Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Мисля, че и аз точно от този "complaints" подавах за закъснение на полет, но отбелязах, че ги искам по карта и тогава се появи поле, в което дадох данните на картата. Ти си посочила Уиз кредит и затова би трябвало да ти ги преведат в акаунта като кредити.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 21 минути , antea каза:

 въпреки че, по мое скромно мнение, 3*250 евро кеш сега си е по-добре от 900 евро за харчене през уиз 🙂

Ще отидем в Тенерифе, а с каквото остане до Мадейра и готово😂 Парите е по-вероятно да ги изхарча преждевременно😛

  • Харесвам 2
  • Смея се 4
Връзка към коментар

Пак ви казвам,играят подло

И дори, че става въпрос за компенсация за над 3часа закъснение, понякога се пробват 😉

IMG_7153.png

В крайна сметка , след Н мейли и писания платиха 400€ но по сметка а не 120%=480€

в уиз акаунта

  • Харесвам 14
Връзка към коментар

Да, @Branko, аз те разбрах и благодаря за нагледното ти включване. Ще пиша по-нататък като има някакво развитие - 100/120% ще видим. Аз още днес си бях написала думички, но ще ги запазя за после🙂

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
На 18.07.2023 г. в 17:23, Alexander каза:

Аз действам с аероиск  за едни закъснял полет с уиз също, но нещо не ме кефи как върви всичко. За втори път ги ползвам и май пак ще е неуспешен както и предния, за който други хора взеха пари, а аз все пак в последствие взех обезщетение макар на парично, след неуспеха на аероиск.

 

След като всичко беше попълнено, подписано  и изпратено, след 2 месеца казаха, че няма отговор от АК-та и ще мислят какво да правят. 

След още около седмица ми казаха, че ще наемат адвокат и да съм попълнил и подпиша отново същите или подобни  бумаги, каквито бях подписал.

Все едно сега започваме всичко и с нови подписи и договори.

 

Такава е процедурата, на 99% Аероиск печелят има ли право, дори и да няма са ми спечелвали като отнема различно от 1 до 6 месеца и нагоре.

Трябва търпение, ако можеш сам действай.

Аз съдебно дело с 10 години се точи срещу един дето ме измами и накрая беден нямал пари.

Връзка към коментар

Здравейте, как стоеше въпроса с деца на 15+ (тази година навършва 16, но след полета) - при Wizz са възрастни 14+, но май насметох нещо нещата. Трябва ли да е на една резервация със възрастен (купих билети за родителите, но не успявам да къпя билет за детето през lastminute, казва ми че е непълнолетно - приема ми резервацията и после ми я отказва)? Какъв ми е варианта - да купя през официалния сайт? Трябва ли да обединявам след това резервации?

Връзка към коментар

Щом при Уиз са възрастни 14+, може и самостоятелно да се купи и няма нужда да обединяваш. Обаче в lastminute може да е различна дефиницията за възрастен. Или купуваш с грешна дата за да мине и после сменяш, или директно, или не сменяш, каквото решиш и каквото мине.

Връзка към коментар

Време е и другите страни в Азия да започнат да ни пускат без проблем 😊

Wizz Air launches a new route from Abu Dhabi to Iraqi Kurdistan

wizz-air-800x448.png

Routes:

Abu Dhabi – Erbil – Abu Dhabi
Erbil – Abu Dhabi – Erbil

Baggage allowance:
Priority Boarding passengers: 2 free carry-on bags (1 cabin bag 55 × 40 × 20 cm, up to 10 kg plus 1 small bag (40 x 20 x 25 cm)
Non-priority passengers: 1 small carry-on bag (40 x 20 x 25 cm)

 

Abu Dhabi – Erbil – Abu Dhabi >> (Wizz Air Discount Club fare)

auh-ebl.png

 

Abu Dhabi – Erbil – Abu Dhabi >> (standard fare)

auh-2.png

  • Харесвам 9
  • Браво 2
Връзка към коментар

Може ли някой да ми припомни- отмениха ми полет, искам да ми възстановят суматата като кредит( той е купуван с кредит). Полета е ноември, отменен е днес - кога най-късно мога да поискам възстановяването, за да се удължи съответно максимално и срока на върнатите пари в акаунта ми? Т.е. не искам да ги искам днес или утре, а примерно-октомври чак, ноември...има ли проблем?

Връзка към коментар
преди 1 минута , bobole4e каза:

Може ли някой да ми припомни- отмениха ми полет, искам да ми възстановят суматата като кредит( той е купуван с кредит). Полета е ноември, отменен е днес - кога най-късно мога да поискам възстановяването, за да се удължи съответно максимално и срока на върнатите пари в акаунта ми? Т.е. не искам да ги искам днес или утре, а примерно-октомври чак, ноември...има ли проблем?

Няма проблеми да приемеш офертата им по-късно.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 19.07.2023 г. в 20:49, ДиянаВ каза:

Да, @Branko, аз те разбрах и благодаря за нагледното ти включване. Ще пиша по-нататък като има някакво развитие - 100/120% ще видим. Аз още днес си бях написала думички, но ще ги запазя за после🙂

Получих компенсацията от Уиз под формата на кредити. Стойността им е 1821.57 лв., общо за трима пътници - 3х120% от 250. Защо са повече от 900 евро не знам, но не ме интересува.

Ето това ми пишат:

Thank you for contacting Wizz Air Customer Service Department. We would like to confirm that you are eligible to receive compensation in accordance with Regulation (EC) No 261/2004 https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=celex%3A32004R0261 for your flight W4 3165 OTP - BRI on 07/07/2023. The compensation has been processed to your Wizz Air account in the form of Wizz credits. Please be aware that the transaction might take up to three working days.

Please note that only compensation requests under Regulation (EC) No 261/2004 will be processed through this claim. Eligible expenses/reimbursements related to transportation, meals or hotel accommodation caused by flight disruptions should be submitted via a separate claim under the "Welfare" category.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,
WIZZ AIR CUSTOMER SERVICE

 

Таксата от 25 евро, която платих за късен чекин в мястото на настаняване, няма да я претендирам, защото така и не ми дадоха документ за нея, въпреки че 3-4 пъти им напомнях. Карай, на място ме изненадаха приятно с по-малка наполовина сити такса за престоя ни в Лече, така че се поизравни предвидения разход. Понеже накрая са ми писали да искам и други неща:tongue: - транспорт, храна или хотел, се чудя какво да искам :laugh:. Пазя едни бележки от летището в Букурещ за вода и сандвичи към 17 евро. Не знаех, че по-късно ще ни осигурят в натура такива и затова ги запазих. Може да ги пробвам, обаче много не разбирам какъв и откъде се пуска този claim under the "Welfare" category.

 

@Zaro, пълномощното от непълнолетен към пълнолетен мина.

  • Харесвам 7
  • Браво 11
Връзка към коментар
преди 9 минути , ДиянаВ каза:

Може да ги пробвам, обаче много не разбирам какъв и откъде се пуска този claim under the "Welfare" category.

Пак през формата за оплакване на Уиз, но се избира друго основание:

image.png.e6b031a2bf29c2240a3d0c4386e3e457.png

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, bobole4e каза:

Може ли някой да ми припомни- отмениха ми полет, искам да ми възстановят суматата като кредит( той е купуван с кредит). Полета е ноември, отменен е днес - кога най-късно мога да поискам възстановяването, за да се удължи съответно максимално и срока на върнатите пари в акаунта ми? Т.е. не искам да ги искам днес или утре, а примерно-октомври чак, ноември...има ли проблем?

До три часа преди първоначалния час на променения полет 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, ДиянаВ каза:

Получих компенсацията от Уиз под формата на кредити. Стойността им е 1821.57 лв., общо за трима пътници - 3х120% от 250. Защо са повече от 900 евро не знам, но не ме интересува.

Ето това ми пишат:

Thank you for contacting Wizz Air Customer Service Department. We would like to confirm that you are eligible to receive compensation in accordance with Regulation (EC) No 261/2004 https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=celex%3A32004R0261 for your flight W4 3165 OTP - BRI on 07/07/2023. The compensation has been processed to your Wizz Air account in the form of Wizz credits. Please be aware that the transaction might take up to three working days.

Please note that only compensation requests under Regulation (EC) No 261/2004 will be processed through this claim. Eligible expenses/reimbursements related to transportation, meals or hotel accommodation caused by flight disruptions should be submitted via a separate claim under the "Welfare" category.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,
WIZZ AIR CUSTOMER SERVICE

 

Таксата от 25 евро, която платих за късен чекин в мястото на настаняване, няма да я претендирам, защото така и не ми дадоха документ за нея, въпреки че 3-4 пъти им напомнях. Карай, на място ме изненадаха приятно с по-малка наполовина сити такса за престоя ни в Лече, така че се поизравни предвидения разход. Понеже накрая са ми писали да искам и други неща:tongue: - транспорт, храна или хотел, се чудя какво да искам :laugh:. Пазя едни бележки от летището в Букурещ за вода и сандвичи към 17 евро. Не знаех, че по-късно ще ни осигурят в натура такива и затова ги запазих. Може да ги пробвам, обаче много не разбирам какъв и откъде се пуска този claim under the "Welfare" category.

 

@Zaro, пълномощното от непълнолетен към пълнолетен мина.

Стана кредитна милионерка в уиз😂

Разбрах, че закъснението ти е над три часа, но колко точно не писа.Ако случайно е над четири часа, тези бележки за сандвичи и вода можеш да ги пробваш през застраховката на Curve , скоро ми изплатиха от там за закъснение над 4ч 🙂 

  • Смея се 4
Връзка към коментар

Относно документи за разходи за хотел, нови полети с друга АК и автобусни билети поради канселиран полет, какви точно документи трябва да предоставя на Уизз. Нямам фактури, а само онлайн потвърждения със сумите похарчени.

Връзка към коментар
преди 17 минути , Branko каза:

Стана кредитна милионерка в уиз😂

Разбрах, че закъснението ти е над три часа, но колко точно не писа.Ако случайно е над четири часа, тези бележки за сандвичи и вода можеш да ги пробваш през застраховката на Curve , скоро ми изплатиха от там за закъснение над 4ч 🙂 

3 часа и 14 мин. бе закъснението. Нямам карти със застраховка.

Купих Узо да се почерпим след малко за хубавата работа🥳 След първата чашка ще съобщя на съпруга за какво ме е упълномощил и как съм усвоила дела му, хаааа, ха,ха🤣

  • Харесвам 5
  • Браво 1
  • Смея се 10
Връзка към коментар
преди 2 минути , ДиянаВ каза:

3 часа и 14 мин. бе закъснението. Нямам карти със застраховка.

Купих Узо да се почерпим след малко за хубавата работа🥳 След първата чашка ще съобщя на съпруга за какво ме е упълномощил и как съм усвоила дела му, хаааа, ха,ха🤣

Ако ползваш Кърв то там има , но в случая не ти върши работа😉

Наздраве тогава🍺

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 20 минути , ДиянаВ каза:

След първата чашка ще съобщя на съпруга за какво ме е упълномощил и как съм усвоила дела му, хаааа, ха,ха🤣

Преди това няма да го понесе ли? 😂

  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 21 минути , tch каза:

Преди това няма да го понесе ли? 😂

Понесе го😄. Друго си е дето се вика “парата в джоба”. Бунтува се за гръцки острови, а аз искам да обикалям. И за какво са му да го питаш, като не обича да плажува🙃. Ще дойде на моята и аз малко на неговата и готово😉

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 6 часа, ДиянаВ каза:

Получих компенсацията от Уиз под формата на кредити. Стойността им е 1821.57 лв., общо за трима пътници - 3х120% от 250. Защо са повече от 900 евро не знам, но не ме интересува.

Ето това ми пишат:

Thank you for contacting Wizz Air Customer Service Department. We would like to confirm that you are eligible to receive compensation in accordance with Regulation (EC) No 261/2004 https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=celex%3A32004R0261 for your flight W4 3165 OTP - BRI on 07/07/2023. The compensation has been processed to your Wizz Air account in the form of Wizz credits. Please be aware that the transaction might take up to three working days.

Please note that only compensation requests under Regulation (EC) No 261/2004 will be processed through this claim. Eligible expenses/reimbursements related to transportation, meals or hotel accommodation caused by flight disruptions should be submitted via a separate claim under the "Welfare" category.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,
WIZZ AIR CUSTOMER SERVICE

 

Таксата от 25 евро, която платих за късен чекин в мястото на настаняване, няма да я претендирам, защото така и не ми дадоха документ за нея, въпреки че 3-4 пъти им напомнях. Карай, на място ме изненадаха приятно с по-малка наполовина сити такса за престоя ни в Лече, така че се поизравни предвидения разход. Понеже накрая са ми писали да искам и други неща:tongue: - транспорт, храна или хотел, се чудя какво да искам :laugh:. Пазя едни бележки от летището в Букурещ за вода и сандвичи към 17 евро. Не знаех, че по-късно ще ни осигурят в натура такива и затова ги запазих. Може да ги пробвам, обаче много не разбирам какъв и откъде се пуска този claim under the "Welfare" category.

 

@Zaro, пълномощното от непълнолетен към пълнолетен мина.

Една година ли е валиден кредитът?

Връзка към коментар
преди 9 часа, tch каза:

Една година ли е валиден кредитът?

Да.

 

преди 10 часа, oli_mali каза:

А така, любов да има! 🙂 що не се метнете направо до Малдивите с тези кредити...

Какво има на Малдивите - плажове и кифли😉😆

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   4 магеланци

    • Travelling Guinea Pig
    • saved_
    • Oshko
    • yordanov
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.