има ли по-скорошна информация по въпроса?

Публикувано:

Бях чел за чести проблеми с чекирането и опашките на Франкфурт с Уиз и в последствие изтървани полети.

 

Вчера видях лично колко са зле от Уиз и на летището в Мадрид.

Имах чекиран багаж и отидох 2 часа и 15-20мин по-рано на гиешетата на Уиз.

Имаха  два полета през 5 Мин до София и до Будапеща с 4 гишета общо по 2 на полет.

 

Имаше много хора , но въпреки това гишетата не започнаха да обслужват пътниците  докато не останаха час и 50 минути до полетите.

 

След това няколко пъти служители минаваха между хората и питаха кой накъде лети и дали има приорити или не и казваха на коя опашка да застане.

Почучи се голяма суматоха и всички се бутаха като овце.

 

След няма и 5 Мин на екраните на двете гишетата за София  смениха приорити с не приорити и обратно и отново започна пререждане и суматоха.

Изнервен отидох да питам на коя опашка да седя и ми казаха, че няма значение.

След това започнаха са минават и на двете опашки за София само хора с приорити.

Минаха още 30мин и не бях мръднал и метър напред.

Когато си оставих куфара беше останал  само 1 час до полета, а тепърва трябваше да се минават скенери и паспортен контрол.

Когато минах всичко вече беше излязал гейта, разбира се най-далечния на повече от 10мин пеш.

 

Минах през Лаунджа само за 10-15мин и се наложи да бягам понеже излезе последно повикване.

 

Излиза, че колкото и рано да отида едвам се успява да се стигне гейта.

 

Така и неразбрах защо започнаха да работят толкова късно. Може би целта им е хората да си купуват приорити и чекиран багаж...

 

 Не знам как биха стигнали до гейта без бързане  по-възрастни хора особено, ако са в края на опашката на чекинга.

  • Харесвам 5
  • Шок 1
Публикувано:
На 30.10.2019 г. в 10:26, neuromancer каза:

Ами то много ясно си е казано "check in will open in xx days"

Aми много ясно си е казано ама просто противоречи с горното "не се предлага" и човек като не е обръщал до сега внимание на тези неща се заблуждава. 😄 

 

 

Публикувано:
На 29.10.2019 г. в 13:01, bibi каза:

И аз имам почти същото , но искат и кода на потвърждението на резервацията в Уиз. Приложих и всичко без номер на резервация в Уиз, защото нямам такава, но и те нямат такова изискване. (за всеки случай отново изчетох условията на промоцията 5/10 % и накрая има текст, че за всички резервации, направени преди 11.04.2019, кредитът е 10 % 🙂 ).

п.с. моите са 50 евра

 Драмата продължава с моите 35лв след като в предния имейл прикачих разбивка на цената и кредит-а, който трябвва да получа, но пък не се виждала датата на резервацията та днес пратих нов имейл....успех се вижда май....

 

 

viber_изображение_2019-11-05_12-52-54.jpg

  • Харесвам 2
Публикувано:

На мен ми пишат, че ми благодарят и ще ми преведат остатъка в "разуменн срок". Не би следвало да имаш проблем с установяване на датата, на която е направена резервацията ?

Публикувано:

Искам да споделя опит при обезщетение на забавен  полет с повече от 3 часа с Wizz. Както е описано по-назад в страницата те продължават да си действат по схемата, че първоначално отказват винаги:

 

1. Oct 16 - Писмо до Wizz

2. Oct 17 - Отговор от Wizz с от откза за обезщетение:

"

...бил извършен със закъснение от 3 часа и 17 мин., което се дължи на извънредни обстоятелства , които са били извън нашия контрол

"

3. Oct 17 - Писмо с оплакване до Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация"

4. Oct 22 - Писмо от Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация"  до Wizz

5. Nov 6 - Писмо от Wizz с потвръждение за обезщетение от 400 EUR

"

...полетът е бил забавен заради причини, които не следва да бъдат причислени към категорията на извънредните обстоятелства. Следователно потвърждавам, че в конкретния случай сме съгласни да изплатим обезщетение съгласно член 7 от Регламент 261/2004г. на ЕП и на Съвета в размер на 400 EUR. 

"

 

Интересно е дали заради първоначалния отказ може да се осъдят по някой парагаф?

  • Харесвам 8
  • Браво 4
Публикувано:
преди 19 часа, adonchevski каза:

Искам да споделя опит при обезщетение на забавен  полет с повече от 3 часа с Wizz. Както е описано по-назад в страницата те продължават да си действат по схемата, че първоначално отказват винаги:

 

1. Oct 16 - Писмо до Wizz

2. Oct 17 - Отговор от Wizz с от откза за обезщетение:

"

...бил извършен със закъснение от 3 часа и 17 мин., което се дължи на извънредни обстоятелства , които са били извън нашия контрол

"

3. Oct 17 - Писмо с оплакване до Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация"

4. Oct 22 - Писмо от Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация"  до Wizz

5. Nov 6 - Писмо от Wizz с потвръждение за обезщетение от 400 EUR

"

...полетът е бил забавен заради причини, които не следва да бъдат причислени към категорията на извънредните обстоятелства. Следователно потвърждавам, че в конкретния случай сме съгласни да изплатим обезщетение съгласно член 7 от Регламент 261/2004г. на ЕП и на Съвета в размер на 400 EUR. 

"

 

Интересно е дали заради първоначалния отказ може да се осъдят по някой парагаф?

Нелоялна търговска практика, както и случаите от Франкфурт с оставяне на по 30-40 човека умишлено.

Дано някой адвокат даде добри съвети коя институция е подходяща за да се спрат.

Публикувано:
20 hours ago, adonchevski said:

Интересно е дали заради първоначалния отказ може да се осъдят по някой парагаф?

Вероятно може и да се пробваш, но ще трябва да доказваш, произлезли от първоначалния им отказ, финансови и други загуби за теб, които да предявиш... 

Особено за тези "другите" не очаквай български съд да ги зачете и остойности подобаващо 😉 

Публикувано:

Дразнещо е , че се опитват да се измъкнат и използват  лъжа. И аз смятам че трябва да бъдат наказани за лъжата им, а не заради произтекли загуби. И наказанието им трябва да е достатъчно голямо, за да не се пробват пак да си изпращат стандартният отговор, не сме виновни ние.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте.

 

Предстои ми пътуване от 6 до 9 март от София до Барселона. Тъй като още не съм пътувал с Уиз, ще помоля за малко информация относно следното:

От няколко седмици следя цените на билетите и се получи следното: Преди една седмица цената за отиване беше 78.99лв., а снощи изведнъж първо се покачи на 95.99лв., а след това на 105.99лв. 

 

Въпросът ми е да очаквам ли понижаване на цената след като веднъж е увеличена или да си купя билетите сега, защото може би ще има повишение.

 

Благодаря предварително!

Публикувано:

Това с цените е коментирано и никой не знае какво ще се случи защото там са много сложни алгоритми и автоматично цената се променя дали от търсенето на конкретни дати или от продажбата на билети, но цените варират и мисля, че е още високо за най-добри цени за март според мен изчакайте до средата на декември. Както е 90лв може да падне на 50. Ако е имало едно място на ниската цена е продадено пускат следващите на по-висока докато не се купи и после пак цената пада, а е възможно и ако сте проверявали няколко пъти конкретните дати и системата е отчела търсене/интерес и автоматично вдига.

Ами в момента е 85лв отиването зависи за колко души и въпреки,че е петък останалите съседни дати са по 20-50лв според мен ще падне 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.