Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 15 часа, Георги каза:

а при моето чекиране не ми даде възможност да купя 6F

Не разбрах много дали вече си се чекирал, но ако не-изчакай, мястото ще се освободи след време-това е поредния бъг в системата им. Понякога става за минути, понякога чак на следващия ден. 

Връзка към коментар
преди 51 минути , bobole4e каза:

Не разбрах много дали вече си се чекирал, но ако не-изчакай, мястото ще се освободи след време-това е поредния бъг в системата им. Понякога става за минути, понякога чак на следващия ден. 

чакам, полетът е утре следобед, така че до тази вечер ще ги дебна, да не стане рисковано да не можем въобще да намерим тройна седалка. Периодично проверявам, но мястото си е още заето.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 часа, zzxxcc каза:

От скрийншота се вижда, че е отхвърлено плащането с карта Visa, а не банковия превод. При плащане с банков превод понякога им отнема няколко работни дни, за да го отразят и резервацията да се промени от изчакваща на потвърдена.

Благодаря Ви за отговорите!

Не разбрах по кое "познахте", че е отхвърлено плащането с Visa.

И какъв е редът оттук нататък?

Датите ми са важни, а времето напредва и цените вървят нагоре.

Да правя ли нова резервация, а този казус да се решава междувременно?

Малко скъпичко ще ми излезе...

Връзка към коментар
преди 34 минути , Pioner каза:

Благодаря Ви за отговорите!

Не разбрах по кое "познахте", че е отхвърлено плащането с Visa.

И какъв е редът оттук нататък?

Датите ми са важни, а времето напредва и цените вървят нагоре.

Да правя ли нова резервация, а този казус да се решава междувременно?

Малко скъпичко ще ми излезе...

Не съм се опитвал да "познавам", то си го пише в полето "Метод на плащане". Visa, V1, V2, V3, V4 - това са плащания с карти Visa.
Банков превод е BD.
Не кога да отговоря на другите въпроси, но в тази ситуация аз бих изчакал до утре до обед или следобед и ако тогава не променят резервацията на потвърдена, бих се свързал с авиокомпанията.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 44 минути , zzxxcc каза:

Не съм се опитвал да "познавам", то си го пише в полето "Метод на плащане". Visa, V1, V2, V3, V4 - това са плащания с карти Visa.
Банков превод е BD...

Много благодаря!

Знам, че не сте хвърляли боб или имате кристален глобус и затова беше написано в кавички.

Просто не знаех какво да гледам и как да го разчета.

А междувременно получих потвърждение за резервацията.

СТРАХОТНИ СТЕ !!!

 

P.S. Ще има снимки от празнични немски градове. Обещавам!

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 2 часа, Pioner каза:

 

Да правя ли нова резервация, а този казус да се решава междувременно?

Малко скъпичко ще ми излезе...

Когато има опасения, че плащането не е минало се прави втора резервация  точно като първата. Плаща се отново. После се чака. 

Ако първата е успешна, Уиз нулира втората и връщат парите, ако не - остава втората, а за първата банката връща парите в сметката. 

Няма проблеми, няма драми, решение има. 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Точно 6 месеца и 15 дни след отменения полет и последвалата усилена кореспонденция, получих компенсация и възстановяване на средства за хотел 3*, билет до летището , пица и 2 сандвича. До съдебен иск не стигнах, въпреки, че едната инстанция по телефона ме съветва 2 пъти да направя това, а друга- 2 пъти писмено. Реших да съм търпелива, помнейки 9-месечното чакане по време на ковид да си получа парите за билетите. Доволна съм.

  • Харесвам 13
  • Браво 12
Връзка към коментар
преди 10 часа, Георги каза:

чакам, полетът е утре следобед, така че до тази вечер ще ги дебна, да не стане рисковано да не можем въобще да намерим тройна седалка. Периодично проверявам, но мястото си е още заето.

Може да се пропусне избор на места и за връщане! Просто се натискаше потвърждавам, без да се избират и за връщане.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Наскоро резервирах полети София-Стокхолм-София от 24 до 27 декември. Сега обаче виждам, че първият полет вече не излиза на сайта им. В профила ми си го има. Предполагам, че или си оправят разписанията, или са го отменили. Връщането обаче си стои. Мога ли да предприема нещо? 

 

П.С. Имам полети и до Копенхаген (2-4 декември). Тук само този на връщане го няма. Какво се случва?

Връзка към коментар
преди 11 минути , Suunto каза:

Наскоро резервирах полети София-Стокхолм-София от 24 до 27 декември. Сега обаче виждам, че първият полет вече не излиза на сайта им. В профила ми си го има. Предполагам, че или си оправят разписанията, или са го отменили. Връщането обаче си стои. Мога ли да предприема нещо? 

 

П.С. Имам полети и до Копенхаген (2-4 декември). Тук само този на връщане го няма. Какво се случва?

Няма какво да предприемеш докато не бъдеш официално информиран от авиокомпанията. Ще трябва да ти изпратят имейл и/или СМС, че има промяна/канселиране в полета и тогава ти ще можеш да искаш възстановяване на парите или смяна с друг полет.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Бързи два въпроса:

- ако избера смяна на полета, трябва ли да доплатя разлика в цената, при положение, че те са го анулирали?

- ако избера възстановяване на парите, ще ми бъде ли върната цялата сума от резервацията, при положение, че е отменен само единият полет?

Благодаря предварително! Плановете за Коледа заминаха на кино, единственият плюс е, че хотелите са с безплатна анулация.

Връзка към коментар
преди 11 минути , Suunto каза:

Бързи два въпроса:

- ако избера смяна на полета, трябва ли да доплатя разлика в цената, при положение, че те са го анулирали?

- ако избера възстановяване на парите, ще ми бъде ли върната цялата сума от резервацията, при положение, че е отменен само единият полет?

Благодаря предварително! Плановете за Коледа заминаха на кино, единственият плюс е, че хотелите са с безплатна анулация.

- Нищо няма да доплащате, ако изберете смяна на полет.

- Цялата сума по резервацията ще бъде възстановена.

Надявам се да намерите алтернативен полет, за да не пропадне коледното пътуване.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 51 минути , Suunto каза:

Бързи два въпроса:

- ако избера смяна на полета, трябва ли да доплатя разлика в цената, при положение, че те са го анулирали?

- ако избера възстановяване на парите, ще ми бъде ли върната цялата сума от резервацията, при положение, че е отменен само единият полет?

Благодаря предварително! Плановете за Коледа заминаха на кино, единственият плюс е, че хотелите са с безплатна анулация.

Не бързай! Изчакай да видиш какво ще стане с полета на връщане. Тяхната практика е точно такава. Първо анулират единия полет, след дни и втория. При тяхно анулиране възстановяват цялата сума +20% бонус ако искаш сумата да остане във виртуалния ти портфейл. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Сега си влизам в Уизз профила съвсем случайно и виждам, че полетът ми на отиване към Дортмунд на 9.12. е анулиран. Нямам имейл, нито опция за промяна. Пише: очаквайте имейл. Гледам в търсачката, че и на 9ти и 10ти декември /петък и събота/ полетите ги няма, което е странно. Дали нещо правят по сайта, да изчакам ли или пък да звъня на бг номера?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 20 минути , Marisha каза:

И моята Малага на 14 декември отсътства. И на мен ми пише- очаквайте имейл.😥

Да, Малага я спряха още преди 3 седмици. Имах билети за 23-27.11, но анулираха всички полети.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 17 минути , Guinness каза:

Да, Малага я спряха още преди 3 седмици. Имах билети за 23-27.11, но анулираха всички полети.

Спряха ноември и до средата на декември. И аз имах полети за края на ноември и ги промених за декември. Оставиха полети от 14 декември, но сега и него го анулираха, започват от 18 декември.

Връзка към коментар
Преди 1 час, ivelina666 каза:

Сега си влизам в Уизз профила съвсем случайно и виждам, че полетът ми на отиване към Дортмунд на 9.12. е анулиран. Нямам имейл, нито опция за промяна. Пише: очаквайте имейл. Гледам в търсачката, че и на 9ти и 10ти декември /петък и събота/ полетите ги няма, което е странно. Дали нещо правят по сайта, да изчакам ли или пък да звъня на бг номера?

Това изписа винаги при променен/отменен полет. Ще се поавят и опциите за промяна и мейл ще полчуите, но понякога се бавят ден/два.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

А имали ли сте случаи, когато полети изчезват от разписанието и после ги връщат? Странно ми е, че само на 9ти и 10ти декември липсват, което е петък и събота, когато е най-затоварено, още повече предколедно.

Връзка към коментар
преди 11 минути , ivelina666 каза:

А имали ли сте случаи, когато полети изчезват от разписанието и после ги връщат? Странно ми е, че само на 9ти и 10ти декември липсват, което е петък и събота, когато е най-затоварено, още повече предколедно.

Аз имах Букурещ - Севиля - Букурещ за към края на ноември и началото на януари /не помня точни дати/. През август изчезна от зимното разписание, а през октомври отново я въведоха като дестинация. 
Сегашните промени за след 3 седмици/месец по-скоро са окончателни. Едва ли ще правят промени на промените за толкова близък период.

Първата половина на декември е слаб период. Това се вижда от по-ниските цени. Дори днешната промоция -20% е за полети до 15 декември. По Коледа и най-вече първите дни на януари е ударът откъм цени и желаещи да пътуват.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Цялото разписание за Бергамо и Болония за декември е сменено също. Аз бях заложила на двете места бутафорни резервации, с идеята да ги анулират и да ги преместя за едни дати през януари, където цената е над 300лв двупосочно. Радвам се, че Уиз си остават също толкова предвидими, колкото и по пандемията.

  • Харесвам 1
  • Браво 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.