Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Преди 1 час, medlab каза:

Здравейте,синът ми и приятелката му имаха отдавна  закупени билети София-Лисабон и обратно за 04.07. -11.07.24 . На 03.07  при чекирането са получили съобщение ,че полета на 11.07 е отменен и заменен с полет на 14.07 .24.Приели са промяната,което безспорно е грешка. Въпросът е ,имат ли право на компенсация за разходите за допълнителен престой от 3 дни-хотел,храна,транспорт ?При това в сайта на WIZZ полета на 11.07 си стои,но като ПРОДАДЕН !

Имат право на компенсация съгл. Регламента за отменен полет по-малко от 14 дни. Добре е да искат хотел предложен от Уиз за тези дни, въпреки че правилно е да го сторят преди съгласието, т.к.  е било възможно да ги премаршрутират. 

Връзка към коментар

Вчера за сефте ми се случи ранния полет до Бергамо /06.50ч/ да закъснее с 2.40ч. Бил се счупил нещо  и пращали машина от Рим. Та вече и на уж сигурните първи сутрешни  полети не може да се разчита, че ще литнат навреме...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

@Фил вече го писа , сериозна част от машините на Wizz са на земята заради проблемните двигатели и не е странно че едва смогват с вече пиковия ваканционен трафик.Наемат самолети от други компании и ако допълнително някой от тези с които разполагат се счупи става мазало.

 

Връзка към коментар

Започва да става весело. Нашият закъснява с 2.50 часа. Същата машина, която към момента за Ираклион, е и за полета за Лондон, който по разписание е в 19.35. 🤣 На първо трябва за дойде след половин час от Айндховен, после 3-4 часа до Крит и обратно и после Лондон.

А ние отиваме само за дълъг уикенд. Ако има още закъснение, направо си се връщаме вкъщи.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте, преди около две седмици имах вечерен полет с Wizz от Аликанте до Рим FCO. Имаше и чекиран багаж - 2 куфара + детско столче за кола. Пристигнахме около 23:00 часа и отидохме на лентата за багаж. Куфарите излязаха почти веднага.... но не и столчето. Чакахме около половин час... лентата  спира и тръгва  още два пъти  и мисля, че започна да изкарва багажа от следващия полет.  Тъй като времето напредна и се забавихме доста, а навън ни чакаха да ни вземат, излязахме навън без да подавам нищо на гишето за изгубен багаж. Столчето не е първа младост, пък и ми трябваше за рентакара в Испания, така че случая търпеше отлагане :). На следващия ден се обадих на телефона обявен за загубен багаж на летището, където ми обясниха ,че можело да се заведе иск на място или онлайн през авиокомпанията. Аз естествено нямах намерения да се разкарвам специално до FCO за тази цел, а полета до София след няколко дена беше от другото летище CIA,  та заведох претенция за загубен багаж, заедно с описание и снимка на тагчето в сайта на Wizz. След като се прибрах в България Wizz ме уведомиха , че нямам  PIR и не могат да ми уважат претенцията . Писах на мейла на оператора на FCO.... но ни вест ни кост. Та така въпроса ми е, има ли какво да направя и да получа евентално обезщетение или ако все пак столчето е стигнало в Рим да ми го изпратят в София?  

Връзка към коментар
преди 8 часа, Спас. каза:

получа евентално обезщетение или ако все пак столчето е стигнало в Рим да ми го изпратят в София?  

Единственният шанс е все пак столчето да се появи в Рим. След което,  ще трябва да упълномощено лице да го вземе от римското  летище. Никой няма да го изпраща нито до София, нито до другаде.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Само да вметна, че е нормално столчето да не се появи на същата лента като "стандартния" багаж... би трябвало да сте го потърсили на лентата за извънгабаритен багаж, и затова да не сте го видели. В случай, че е полезно да знаете за следващия път.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , MCC каза:

Само да вметна, че е нормално столчето да не се появи на същата лента като "стандартния" багаж... би трябвало да сте го потърсили на лентата за извънгабаритен багаж, и затова да не сте го видели. В случай, че е полезно да знаете за следващия път.

 

Ами , честно казано за това въобще не се бях сетил...  за друг път ще го имам предвид. А столчето без това беше прежалено, здраве да е..

Връзка към коментар

Здравейте! Как подавате искане за компенсация при закъснял/отменен полет? Искат задължително да е през акаунта, а в случая няма такъв, защото билетът е купен през туристическа агенция. Сайтът е доста объркващ и наистина не се ориентирам как да поискам компенсация. Някой минал по този път? Благодаря предварително.

Връзка към коментар

Направете си акаунт.След това подайте иск през това меню :

 

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints

 

Не съм наясно, когато полет е купен през агенция дали изплащат компенсацията първо към нея и после да си я търсите от агенцията,  или я изплащат директно на вас.Надявам се хора с опит в това да споделят.

Връзка към коментар
преди 10 часа, stanimir каза:

Не съм наясно, когато полет е купен през агенция дали изплащат компенсацията първо към нея и после да си я търсите от агенцията,  или я изплащат директно на вас.Надявам се хора с опит в това да споделят.

Компенсацията е поименна за пътник. Нали искат пълномощно, ако подаваш за няколко човека. Което поне за мен значи, че се плаща директно на пътника.

Един път съм вземал аз лично компенсация, но беше хем през агенция билета, хем през Аероиск заявена претенцията. Но определено не помня агенцията да е правила каквото и да е ...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Travelling Guinea Pig

Здравейте,

 

Доколкото се ориентирам, деца над 2 години имат право безплатно да пренесат ИЛИ едно столче за кола като checked in luggage, ИЛИ сгъваема количка, нали така? И няма ограничения за големината и тежестта на столчето за кола? 

Връзка към коментар
преди 22 часа, Travelling Guinea Pig каза:

Здравейте,

 

Доколкото се ориентирам, деца над 2 години имат право безплатно да пренесат ИЛИ едно столче за кола като checked in luggage, ИЛИ сгъваема количка, нали така? И няма ограничения за големината и тежестта на столчето за кола? 

Да. Ако имаш съмнение за размера на столчето, пиши на съпорта за потвърждение за вашия модел. АКО количката ви е малка, можете да вземете и нея. Напр. ние пътувахме с модел Pockit, като се мушне в торбата, даже не се разбираше, че е детска количка, игнорираха я като обикновена чанта. Ако не е сгъната, на гейта й закачаха от лентичките, но понеже е много малка, никога не са ни карали да я оставяме долу дори при супер пълен самолет. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Travelling Guinea Pig

Свързах се с кол центъра на Уиз по моя казус за количка и столче за кола, оказва се, че за деца над 2 години, нито едно от двете не може да се превози безплатно. 

 

Обаче на сайта им виждам различна информация:
https://wizzair.com/en-gb/help-centre/booking-information-and-services/with-children/childrens-baggage

Пуснах им писмено запитване и сега ще чакам от умрял писмо 30 дена, за да ми изяснят какво мога и не мога да нося безплатно. Предполагам има и други, пътуващи с тодлъри, така че ако на някого казусът ми му е полезен, ще ви държа в течение. 

 

 

Връзка към коментар

Здравейте, имам въпрос относно чекирания багаж . Можете ли да ме ориентирате 1 куфар с размери 65/43/38 см , напълнен с дрехи, обувки, козметика  колко килограма може да тежи . Колебая се ,какъв багаж да взема - 26 кг или 32 кг., тъй като ще пълня куфара до последния см. Допустимия размер за чекирания багаж в сайта на Уиз са почти двойни в сравнения с моя куфар и се замислих.

 

Връзка към коментар

Да , това е ясно. Може би не се изразих правилно.

Въпроса ми беше за куфар с такива размери, напълнен с дрехи и обувки , дали може да тежи повече от 26 кг. 

Дали някой пътуващ често с чекиран багаж, е обърнал внимание или помни килограмите на багажа си.

Връзка към коментар

@Ради, вижте електронна везна за багаж- струват 10- 15 лв. Ще Ви върши работа и друг път, а и ще знаете колко събира куфара Ви. А в Temu са под 5 лв и около 10 дни чакане. 🙂 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.