Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Ние със сигурност сме пътували и с количка, и със столче, без приорити, дори и след навършени 2г., но беше преди години и не знам сега как е, жалко ако са променили и това...

Връзка към коментар
преди 14 минути , searus каза:

Ние със сигурност сме пътували и с количка, и със столче, без приорити, дори и след навършени 2г., но беше преди години и не знам сега как е, жалко ако са променили и това...

Мисля че беше до 12 години 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В сайта на wizzair ного ясно е описано всичко в раздела "пътуване с бебета и малки деца". Аз лично намирам информацията за изчерпателна. Най-добре е да се прочете първо там. 

Изисквания за безопасност на кошчетата за кола

  • на борда могат да бъдат вземани само обърнати назад детски столчета
  • трябва да бъдат оборудвани с прикрепящ елемент, който да позволява стабилното закопчаване с колана на мястото за пътници
  • Ще трябва да закупите допълнително място на обичайна цена, за да вземете на борда кошче за кола, в което бебето ви може да пътува с допълнително удобство.
Връзка към коментар
преди 7 минути , maia_sg каза:

В сайта на wizzair ного ясно е описано всичко в раздела "пътуване с бебета и малки деца". Аз лично намирам информацията за изчерпателна. Най-добре е да се прочете първо там. 

Изисквания за безопасност на кошчетата за кола

  • на борда могат да бъдат вземани само обърнати назад детски столчета
  • трябва да бъдат оборудвани с прикрепящ елемент, който да позволява стабилното закопчаване с колана на мястото за пътници
  • Ще трябва да закупите допълнително място на обичайна цена, за да вземете на борда кошче за кола, в което бебето ви може да пътува с допълнително удобство.

Тук не пише обаче нищо за вземане на столче в чекирания багаж, но едно хвърлено око във фейсбук страницата им (доста хора се вълнуват от този въпрос) показва, че искат да им се плати за удоволствието...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ние ползваме количка 2в1 (бебешка кошница за кола + количка) и не сме имали проблем нито с Уиз, нито с Раян. Просто се приема, че количката е от две части и си минаваме спокойно. И двете части си ги прибират в багажното и обикновено си ги получаваме на багажната лента (и по-рядко при слизане от самолета). 

 

Вече след 2 г. или когато детето вече не се побира в кошницата, ми се струва, че трудно ще минат столче и отделно количка безплатно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, maia_sg каза:

В сайта на wizzair ного ясно е описано всичко в раздела "пътуване с бебета и малки деца". Аз лично намирам информацията за изчерпателна. Най-добре е да се прочете първо там. 

Изисквания за безопасност на кошчетата за кола

  • на борда могат да бъдат вземани само обърнати назад детски столчета
  • трябва да бъдат оборудвани с прикрепящ елемент, който да позволява стабилното закопчаване с колана на мястото за пътници
  • Ще трябва да закупите допълнително място на обичайна цена, за да вземете на борда кошче за кола, в което бебето ви може да пътува с допълнително удобство.

Къде да бъде поставено столчето ако детето няма място!?

Преди 1 час, MCC каза:

@searus ме разбра. Благодаря!

Работата е там, че дори на фейсбук страницата им дават противоречиви отговори, та пак не е ясно.. Но да видим.

 

преди 2 часа, searus каза:

Тук не пише обаче нищо за вземане на столче в чекирания багаж, но едно хвърлено око във фейсбук страницата им (доста хора се вълнуват от този въпрос) показва, че искат да им се плати за удоволствието...

Аз отговорих по-горе, но не разбирам дали бях неясен или лактоничен.

Столче може да се вземе като ръчен багаж, ако детето има закупено място. Много често то струва по-евтино, отколкото детето да стои в единия родител.  Тогава столчето всъщност е ръчен багаж към мястото, което е закупено. На няколко места в темата бяхме писали, че има ранички за деца тип столче. Ако детето няма място се купува Priority за столчето и това е най-евтиният вариант при условие, че не минава размерите за малък кабинен багаж - 55х40х20 най-често.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 7 часа, searus каза:

Ние със сигурност сме пътували и с количка, и със столче, без приорити, дори и след навършени 2г., но беше преди години и не знам сега как е, жалко ако са променили и това...

Райън го позволяваха преди години като не съм сигурен, дали е било част от общите условия. В последните две години това не е валидно. Мисля, че е минавало при Изиджет, но пак без да съм сигурен дали не е израз на добра воля.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 33 минути , The Doctor каза:

Райън го позволяваха преди години като не съм сигурен, дали е било част от общите условия. В последните две години това не е валидно. Мисля, че е минавало при Изиджет, но пак без да съм сигурен дали не е израз на добра воля.

Разбира се, че е възможно да са се променили нещата, ние доста попътувахме като беше малко детето и си влачихме седалката навсякъде (след много лош опит с такава под наем на Тенерифе) - едно огромно нещо, което беше комбинирано и за по-големи деца (още я ползваме понякога, а е на 8). С всякакви сме летяли, обикновено с нискотарифни, и никой никога не ни е искал доплащане... Докато стана на около 4г, носехме и количка, и седалка.

 

Да добавя за размера, че няма начин нашето столче да влезе в размерите на приорити багажа 🤣 единственият шанс беше на извънгабаритния багаж...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Извинявам се, ако е задаван въпросът, а и е малко след дъжд качулка, но ще ми помогне и за в бъдеще, какъвто съм разсеян.

Вчера летях с Уизеър от Бергамо на много закъснял полет. Бях си чекирал багажа навреме, после се разходих в мола. На отиване на скенерите за багаж обаче, около 2 часа след обявеното време за излитане, в приложението вече нямаше възможност да видя бординг паса. Специално ми направи впечатление и че при чекиране не може да се изпрати по имейл, само да се отвори и изтегли на компютър, та не се занимавах. Имах чекиран багаж и бележка за него, но не я приемаха. Пратиха ме на гишето за билети, там такова нещо не могат да отпечатат. Отворено гише за чек-ин на Уизеър нямаше в този момент. Накрая се разправяхме с началник-смяната, който получи разрешение да влезе в системата на Уизеър и да ми разпечата бордната карта. Накараха ми се, че не съм си направил скрийншот и че ако нямало началник-смяна, щели да ме държат отвън и да ми свалят куфара (той нали затова е началник-смяна, да го има винаги, хахаха).
Очевидно е поредица от глупави случайности, но приложението е счупено, нали? И решението е само скрийншот? Разбирам логиката да не се правя на интересен и да си стоя чинно на гейта, а не в мола. Но дори и да бях там, пак нямаше да могат да ми сканират бординг паса на гейта.

  • Харесвам 4
  • Шок 2
Връзка към коментар

То че приложението е счупено, е счупено, но на Уиз им е стар номер при закъснял полет да изчезват бордните карти от приложението. Затова съм свикнала направя ли чекиране, веднага скрийншот на всички БК. Иначе от февруари насам имам 10 полета, които не са закъснявали и бордните карти си стоят в приложението. За мен логиката е да ти възпрепятстват максимално търсенето на компенсация.

  • Харесвам 12
Връзка към коментар
преди 17 минути , Венелин каза:

Специално ми направи впечатление и че при чекиране не може да се изпрати по имейл,

И при мен така, но на следващия ден позволяваше и изпратих имейл до хотела, да ми разпечатат бордната карта. Откакто имах случка с телефона преди  11 месеца, винаги правя скрийншот и  принтиране.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

На-вероятно не е счупено, просто така е направено, като минат 2 часа се предполага, че повече няма да ти трябва бордната карта. И не са се сетили да предвидят закъснения.

Връзка към коментар

В сайта на Wizz пише, че на летище Ханя не може да се минава с мобилно приложение. А, дали е така?😄

Ако може някой пътувал скоро да потвърди, ще съм много благодарен!

Връзка към коментар
преди 23 минути , The rider каза:

В сайта на Wizz пише, че на летище Ханя не може да се минава с мобилно приложение. А, дали е така?😄

Ако може някой пътувал скоро да потвърди, ще съм много благодарен!

Минава се без никакви проблеми с мобилното приложение, но за всеки случай си свали бордната карта в PassWallet някакъв.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 часа, bibi каза:

Здравейте, някой да е срещал скоро билети и флекс по 5 евро, че имам  да местя едни билети за по-далечното бъдеще. Мерси !

Не е в евро, но ако няма друга алтернатива: Вроцлав - Осло Торп, 21 октомври - билет 20 злоти (около 5 евро, има и отстъпка от административната такса), флекс 29 евро (около 6 евро).

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Самолетът, с който ще пътувам довечера (Вроцлав-Бургас) в този момент вече закъснява с 2.30 ч. Има ли риск да го анулират? Последният му полет е до Бургас и предполагам, че там е базата му. 

Връзка към коментар
преди 4 минути , Nikolay Ivanov каза:

Самолетът, с който ще пътувам довечера (Вроцлав-Бургас) в този момент вече закъснява с 2.30 ч. Има ли риск да го анулират? Последният му полет е до Бургас и предполагам, че там е базата му. 

Никой не може да ти каже, винаги го има този риск, ако работното време на екипажа изтече и няма друг да го замести. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ето какво пишат вече Уиз при отменен полет, за който поисках връщане:

You are receiving this e-mail because you requested the 120% WIZZ credits, or we are uploading those automatically to your WIZZ account as no other option was selected by you prior to the scheduled departure time of your original flight.

Ако нищо не избереш като опция до първоначалния час на полета, автоматично ти връщат парите.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Правилно ли разбирам, ако полетът закъснява и реша да си намаля висенето на летището (като просто отида по-късно), ако е след оригиналното време на полета, има риск бордната карта да ми изчезне от приложението, но ако я имам разпечатана няма проблем да си вляза?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

по принцип винаги е добре да си на летището навреме, дори полета да е обявен, че закъснява

понякога наваксват закъснението, понякога изнамират друг самолет и не чакат никого

разбира се по-вероятно е да си чакате

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 7 минути , neuromancer каза:

по принцип винаги е добре да си на летището навреме, дори полета да е обявен, че закъснява

понякога наваксват закъснението, понякога изнамират друг самолет и не чакат никого

разбира се по-вероятно е да си чакате

Да, разбира се, просто този вечерният полет почти няма ден без поне двучасово закъснение, някак си не ми се виси 5 часа на Лутън, ако мога да си спестя час, да речем (особено пък само с ръчен багаж)... 

Връзка към коментар
преди 28 минути , searus каза:

Правилно ли разбирам, ако полетът закъснява и реша да си намаля висенето на летището (като просто отида по-късно), ако е след оригиналното време на полета, има риск бордната карта да ми изчезне от приложението, но ако я имам разпечатана няма проблем да си вляза?

Да,бордната карта изчезва от приложението,пратете си я на вайбър

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.