Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Днешният полет до Дортмунд ни даде, че е овърбукнат. На летището ни качиха, но имаше още 4-5 свободни места. Май и през зимния период вече не трябва да се чекираме последни. 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Adventurer каза:

много цигани, всички с неплатен багаж и всичките им номера да минат метър и с багажа и с местата не минаха.

В чест на истината, не са само циганите с "циганските" номера за багажа - на предпоследния ми полет  (само дано не ме прочете пак @chandni  , и да ме скастри :unsure:, че полетът въобще не е мой, а на капитана :biggrin: )  две чисто бели нашенки се правиха на много изненадани и възмутени и даже скандал вдигаха, при все че беше съвсем ясно, че едва половината от твърдите им куфари влизаха в измервателната кутия за ръчния багаж. Понякога даже се учудвам наземните стюардеси на гейтовете как успяват да запазят самообладание...

  • Харесвам 9
Връзка към коментар
преди 3 минути , Фичо каза:

само дано не ме прочете пак @chandni

Спокойно... този ти пост ѝ е убягнал... :girl_crazy:

преди 4 минути , Фичо каза:

две чисто бели нашенки се правиха на много изненадани и възмутени и даже скандал вдигаха

На полета ни до Катания имаше една италЯнка, която беше без Priority, но награбила куфар с колелца + малка чанта, та проглуши ушиете на всички в автобуса да се оплаква как я накарали да плати.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 22 минути , Фичо каза:

В чест на истината, не са само циганите с "циганските" номера за багажа...

В случая на единия полет бяха спрели цялата тумба още преди скенерите на Т1 и там ставаше целият цирк и не говоря само за опити да се сгъне твърд куфар на две или да се скача върху голям сак съпроводени, разбира се, с много автентичен цигански "фолклор". В цялата суматоха, която създаваха, си прехвърляха багаж през лентите от страни с тези от опашката, които вече някак бяха успели да минат...  накрая пак си ги хванаха на изхода и пак бяха доста любезни и търпеливи с тях и за не знам кой път правиха същите гимнастики с рамката.

 

При "груповите" изпълнения са предимно те, защото там им е силата... няма да забравя как една циганка наскоро ми каза в градския транспорт, абе ти защото дупчиш билет, това е "социална услуга" я гледай колко хора сме тука... ей балам народ бе, нема се научите никгаш! 

  • Харесвам 1
  • Смея се 6
  • Замислям се 2
Връзка към коментар
28 minutes ago, Фичо said:

Понякога даже се учудвам наземните стюардеси на гейтовете как успяват да запазят самообладание...

С много тренировки. Подбират ги да са изключително търпеливи. Ако не си "перде", няма как да издържиш на такава работа... Същото е и със стюардесите в самолета - една стюардеса на Wizz искрено я съжалих - седи тя на вратата, усмихната, учтива, поздравява влизащите пътници. Те минават покрай нея като покрай пътен знак - нито отговор, нито кимване, ... Качва се един ТБС, нарамил сак. И тя го помоли да го носи пред себе си, за да не удари някой седнал пътник. ТБС-ът я игнорира, продължи по пътеката и въртейки се да види от коя страна му е седалката, сакът мина на милиметри от главата на един пътник. Трябваше стюардесата да повиши глас, за да има някакъв ефект над ТБС-а.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Сутришният полет София - Бергамо излетя, но в Бергамо времето е ужас - гръмотевична буря. Чакахме (11 ти бяхме на опашката). Но ни пренасочиха към Верона. Но пък там много трафик. Финално ни пренасочиха в Боляна. В момента зареждаме и чакаме времето да се оправи. Казаха около 30 мин. 

 

 

 

  • Харесвам 3
  • Шок 2
Връзка към коментар
преди 32 минути , Граф Вронски каза:

Сутришният полет София - Бергамо излетя, но в Бергамо времето е ужас - гръмотевична буря. Чакахме (11 ти бяхме на опашката). Но ни пренасочиха към Верона. Но пък там много трафик. Финално ни пренасочиха в Боляна. В момента зареждаме и чакаме времето да се оправи. Казаха около 30 мин. 

 

 

 

А как щефсе придвижите от Болоня до Милано и за чия сметка? Пиши, защото аз пък летя декември по същия маршрут, а и имам платен трансфер Бергамо- Милано.😕😕😕

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 42 минути , Граф Вронски каза:

Сутришният полет София - Бергамо излетя, но в Бергамо времето е ужас - гръмотевична буря. Чакахме (11 ти бяхме на опашката). Но ни пренасочиха към Верона. Но пък там много трафик. Финално ни пренасочиха в Боляна. В момента зареждаме и чакаме времето да се оправи. Казаха около 30 мин. 

 

Пиши как са се развили нещата с този полет ,че силно ме интересува.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, muchachote каза:

А как щефсе придвижите от Болоня до Милано и за чия сметка? Пиши, защото аз пък летя декември по същия маршрут, а и имам платен трансфер Бергамо- Милано.😕😕😕

 

 

Преди 1 час, Божидар каза:

 

Забравих да кажа, че и горивото ни приключваше. Затова заредихме в Болоня (около 45 мин ) и ни върнаха в Бергамо. Кацнахме преди 30 мин.

  • Харесвам 6
  • Шок 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

Някой с впечатления за полетите до Братислава? Има ли тенденция за оувърбукинг, че се чудя да харча ли кредити за места или да ги кътам? Летим на 6-8 декември. 

Връзка към коментар
преди 10 минути , Аmélie каза:

Някой с впечатления за полетите до Братислава, има ли тенденция за оувърбукинг, че се чудя да харча ли кредити за места или да ги кътам. Летим на 6-8 декември. 

Ние летяхме август и нямаше проблем с оувърбукинг нито на отиване, нито на връщане от Братислава. Проблема беше с закъснелия полет на връщане с 2 часа, но Колибра си платиха по 70 евро за това.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 15 минути , Аmélie каза:

Някой с впечатления за полетите до Братислава, има ли тенденция за оувърбукинг, че се чудя да харча ли кредити за места или да ги кътам. Летим на 6-8 декември. 

Биха направили овърбукинг по всяка една линия, по която си заслужава. Първата половина на декември обаче е слаб сезон, така че се съмнявам да го практикуват. Рискът е най-висок по Коледните празници и в разгара на лятото.

Връзка към коментар
Матей миткалото

Въпрос за Wizz Flex - купила съм 2 билета Flex, за мен и приятел. Възможно ли е да откажа само билета на спътника и да ми върнат парите в профила?

Връзка към коментар
преди 55 минути , Матей миткалото каза:

Въпрос за Wizz Flex - купила съм 2 билета Flex, за мен и приятел. Възможно ли е да откажа само билета на спътника и да ми върнат парите в профила?

Сами онлайн може да анулирате само цялата резервация, а ако искате само на единия пътник трябва да се обадите на кол центъра и в случай на анулация сумата се връща в профила от който е резервацията, като кредит за бъдещи билети в рамките на 72 часа, а кредита е с валидност 90 дни.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Може ли начин да си сменя на мястото след като вече съм чекиран? Не мога да намеря опцията в сайта.

Имам си билет WIZZ GO за след седмица. Не е купен от мен, но вече са ме чекирали. Влизам и намирам резервацията, но не мога да сменя мястото ...

Благодаря предварително!

Връзка към коментар
преди 9 минути , Eva eva каза:

Здравейте! Да попитам - може ли да се закупуват места след чекиране? Имам предвид да се купят, ако преценим, че случайно разпределените не ни харесват? 

Може, след което трябва отново да си извадите бордна карта.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Понеже ми изтече членството, а не мисля да го подновявам, жената е с Уиз карта и има членство. Някой знае ли дали мога да прехвърля кредита си към нейния акаунт.

Връзка към коментар

Здравейте!Преди месец пътувах с Wizz air и полетът имаше закъснение от повече от 3часа.Билетът ми беше закупен от приятелка,от профила й в Wizz ,тъй като аз нямам регистрация там(тя не е пътувала с мен,резервацията,която е направила,е само за моето пътуване).Как  мога да поискам обезщетение за закъснял полет,при положение че оплакванията се подават от сайта на компанията,след влизане в профила?Този,който е направил резервацията ли трябва да пусне жалбата и от чие име трябва да е тя- на резервиращия или на пътника?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
42 minutes ago, Тоня said:

Здравейте!Преди месец пътувах с Wizz air и полетът имаше закъснение от повече от 3часа.Билетът ми беше закупен от приятелка,от профила й в Wizz ,тъй като аз нямам регистрация там(тя не е пътувала с мен,резервацията,която е направила,е само за моето пътуване).Как  мога да поискам обезщетение за закъснял полет,при положение че оплакванията се подават от сайта на компанията,след влизане в профила?Този,който е направил резервацията ли трябва да пусне жалбата и от чие име трябва да е тя- на резервиращия или на пътника?

По Регламента право на обезщетение има пътникът, т.е. ти трябва да пуснеш жалбата.

Според мен имаш два варианта, с уговорката, че не съм имала такава ситуация, само разсъждавам:

- да си направиш акаунт и от него да пуснеш оплакване за закъснението относно този ти полет;

- да им направиш оплакването по имейл, без да правиш акаунт.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Два пъти се опитва да резервирам с WizzAir един полет и двата пъти ми се появява една такса System Surcharge, която мисля че досега не съм виждал. Нещо ново ли е или важи за определени ситуации? Google не предостави особена информация. Таксата се появява на стъпката за плащане, където имам запаметена банкова карта, която вече преди съм използвал в Wizz.

 

 

Screenshot-2019-11-24-19.31.jpg

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.