Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 39 минути , Mistela каза:

От снощи насам имам същия проблем.

Колко време след резервацията пристигна имейл за плащането?

Около час.

Публикувано:
преди 3 часа, Mistela каза:

Ще взема да им звънна

още нямам имейл

Какъв мейл очакваш? Мейла с номера на резервацията пристига почти веднага. Колкото до фактурата -тя се бави. Тия дни ми пристигна след 3-4 дни....

Публикувано:
преди 5 часа, Mistela каза:

От снощи насам имам същия проблем.

Колко време след резервацията пристигна имейл за плащането?

При мен мейлът с инструкциите се забави около 5-6 часа, а мейлът с плащането около 2 дни, като преведох парите на работен ден, Ако сте ги превели сега уикенда (или петък), според мен очаквайте понеделник-вторник да получите потвърждение. 

Публикувано:

Някой да е срещал полет под 9.99 евро, че имам за удължаване едни билети от италианските, но явно вече са оправили бъга с административната такса, защото вече ми иска доплащане 5 евро за полет от 9.99, така, че поне да инвестирам по-малко...

Публикувано:
преди 7 часа, КОКО22 каза:

Какъв мейл очакваш? Мейла с номера на резервацията пристига почти веднага. Колкото до фактурата -тя се бави. Тия дни ми пристигна след 3-4 дни....

Заявих плащане по банков път, защото не ми прие картата.

Трябваше да получа мейл за сметка на която да преведа сумата. Е още го няма! А резервацията стои на изчакване!

Публикувано:
преди 10 часа, Mistela каза:

Заявих плащане по банков път, защото не ми прие картата.

Трябваше да получа мейл за сметка на която да преведа сумата. Е още го няма! А резервацията стои на изчакване!

Вижте това мнение на Zaro, вътре е копирал текста от мейла със сметката -> 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Май се наиграх зловещо с избора на места, но така е като не им следя спатиите в последно време... 

 

Ситуацията е следната:

 

Резервация 1: Жена ми с детето

Резервация 2: Аз

Желан краен резултат: тримата да стоим на един ред с минимални разходи

 

Моята логика беше следната - при чекин задължително майката и детето са заедно и при малко повече късмет, мястото до тях ще остане свободно да може после при моя чекин да го избера него и така да постигна целта с купуване на едно място. Започнах да ги чекирам и нещата изглеждаха добре, на картата със свободни места единствените места, където имаше 2 свободни едно друго имаха и трето до тях. 

 

Обаче...На тях им даде 6D и 6E, а при моето чекиране не ми даде възможност да купя 6F (а съм убеден, че при тяхното чекиране беше налично), а ми даде автоматично 16D. Тъпо. Ефектът е усилен допълнително, че ако искам да променя местата сега, на първо време цените са безумно по-високи, при цена от 13-14 лева при чекиране, след чекиране същите места ми ги предлага за 20 евро. Т.е. за тримата ще трябва да платя към 60 евро. Втори удар е че не ми дава да си купя местата само за отиване, а задължително трябва и на връщане, а аз имах намерение и за връщането да играя подобна игра. Както очаквах да се размина с 15-20-30лв на посока, така май ще трябва да дам 250 в двете посоки. 

 

Имам ли някакъв полезен ход в случая или трябва да платя около 120 евро грубо в двете посоки и следващия път да не се правя на големия тарикат?

Публикувано:
преди 8 минути , Георги каза:

Май се наиграх зловещо с избора на места, но така е като не им следя спатиите в последно време... 

 

Ситуацията е следната:

 

Резервация 1: Жена ми с детето

Резервация 2: Аз

Желан краен резултат: тримата да стоим на един ред с минимални разходи

 

Моята логика беше следната - при чекин задължително майката и детето са заедно и при малко повече късмет, мястото до тях ще остане свободно да може после при моя чекин да го избера него и така да постигна целта с купуване на едно място. Започнах да ги чекирам и нещата изглеждаха добре, на картата със свободни места единствените места, където имаше 2 свободни едно друго имаха и трето до тях. 

 

Обаче...На тях им даде 6D и 6E, а при моето чекиране не ми даде възможност да купя 6F (а съм убеден, че при тяхното чекиране беше налично), а ми даде автоматично 16D. Тъпо. Ефектът е усилен допълнително, че ако искам да променя местата сега, на първо време цените са безумно по-високи, при цена от 13-14 лева при чекиране, след чекиране същите места ми ги предлага за 20 евро. Т.е. за тримата ще трябва да платя към 60 евро. Втори удар е че не ми дава да си купя местата само за отиване, а задължително трябва и на връщане, а аз имах намерение и за връщането да играя подобна игра. Както очаквах да се размина с 15-20-30лв на посока, така май ще трябва да дам 250 в двете посоки. 

 

Имам ли някакъв полезен ход в случая или трябва да платя около 120 евро грубо в двете посоки и следващия път да не се правя на големия тарикат?

Може да помолиш да се смените,ако случайно мястото е заето,ако е свободно просто си сядаш при тях. Друг въпрос е защо трябва да сте заедно,излишни разходи ми се виждат.....

  • Харесвам 1
Публикувано:
В момента, ivan69 каза:

Може да помолиш да се смените,ако случайно мястото е заето,ако е свободно просто си сядаш при тях. Друг въпрос е защо трябва да сте заедно,излишни разходи ми се виждат.....

Трябва да сме заедно и е задължително, това не подлежи на коментар. Не бих молил хора да се сменят също, т.е. не ми се рискува някой да откаже, а и нямам желание. 

Публикувано:
преди 32 минути , Георги каза:

Обаче...На тях им даде 6D и 6E, а при моето чекиране не ми даде възможност да купя 6F (а съм убеден, че при тяхното чекиране беше налично)...

Нещо подобно правих лятото. Мястото, което ме интересуваше, по-късно "се освободи" и можах да го купя. Може би след около 2 часа.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 15 минути , Leo каза:

"се освободи"

При критична ситуация, ако не се "освободи" мястото,  аз бих купил възможно най-близкото F или А. В такава ситуация не виждам притеснение от молба за размяна. Този, който е на 6F,  ще му е все тая дали ще трябва да седи на 6F или 5F или 7F, 6A или 4А, 7А

  • Харесвам 6
Публикувано:

Аз пък не мога да чекирам детето, избирам места, вкарвам картата и продължава да я отхвърля! Утре ще пробвам пак.

Ще изчакам 48часа преди полета за чекиране.

Публикувано:
На 13.11.2022 г. в 20:29, Mistela каза:

Заявих плащане по банков път, защото не ми прие картата.

Трябваше да получа мейл за сметка на която да преведа сумата. Е още го няма! А резервацията стои на изчакване!

Ето тук има списък със сметките за плащане по банков път (обикновено им плащам по банков път и изобщо не получавам ценната им информация по мейла, или пък ми пишат само дължимата сума, но без сметката):

 

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/booking-information/payments/how-to-make-a-bank-transfer

 

 

 

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 3 часа, Георги каза:

Май се наиграх зловещо с избора на места, но така е като не им следя спатиите в последно време... 

 

Ситуацията е следната:

 

Резервация 1: Жена ми с детето

Резервация 2: Аз

Желан краен резултат: тримата да стоим на един ред с минимални разходи

 

Моята логика беше следната - при чекин задължително майката и детето са заедно и при малко повече късмет, мястото до тях ще остане свободно да може после при моя чекин да го избера него и така да постигна целта с купуване на едно място. Започнах да ги чекирам и нещата изглеждаха добре, на картата със свободни места единствените места, където имаше 2 свободни едно друго имаха и трето до тях. 

 

Обаче...На тях им даде 6D и 6E, а при моето чекиране не ми даде възможност да купя 6F (а съм убеден, че при тяхното чекиране беше налично), а ми даде автоматично 16D. Тъпо. Ефектът е усилен допълнително, че ако искам да променя местата сега, на първо време цените са безумно по-високи, при цена от 13-14 лева при чекиране, след чекиране същите места ми ги предлага за 20 евро. Т.е. за тримата ще трябва да платя към 60 евро. Втори удар е че не ми дава да си купя местата само за отиване, а задължително трябва и на връщане, а аз имах намерение и за връщането да играя подобна игра. Както очаквах да се размина с 15-20-30лв на посока, така май ще трябва да дам 250 в двете посоки. 

 

Имам ли някакъв полезен ход в случая или трябва да платя около 120 евро грубо в двете посоки и следващия път да не се правя на големия тарикат?

Ако опиташ първо с местата за връщане?

Публикувано:
преди 2 часа, Mistela каза:

Аз пък не мога да чекирам детето, избирам места, вкарвам картата и продължава да я отхвърля! Утре ще пробвам пак.

Ще изчакам 48часа преди полета за чекиране.

Забелязах и нещо друго - когато избирах места ми изписа че мястото което съм избрала струваше 11 дирхама, после като отидох за плащане ми изписа 11€, както и да е - трябваше ми място, но картата така и не мина. Два пъти се връщах за да проверя нещо да не съм сменила валутата, но не. Уиз сами си обръщаха валутата.

Публикувано:

Здравейте и давайте съвети, моля!

Абсолютно начинаещ съм и имам въпрос:

При резервиране на билети от Букурещ посочих валута BGN. Още в екрана, където цените на полетите са посочени в леи.

Довърших резервацията. Имах проблеми с плащането с карта и реших да променя плащането по банков път.

В съобщението, което получих беше посочена цена в лева.

https://prnt.sc/gegk7aBS5LkP

Съответно преведох точната сума в лева. Вчера.

Днес проверих състоянието на резервацията и се оказа, че плащането е отхвърлено

https://prnt.sc/FXvxhJZZKwgU

Та въпросът ми е: как да си върна парите?

Публикувано:

Трудно ми е да осмисля факта, че АК с мащабите на Уиз повече от месец има проблеми с онлайн плащанията и проблема не се оправя, а се задълбочава, като клиента се връща 20г. назад, принуждаван да използва банков превод. И това при положение, че АК има собствена брандиран картата, която дава двоен кешбек при купуване на билети от сайта.

Някой пусна ли вече официално оплакване към Уиз, със скриншот от страницата с плащането? Едва ли проблема ще се оправи от само себе си скоро.

Пускайте китайската капка - мейл на ден, пишете им на фейсбук страницата, колкото повече хора, толкова по-бързо ще се задействат.

@EliDion, нищо впечатляващо не са пускали за Черен черен петък досега, намаление на билети от 15-25%, евентуално на флекс и багаж също.  Раян традиционно се представят по-добре, да видим тази година как ще бъде. 🙂

Около Нова година често излизат ниски цени в последния момент, но точно тази се съмнявам, че ще има такива.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Искрено се надявям до края на седмицата или другата да паднат с по 20-30 евро за Париж-ът. Вчера взехме Раян за насам за 24,12 - 112евро, ама за наобратно са над 150евро за 30-31,12. Интересно, че нямам никакви съобщения в пощата за намаления последния месец, а преди буквално всеки ден имаше.

п.п. ей го, сега отворих да си запиша часа на кацане, на този дето купихме на Раян - от снощи е паднал с 15 евро, а на уиз дето го чакаме за 30 -ти се е качил с 10. 😫

Публикувано: (редактирано)

За тези, които не са се сбълсквали челно с обменните курсове на Уиз, препоръчително е да използвате валутата на страната, от която се излита. Уиз си имат собствени курсове, включително евро/лев, и те за доста по-неизгодни от тези на вашата банка, която и да е тя.

Редактирано от achieva
уточнение
  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 3 часа, Pioner каза:

Здравейте и давайте съвети, моля!

Абсолютно начинаещ съм и имам въпрос:

При резервиране на билети от Букурещ посочих валута BGN. Още в екрана, където цените на полетите са посочени в леи.

Довърших резервацията. Имах проблеми с плащането с карта и реших да променя плащането по банков път.

В съобщението, което получих беше посочена цена в лева.

https://prnt.sc/gegk7aBS5LkP

Съответно преведох точната сума в лева. Вчера.

Днес проверих състоянието на резервацията и се оказа, че плащането е отхвърлено

https://prnt.sc/FXvxhJZZKwgU

Та въпросът ми е: как да си върна парите?

При отказано плащане ще върнат парите към банковата сметка от коята са платени. Срокът е обикновено от 15 дни до 30 дни, после се контактува с банката ако има забавяне.

Добре е да се плаща във валутата, в която е обявено плащането ако акаунта е в левове - тогава превалутирането е на банката издател на картата .

Ако акаунтът е в евро, всички плащания се правят в евро.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 4 часа, Pioner каза:

Здравейте и давайте съвети, моля!

Абсолютно начинаещ съм и имам въпрос:

При резервиране на билети от Букурещ посочих валута BGN. Още в екрана, където цените на полетите са посочени в леи.

Довърших резервацията. Имах проблеми с плащането с карта и реших да променя плащането по банков път.

В съобщението, което получих беше посочена цена в лева.

https://prnt.sc/gegk7aBS5LkP

Съответно преведох точната сума в лева. Вчера.

Днес проверих състоянието на резервацията и се оказа, че плащането е отхвърлено

https://prnt.sc/FXvxhJZZKwgU

Та въпросът ми е: как да си върна парите?

От скрийншота се вижда, че е отхвърлено плащането с карта Visa, а не банковия превод. При плащане с банков превод понякога им отнема няколко работни дни, за да го отразят и резервацията да се промени от изчакваща на потвърдена.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 час, The Doctor каза:

Ако акаунтът е в евро, всички плащания се правят в евро.

Как мога да променя акаунта, когато е отварян е бил в евро, как да го променя сега на лева?

Публикувано:
В момента, Mistela каза:

Как мога да променя акаунта, когато е отварян е бил в евро, как да го променя сега на лева?

Не може, но ако е в евро винаги си на "печалба" при промени в курсовете на валути спрямо еврото, както и никога не губиш от превалутирането на УИЗ.

Най-добрият вариант за акаунт е да е  в евро.

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   4 магеланци

    • slujitel
    • lyube
    • Mascotte7373
    • feel_the_rush
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.