Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

ще е интересно да се види как ще се развият цените с времето и какво ще стане накрая, тоест дали въобще ще се изпълнят полетите и колко ще са затоварени

а така  изолирано това нищо не значи

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не само лятото , още от април са заложени подобни цени по повечето дестинации. Вероятно се е появил нов меринджей при розовите, който е решил да прояви новаторство. 

Много интересен експеримент с който вероятно ще съберат нещичко от най-залупените потребители ( въпреки че ми е трудно да повярвам че съществуват чак такива) и после ще свалят цени , разместват полети и т.н.

Според мен тези полети на практика са свалени от продажба, пък ако се намери някой насила да им метне торба с пари през балкона защо да не му ги приберат ? 

Искам да видя човек извън психиатрията ,който ще си купи полет до Бове за 704 лв. (еднопосочен с малък ръчен багаж) в ден вторник за след три месеца примерно ! 

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 55 минути , stanimir каза:

Не само лятото , още от април са заложени подобни цени по повечето дестинации. Вероятно се е появил нов меринджей при розовите, който е решил да прояви новаторство. 

Много интересен експеримент с който вероятно ще съберат нещичко от най-залупените потребители ( въпреки че ми е трудно да повярвам че съществуват чак такива) и после ще свалят цени , разместват полети и т.н.

Според мен тези полети на практика са свалени от продажба, пък ако се намери някой насила да им метне торба с пари през балкона защо да не му ги приберат ? 

Искам да видя човек извън психиатрията ,който ще си купи полет до Бове за 704 лв. (еднопосочен с малък ръчен багаж) в ден вторник за след три месеца примерно ! 

Прогнозирам рязко освестяване след месец-два и още по-рязко поевтиняване на много дестинации. Не знам дали има нов меринджей, но тези цени просто не са конкурентни и не отразяват пазарните реалности дори в новия им пост-инфлационен/ковид вид. Не е нормално да летиш 3 пъти по-евтино със стандартна авиокомпания и не е нормално билет до Ереван да струва колкото билет до Банкок. Гледам примерно сезонни полети от Полша към Бургас (хванах Lublin на случаен принцип) - има доста билети от по 500-600-700 лв в посока без багаж за началото на септември, когато вече е края на сезона у нас. Същевременно не мисля, че подобни полети ще бъдат отменени, тоест надали целта е събиране на кеш с виртуална линия, и колкото и да опитвам не мога да намеря логично обяснение освен "експеримент". Но новата ценова политика е меко казано странна и неотговаряща на стандартния тип Уиз клиент.

 

@Alexander чак толкова прости шарани не мисля, че съществуват.

 

А пък може и ножът да е опрял до кокала и да е въпрос на елементарно оцеляване.

 

Дано само това не струва прекалено много изгубени клиенти на авиокомпанията, която и без това хич не е цъфнала в момента. Не искам да си представям каква касапница ще стане, ако изчезнат от българския пазар. Но си признавам, че в сегашния им вид отдавна щях да съм спрял да ги ползвам толкова често, ако все още нямах останал кредит от 2020-а.

 

П.С. Между другото билет до Рияд, който доскоро беше 400 лв в едната посока, вчера го взех за 40.

  • Харесвам 12
Връзка към коментар
преди 21 часа, KMG каза:

Твърде ниските цени вече са в миналото, тогава на моменти ми е било неудобно от ниската цена, но сега явно си плащаме и за това.

 

Имат и такива клиенти и вместо да предизвикват неудобство са решили да направят корекция на цените....та не се чудете защо са ги понадули....леко.

Връзка към коментар
преди 8 минути , antea каза:

това само по линиите с начало и край България или се забелязват такива ненормални цени и по други отсечки?

Гледах за полети от Букурещ и цените са много по нормални сравнени с цените за полети от София. Като сравним и дестинациите ( което е коментирано в темата ) нещата за нас не са ок. Надявам се да е временно явление и да коригират цените - аз лично ги отписвам за известно време и не виждам как мога да взема билети на тези цени.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
51 minutes ago, antea said:

това само по линиите с начало и край България или се забелязват такива ненормални цени и по други отсечки?

Не чак в такава степен ,но драстично завишени ( в пъти) са и цените от/към Букурещ.

Все пак там и конкуренцията е по-сериозна. Не че изглежда изобщо да се влияят от конкуренцията, защото тия цени са все едно произволно са лиснали с кофата някакви числа в разписанието.

Не знаем размера на саудитската субсидия, може пък в момента да не им пука за някой от останалите дестинации и да разчитат на нея да си оправят баланса.

От друга страна България е сред основните им пазари, според някакви данни, които бяха публикувани миналата година. 

Има само да си гадаем ...

Връзка към коментар
преди 1 час, Георги Матеев каза:

Прогнозирам рязко освестяване след месец-два и още по-рязко поевтиняване на много дестинации. Не знам дали има нов меринджей, но тези цени просто не са конкурентни и не отразяват пазарните реалности дори в новия им пост-инфлационен/ковид вид. Не е нормално да летиш 3 пъти по-евтино със стандартна авиокомпания и не е нормално билет до Ереван да струва колкото билет до Банкок. Гледам примерно сезонни полети от Полша към Бургас (хванах Lublin на случаен принцип) - има доста билети от по 500-600-700 лв в посока без багаж за началото на септември, когато вече е края на сезона у нас. Същевременно не мисля, че подобни полети ще бъдат отменени, тоест надали целта е събиране на кеш с виртуална линия, и колкото и да опитвам не мога да намеря логично обяснение освен "експеримент". Но новата ценова политика е меко казано странна и неотговаряща на стандартния тип Уиз клиент.

 

@Alexander чак толкова прости шарани не мисля, че съществуват.

 

А пък може и ножът да е опрял до кокала и да е въпрос на елементарно оцеляване.

 

Дано само това не струва прекалено много изгубени клиенти на авиокомпанията, която и без това хич не е цъфнала в момента. Не искам да си представям каква касапница ще стане, ако изчезнат от българския пазар. Но си признавам, че в сегашния им вид отдавна щях да съм спрял да ги ползвам толкова често, ако все още нямах останал кредит от 2020-а.

 

П.С. Между другото билет до Рияд, който доскоро беше 400 лв в едната посока, вчера го взех за 40.

И аз си взех за Рияд на същата цена за края на април, началото на май. Гледам, че за Барселона има нормални цени до края на май. Бергамо пък има дни с цени по 20лв до дни с цени по 400лв (не говоря за уикенда). Това е пълен абсурд. Зимата следих едни билети пак до Бергамо, защото имахме определени дати за ски - държеше цени над 200лв в посока. Месец преди пътуването станаха по 20лв в посока.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не знам, но днес гледах оферта на ЛАТАМ от Италия до Великденски острови в двете посоки за под 700 евро, ако имах парите за двама скачах без да се замисля. Уиз скоро ще задминат цените дори по такива дестинации. Дано скоро осъзнаят, че тая политика е доста грешна особено в България.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 18 минути , Йосиф Милчов каза:

Не знам, но днес гледах оферта на ЛАТАМ от Италия до Великденски острови в двете посоки за под 700 евро, ако имах парите за двама скачах без да се замисля. Уиз скоро ще задминат цените дори по такива дестинации. Дано скоро осъзнаят, че тая политика е доста грешна особено в България.

Малпенза - Фуертевентура (ако оцелее, де) е масово по 80 евро двупосочния с WDC. В Италия, обаче, имат голяма конкуренция и не могат да си позволят такива изхвърляния. От Италия до България, обаче, конкуренцията е лимитирана де-факто до Уиз и Райън (от трън, та на глог, ако не и по-висок).

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравейте, имам въпрос относно чекирането при Уиз. 

 

В събота трябваше да летя Барселона-София, като забравих да си направя онлайн чекирането до преди 3-4часа преди полета. Когато опитах да чекирам - изписа, че няма как и че няма места за този полет, след което опцията за чекиране изчезна.

Отидох на летището съответно и опитах да се чекирам на гише. Служителката ми каза, че има овърбукинг и не може да ми даде бордни карти, а единствената ми опция е да заплатя 45евро за чекиране на място, със seat 0 бординг карта, като трябва да чакам да мине целия бординг и чак тогава те ще видят има ли място за мен. Ако нямало, щели да ми търсят хотел и следващ полет. Ок, казвам си, че е моя грешка и минавам секюрити и си чакам бординга. 

Когато той настъпи и все още беше наполовина кажи-речи, попитах служителка от бординга за моя казус и тя ми каза да не се притеснявам и че вече имам място?! 

 

Та, не ми е за 45-те евро, защото са моя грешка, но как те знаят, че ще има no-shows още преди да са борднали полета?? А на всичкото отгоре имаше поне още 5-6 свободни места в самолета, а аз бях на 10-ти ред, с повече място за краката, с празно до мен място.. как пък точно тези на скъпите седалки са no-show..

 

И общо взето, трябва ли за нещо да се сърдя на Уиз, или сам съм си виновен ми е въпроса, понеже не съм изпадал в такава ситуация до сега. 😁

Връзка към коментар

по принцип те си имат статистика, че някакъв брой пътници пропускат полета, и за да не летят с празни места продават повече билети отколкото има места. Като се §екират предварително хората местата свършват и за последните няма място. Отиваш на летището, дават ти бордна карта без място и накрая преброяват колко места са останали и качват такива чакащи. Ако направят грешка в изчисленията и не останат места, не те качват и ти дават хотел и обезщетение за закъснението.

Ако си се чекирал по-рано и си получил място е нямало да разбереш даже. А не съм сигурен, мисля, че Уиз затварят онлайн чекина 3 часа преди полета, затова е трябвало да се чекираш на гише и си платил такса.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 8 часа, Kosta Grudov каза:

събота трябваше да летя Барселона-София, като забравих да си направя онлайн чекирането до преди 3-4часа преди полета.

Аз си слагам напомняне в календара  на телефона  24 часа  по рано да ми сигнализира.

Не ми пука  за високите  им цени напоследък  след като има Раян.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

Благодаря ви. И аз като цяло ги избягвам, просто ми е интересно как така знаеха, че ще имам място преди да са преброили колко човека са се качили на полета.. А тази такса няма да я коментирам, безумна е, но каквото такова, сам съм си виновен. 😄 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
16 minutes ago, Kosta Grudov said:

Благодаря ви. И аз като цяло ги избягвам, просто ми е интересно как така знаеха, че ще имам място преди да са преброили колко човека са се качили на полета.. А тази такса няма да я коментирам, безумна е, но каквото такова, сам съм си виновен. 😄 

Вече бе обяснено - не знаят , просто предполагат. Затова и бординг паса ви е без посочен номер на място.Ако се окаже че няма такова няма да ви качат на полета.

Относно таксата , тя е нещо нормално за повечето нискотарифни авиокомпании и част от бизнес модела им. При Ryanair стига дори до 55£ , така че просто не забравяйте да се чекирате навреме.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Дайте идея как да използвам 65 евро кредит в сметката, които изтичат. Имам един полет и по всичко изглежда на този етап няма да имам следващ в обозримо бъдеще с тази авиокомпания. За въпросния полет имам закупени места, а багаж не ми трябва. Единствената опция за допълване евентуално е избор на място с повече пространство за краката. Има и още една любопитна опция - специален салон, със следното описание:

 

София airport offers an exclusive lounge service to make your journey more relaxed from the first step onwards. Enjoy complementary food, drink, WiFi access and other premium services by adding this service to your booking. This service is provided in collaboration with parkvia.com

 

Доколкото знам, салонът на Т1 преустанови работа и въобще не разбирам за къде е предназначена тази услуга. Някой с повече информация?

 

Другият вариант е да направя резервация за полети, които очевидно няма да се осъществят с надеждата после парите пак да се върнат в сметката. Тук обаче съм много бос и имам нужда от жокер "помощ от приятел". Общо взето някак е добре да наглася тези 65 евро...

Връзка към коментар
преди 7 минути , Duke каза:

Другият вариант е да направя резервация за полети, които очевидно няма да се осъществят с надеждата после парите пак да се върнат в сметката. Тук обаче съм много бос и имам нужда от жокер "помощ от приятел". Общо взето някак е добре да наглася тези 65 евро...

Моят съвет е именно този. Направи резервация възможно най-далеч във времето. Уиз вече да пуснали в продажба билети за 2024. По възможност някоя нова дестинация, така че да има възможност не само да променят часа, ами направо да прекратят дейност по тази линия.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 13 минути , tch каза:

Моят съвет е именно този. Направи резервация възможно най-далеч във времето. Уиз вече да пуснали в продажба билети за 2024. По възможност някоя нова дестинация, така че да има възможност не само да променят часа, ами направо да прекратят дейност по тази линия.

ОК, благодаря, но нали именно това питам, дайте конкретна дестинация, която по всяка вероятност няма да остане в разписанието, за да се насоча към нея...

 

Тук @Георги Матеев може би ще даде ценен съвет...

Връзка към коментар
28 minutes ago, Duke said:

Дайте идея как да използвам 65 евро кредит в сметката, които изтичат. Имам един полет и по всичко изглежда на този етап няма да имам следващ в обозримо бъдеще с тази авиокомпания. За въпросния полет имам закупени места, а багаж не ми трябва. Единствената опция за допълване евентуално е избор на място с повече пространство за краката. Има и още една любопитна опция - специален салон, със следното описание:

 

София airport offers an exclusive lounge service to make your journey more relaxed from the first step onwards. Enjoy complementary food, drink, WiFi access and other premium services by adding this service to your booking. This service is provided in collaboration with parkvia.com

 

Доколкото знам, салонът на Т1 преустанови работа и въобще не разбирам за къде е предназначена тази услуга. Някой с повече информация?

 

Другият вариант е да направя резервация за полети, които очевидно няма да се осъществят с надеждата после парите пак да се върнат в сметката. Тук обаче съм много бос и имам нужда от жокер "помощ от приятел". Общо взето някак е добре да наглася тези 65 евро...

Вземи си примерно Скопие - Братислава за догодина с flex ( последно беше 6-7€)

Почти сигурно ще сменят час , ден или и двете ,но дори нищо да не променят винаги може да си влачиш кредита презаверяйки за нови дати , и така докато наистина ти потрябва да си го ползваш.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 21 минути , Duke каза:

Дайте идея как да използвам 65 евро кредит в сметката, които изтичат. Имам един полет и по всичко изглежда на този етап няма да имам следващ в обозримо бъдеще с тази авиокомпания. За въпросния полет имам закупени места, а багаж не ми трябва. Единствената опция за допълване евентуално е избор на място с повече пространство за краката. Има и още една любопитна опция - специален салон, със следното описание:

 

София airport offers an exclusive lounge service to make your journey more relaxed from the first step onwards. Enjoy complementary food, drink, WiFi access and other premium services by adding this service to your booking. This service is provided in collaboration with parkvia.com

 

Доколкото знам, салонът на Т1 преустанови работа и въобще не разбирам за къде е предназначена тази услуга. Някой с повече информация?

 

Другият вариант е да направя резервация за полети, които очевидно няма да се осъществят с надеждата после парите пак да се върнат в сметката. Тук обаче съм много бос и имам нужда от жокер "помощ от приятел". Общо взето някак е добре да наглася тези 65 евро...

Вземи си Бергамо - Сучава с флекс. Ако искаш един билет от 59.99€ с флекс 6€ или раздроби сумата на няколко билета, или на няколко човека на една резервация, като към всеки билет добавиш флекс. 
Аз бих взела 4 билета от 10€ или 2 за двама с 4 флекса.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, stanimir каза:

Вече бе обяснено - не знаят , просто предполагат. Затова

Аз мисля, че в конкретния случай са знаели по нечекираните скъпи места. Никой не ги е избирал за чекиране, заради по-високата им цена. Всъщност,  това е стратегия на много хора - да се чекират в последния момент и да получат безплатно от хубавите седалки.  Тази стратегия с изчакването си има и своите рискове (оувърбукинг). При вас @Kosta Grudov изобщо не става въпрос за  стратегия, а за груба грешка, от която авиокомпанията се е възползвала максимално.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, stanimir каза:

Вземи си примерно Скопие - Братислава за догодина с flex ( последно беше 6-7€)

Почти сигурно ще сменят час , ден или и двете ,но дори нищо да не променят винаги може да си влачиш кредита презаверяйки за нови дати , и така докато наистина ти потрябва да си го ползваш.

 

Точно така направих, благодаря! Последен въпрос. С флекс еднократно ли можеше да се променя полет или многократно?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.