Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 2 минути , marycap каза:

Luftfahrt- Bundesamt(LBA)

DE-38144 Braunschweig

tel: +49 531 2355 115

fax: +49 531 2355 9099

fluggastrechte@lba.de

http://www.lba.de

Благодяря за бързия отговор, Марикап! Ще пиша щом имам резултат!

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Добро утро, имам един въпрос, който е задаван и друг път, но искам да получа актуална информация- нали мога  да закупя от моя профил билети на други хора с намаление с уиз точки като в този случай ще трябва да си закупя и за мен, но аз няма да летя. Няма да имат проблеми при проверката на летището с това, четитуляра на акаунта  има билет но не се явява нали ? 

Връзка към коментар
преди 3 минути , muffytoz каза:

Добро утро, имам един въпрос, който е задаван и друг път, но искам да получа актуална информация- нали мога  да закупя от моя профил билети на други хора с намаление като в този случай ще трябва да си закупя и за мен, но аз няма да летя. Няма да имат проблеми при проверката на летището с това, четитуляра на акаунта  има билет но не се явява нали ? 

Няма проблем. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Пак човъркат разписанието за Лондон. За някои дати Гатуик изчезна, а и двата вечерни полета са до Лутън през 15 мин. За преместения от Гатуик до оня полетите бяха без пари, сега са по 400 кинта. Нищо чудно единият да отпадне.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Полетът днес до Катания е преместен с 1 час на сайта на летището в София и Катания W64375 . Мога ли да разбера какво се случва, откъде трябва да дойде самолета , ако закъснее повече какви са ми правата?

Връзка към коментар
преди 1 минута , ivan69 каза:

 ако закъснее повече какви са ми правата?

Над 2ч вода и сандвичи, ако има кой да даде ... Не знам дали си струва разправията да се търсят тези пари, ако си купиш сам.

Над 3ч спрямо графика на пристигане вече е компенсацията с истински пари 🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Йосиф Милчов
преди 7 минути , ivan69 каза:

Мерси , А как да разбера този полет W64375 откъде трябва да кацне на Т1?

Според информацията от флайтрадар, машината идва от Барселона и после лети от София до Катания.

Screenshot_20220525-104623_Flightradar24.jpg

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На летището в Братислава приемат ли мобилни бордни карти? И някой скоро пътувал за там с ръчен багаж и валидна мобилна бордна карта на софийското летище искат ли да се минава през гише?

Връзка към коментар
преди 46 минути , ivelina666 каза:

На летището в Братислава приемат ли мобилни бордни карти? И някой скоро пътувал за там с ръчен багаж и валидна мобилна бордна карта на софийското летище искат ли да се минава през гише?

Само в началото не приемаха мобилни бордни карти в Братислава. През 2019 г. като пътувах оттам, минах с мобилна бордна карта. Иначе ако летището не приема такива, в самата резервация е отбелязано това.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 50 минути , ivelina666 каза:

На летището в Братислава приемат ли мобилни бордни карти? И някой скоро пътувал за там с ръчен багаж и валидна мобилна бордна карта на софийското летище искат ли да се минава през гише?

Приемат,инфо от 26.04.22. даже и лаптоп не се вади от раницата.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 24.05.2022 г. в 16:01, chochiani каза:

Здравейте мегеланци!

 

На 11.04. ни анулираха полета Меминген - София. Беше ни казано от служителна на летището, че машината не била в изправност.

Попълних иск за компенсация в сайта, на който ми орговориха следното:  

 

Съжаляваме да научим за тази неприятна ситуация и след внимателно проучване на вашия случай потвърждаваме, че този полет Normal на полет W6 7728 FMM - SKP 11/04/2022 е бил забавен/отменен в резултат на извънредни обстоятелства.

Гореспоменатите обстоятелства, както е упоменато в Регламент (ЕО) № 261/2004 на Европейския парламент и на Съвета, попадат в категорията Извънредни обстоятелства:

(14)Съгласно Конвенцията от Монреал, задълженията на опериращите въздушни превозвачи следва да бъдат ограничени или отменени в случаите, когато дадено събитие е причинено от извънредни обстоятелства, които не са могли да бъдат избегнати, дори при вземане на всички разумни мерки. Такива обстоятелства може да възникнат по-специално в случаи на политическа нестабилност, метеорологични условия, несъвместими с експлоатацията на съответния полет, рискове за сигурността, неочаквани дефекти в системата за безопасност на полета и стачки, които оказват влияние върху дейността на въздушния превозвач.

В съответствие с Регламент (ЕО) № 261/2004 важи и следното:

3.Опериращ въздушен превозвач не е длъжен за изплаща обезщетение по член 7, ако може да докаже, че отмяната е причинена от извънредни обстоятелства, които не са могли да бъдат избегнати, дори да са били взети всички необходими мерки.

Ако не сте доволни от нашето становище за този случай, имате правото да заявите иск чрез ОДР платформата. За повече информация, моля, посетете: http://ec.europa.eu/consumers/.

По време на попълването на формуляра на ОДР платформата, моля, въведете имейл адреса odr@wizzair.com в полето „Търговец“. Имайте предвид, че този имейл адрес е само за искове, подадени чрез гореспоменатата платформа. Други жалби или съобщения пратени директно на адреса, няма да бъдат разглеждани.

 

Как бихте процедирали вие? 

Честит празник на буквите!

 

 

УизЕър винаги отказват и не си признават, шикалкавят дори доказано капитана по време на излитане да е казал, че е нужна част за поправяне на самолета и ще се получи обезщетение и т.н.

С Аероиск нещата стават до 2-3 месеца винаги и плащат обезщетение.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 11 минути , marycap каза:

Полетът Базел- София засега е отложен с 2 часа и 15 минути.

Сега стана 2 часа и 38 минути.

Май вече може да разчиташ на Уиз като източник на допълнителен доход. 😉

Шегувам се, дано да литнете скоро. 🙂

  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 1 час, iMari каза:

Май вече може да разчиташ на Уиз като източник на допълнителен доход. 😉

Шегувам се, дано да литнете скоро. 🙂

И синът ми ми писа същото🙂 Но Уизеър се правят на умряла лисица. Освен това ме чакат още 400 км след полета...

P.S. Получих кроасанче и вода. Студена.

Редактирано от marycap
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

За първи път поглеждам фактура от Уиз, и откривам, че са ми изпльоскали някаква изключително измислена цена, това нормално ли е? Аз платих 54.58, а те ми дават фактура за 95.58 (пенитата поне са ги уцелили)?? Просто си се чудя, не ми е важно 🤣

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Имам карта Discount club за двама, а трябва да купя 3 еднопосочни билета за трима възрастни /единият всъщност е детето на навършени 14 г./. За двама в т.ч. аз самата трябва да платя една резервация, а за третия - втора без клубното членство, нали така? Правилно ли разсъждавам, как да го изиграя и има ли значение как ще разделя пътуващите, детето отделно или втория възрастен отделно? Досега не съм купувала по тази схема. 

Връзка към коментар
Преди 1 час, Jenbel каза:

Правилно ли разсъждавам, как да го изиграя и има ли значение как ще разделя пътуващите, детето отделно или втория възрастен отделно?

Естествено възрастния отделно, за дете не можеш да купиш самостоятелно онлайн.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 54 минути , neuromancer каза:

Естествено възрастния отделно, за дете не можеш да купиш самостоятелно онлайн.

За Wizz възрастен е всеки 14+, каквото е и детето на @Jenbel. Предполагам въпросът за изиграването на резервацията е във връзка с вероятността за разпределение на съседни места впоследствие при чекин. За трима възрастни - два на един билет и един на друг, не знам как биха ги разпределили. Напълно е възможно и тримата на различни.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 15 минути , ДиянаВ каза:

За Wizz възрастен е всеки 14+, каквото е и детето на @Jenbel. Предполагам въпросът за изиграването на резервацията е във връзка с вероятността за разпределение на съседни места впоследствие при чекин. За трима възрастни - два на един билет и един на друг, не знам как биха ги разпределили. Напълно е възможно и тримата на различни.

Има опция при резервация за двама пътници да бъдат на съседни места без право на избор на ред. Мисля, че беше 12 лв. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, ДиянаВ каза:

За Wizz възрастен е всеки 14+, каквото е и детето на @Jenbel. Предполагам въпросът за изиграването на резервацията е във връзка с вероятността за разпределение на съседни места впоследствие при чекин. За трима възрастни - два на един билет и един на друг, не знам как биха ги разпределили. Напълно е възможно и тримата на различни.

не знам такива подробности, аз разбрах детски билет. Иначе, с 3 билета за възрастни е все едно как ще се купят, и най-вероятно ще са разпределени поотделно

Връзка към коментар
преди 14 часа, vinidj каза:

УизЕър винаги отказват и не си признават, шикалкавят дори доказано капитана по време на излитане да е казал, че е нужна част за поправяне на самолета и ще се получи обезщетение и т.н.

С Аероиск нещата стават до 2-3 месеца винаги и плащат обезщетение.

О, да няма да ги оставя. Мерси за инфото Винидж!

Връзка към коментар
преди 4 часа, neuromancer каза:

Естествено възрастния отделно, за дете не можеш да купиш самостоятелно онлайн.

Със ъпруга  имаме карти дискаунт. Всеки прикрепя по едно дете, но когато пътувам с двете деца на 7 и на 10 год. копувам на едното дете отделен билет с година на раждане като за голям, за да мине резервацията. После звъня да ми го прикрепят към мойта резервавация.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.