Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

В промоцията на MasterCard пише най-малко 64 дни след настаняването, та след като и тук говорят за 64 дни, предполагам, че ще е същото.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 49 минути , chandni каза:

В промоцията на MasterCard пише най-малко 64 дни след настаняването, та след като и тук говорят за 64 дни, предполагам, че ще е същото.

Малко като един футболист ще прозвуча, но хем им се дава кешбек, хем нямат желание да го дават. То ще свърши сезонът, докато го преведат 😄

  • Смея се 1
Публикувано:

Обикновено този срок е ориентировъчен, като ако не е минало посоченото време дори не обръщат внимание на оплаквания за липсващи кредити. 

Не го чакай и ще се изненадаш приятно.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 минути , neuromancer каза:

като ако не е минало посоченото време дори не обръщат внимание на оплаквания за липсващи кредити

Изтекоха тези дни, но календарни. Затова се чудих дали не става дума за работни дни, защото това е обичайното оправдание като почне да се пита. Иначе преди съм се оплаквал от липсващи кредити както на букинг, така и на уиз, но си прехвърляха топката кой трябва да обработи кешбекът и кой на кого е или не е подал информация. Един кешбек така го чаках над 7 месеца, докато ми го преведат след няколко неуспешни оплаквания. Не знам сега дали действат по-експедитивно в такива ситуации.

Публикувано:
На 21.08.2021 г. в 18:08, oli_mali каза:

Кои са следващите дестинации на тази машина, може би има време за вечерна врътка?

Много "хляб" е имало в този ден. 

https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ha-lvf

  • Харесвам 5
Публикувано:

Какво да очаквам утре сутринта ? Забравих през денят днес да се чекирам , пише да мина на гише за да техен агент да ми помогне безплатно?!

IMG_20210824_233029.jpg

Публикувано:
преди 22 минути , Julian999 каза:

Какво да очаквам утре сутринта ? Забравих през денят днес да се чекирам , пише да мина на гише за да техен агент да ми помогне безплатно?!

IMG_20210824_233029.jpg

Вариант 1: овърбукинг

Вариант 2: на никого да не издават бордова карта, защото се идва от червена зона и трябва да се прегледат всички документи преди да издадат бордова карта.

  • Харесвам 8
Публикувано:
преди 1 минута , master_of_germs каза:

Вариант 1: овърбукинг

Вариант 2: на никого да не издават бордова карта, защото се идва от червена зона и трябва да се прегледат всички документи преди да издадат бордова карта.

Само дано да е  номер 2 ... Благодаря Ти

Публикувано:

По-добре си купете места, така е почти сигурно, че ще ви даде веднага бордна карта и няма да имате проблем. Това съобщение излиза при овърбукинг. Имах такъв случай преди месец, описан е в темата. Купих места и веднага зареди БК.

П.п. Края на август е любим период за овърбукинг за Уиз. Не оставяйте чекирането за последният момент. 

  • Харесвам 11
Публикувано:

Може да е почти ,но не е сигурно.

Полет към Мадрид с купени места и право на безплатно чекиране на летище (Wizz Go) при опит за онлайн чекиране поне десет дни преди полета дава същият надпис и явно държат да се мине на гише.

  • Харесвам 8
Публикувано:

Значи място не купих дадоха ми на място (за билет от 15 евро 24 за място ми се видя повече 😃). Не са искали сертификат за нищо , само лична карта и лек полет . Тези с ръчния багаж направо на гейта пращат ... Незнам може би е на коя смяна ще попаднеш ...

  • Харесвам 9
Публикувано:
преди 48 минути , Julian999 каза:

Значи място не купих дадоха ми на място (за билет от 15 евро 24 за място ми се видя повече 😃). Не са искали сертификат за нищо , само лична карта и лек полет . Тези с ръчния багаж направо на гейта пращат ... Незнам може би е на коя смяна ще попаднеш ...

И аз не бих купил място, ама явно страха е голяма работа, ако пък станe тенденция ще има нов начин за събиране на пари от тях.

  • Харесвам 5
Публикувано:

Намирам се сама  в малко сложна ситуация в Соренто и се нуждая от съвета ви. Наложи се да прекарам вчера  1 ден в болница и ми направиха някаква малка операция. Сега съм в хотела, но все още имам проблем да стоя права и да ходя продължително време, колабирам. Прибирането ми е след три дни, но не се очаква толкова бързо да се възстановя, предвид състоянието ми. Букнала съм си такси за събота до летище Неапол. Каква опция ми трябва да  взема от Уиз, за асистенция за инвалиди или има нещо друго за болни?  Има ли някаква друга екстра , която може да ми е полезна с Уиз и на летището

Публикувано:
преди 12 минути , Tani каза:

Намирам се сама  в малко сложна ситуация в Соренто и се нуждая от съвета ви. Наложи се да прекарам вчера  1 ден в болница и ми направиха някаква малка операция. Сега съм в хотела, но все още имам проблем да стоя права и да ходя продължително време, колабирам. Прибирането ми е след три дни, но не се очаква толкова бързо да се възстановя, предвид състоянието ми. Букнала съм си такси за събота до летище Неапол. Каква опция ми трябва да  взема от Уиз, за асистенция за инвалиди или има нещо друго за болни?  Има ли някаква друга екстра , която може да ми е полезна с Уиз и на летището

Здравейте,

Намерих този линк на сайта на летището в Неапол - https://www.aeroportodinapoli.it/en_GB/info-and-services/prm1

И този телефон - Customer Service - 0039.081.7896259  - позвънете там и обяснете ситуацията Ви, за да Ви съдействат.

  • Харесвам 8
Публикувано:
преди 9 минути , agenta каза:

Здравейте,

Намерих този линк на сайта на летището в Неапол - https://www.aeroportodinapoli.it/en_GB/info-and-services/prm1

И този телефон - Customer Service - 0039.081.7896259  - позвънете там и обяснете ситуацията Ви, за да Ви съдействат.

Прочетох, благодаря много, сега ще се обадя.:)

 

Публикувано:
Преди 1 час, Tani каза:

Намирам се сама  в малко сложна ситуация в Соренто и се нуждая от съвета ви. Наложи се да прекарам вчера  1 ден в болница и ми направиха някаква малка операция. Сега съм в хотела, но все още имам проблем да стоя права и да ходя продължително време, колабирам. Прибирането ми е след три дни, но не се очаква толкова бързо да се възстановя, предвид състоянието ми. Букнала съм си такси за събота до летище Неапол. Каква опция ми трябва да  взема от Уиз, за асистенция за инвалиди или има нещо друго за болни?  Има ли някаква друга екстра , която може да ми е полезна с Уиз и на летището

@Tani, ти с Уиз ли ще летиш?
Ако е с тях, в сайта им е обяснено, ето тук:

 

1489E2F8-F7EE-43F5-A56B-C80E329F91A0.png.20821e17edeff8a3ba7b81d2881959b8.png

 

https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/putnicheska-informatsiya/spetsialno-sadeistvie

 

Можеш и с тях да се свържеш.

 

 

@Дани Магелани ме подсети, че телефонът, който е закачен , най-отгоре, на тази тема, софийски номер, бил точно, за такива случаи, като твоя.
 

B885725B-054E-4F34-84AD-FC4874F3087F.jpeg.dcd9f91761a46e0f455fa39c4cdf3b36.jpeg

  • Харесвам 7
Публикувано:

Привет. Имам сменен полет от Уиз, който е платен частично с кеш и частично с кредити. Искам кеш частта да ми я върнат, но картата, с която платих изтече и беше подновена (номерът й е същият, но другите неща не са). Има ли начин да ми преведат сумата по банкова сметка?

Публикувано:
преди 1 минута , jorrro каза:

Привет. Имам сменен полет от Уиз, който е платен частично с кеш и частично с кредити. Искам кеш частта да ми я върнат, но картата, с която платих изтече и беше подновена (номерът й е същият, но другите неща не са). Има ли начин да ми преведат сумата по банкова сметка?

Да те правят превод по-принцип по сметката. Обади се най-добре на кол центъра да им обясниш.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Добавят Дубай и след октомври - току що ми изпратиха мейл за новогодишните полети, че ще кацнат в Дубай вместо Абу Даби. 😉

Промяната е само до 16.01, след това пак е Абу Даби... за сега.

  • Харесвам 5
  • Смея се 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   2 магеланци

    • vladimira74
    • Guinness
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.