Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 4 часа, WanderlustME каза:

Уиз изискват ли още да се минава през чекин гише при пътуване с ръчен багаж?

Зависи от дестинацията явно. Ако излезе "това не е бордна карта", се минава през гише.

Има отделно гише за пътниците с ръчен багаж (номер 8). Дори да се отиде на обикновената опашка, минават от време на време да кажат на хората с ръчен багаж да отидат на другото гише, вместо да чакат.

Публикувано:

Питам понеже последния път, когато пътувах с Уиз (миналото лято) имах генерирана бордна карта с валиден баркод, но въпреки това ни върнаха да минем през гише, където само погледнага сертификатите и принтираха други бордни карти... Не ми се става в 2 за полета в 6 часа 😄 

Публикувано:
преди 3 часа, cybersimo каза:

До Базел излезе “това не е бордна карта”. И не беше само за мен, а за целия полет

Да, при мен също. И PLF ми искаха, и сертификат за ваксинация.

Публикувано:
преди 16 часа, WanderlustME каза:

Уиз изискват ли още да се минава през чекин гише при пътуване с ръчен багаж?

  

Явно още се изисква за някои полети. Благодаря на всички, които се опитаха да помогнат!

 

image.png.65252a9b14706d23c7350fb9b62daab7.png

 

  • Харесвам 3
Публикувано:

Имам полет до Крит и обратно. Полета на отиване го промениха с 4 часа и съответно имам право на трите опции. Не съм променял досега полет при промяна, а само съм канселирал. Когато и двата полета са на една резервация, означава ли това че мога да сменя датите и на двете посоки или само на която е сменен часа? На връщане си е същият час.

Публикувано:
преди 11 минути , The rider каза:

Имам полет до Крит и обратно. Полета на отиване го промениха с 4 часа и съответно имам право на трите опции. Не съм променял досега полет при промяна, а само съм канселирал. Когато и двата полета са на една резервация, означава ли това че мога да сменя датите и на двете посоки или само на която е сменен часа? На връщане си е същият час.

Може да се сменят и двете посоки, да. Няма значение, че само за едната са променили часа.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Сменили са часа на София - Малага през юни, но не предлагат връщане на сума нито в мейла, нито като опция. Пробвах с отмяна през уеб браузера и обеща да ми върне 0.00 лв. 

Билетът е купен от сайта на уиз. 

Идеи за възстановяване на цялата сума? 

Публикувано:

Идеи няма как да има, ако няма опция за връщане на пари или за нов билет. Явно смяната е о-малка от  3 часа 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

Здравейте, случи ни се нещо много неприятно с Wizzair, в деня на пътуването и двата ни полета бяха отложени с повече от 1час. Досега никога не ми се беше случвало подобно нещо, а вече 10години купувам билети от тази авиокомпания. Съпругът ми твърди, че това е така, защото са 2 или 3 полет за деня, може да има хиляди обяснения, но ни беше крайно неприятно. Полага ли ни се някаква компенсация в този случай?

  • Шок 1
Публикувано:
преди 40 минути , etty каза:

двата ни полета бяха отложени с повече от 1час... Полага ли ни се някаква компенсация в този случай?

Един час е почти нищо. Няма компенсация ...

  • Харесвам 4
Публикувано:
На 11.02.2022 г. в 15:49, crazyhorse каза:

Допълвам:

1.Бергамо(BGY) - Крайова(CRA) ФЛЕКС-5 Евро и 10 килограма багаж-9 евро. 

2.Бергамо (BGY) - ЯШ(IAS) ФЛЕКС-5 Евро

3.Бергамо(BGY)-Тимишоата(TSR)

ФЛЕКС-5 Евро, 10 кг-8 евро

4.Бергамо(BGY)-Бакъу(BCMл

ФЛЕКС-5 Евро

5.Бергамо(BGY)-Сучава(SCV) 

ФЛЕКС-5 Евро

 

 

 

Осло Сандефьорд Торп TRF - Варшава Шопен WAW на 12.10.2022 г. (и други дати)

Полет - 51 норвежки крони или около 5 евро

Flex - 60 норвежки крони или 5-6 евро

  • Харесвам 10
Публикувано:
На 11.05.2022 г. в 9:22, Ivko каза:

@ДиянаВ, @stanimir, @crazyhorse понеже сте замесени да споделя. Обадих се на кол центъра явно попаднах на разбиращ служител. Значи понеже полета ми е от две години и има 5 смени до сега и тя ми обясни точно, че заради разликата в цените ми връщат по-малко разлика, която не мога да схвана, но ако аз избера да си направя рефънд от опцията им за промяна ми дава сумата без флекса, а тя може да ми го отмени и си вземам и флекс-а, което не мога да разбера защо. Тя ми вика вие най-вероятно активирате флекса за да анулирате полета, но не е така. Та мисълта ми е да си провврявате, какво Ви връщат айде моя флекс бе от 1 евро, но ако е повече да разбирам, че при променен полет от тяхна страна с флекс и искам рефънд се смята, като активиране на флекс и трябва да го направят те. На въпроса защо преди месец при проверка на рефънд сумата ми даваха всичко платено не можа да отговори. Няма логика ама....

 

На 11.05.2022 г. в 9:37, ДиянаВ каза:

В понеделник измених един променен от Уиз полет с флекс, а можех да тествам каква сума ще ми върнат. Пак някакви техни бъгове се получават, а явно при старите флексове се натрупват грешки.

Ако някой има променена резервация с флекс, може да пробва и каже каква сума му връщат и удържат ли цената на флекса.

Може би при старите флексове за 1€ отпреди две години с множество промени и в резервацията, и в програмите на Уиз, системата понякога дава грешка.

Сега имам променен от Уиз полет с флекс за 6€ от октомври 2021 г. При тестване каква сума ще ми върнат при заявка за възстановяване на сума, показва толкова, колкото съм платила. Т.е. системата им не смята, че активирам флекса и не го удържа в тяхна полза.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Здравейте мегеланци!

 

На 11.04. ни анулираха полета Меминген - София. Беше ни казано от служителна на летището, че машината не била в изправност.

Попълних иск за компенсация в сайта, на който ми орговориха следното:  

 

Съжаляваме да научим за тази неприятна ситуация и след внимателно проучване на вашия случай потвърждаваме, че този полет Normal на полет W6 7728 FMM - SKP 11/04/2022 е бил забавен/отменен в резултат на извънредни обстоятелства.

Гореспоменатите обстоятелства, както е упоменато в Регламент (ЕО) № 261/2004 на Европейския парламент и на Съвета, попадат в категорията Извънредни обстоятелства:

(14)Съгласно Конвенцията от Монреал, задълженията на опериращите въздушни превозвачи следва да бъдат ограничени или отменени в случаите, когато дадено събитие е причинено от извънредни обстоятелства, които не са могли да бъдат избегнати, дори при вземане на всички разумни мерки. Такива обстоятелства може да възникнат по-специално в случаи на политическа нестабилност, метеорологични условия, несъвместими с експлоатацията на съответния полет, рискове за сигурността, неочаквани дефекти в системата за безопасност на полета и стачки, които оказват влияние върху дейността на въздушния превозвач.

В съответствие с Регламент (ЕО) № 261/2004 важи и следното:

3.Опериращ въздушен превозвач не е длъжен за изплаща обезщетение по член 7, ако може да докаже, че отмяната е причинена от извънредни обстоятелства, които не са могли да бъдат избегнати, дори да са били взети всички необходими мерки.

Ако не сте доволни от нашето становище за този случай, имате правото да заявите иск чрез ОДР платформата. За повече информация, моля, посетете: http://ec.europa.eu/consumers/.

По време на попълването на формуляра на ОДР платформата, моля, въведете имейл адреса odr@wizzair.com в полето „Търговец“. Имайте предвид, че този имейл адрес е само за искове, подадени чрез гореспоменатата платформа. Други жалби или съобщения пратени директно на адреса, няма да бъдат разглеждани.

 

Как бихте процедирали вие? 

Честит празник на буквите!

 

 

Публикувано:
преди 24 минути , chochiani каза:

Здравейте мегеланци!

 

На 11.04. ни анулираха полета Меминген - София. Беше ни казано от служителна на летището, че машината не била в изправност.

Попълних иск за компенсация в сайта, на който ми орговориха следното:  

 

Съжаляваме да научим за тази неприятна ситуация и след внимателно проучване на вашия случай потвърждаваме, че този полет Normal на полет W6 7728 FMM - SKP 11/04/2022 е бил забавен/отменен в резултат на извънредни обстоятелства.

Гореспоменатите обстоятелства, както е упоменато в Регламент (ЕО) № 261/2004 на Европейския парламент и на Съвета, попадат в категорията Извънредни обстоятелства:

(14)Съгласно Конвенцията от Монреал, задълженията на опериращите въздушни превозвачи следва да бъдат ограничени или отменени в случаите, когато дадено събитие е причинено от извънредни обстоятелства, които не са могли да бъдат избегнати, дори при вземане на всички разумни мерки. Такива обстоятелства може да възникнат по-специално в случаи на политическа нестабилност, метеорологични условия, несъвместими с експлоатацията на съответния полет, рискове за сигурността, неочаквани дефекти в системата за безопасност на полета и стачки, които оказват влияние върху дейността на въздушния превозвач.

В съответствие с Регламент (ЕО) № 261/2004 важи и следното:

3.Опериращ въздушен превозвач не е длъжен за изплаща обезщетение по член 7, ако може да докаже, че отмяната е причинена от извънредни обстоятелства, които не са могли да бъдат избегнати, дори да са били взети всички необходими мерки.

Ако не сте доволни от нашето становище за този случай, имате правото да заявите иск чрез ОДР платформата. За повече информация, моля, посетете: http://ec.europa.eu/consumers/.

По време на попълването на формуляра на ОДР платформата, моля, въведете имейл адреса odr@wizzair.com в полето „Търговец“. Имайте предвид, че този имейл адрес е само за искове, подадени чрез гореспоменатата платформа. Други жалби или съобщения пратени директно на адреса, няма да бъдат разглеждани.

 

Как бихте процедирали вие? 

Честит празник на буквите!

 

 

И на мен Уиз ми отказаха обезщетение със същото "оправдание" миналата година.

Писах на въздушни регулатори и на кого ли още не - и не успях да си взема обезщетението.

 

Преди няколко седмици се свързах с @Аероиск (https://aeroisk.com/bg/) и проблема беше решен за 2 дни. Получих си 250 евро обезщетение.

  • Харесвам 10
  • Браво 3
Публикувано:
преди 1 час, cybersimo каза:

И на мен Уиз ми отказаха обезщетение със същото "оправдание" миналата година.

Писах на въздушни оператори и на кого ли не - и не успях да си взема обезщетението.

 

Преди няколко седмици се свързах с @Аероиск (https://aeroisk.com/bg/) и проблема беше решен за 2 дни. Получих си 250 евро обезщетение.

Благодаря cybersimo! Ще пробвам да напиша на немската авиация, ако не стане ще се свържа с Аероиск.

Публикувано:

И на мен Уиз със същото обяснение ми отказваха обезщетение за 6 часа закъснение, но след като писах на гръцката авиация и те писаха на уиз, накрая Уиз изплатиха пълното възнаграждение, което ми дължаха. Но процесът се проточи към 3-4 месеца.

  • Харесвам 5
Публикувано:
Преди 1 час, mary_shery каза:

И на мен Уиз със същото обяснение ми отказваха обезщетение за 6 часа закъснение, но след като писах на гръцката авиация и те писаха на уиз, накрая Уиз изплатиха пълното възнаграждение, което ми дължаха. Но процесът се проточи към 3-4 месеца.

Мери, мерси! Бих могла и аз да пиша на немската авиация! 

Хубав ден!

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 10 минути , crazyhorse каза:

И аз имам проблем с Wizz! Полет Италия-Румъния. Кое ГВА да търся за съдействие? 

Италианското: 

ENAC is the National Enforcement Body (NEB) to monitor compliance with the Regulation (EC) 261/2004 when the disruptions occur:

  • departing from an Italian airport: for a flight/journey booked with an airline of any nationality (both EU and extra EU);

Ето тук ще откриеш как, мейли и т.н.

https://www.enac.gov.it/en/passengers/passengers-rights/Passengers's-rights-in-case-of-denied-boarding-cancellation-or-long-delay-of

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 14 минути , ДиянаВ каза:

Италианското: 

ENAC is the National Enforcement Body (NEB) to monitor compliance with the Regulation (EC) 261/2004 when the disruptions occur:

  • departing from an Italian airport: for a flight/journey booked with an airline of any nationality (both EU and extra EU);

Ето тук ще откриеш как, мейли и т.н.

https://www.enac.gov.it/en/passengers/passengers-rights/Passengers's-rights-in-case-of-denied-boarding-cancellation-or-long-delay-of

Благодаря! 

  • Харесвам 3
Публикувано:
Преди 1 час, crazyhorse каза:

И аз имам проблем с Wizz! Полет Италия-Румъния. Кое ГВА да търся за съдействие? 

И моя проблем беше същия, Уиз отказа да плати, след това първия отговор от италианското ГВА дойде след 4 месеца, в който ме накараха да изпратя документите по "обикновена" поща. Писах още един мейл, отговориха след 3 месеца със същото. след това се обърнах към Аероиск и Уиз се съгласиха да платят след 2 дни, а след 5 дни парите бяха по сметката ми

  • Харесвам 7
Публикувано:
На 20.05.2022 г. в 16:41, WanderlustME каза:

Уиз изискват ли още да се минава през чекин гише при пътуване с ръчен багаж?

На Варна-Прага и обратно се минава през гише. Особено в Прага това причинява доста голямо забавяне, напълно безсмислено, при условие, че не се проверяват сертификати...

Публикувано:
преди 5 часа, ДиянаВ каза:

Италианското: 

ENAC is the National Enforcement Body (NEB) to monitor compliance with the Regulation (EC) 261/2004 when the disruptions occur:

  • departing from an Italian airport: for a flight/journey booked with an airline of any nationality (both EU and extra EU);

Ето тук ще откриеш как, мейли и т.н.

https://www.enac.gov.it/en/passengers/passengers-rights/Passengers's-rights-in-case-of-denied-boarding-cancellation-or-long-delay-of

Здравейте! Знаете ли за неизлетял полет от Германия,т.е. немското ГВА?

Публикувано:
преди 31 минути , chochiani каза:

Здравейте! Знаете ли за неизлетял полет от Германия,т.е. немското ГВА?

Luftfahrt- Bundesamt(LBA)

DE-38144 Braunschweig

tel: +49 531 2355 115

fax: +49 531 2355 9099

fluggastrechte@lba.de

http://www.lba.de

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.