Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 7 минути , Galii каза:

Последната ми е с Флекс и е по-евтина ,първата без Флекс и по- скъпа ,коя ще анулират ?Автоматично ли става или трябва да им звъня ?

Можеш да анулираш само последната. Няма нужда да им звъниш.

Галин Маргаритов
Публикувано:
преди 8 минути , mamaivy каза:

Можеш да анулираш само последната. Няма нужда да им звъниш.

Услугата Флекс е при нея и тя ли се анулира в такъв случай автоматично или отива към първата резервация ?

Публикувано:
преди 29 минути , Galii каза:

Услугата Флекс е при нея и тя ли се анулира в такъв случай автоматично или отива към първата резервация ?

Няма начин първата резервация да се свърже с "флекси" на втората. Няма начин да се добави нещо в полза на клиента, когато има такса отмяна, такса промяна на полет, такса промяна на име. Изчислено е , измислено е, проверено е, че работи в полза на компанията години наред.

Преди няколко страници има отговори на въпроса ти - ако не летиш първата резервация изгаря при всички случаи освен ако компанията не я отмени сама.

  • Харесвам 7
Публикувано:

А при флекс опцията, ако купуваш за себе си и други хора и после отмениш, може ли да промениш и имената на спътниците си при новата резервация?

Публикувано:
преди 7 минути , mary_shery каза:

А при флекс опцията, ако купуваш за себе си и други хора и после отмениш, може ли да промениш и имената на спътниците си при новата резервация?

 Услугата позволява само промяна на дати, дестинация и анулиране. Смяна на имена не е възможно.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Днешния полет до Барселона е излетял, но ми е интересно с какви пътници-работници, туристи, ентусиазци хаха

Публикувано:

Получавам някакави фактури от УизЕър със знак минус, това дали означава , че са пуснали рефунда за отменените полети или скоро ще ги пускат?

Публикувано:
преди 2 минути , vinidj каза:

Получавам някакави фактури от УизЕър със знак минус, това дали означава , че са пуснали рефунда за отменените полети или скоро ще ги пускат?

Да, фактурата с отрицателен знак е сторниране на резервацията ти. Ако трябва да получиш средствата ти като уиз кредит би трябвало вече да е наличен по сметката ти.

Публикувано:

В момента всички компании возят пътници тръгнали да работят и връщат насам български граждани, които масово не могат да пишат и четат. 🙂

  • Харесвам 1
  • Смея се 6
Публикувано: (редактирано)
преди 28 минути , randi каза:

В момента всички компании возят пътници тръгнали да работят и връщат насам български граждани, които масово не могат да пишат и четат. 🙂

Да не им провеждате изпити при пристигане? 

Редактирано от chandni
Премахнати личн обиди
  • Браво 1
Георги Матеев
Публикувано:
преди 31 минути , randi каза:

В момента всички компании возят пътници тръгнали да работят и връщат насам български граждани, които масово не могат да пишат и четат. 🙂

Представям си колко е весело на борда, особено на връщане към България 🙂 И вашата хич не е лесна...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Всеки път има недопуснати.... Но има и такива с трудови договори, които заминават да работят. За съжаление вече няколко пъти има пътници, които агресират, псуват ни, искат да се бият и т.н. Иначе вече имам поне 10 клетви до 9 - то коляно изречени на неразбираем за мен език.

  • Шок 7
Публикувано:
преди 2 минути , Мари Николова каза:

Каква е причината?

Не са граждани на съответната държава, нямат трудов договор за работа в дадената страна или други уважителни причини за допускане на територията й.

  • Харесвам 4
Георги Матеев
Публикувано:
преди 16 минути , randi каза:

За съжаление вече няколко пъти има пътници, които агресират, псуват ни, искат да се бият и т.н. Иначе вече имам поне 10 клетви до 9 - то коляно изречени на неразбираем за мен език.

Звучи ужасно неприятно 😞 Какво правите в такава ситуация, викате летищната полиция?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 16 минути , Георги Матеев каза:

Звучи ужасно неприятно 😞 Какво правите в такава ситуация, викате летищната полиция?

Опитваме се да успокоим ситуацията и в никакъв случай да не се стига до крайности, но ако не се получава се вика гранична полиция.

  • Харесвам 6
Публикувано:

@randi с каква средна затовареност се лети в момента? За новостартираните полети от Будапеща чувам разни слухове, че летят почти празни, но това вероятно е нормално при голямата несигурност ще могат или не могат да летят.

1 hour ago, randi said:

Всеки път има недопуснати.... Но има и такива с трудови договори, които заминават да работят. 

Може ли да напишеш за определени дестинации, конкретните условия за които ти знаеш? 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Здравейте,имам закупени билети за 1 Юни Варна-Ларнака ,но според официалната информация летището в Ларнака ще отвори най-рано на 9 Юни.Ако звънна на някой от посочените номера на wizz air  и ги помоля биха ли ми върнали 120% или трябва да чакам да дойде 1 Юни за да ми отменят те резервацията и да ми върнат платената сума? 

Публикувано:
преди 24 минути , Topfly каза:

@randi с каква средна затовареност се лети в момента? За новостартираните полети от Будапеща чувам разни слухове, че летят почти празни, но това вероятно е нормално при голямата несигурност ще могат или не могат да летят.

Може ли да напишеш за определени дестинации, конкретните условия за които ти знаеш? 

Най-вече за Германия предполагам - резидентен адрес или договор за работа, но на някои са искали и здравни осигуровки.

То по интересно да влезеш в София нататък лесно 🙂

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 6 минути , muffytoz каза:

Здравейте,имам закупени билети за 1 Юни Варна-Ларнака ,но според официалната информация летището в Ларнака ще отвори най-рано на 9 Юни.Ако звънна на някой от посочените номера на wizz air  и ги помоля биха ли ми върнали 120% или трябва да чакам да дойде 1 Юни за да ми отменят те резервацията и да ми върнат платената сума? 

Няма да върнат нищо докато те не отменят полета или полета не се ипълни на определената дата.

Назад в темата многократно е писано, че имаше полети въпреки забрани.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 19 минути , muffytoz каза:

Здравейте,имам закупени билети за 1 Юни Варна-Ларнака ,но според официалната информация летището в Ларнака ще отвори най-рано на 9 Юни.Ако звънна на някой от посочените номера на wizz air  и ги помоля биха ли ми върнали 120% или трябва да чакам да дойде 1 Юни за да ми отменят те резервацията и да ми върнат платената сума? 

Информацията от сайта на летището гласи,че е отворено 24/7,като си приема полети и в момента.Въпрос на преценка е явно от страна на УИЗ дали ще летят или не.

Публикувано:
преди 45 минути , tch каза:

И след това за чия сметка ги връщате? 

Много интересен въпрос!

Почти съм решил да намеря отговора практически по следния начин: Ще се кача на полет, който не е отменен от компанията, но нямам основателна  причина да бъда на мястото, до което летя. Иначе казано летя, защото имам билет и УИЗ лети. Нарушавам правила и почти сигурно е, че ще ме върнат. Простата логика е, че превозвача трябва да ме върне, защото той не е контролирал причината за качването ми на борда, т.е. дали отговарям на условията да летя. Ще изгубя някаква сума, но ще създам поне два прецедента, на които не намирам отговор никъде, включително и в руските форуми. Оставам с впечатлението, че има забрани, които сякаш не важат, т.е. ако има полет летиш, ако не те върнат - влизаш с някаква обявена причина, проверима естествено, но не и задължително различна от туризъм... Връщаш се ако има полет и така излиза, че рискът е единствено на пътуващия, което всъщност е най-логичното и не е в противоречие с рестрикциите, регулациите и решенията на превозвачите.

 

Израел обаче в средата на март вмени отговорността за връщането и към пътника и към превозвача, в това число и на УИЗ, а те от своя страна го публикуваха на страницата си в доста противоречив текст.

  • Харесвам 4

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.