Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 48 минути , oli_mali каза:

Нещо ново за мен, Уиз са пуснали чекиран багаж по 26кг. Въпроса е къде е най-евтин? 🙂 

image.png.372514057a1c1d34ef5ecf5918afaae0.png

Братислава - София обикновено е с най-ниски цени за чекиран багаж

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:

Този 26кг чекиран багаж със стандартните размери на 30кг ли е? Да ме извините за въпроса, но не го намирам в техния сайт като информация. Продават го, имам го, но го няма описан. 

Публикувано:
преди 19 часа, Victoria каза:

Да не е това

 

Звъних.Върнаха ми парите. Казаха, че се получава понякога, когато са натрупани  кешове в браузера.

  • Харесвам 10
  • Браво 1
Публикувано:
преди 9 минути , bonboneva каза:

Казаха, че се получава понякога, когато са натрупани  кешове в браузера.

Аз вече резервирам само през мобилното приложение - доста по-лесно е, по-бързо стават нещата, няма лоудинг индикатори, които да се въртят по 30 секунди, и предполагам, че няма риск от начисляването на такава такса.

  • Харесвам 4
Публикувано:

тази такса не се ли появява преди да натиснете "плати"? Тоест цената не се ли променя? 

Или виждате 50 евро, а чарджва 70?

  • Харесвам 3
Публикувано:

Уиз са съгласни да ми платят кредит след закъснение на полета. Добре, но чакам вече 8 дни, след като съм изпратил моя отговор. Започвам да си мисля, че протакат нещата или просто няма да ми платят. При вас за колко време пристигат парите? 

Публикувано:
преди 31 минути , Nikolay Ivanov каза:

Уиз са съгласни да ми платят кредит след закъснение на полета. Добре, но чакам вече 8 дни, след като съм изпратил моя отговор. Започвам да си мисля, че протакат нещата или просто няма да ми платят. При вас за колко време пристигат парите? 

Кога ти беше полетът? Аз още чакам развитие от полет на 1 юли, за който подадох искане около 10 юли.

Току що видях, че в профила ми за иска се мъдри гордо "разпределен иск" - Вашият иск вече е разпределен на един от членовете на нашия екип, който ще го разгледа внимателно възможно най -скоро.

До оня ден беше "обработва се".

Публикувано:
преди 3 часа, Zaro каза:

Кога ти беше полетът? Аз още чакам развитие от полет на 1 юли, за който подадох искане около 10 юли.

Току що видях, че в профила ми за иска се мъдри гордо "разпределен иск" - Вашият иск вече е разпределен на един от членовете на нашия екип, който ще го разгледа внимателно възможно най -скоро.

До оня ден беше "обработва се".

На 14 юли. Отговор на 17 август. Мисля, че бяха доста бързи. Имаме 2 резервации за 1 полет- едната я признаха за компенсация, другата не. Голям майтап. 

  • Смея се 1
Публикувано:

Привет, ще помоля за малко помощ,че не съм сигурна дали правилно разбрала схемата. 

Ако купя сега билети за София Братислава с WizzPlus Flex за октомври,после мога да ги сменя за юни София-Милано без да доплащам ,така ли е?

Публикувано:
преди 4 минути , radi777 каза:

Привет, ще помоля за малко помощ,че не съм сигурна дали правилно разбрала схемата. 

Ако купя сега билети за София Братислава с WizzPlus Flex за октомври,после мога да ги сменя за юни София-Милано без да доплащам ,така ли е?

Заплащаш разлика в цената.

Публикувано:

Може да ги смениш за който полет пожелаеш, но ако билета е по-скъп доплащаш разликата, ако е по-евтин, не ти връщат разликата. Ако искаш да се откажеш от пътуването, връщат ти парите за билета, но не и за флекса. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

за да е по-ясно - не се плаща такса за смяна или отказ, но се плаща разликата в цената

 

при обикновен билет се плаща такса за смяна + разликата в цената, а при отказ - такса за отказ, или въобще губиш билета

Публикувано:
преди 10 часа, Nikolay Ivanov каза:

Уиз са съгласни да ми платят кредит след закъснение на полета. Добре, но чакам вече 8 дни, след като съм изпратил моя отговор. Започвам да си мисля, че протакат нещата или просто няма да ми платят. При вас за колко време пристигат парите? 

Протакат .Аз имам одобрен иск,пратих им данните,които поискаха и чакам от май месец някъде

  • Шок 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 2 часа, radi777 каза:

Привет, ще помоля за малко помощ,че не съм сигурна дали правилно разбрала схемата. 

Ако купя сега билети за София Братислава с WizzPlus Flex за октомври,после мога да ги сменя за юни София-Милано без да доплащам ,така ли е?

Другите са отговорили, но вижте дали точно Wizz Plus тарифата искате или Wizz Basic като просто след това по време на резервация добавите флекс за 5-6 евро. 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Билунд и Малта от София май отпадат от зимното разписание, интересно, че Малага и Лисабон стоят все още там. 🙂

За голямо съжаление явно няма да летят и така често до Бари. Остават само два полета, в понеделник и петък и то късни. Но пък за любителите на еднодневни пътувания се получава добра комбинация с ранните полети на Раян.

  • Харесвам 7
Публикувано:

Технически въпрос за Флекс.

Имам три еднопосочни. Ако искам да сменя само двата, как се процедира с третия, който е на името на сина ми? Не ме интересува финансовата страна, щото са за по 5 евро, а какво се прави. Очевидно не мога да го запазя с цена на дискаунт клуб, след като не е на мое име.

Публикувано:
преди 3 часа, iMari каза:

Билунд и Малта от София май отпадат от зимното разписание

Сега си взех до Билунд с Раян и Оподо след 2 седмици за 40 лв всичко,през Тревизо и връщане през Лондон.Още нямам дискаунт клуб на Wizz и затова така реших.

  • Харесвам 5
Публикувано:

Днес прегледах немалко маршрути. Оставам с впечатлението, че:

1. УИЗ за втори път опитват да копират модела на Райън - ниски  цени в  период 20 .... 60 дни и високи в бъдещето. Логиката на най-мощният лоукост превозвач е разбираема - който иска да плаща за сигурност напред във времето получава определена висока цена. УИЗ обаче години наред събират КЕШ с ниски и приемливи цени напред във времето за добрите си дестинации, но това в момента не се случва. От януари до март има от средно високи към високи цени за обикновени маршрути и убийствено високи за добрите, т.е. няма идея за събиране на КЕШ. Това означава, че ще следват модела на Райън, но те веднъж се провалиха, когато конкуренцията се намеси на пазара. Твърде слаби са. Друг вариант е с високите си цени да видят кои дестинации ще вървят от сега, поемат цената и да орежат излишното /което е всъщност е логична стъпка на губеща компания/. Седвайки този ход на мисли за догодина прогнозирам 1/3 от маршрутите да изчезнат и/или да бъдат намалени до 2 полета седмично със силно оптимизирани цени.

2. УИЗ продължават да събират КЕШ в близки месеци с относително приемливи цени за приемливи часове, които после местят/отменят. Пример - полетите до Малага, които от петък вечер станаха следобедно съботни и преляха в късно вечерни, иначе казано - безсмислени, защото ако кацаш в 23 и .... часа и нощувката става част от цената на билета .... и сметката спрямо други тотално не излиза.

3. "Гъвкавата политика" при смяна/отмяна на полет на УИЗ вече не това, което беше. Лесно се преглъщаше промяна, когато имаше опция за смяна, но от месеци назад това не работи и то не не работи, защото промените са планирани да работят в неполза на клиента - не променят еднократно 4 часа, а два пъти по-два. Съвсем организационно смяната отпада, защото няма нарушение за повече от три часа, но платен и организиран преди месеци полет става безсмислен, още повече ако е свързващ.

4. Имаше лайфхак, който бях споделял - "ранен съботен полет до централен хъб или късен в неделя със сигурност ще отпадне", защото е заложен като фалшив/лъжлив за да се събира КЕШ. Последното ОК, но имам полет SOF - BCN сменен от съботен сутрин, на съботен обеден, после неделен следобеден, после вечерен, после сутрешен и последно в обеден. На коя смяна да вярвам и как да правя планове за свързващ полет?!

По темата за УИЗ:

5. Тотално нямам доверие в компанията, нито в полетите и в далечно бъдеще. Краткото е ясно, дотолкова че днес отпаднаха полети в ноември до Малта, което на фона на Райън си е публично призната немощ. Големите проекти на фона на недоверието породено от малките и постоянни в годините дестинации звучат несериозно. Или ще вдигнат цените по стабилните си дестинации или ще продължат с ментенето на дребно, но пазара не понася празноти. Сещам се за ВУЕЛИНГ преди преди години, които подържаха стабилни цени от 60 ... 80 ... 100 евро двупосочно в перфектни часове до Барселона, както и за други, които с един стоп правеха  пътувания в пъти по-ниски цени от обявените в последната година.

 

Мнението е лично  и бих се радвал, ако има мнения и опоненти. Силно се надявам да греша и УИЗ да се развива както в дестинации, така и в добри цени от/до България.

 

П.П.1 Не коментирам, че имам неплатени 5%  от хотели през реферал линка им от май 2021 година и септември 2021 г. Компания широко рекламирана преди година с 1 000 000 000 КЕШ или го е изхарчила, или го е изгубила, което се нарича ниво на ликвидност и връща към т. 5. Увъртанията за компенсации при отменени полети не коментирам - вероятно отделите са обучавани в антилогиката на пазарно ориентирано клиентско обслужване водещо до всичко друго, но не и към доверие.

 

П.П.2  По горе писах "доверие" , но какво доверие имам към компания, която дава подобна счетоводна справка в профила ми:

1840823640_.png.61649c8cba81276581761ce300b87eed.png

750564340_.png.dd5e1d4d8e6f2838a58abaf4ca2cd64b.png

  • Харесвам 14
  • Браво 1
  • Замислям се 4
Публикувано:
преди 14 минути , The Doctor каза:

Днес прегледах немалко маршрути. Оставам с впечатлението, че:

1. УИЗ за втори път опитват да копират модела на Райън - ниски  цени в  период 20 .... 60 дни и високи в бъдещето. Логиката на най-мощният лоукост превозвач е разбираема - който иска да плаща за сигурност напред във времето получава определена висока цена. УИЗ обаче години наред събират КЕШ с ниски и приемливи цени напред във времето за добрите си дестинации, но това в момента не се случва. От януари до март има от средно високи към високи цени за обикновени маршрути и убийствено високи за добрите, т.е. няма идея за събиране на КЕШ. Това означава, че ще следват модела на Райън, но те веднъж се провалиха, когато конкуренцията се намеси на пазара. Твърде слаби са. Друг вариант е с високите си цени да видят кои дестинации ще вървят от сега, поемат цената и да орежат излишното /което е всъщност е логична стъпка на губеща компания/. Седвайки този ход на мисли за догодина прогнозирам 1/3 от маршрутите да изчезнат и/или да бъдат намалени до 2 полета седмично със силно оптимизирани цени.

2. УИЗ продължават да събират КЕШ в близки месеци с относително приемливи цени за приемливи часове, които после местят/отменят. Пример - полетите до Малага, които от петък вечер станаха следобедно съботни и преляха в късно вечерни, иначе казано - безсмислени, защото ако кацаш в 23 и .... часа и нощувката става част от цената на билета .... и сметката спрямо други тотално не излиза.

3. "Гъвкавата политика" при смяна/отмяна на полет на УИЗ вече не това, което беше. Лесно се преглъщаше промяна, когато имаше опция за смяна, но от месеци назад това не работи и то не не работи, защото промените са планирани да работят в неполза на клиента - не променят еднократно 4 часа, а два пъти по-два. Съвсем организационно смяната отпада, защото няма нарушение за повече от три часа, но платен и организиран преди месеци полет става безсмислен, още повече ако е свързващ.

4. Имаше лайфхак, който бях споделял - "ранен съботен полет до централен хъб със сигурност или късен в неделя със сигурност ще отпадне", защото е заложен като фалшив/лъжлив за да се събира КЕШ. Последното ОК, но имам полет SOF - BCN сменен от съботен сутрин, на съботен обеден, после неделен следобеден, после вечерен, после сутрешен и последно в обеден. На коя смяна да вярвам и как да правя планове за свързващ полет?!

По темата за УИЗ:

Тотално нямам доверие в компанията, нито в полетите и в далечно бъдеще. Краткото е ясно, дотолкова че днес отпаднаха полети в ноември до Малта, което на фона на Райън си е публично призната немощ. Големите проекти на фона на недоверието породено от малките и постоянни в годините дестинации звучат несериозно. Или ще вдигнат цените по стабилните си дестинации или ще продължат с ментенето на дребно, но пазара не понася празноти. Сещам се за ВУЕЛИНГ преди преди години, които подържаха стабилни цени от 60 ... 80 ... 100 евро двупосочно в перфектни часове до Барселона, както и за други, които с един стоп правеха  пътувания на в пъти по-ниски цени от обявените в последната година.

 

Мнението е лично  и бих се радвал, ако има мнения и опоненти. Силно се надявам да греша и УИЗ да се развива както в дестинации, така и в добри цени от/до България.

Имал ли си реален случай, при който първо променят полет с 2 часа и след време с още 2. Какво става? Не ти дава да променяш или?

Публикувано:
В момента, ДиянаВ каза:

Имал ли си реален случай, при който първо променят полет с 2 часа и след време с още 2. Какво става? Не ти дава да променяш или?

Да, това е новия им номер. Избягват промени от твоя страна и не нарушават правилото за 3 часа.

Всъщност това не е ново - много компании го ползват, Райън преди години.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 минута , The Doctor каза:

Да, това е новия им номер. Избягват промени от твоя страна и не нарушават правилото за 3 часа.

Всъщност това не е ново - много компании го ползват, Райън преди години.

Лошо… Благодаря за информацията🍻

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 32 минути , ДиянаВ каза:

Лошо… Благодаря за информацията🍻

Има и по-лошо ... 

Имам мнения назад във времето за точките в УИЗ от картата на ДСК и това,  което се случва за съжаление започва да ги потвърждава.

Силно се надявам да греша, но ако ти е любопитно ползвай лупичката.  😞 

 

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.