Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Георги Матеев
преди 3 часа, chandni каза:

Това естествено не важи за Wizz кредитните милионери... :laugh:

Моля те недей така, правилата са за всички 😇 Пък и тоя кредит... откъдето дошъл... там и отишъл.

 

Иначе ако се интересуваш повече по темата - предлагат се онлайн курсове 🙂

 

662745ed746a7d9d53e3674d45d2bd4a.jpg

  • Харесвам 4
  • Шок 1
  • Благодаря 1
  • Смея се 21
Връзка към коментар
преди 3 часа, Георги Матеев каза:

Моля те недей така, правилата са за всички 😇 Пък и тоя кредит... откъдето дошъл... там и отишъл.

 

Иначе ако се интересуваш повече по темата - предлагат се онлайн курсове 🙂

 

662745ed746a7d9d53e3674d45d2bd4a.jpg

Приемаш ли заплащане с уиз кредит 😉

  • Харесвам 3
  • Смея се 3
Връзка към коментар

Получих ваучер за 10 евро от Wizz.

Ако не е персонален и не трябва да се използва в деня на получаването мога да го пратя на някой който планира да ползва Wizz.

Билетите трябва да са до 31.08.2022

 

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 5 часа, ven62 каза:

Получих ваучер за 10 евро от Wizz.

Ако не е персонален и не трябва да се използва в деня на получаването мога да го пратя на някой който планира да ползва Wizz.

Билетите трябва да са до 31.08.2022

 

 

Аз бих се възползвал. Имам да купувам билети. Това все пак е стойноста на един флекс.

Връзка към коментар
преди 7 часа, ven62 каза:

Получих ваучер за 10 евро от Wizz.

Ако не е персонален и не трябва да се използва в деня на получаването мога да го пратя на някой който планира да ползва Wizz.

Билетите трябва да са до 31.08.2022

 

 

и аз получих такъв ваучер с код за 10€ отстъпка, ден след като купих билети за два полета, затова че няма да го използвам. Който го иска да пише да му го изпратя на лични.

ПС. Изпратих го вече.

Редактирано от Roje
допълнение
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Само да кажа, че ваучерите могат да се използват и за по-късни полети (след 31.08), нищо, че пише така в имейла. Явно просто не са сложили защита. Аз моя го използвах при смяната на едни октомврийски билети с флекс за декември. Тъй като бяха купувани когато най-евтините бяха 9.99€, а сега са по 14.99€, използвах ваучера да доплатя разликата, вместо да плащам истински пари.

  • Харесвам 15
Връзка към коментар
преди 20 часа, ven62 каза:

Получих ваучер за 10 евро от Wizz.

Ако не е персонален и не трябва да се използва в деня на получаването мога да го пратя на някой който планира да ползва Wizz.

Билетите трябва да са до 31.08.2022

 

 

Даден е вече.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 часа, yyanat@abv.bg каза:

Някой получавал ли е скоро Wizz кредитите си от Букинг. Чакам едни евра от м. май, писах на Wizzair, но нищо...

Да не са спрели изплащанията?

Доста се бавят. Аз съм получавал кредит след три месеца и даже съм ги забравял. Принципно в условието пише 64 или повече дни.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 часа, yyanat@abv.bg каза:

Някой получавал ли е скоро Wizz кредитите си от Букинг. Чакам едни евра от м. май, писах на Wizzair, но нищо...

Да не са спрели изплащанията?

Имам неплатени от май и септември 2021. 

Връзка към коментар

Аз затова и спрях да резервирам през техните линкове. Първо, че са некоректни и много резервации не ги зареждат изобщо. Второ, че дават виртуални пари, които имат срок за харчене и то само на техния сайт, след което ако не ги изразходиш, ги губиш и трето - 5% за виртуални кредити срещу 6-8% за реални пари от американския Top Cashback не ми се виждат добра сделка. 

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Пак ще ми трябва магеланска помощ, защото нещата се позаплетоха. Имаме резервация с Уиз за края на септември, направена чрез агенция - Gotogate, норвежкия. Уиз промениха часа на полета няколко пъти и ми пратиха мейл, че трябва да приема промяната, да поискам кредит или да канселирам. Като си вляза в профила в Уиз обаче и потърся резервацията с резервационния код, пише че ако резервацията е направена с агенция, не мога лично, а трябва чрез агенцията да приема/поискам кредит/канселирам. Свързах се с gotogate и поисках чрез тях уиз кредит, като междувременно си направих същата резервация директно в Уиз на почти двойно по-ниска цена. Днес gotogate ми отговориха, че уиз не давали кредит и можело само да приема промяната или да канселирам. Аз избрах да канселирам, защото вече си имам нови билети и тука gotogate ме изненАдАха неприятно - тяхната такса била 75Е за administrative assistance за канселирането. Ама как такса, нали авиокомпанията е инициирала промяната и аз съм длъжен да предприема действие, а не мога да го направя лично. Такива им били правилата, пишело го в общите условия. Наистина пише за такава такса, ама все ми се струва, че в конкретния случай - предвид, че аз не мога да боравя лично с резервацията си в Уиз - не се касае за administrative assistance, а за някакво задължително съдействие. Светлият лъч в казуса е, че дори да се наложи да платя тези 75Е, за да канселирам първата резервация чрез gotogate, пак ще съм спестил пари (макар и малка сума) заради значително по-ниската цена на втората резервация.  Чудя се сега как да постъпя. Да пробвам ли да се свържа с Уиз на платения телефон и да поискам отмяна на резервацията директно чрез тях (макар че не ми се вярва да стане) или да търся съдействие другаде? Някакви идеи?

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , tougherty каза:

Някакви идеи?

Идея: би могъл да се обадиш на уиз и да им кажеш по телефона, че избираш да ти канселират полета. Можеш да пробваш и да ги убедиш да ти изпратят парите по банков път. Дори и да не се съгласят полетът ти ще е канселиран и ако от gotogate упорстват да върнат цялата сума, може би би могъл да оспориш транзакцията към gotogate с банкта, след като вече имаш потвърждение за това, че полетът е анулиран, тоест че не си получил услугата.

 

На мен миналото лято ми връщаха два пъти пари за канселирани полети с уиз от lastminute без да ми удържат такса. Опитах и уиз да убедя директно да изпратят парите на мен и уж в единия случай успях, защото си записаха iban, на който да ми изпратят парите, но накрая си отидоха при lastminute въпреки всичко.  

  • Харесвам 8
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

@Aureliano Много ти благодаря! Свързах се с Уиз и канселирах резервацията, продиктувах им iban и уж до 14 дни трябва да ми възстановят парите направо по сметката, без да минават през gotogate.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Въпрос за напреднали: променя ли се часът за чекиране на гише, ако официално на сайта на Уиз и на сайта на Летище София е обявено, че ще има закъснение от над 3+ часа?

 

 

Връзка към коментар
преди 2 минути , stanimir каза:

Не, чекираш си според оригиналния час на полета.

И какъв е смисъла? Да виси 5+ часа без да знае дали изобщо ще излети.Аз лично си следя самолета в flightradar и се чекирам 2часа преди излитане.

Връзка към коментар
преди 17 минути , ivan69 каза:

И какъв е смисъла? Да виси 5+ часа без да знае дали изобщо ще излети.Аз лично си следя самолета в flightradar и се чекирам 2часа преди излитане.

Смисълът е, че гейтът затваря 30 минути преди оригиналния час на излитане и чекирането също затваря. Като не ти се виси 5+ часа, изобщо няма да те допуснат след това. Длъжен си да се явиш на летищо спрямо първоначалния час на полета.

  • Харесвам 10
Връзка към коментар

Кога и къде си го правил ? 

Служителите на чек-ин  спазват графика на полета и на чакат някой недоразбрал. Те трябва ли да висят 5+ часа ? 

 

Ето и много подробно обяснение на всичко около закъснял / отменен полет :

https://www.claimcompass.eu/blog/what-to-do-when-your-flight-is-delayed/

Връзка към коментар

Ако нямаш чекиран багаж и имаш бордна карта, предполагам може да отидеш по всяко време преди първоначално обявеното за затваряне на гейта.

Полезно е всички с уизовски ДСК карти да си регистрират полетите и при официалното обявени закъснения да ползват салон на летището, това доста подобрява качеството на чакането.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 2 минути , Lindt каза:

Ако нямаш чекиран багаж и имаш бордна карта, предполагам може да отидеш по всяко време преди първоначално обявеното за затваряне на гейта.

Полезно е всички с уизовски ДСК карти да си регистрират полетите и при официалното обявени закъснения да ползват салон на летището, това доста подобрява качеството на чакането.

За каква регистрация говориш?🤣

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 минути , Lindt каза:

Ако нямаш чекиран багаж и имаш бордна карта, предполагам може да отидеш по всяко време преди първоначално обявеното за затваряне на гейта.

Полезно е всички с уизовски ДСК карти да си регистрират полетите и при официалното обявени закъснения да ползват салон на летището, това доста подобрява качеството на чакането.

Извинявай, пропуснала съм, как да си регистрирам полета и какво ми дава това - достъп до вип салоните ли?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 10 минути , Mamas каза:

Извинявай, пропуснала съм, как да си регистрирам полета и какво ми дава това - достъп до вип салоните ли?

 

преди 10 минути , Marisha каза:

За каква регистрация говориш?🤣

 

https://dskbank.bg/новини-и-промоции/детайли/2019/07/26/нова-услуга-за-картодържателите-с-dsk-wizz-air-карти-осигурява-безплатен-достъп-до-lounge-салоните-на-летищата-при-закъснение-на-полет

 

https://fdp.mastercard.com/DSKBANK

 

Трябва да се регистрират полети от летища, работещи с тази програма, поне 6 часа преди полета, за да може да се възползвате от пропуск за салон. 

  • Харесвам 11
  • Благодаря 8
Връзка към коментар
преди 2 часа, Lindt каза:

 

 

https://dskbank.bg/новини-и-промоции/детайли/2019/07/26/нова-услуга-за-картодържателите-с-dsk-wizz-air-карти-осигурява-безплатен-достъп-до-lounge-салоните-на-летищата-при-закъснение-на-полет

 

https://fdp.mastercard.com/DSKBANK

 

Трябва да се регистрират полети от летища, работещи с тази програма, поне 6 часа преди полета, за да може да се възползвате от пропуск за салон. 

Може ли администраторите да сложат това мнение най отгоре, за да има бърз достъп до него?

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.