Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 6 часа, Kamen каза:

Завеждането на съдебен иск е нож с две остриета. Ако спечелиш делото - ок, плащат и на теб и на адвоката ти хонорара, ако загубиш - плащаш съдебните разноски, а от хонорара на техния адвокат може свят да ти се завие. Според мен трябва да си на 100%, а при тези случаи те сами си плащат, избягвайки съдебните разноски.

Не в така. Аеро иск поема разходите , но взима 30 процента, ако спечели делото. Ако сам съдиш авиокомпанията, тогава има риск. Моето дело се точи почти 3 години, но спечелих. Аероиск движиха нещата.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , Alexander каза:

София - Гатуйк и обратно са ги изчистили за ноември и декември изцяло, браво на Уиз...

 

И от Варна също ги отменениха миналата седмица. Тази вечер отмениха и Букурещ - Севиля пак от зимното разписание. Ако ме пренесат за Нова година на изненадващо хубаво място и аз ще им кажа браво🙂

Връзка към коментар
преди 9 часа, marycap каза:

Смятам да съдя Уиз, таксата е 50 лв. и ако спечеля някога, надявам се, ще ми я върнат.:crazy::fuk::smile:

Това как може да се случи?Защото преди години, магеланец се беше похвалил, че е спечелил дело за обезщетение от Бг ер,  като хонорара на адвоката тогава беше 500лв.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 14 минути , iMari каза:

Това как може да се случи?Защото преди години, магеланец се беше похвалил, че е спечелил дело за обезщетение от Бг ер,  като хонорара на адвоката тогава беше 500лв.

Ти говориш за адвокатския хонорар, а @marycap говори за съдебните такси по делото. Възможно е да смята да се яви без адвокат.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 12 минути , Георги Матеев каза:

Искрено се удивлявам на ентусиазма на всеки, който лично би се занимавал с дело срещу авиокомпания.

 Ако е самият той е юрист, сигурно няма да му е трудно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Уизз Еър се опитват по всякакъв начин да мотаят клиента, но винаги при намеса на местно ГВА рано или късно нещата се случват. Никой за никъде не трябва да бърза, при положение че имате неоспорими доказателства за закъснение над 3 часа или отменен полет ще бъдат принудени да ви платят.

 

Миналата година имам след 8-9 месеца изплатено обезщетение за отменен полет в деня на изпълнение, само след три мейла до българското ГВА. При друг случай цяла година ги въртях с гръцкото ГВА и платиха разноски за храна и напитки при закъснение над 2 часа от обявения час на излитане, през носа им излезе не сумата, а разправията и накрая ги накарах да платят въпросната малка сума по банков път.

Националните ГВА имат способи да действат и видях гърците как са ги принудили, след игнориране на официалните им писма по казуса и мълчание, има документ които им се изпраща, с които им обясняват на чист гръцки, че ще им наложат санкция за конкретния казус и евентуално могат да разгледат въпроса да прекратят операциите им от летището, на което се е случило събитието.

 

Много зависи коя държава какви правила има по отношение на прилагане на Регламент (ЕО) № 261/2004 от националните ГВА, спрямо авиокомпаниите и какви са местните лостове за влияние върху тях. На повечето места тези лостове са ефективни.

 

  • Харесвам 14
Връзка към коментар
преди 32 минути , agenta каза:

Уизз Еър се опитват по всякакъв начин да мотаят клиента, но винаги при намеса на местно ГВА рано или късно нещата се случват. Никой за никъде не трябва да бърза, при положение че имате неоспорими доказателства за закъснение над 3 часа или отменен полет ще бъдат принудени да ви платят.

 

Миналата година имам след 8-9 месеца изплатено обезщетение за отменен полет в деня на изпълнение, само след три мейла до българското ГВА. При друг случай цяла година ги въртях с гръцкото ГВА и платиха разноски за храна и напитки при закъснение над 2 часа от обявения час на излитане, през носа им излезе не сумата, а разправията и накрая ги накарах да платят въпросната малка сума по банков път.

Националните ГВА имат способи да действат и видях гърците как са ги принудили, след игнориране на официалните им писма по казуса и мълчание, има документ които им се изпраща, с които им обясняват на чист гръцки, че ще им наложат санкция за конкретния казус и евентуално могат да разгледат въпроса да прекратят операциите им от летището, на което се е случило събитието.

 

Много зависи коя държава какви правила има по отношение на прилагане на Регламент (ЕО) № 261/2004 от националните ГВА спрямо авиокомпаниите и какви са местните лостове за влияние върху тях. На повечето места тези лостове са ефективни.

 

 

Как се определя към кой регулатор трябва да се отнесе случаят? Полетът, за който разпитвам, е Рим-София, отменен в деня на полета, без да има обявена стачка на летището или някакви обективни причини извън авиокомпанията. Предпочитаме да е към българският клон, ще улесни комуникацията. 

Връзка към коментар

А защо не пуснете направо към посредник и да си спестите време и нерви без значение от цената? Аз лично не бих се занимавал сам да си търся правата. Нямам нерви за това. Било то и че ще взема по-малко пари.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 11 минути , Ivko каза:

А защо не пуснете направо към посредник и да си спестите време и нерви без значение от цената? Аз лично не бих се занимавал сам да си търся правата. Нямам нерви за това. Било то и че ще взема по-малко пари.

Има срок от 3 години, в който да се обърнеш към посредник, ако не се справиш сам. Но е по-добре човек да си научи и отстоява правата сам. Веднъж изчистен и описан процес на комуникация в такива случаи на отмяна и закъснение ще улесни заниманието на всички във форума почти колкото и предаване на посредник.  А аз лично нямам проблеми с нервите и занимаването. 

  • Харесвам 11
  • Браво 3
Връзка към коментар
преди 30 минути , Lindt каза:

 

Как се определя към кой регулатор трябва да се отнесе случаят? Полетът, за който разпитвам, е Рим-София, отменен в деня на полета, без да има обявена стачка на летището или някакви обективни причини извън авиокомпанията. Предпочитаме да е към българският клон, ще улесни комуникацията. 

В случая, ако не се бъркам казуса се отправя към ГВА-то, на която територия се е случило събитието. В твоя случай е италианското ГВА.

 

преди 22 минути , Ivko каза:

А защо не пуснете направо към посредник и да си спестите време и нерви без значение от цената? Аз лично не бих се занимавал сам да си търся правата. Нямам нерви за това. Било то и че ще взема по-малко пари.

Всички хора са различни, някой нямат нерви, други нямат нерви, а трети не се напрягат и действат, според това което са преценили, че е най-добро за тях. И не на последно място всеки един от способите има свой плюсове и минуси.

  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 29 минути , Lindt каза:

Полетът, за който разпитвам, е Рим-София, отменен в деня на полета, без да има обявена стачка на летището или някакви обективни причини извън авиокомпанията.

Току-що получих силно "окуражаващ" отговор за същия този полет, месец след подаване на клейма. Мотаенето ще е дълго, но не бързам.

 

Уважаеми г-н Матеев,

Благодарим Ви, че се свързахте с Отдела за обслужване на клиенти на Wizz Air.

Бихме искали да Ви поднесем нашите най-искрени извинения за причиненото неудобство.

Във връзка с Вашия иск, бихме искали да Ви информираме, че сме се свързали със съответния отдел, за допълнително разглеждане на случая.

Моля обърнете внимание, че поради  засиления трафик, е възможно да отнеме повече време докато получим отговор.

Поради това, учтиво молим за Вашетo търпение и разбиране.

В случай, че имате допълнителни въпроси през това време, моля свържете се отново с нас.

С уважение,

Rumyana Sakaliyska
CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 28 минути , Георги Матеев каза:

Току-що получих силно "окуражаващ" отговор за същия този полет, месец след подаване на клейма. Мотаенето ще е дълго, но не бързам.

 

Уважаеми г-н Матеев,

Благодарим Ви, че се свързахте с Отдела за обслужване на клиенти на Wizz Air.

Бихме искали да Ви поднесем нашите най-искрени извинения за причиненото неудобство.

Във връзка с Вашия иск, бихме искали да Ви информираме, че сме се свързали със съответния отдел, за допълнително разглеждане на случая.

Моля обърнете внимание, че поради  засиления трафик, е възможно да отнеме повече време докато получим отговор.

Поради това, учтиво молим за Вашетo търпение и разбиране.

В случай, че имате допълнителни въпроси през това време, моля свържете се отново с нас.

С уважение,

Rumyana Sakaliyska
CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)

 

Браво на теб 🙂

Но при сестра ми, тъй като са отделни резервации пътуващите, имат силно неокуражителен отговор само на една от тях, а на втората никакъв. Писали са, че закъснението е 2 часа и не им дължат обезщетение. Наистина те приеха и осъществиха премаршрутиране през Бергамо на другия ден и закъсняха с 2 часа, но това изобщо не е предмет на оплакването им. 

 

П.П. Обаче пък след отговор вчера, че искът им е за полет и приложени отново бордни карти, снимки на таблото за отменен полет и тн, днес получиха отговор, че случаят им е наново отворен заради новите доказателства. 

  • Шок 1
Връзка към коментар

ENAC е италианския регулатор, с когото заплаших Уиз. Пробвайте и вие, може пък да се задействат. 🙂

Ако реално ще се обръщате към него, това е сайта:

https://www.atc-network.com/atc-organisations/enac-national-agency-for-civil-aviation-italy

Мейла на Матеев е стандартният, който получих и аз няколко дни след пускане на клейма. 

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 18 часа, Lindt каза:

Ако wizzair не отговорят на жалбата за отменен полет през тяхната форма в рамките на 30 дни, на какъв имейл се продължава кореспонденцията? Виждам този канал, но това ли е процедурата: 

 

 

Разбирам, че ни се полага обезщетение според тази платформа:

https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_bg.htm#cancellation

 

 и следва да сложа в копие caa@caa.bg

 

image.png.05968396a293f6f7ad2c7b0105b9877f.png

 

обаче къде всъщност пускам този сигнал? 

За отменен полет се молих на Уиз за парите 8 месеца, а като пуснах оспорване на транзакцията до ДСК, ми върнаха парите за месец. 

Препоръчвам ДСК!

 

Имам предвид отменен полет по време на пандемията, търсех си само парите за полета, но не и обезщетение.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 3 часа, Lindt каза:

Как се определя към кой регулатор трябва да се отнесе случаят? Полетът, за който разпитвам, е Рим-София, отменен в деня на полета, без да има обявена стачка на летището или някакви обективни причини извън авиокомпанията. Предпочитаме да е към българският клон, ще улесни комуникацията. 

Регулаторът в държавата на излитане на закъснелия полет, т.е Италия. ГВА нямат работа в случая.

 

Сега, сигурно ще запиташ, кой трябва да е регулаторът, ако полетът е Ню Йорк - Париж с европейска компания и не мога да ти отговоря, макар че сигурно някъде е дъвкано (форумът на money saving experts бяха истински факири). Цялата регулация е толкова пробита от неясноти, то и това е причината посредниците да процъфтяват.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 2
Връзка към коментар

Да ви попитам, дали има проблем да купя билет на дъщеря ми през моя акаунт и да го платя с моята карта ?

Билетът ще дойде на моя имейл, има ли значение това при чекирането ? Или по- добре да си направи регистрация, но плащането пак ще е с моя карта  -  това проблем ли ще е?

Връзка към коментар
преди 18 минути , nino каза:

Да ви попитам, дали има проблем да купя билет на дъщеря ми през моя акаунт и да го платя с моята карта ?

Билетът ще дойде на моя имейл, има ли значение това при чекирането ? Или по- добре да си направи регистрация, но плащането пак ще е с моя карта  -  това проблем ли ще е?

Няма проблем да купиш билетн а друг човек, единствено не можеш да ползваш уиз кредит и отстъпки с уиз дискаунт клуб, ако имаш такъв, за резервации, в които не си пътник. След резервацията ще получите код (PNR), с който ще може да се чекира.

Също би трябвало да няма и проблем да си направи профил и да се плати с твоя карта - поне за ваучери го играхме това, понеже на моята не си спомнях 3д кода.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 24 минути , nino каза:

Да ви попитам, дали има проблем да купя билет на дъщеря ми през моя акаунт и да го платя с моята карта ?

Билетът ще дойде на моя имейл, има ли значение това при чекирането ? Или по- добре да си направи регистрация, но плащането пак ще е с моя карта  -  това проблем ли ще 

Не, само не може да се ползват отстъпки. Пращаш и имейла о готово или разпечатваш или правиш скрийн шот и и пращаш снимката по всички начини става.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 10 часа, Георги Матеев каза:

Току-що получих силно "окуражаващ" отговор за същия този полет, месец след подаване на клейма. Мотаенето ще е дълго, но не бързам.

 

Уважаеми г-н Матеев,

Благодарим Ви, че се свързахте с Отдела за обслужване на клиенти на Wizz Air.

Бихме искали да Ви поднесем нашите най-искрени извинения за причиненото неудобство.

Във връзка с Вашия иск, бихме искали да Ви информираме, че сме се свързали със съответния отдел, за допълнително разглеждане на случая.

Моля обърнете внимание, че поради  засиления трафик, е възможно да отнеме повече време докато получим отговор.

Поради това, учтиво молим за Вашетo търпение и разбиране.

В случай, че имате допълнителни въпроси през това време, моля свържете се отново с нас.

С уважение,

Rumyana Sakaliyska
CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)

Румяна Сакалийска явно завежда секция "Рим".

 

Секция "Лондон" е под крилото на Теодора Живкова.

  • Смея се 2
Връзка към коментар

На мен ми прилича на протоколен отговор с цел размотаване на топката.

Нито отричат ,нито признават вина.Вероятно се надяват  част от потърпевшите да махнат с ръка и да се откажат ,а може би и точно това се случва.

 

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 11 часа, iMari каза:

Мейлът на Матеев е стандартният, който получих и аз няколко дни след пускане на клейма. 

+ 1,  подписан от същата г-жа Румяна Сакалийска

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, yyanat@abv.bg каза:

+ 1,  подписан от същата г-жа Румяна Сакалийска

Уважаеми г-н Ангелов,

Благодарим Ви, че се свързахте с Отдела за обслужване на клиенти на Wizz Air.

Във връзка с Вашия иск, бихме искали да Ви информираме, че сме се свързали със съответния отдел, за допълнително разглеждане на случая.

Моля обърнете внимание, че поради засиления трафик, е възможно да отнеме повече време докато получим отговор.

Поради това, учтиво молим за Вашетo търпение и разбиране.

В случай, че имате допълнителни въпроси през това време, моля свържете се отново с нас.

С уважение,


Rumyana Sakaliyska
 

+1

но пишеше че очакват но съдействие от моя страна след 30 дневния срок

И вече една седмица така докато днес не им пуснах майл че ще се обърна към ГВА за съдействие. 

В късния следобед се промени статуса на Обработва се!!!

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.