Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 38 минути , Eva eva каза:

Да, не очаквам да приемам или отхвърлям промяната, но ми стои с тази удивителна сякаш очаква някакво мое действие 🙂 

В подобни случаи не съм предприемала нищо, което значи, че приемам промяната.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 34 минути , zzxxcc каза:

Трябва да се потвърди през кол центъра, става на безплатния номер, за да може да се чекира.

Няма такова нещо! Имал съм няколко с промяна под 3ч. никъде не съм званял. 

 

преди 57 минути , Eva eva каза:

Все още не мога да се чекирам ЗА ТОЗИ ПОЛЕТ НЕ СЕ ПРЕДЛАГА ОНАЙН ЧЕКИРАНЕ

Ако има повече от 24ч до полета излиза така.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Eva eva каза:

Имам промяна в полета, с половин час по-рано е преместен. Излиза ми съобщение Please be informed that there has been a schedule change that affects your flight(s)!

Стандартно съобщение при промяна под 3ч. Няма място за притеснение. 🙂

Преди 1 час, Eva eva каза:

 Все още не мога да се чекирам ЗА ТОЗИ ПОЛЕТ НЕ СЕ ПРЕДЛАГА ОНАЙН ЧЕКИРАНЕ

Този надпис излиза, когато трява да се минава през Уиз гише за проверка на Ковид документи или дестинацията изисква проверка на паспорт. Последно ми излезе за полет от Албания до Италия, когато италианците все още имаха ограничения при влизане.

За звънене на кол центъра за пръв път чувам. Освен ако не става въпрос за промяна малко преди полета и системата не реагира достатъчно бързо, за да отчете промените?  @zzxxcc, това ли имаш предвид?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Eva eva каза:

Имам промяна в полета, с половин час по-рано е преместен. Излиза ми съобщение Please be informed that there has been a schedule change that affects your flight(s)!

Не мога нищо да приема или отхвърля. Нали всичко е наред? Все още не мога да се чекирам ЗА ТОЗИ ПОЛЕТ НЕ СЕ ПРЕДЛАГА ОНАЙН ЧЕКИРАНЕ

Информира ви само. Нищо няма за правене от ваша страна, но си направете една снимка на екрана, че не се предлага онлайн чекиране, за всеки случай, че последно време много фирА дадоха Wizz 😄

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, iMari каза:

Стандартно съобщение при промяна под 3ч. Няма място за притеснение. 🙂

Този надпис излиза, когато трява да се минава през Уиз гише за проверка на Ковид документи или дестинацията изисква проверка на паспорт. Последно ми излезе за полет от Албания до Италия, когато италианците все още имаха ограничения при влизане.

За звънене на кол центъра за пръв път чувам. Освен ако не става въпрос за промяна малко преди полета и системата не реагира достатъчно бързо, за да отчете промените?  @zzxxcc, това ли имаш предвид?

Преди 2 седмици имах такава резервация с минимални промени (промяната беше малка и сравнително отдавна, от порядъка на 15-20 минути, дори не помня какви бяха първоначалните часове) и в двете посоки, като не ми даваше да се чекирам, а в акаунта нямах опция за приемане на промените. Но в интерес на истината не съм чакал до 24 часа преди полета, за да видя дали ще е възможно да се чекирам. Имах места и в двете посоки, съответно исках да се чекирам направо за двата полета, затова звъннах на кол центъра на безплатния номер, питаха дали приемам промените, потвърдиха часовете и веднага можех да се чекирам и за двата полета. Може да е било някакъв моментен бъг при мен, нямам представа.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 минути , ДиянаВ каза:

Чек-ин не е 48 часа преди полет или има промяна?

Отговорих си 🙂

За да намалим разходите и да поддържаме цените си ниски, предлагаме безплатни опции за онлайн чекиране. Онлайн чекирането е достъпно от 30 дни до 3 часапреди планирания час на излитане, ако сте закупили място по време на резервацията.

В случай че не сте закупили места с резервацията си, чекирането ще бъде наличносамо 48 часапреди заминаване.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

След като бъде ремонтиран Т2 в София, Т1 окончателно ще затвори за пътнически полети и ще остане само за частни самолети и ВИП гости. Уизеър най-вероятно ще се премести на Т3, а новият концесионер още отсега е заявил, че няма да има ръкави, тъй като на този терминал ще са предимно нискобюджетни авиокомпании, които не плащат по принцип за обслужване на ръкав.

https://efir2.bg/news/16560628888809/terminal-3-na-letishte-sofiya-shte-e-bez-rakavi-kam-samoletite?

Ръкавите на Т2 ще се увеличат и ще се премести гейтът за вътрешните полети, така че пътниците да могат да ползват магазини и заведения в рамките на гейта.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Т.е. Уиз ще летят от Т2 или няма да летят от София 5-7 години?
Софкънект казаха, че затварят Т1 през 2023? И че Т3 ще се строи, още не е започнал да се строи, но по стари и нови новини е планиран за пускане през 2030г? 🙂 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, iMari каза:

Този надпис излиза, когато трява да се минава през Уиз гише за проверка на Ковид документи или дестинацията изисква проверка на паспорт. Последно ми излезе за полет от Албания до Италия, когато италианците все още имаха ограничения при влизане.

Този надпис излиза, за да покаже, че към момента не се предлага онлайн чекиране. Ако имаш място или след като отвори чекирането, изчезва.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , Zaro каза:

Този надпис излиза, за да покаже, че към момента не се предлага онлайн чекиране. Ако имаш място или след като отвори чекирането, изчезва.

Имам няколко резервации, не съм купувала места, остават повече от 48 часа и не излиза такъв надпис. Нямам и спомен да съм виждала такъв надпис последните месеци, освен за полета, който споменах. Може би пак зависи от дестинацията.

Връзка към коментар
преди 27 минути , Hakkâri Spor каза:

След като бъде ремонтиран Т2 в София, Т1 окончателно ще затвори за пътнически полети и ще остане само за частни самолети и ВИП гости. Уизеър най-вероятно ще се премести на Т3, а новият концесионер още отсега е заявил, че няма да има ръкави, тъй като на този терминал ще са предимно нискобюджетни авиокомпании, които не плащат по принцип за обслужване на ръкав.

https://efir2.bg/news/16560628888809/terminal-3-na-letishte-sofiya-shte-e-bez-rakavi-kam-samoletite?

Ръкавите на Т2 ще се увеличат и ще се премести гейтът за вътрешните полети, така че пътниците да могат да ползват магазини и заведения в рамките на гейта.

 

Предлагам направо да се премести на новия T2 във Варна до 2030г. 😀

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Преди 1 час, Hakkâri Spor каза:

След като бъде ремонтиран Т2 в София, Т1 окончателно ще затвори за пътнически полети и ще остане само за частни самолети и ВИП гости. Уизеър най-вероятно ще се премести на Т3, а новият концесионер още отсега е заявил, че няма да има ръкави, тъй като на този терминал ще са предимно нискобюджетни авиокомпании, които не плащат по принцип за обслужване на ръкав.

https://efir2.bg/news/16560628888809/terminal-3-na-letishte-sofiya-shte-e-bez-rakavi-kam-samoletite?

Ръкавите на Т2 ще се увеличат и ще се премести гейтът за вътрешните полети, така че пътниците да могат да ползват магазини и заведения в рамките на гейта.

 

В мъжката тоалетна на фоайето Пристигащи на Т2 от 3 кабинки,на двете вратите не могат да се затварят.

  • Смея се 1
Връзка към коментар
На 23.06.2022 г. в 21:41, IVM каза:

Аз имам един въпрос,тъкмо си дадох куфара на чек ин гишето и след 10 мин УИЗ анулираха полета ми от Орли до Будапеща.Чек ин агентите се изнизаха по терлици като да не казвам какво и никой нищо.Дали някой има идея как все пак мога да ди получа куфара,за да мога сам да си организирам нощувката,защото си мисля че нищо няма да получим?И от къде се взема този прословут документ за отмяната?

Ще се самоцитирам,ама това е продължението на сагата.УИЗ този път вече здраво се НА-СРА-ХА😄.

След като в крайна сметка си получихме прословутия куфар около 23 часа,събраха всички до гишетата в очакване на транспорт към хотел.След още час след полунощ стана ясно,че не могат да организират хотели в последния момент за толкова хора и казаха всеки да се спасява-яще,пийте-УИЗ плаща…следва прозвъняване на цифром и словом 17 хотела,докато най-накрая открихме свободни места.Междувременно на евтиния телефон взехме последните три места за полета на следващата вечер,тоест снощи.Процедурата вече беше отработена-куфар,чек-ин,проверка и…смс за нова отмяна на полета и на следващата вечер.Този път си взехме куфара и изобщо не ги чаках-директно към хотел.Места за следващия полет (днешния) вече нямаше,едва за неделя и аз изобщо не съм сигурен,че и той ще се състои.След разговор с УИЗ по телефона,отказаха да ми сменят полета от Орли-Будапеща на Бове-Дебрецен,което пак ни устройваше и ни посъветваха  да си вземем билети с друга авиокомпания,а те ще ги покрият без значение от цената.И сега сме с три билета CDG-BUD на Луфтханза купени от днес за  утре на цената на приличен автомобил на старо.А какви битки ми предстоят след това с УИЗ за всичките тези пари и обещетения не ми се мисли…

  • Харесвам 5
  • Шок 19
Връзка към коментар

@IVM, стискам палци всичко да е наред!

Аз имам следното питане - чекирахме се, но не ни дава бордни карти. Пише, че са налични, може да ги изтеглим, но след това свалям документ, на който пише THIS IS NOT A BOARDING PASS. За да осигурите безпроблемно пътуване, моля, продължете директно до бюрото за регистрация на Wizz Air при пристигането си на летището, за да можем да потвърдим вашите документи за пътуване (напр. такива. свързани с COVID-19, паспорт, виза, други специфични за страната. 

Това сигурно е заради Ковид мерките?

Връзка към коментар
преди 15 минути , Eva eva каза:

@IVM, стискам палци всичко да е наред!

Аз имам следното питане - чекирахме се, но не ни дава бордни карти. Пише, че са налични, може да ги изтеглим, но след това свалям документ, на който пише THIS IS NOT A BOARDING PASS. За да осигурите безпроблемно пътуване, моля, продължете директно до бюрото за регистрация на Wizz Air при пристигането си на летището, за да можем да потвърдим вашите документи за пътуване (напр. такива. свързани с COVID-19, паспорт, виза, други специфични за страната. 

Това сигурно е заради Ковид мерките?

Независимо, че няма вече Ковид мерки (поне за нашата дестинация нямаше), пак се минава през гише, както преди със сертификатите, дори без чекиран багаж... да не отвикнем да се редим на опашки нещо може би 😏

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар
На 24.06.2022 г. в 15:03, dimitrov6 каза:

В мъжката тоалетна на фоайето Пристигащи на Т2 от 3 кабинки,на двете вратите не могат да се затварят.

 По-важното е да могат да се отварят.

  • Смея се 3
Връзка към коментар
9 hours ago, IVM said:

Ще се самоцитирам,ама това е продължението на сагата.УИЗ този път вече здраво се НА-СРА-ХА😄.

След като в крайна сметка си получихме прословутия куфар около 23 часа,събраха всички до гишетата в очакване на транспорт към хотел.След още час след полунощ стана ясно,че не могат да организират хотели в последния момент за толкова хора и казаха всеки да се спасява-яще,пийте-УИЗ плаща…следва прозвъняване на цифром и словом 17 хотела,докато най-накрая открихме свободни места.Междувременно на евтиния телефон взехме последните три места за полета на следващата вечер,тоест снощи.Процедурата вече беше отработена-куфар,чек-ин,проверка и…смс за нова отмяна на полета и на следващата вечер.Този път си взехме куфара и изобщо не ги чаках-директно към хотел.Места за следващия полет (днешния) вече нямаше,едва за неделя и аз изобщо не съм сигурен,че и той ще се състои.След разговор с УИЗ по телефона,отказаха да ми сменят полета от Орли-Будапеща на Бове-Дебрецен,което пак ни устройваше и ни посъветваха  да си вземем билети с друга авиокомпания,а те ще ги покрият без значение от цената.И сега сме с три билета CDG-BUD на Луфтханза купени от днес за  утре на цената на приличен автомобил на старо.А какви битки ми предстоят след това с УИЗ за всичките тези пари и обещетения не ми се мисли…

Вярно че е доста път ,но за това време с Flixbus щяхте вече да сте се прибрали и да си спестите последващите месеци разправии с Wizz.

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, stanimir каза:

Вярно че е доста път ,но за това време с Flixbus щяхте вече да сте се прибрали и да си спестите последващите месеци разправии с Wizz.

И в този случай щеше да се разправя с  тях за хотели и храна, просто залогът щеше да е по-малък.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 17 часа, Eva eva каза:

@IVM, стискам палци всичко да е наред!

Аз имам следното питане - чекирахме се, но не ни дава бордни карти. Пише, че са налични, може да ги изтеглим, но след това свалям документ, на който пише THIS IS NOT A BOARDING PASS. За да осигурите безпроблемно пътуване, моля, продължете директно до бюрото за регистрация на Wizz Air при пристигането си на летището, за да можем да потвърдим вашите документи за пътуване (напр. такива. свързани с COVID-19, паспорт, виза, други специфични за страната. 

Това сигурно е заради Ковид мерките?

По същия начин, миналата седмица, пътувах за Лисабон. В Португалия все още се изисква сертификат/тест при влизане и реално точно това ми поискаха от Wizz Air за издаване на бордната карта.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Здравейте,

 

Ако закупя чекиран багаж до 10 КГ вместо priority - мога ли да го взема със себе си в кабината, или задължително ще го сложат в отдела за куфари? Става въпрос за стандартен куфар до 55см, просто го правя с идеята, че излиза по-евтино един такъв куфар отколкото 2х priority (70 лв, вместо 160 лв, за Крит).

Връзка към коментар
преди 2 минути , BG_guide каза:

Здравейте,

 

Ако закупя чекиран багаж до 10 КГ вместо priority - мога ли да го взема със себе си в кабината, или задължително ще го сложат в отдела за куфари? Става въпрос за стандартен куфар до 55см, просто го правя с идеята, че излиза по-евтино един такъв куфар отколкото 2х priority (70 лв, вместо 160 лв, за Крит).

Не, не може да вземеш с теб чекиран багаж, без да си закупил Wizz Priority.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.