Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Някъде преди време беше писано, ама помня точно, че не ме е интересувало. Вероятно ще трябва да се обадите на Уиз да коригирате възрастта, съответно да дадат седалка до възрастен и вероятно да се чекирате на гише, не помня точно...

Или да сбъркате нарочно възрастта за да стане дете 🤪

Публикувано:
преди 6 часа, pangelova каза:

Здравейте, някой купувал ли е билети на wizz air  за деца през trip.com и съответно имал ли е проблеми след това. Ще пътуваме с 14, 16 и 11 годишни. За 14 и 16 виждам, че и при trip и при wizz се водят възрастни, но с 11 годишното (навършени към момента на полетите) ме притеснява. За trip е възрастен, а за wizz е дете. Мога ли да купя билетите, и после да нямам проблеми с wizz? Трябва ли да правя нещо по-специално, и ако да -какво?

Аз съм сменяла билет наобратно - от дете на възрастен, защото първоначалният беше с флекс и докато му дойде реда, детето остаря😉. Тогава питах чат бота Amelia как става и тя ми даде ясни насоки. През приложението смених и беше безплатно. Но билетът беше купен директно от уиз и нямах проблеми с управлението на резервацията. През посредник, ако може да се добави в акаунта, също не би трябвало да има проблеми.

Ето какво ми казва сега:

If there is at least one more adult in the booking, you can change a passenger type from Adult to Child. To change it press on the link below and Log in to your WIZZ Account. Select your booking by clicking Details" in your WIZZ Account. In the right corner of the Booking Overview page.

If there are no other adults in the booking, please contact our Call Center.
 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Wіzz Аіr и Аіrbuѕ щe пpoвeдaт тecтoви пoлeти c ycтoйчивo aвиoгopивo

 

Унгapcĸaтa ниcĸoтapифнa aвиoĸoмпaния Wіzz Аіr oбяви нaчaлoтo нa тecтoви пoлeти c ycтoйчивo aвиaциoннo гopивo (ЅАF) в пapтньopcтвo c Аіrbuѕ. Πo тoзи нaчин aвиoпpeвoзвaчът дaвa зaявĸa дa oтгoвopи нa нoвитe изиcĸвaния нa EC зa ycтoйчивo гopивo в paмĸитe нa инициaтивaтa RеfuеlЕU зa aвиaциятa. Te щe влязaт в cилa пpeз 2025 гoдинa.

Haмaлявaнeтo нa въглepoднитe eмиcии в индycтpиятa ce пpeдвиждa cъглacнo плaнa нa EC "Дecтинaция 2050", ĸoйтo цeли пълнa дeĸapбoнизaция нa ceĸтopa дo 2050 гoдинa.  Kaтo чacт oт пaĸeтa нa EC "Πoдгoтвeни зa цeл 55", peглaмeнтът RеfuеlЕU зa aвиaциятa изиcĸвa oт дocтaвчицитe нa aвиaциoннo гopивo дa гapaнтиpaт, чe гopивoтo, пpeдлaгaнo нa избpaни лeтищa в EC, cъдъpжa минимaлeн дял ycтoйчивo aвиaциoннo гopивo (ЅАF), ĸaтo тoзи пpoцeнт щe ce yвeличaвa c вpeмeтo.

Ocвeн тoвa aвиoĸoмпaниитe, oпepиpaщи в EC, щe тpябвa дa зapeждaт 90% oт нeoбxoдимoтo им гopивo нa тeзи лeтищa. C тoзи пpoeĸт Wіzz Аіr пpeдпpиeмa вaжни cтъпĸи зa интeгpиpaнeтo нa ЅАF в cвoитe oпepaции, изпoлзвaйĸи иĸoнoмичния Аіrbuѕ А321nео, тecтвa cъoтвeтcтвиeтo c нoвитe peгyлaтopни изиcĸвaния пpeдcpoчнo и ce cтpeми дa изcлeдвa нивoтo нa ocвeдoмeнocт нa пътницитe oтнocнo ЅАF и cвъpзaнитe c нeгo пoлитиĸи.

 

Mapшpyтът нa тecтoвитe пoлeти 

 

Tecтoвeтe щe ce пpoвeдaт пo двa ĸлючoви мapшpyтa: Бapceлoнa - Бyдaпeщa и Бpюĸceл Шapлepoa - Бyдaпeщa, a ycтoйчивoтo aвиaциoннo гopивo щe бъдe пpoизвeдeнo oт иcпaнcĸaтa пeтpoлнa ĸoмпaния Серѕа. Дocтaвĸaтa мy дo cъoтвeтнитe лeтищa щe ce ocъщecтви oт Wоrld Fuеl Ѕеrvісеѕ, чacт oт глoбaлнaтa eнepгийнa гpyпa Wоrld Кіnесt.

Πpoeĸтът тpябвa дa бъдe зaвъpшeн дo ĸpaя нa гoдинaтa и щe изпoлзвa мeтoдa нa мacoвия бaлaнc, ĸoйтo пoзвoлявa cмecвaнe нa ЅАF c oбиĸнoвeнo гopивo. Wіzz Аіr щe зaĸyпи дo 16 мeтpични тoнa чиcтo ЅАF, ĸoeтo щe бъдe cмeceнo дo 5% c oбиĸнoвeнo гopивo нa лeтищe Eл Πpaт в Бapceлoнa, и дo 18 мeтpични тoнa чиcтo ЅАF, cмeceнo дo 10%, нa лeтищe Шapлepoa в Бpюĸceл.

"Cътpyдничecтвoтo c Аіrbuѕ e яceн пpимep зa aнгaжимeнтa нa aвиaциoнния ceĸтop дa нaмaли въглepoднитe eмиcии. Зa дa пocтигнeм цeлтa зa нyлeви нeтни eмиcии дo 2050 г., e oт peшaвaщo знaчeниe вcичĸи в aвиaциoнния ceĸтop дa paбoтим зaeднo. Уcтoйчивoтo aвиaциoннo гopивo (ЅАF) e ĸлючoв фaĸтop в тoзи пpoцec", зaяви Ивoн Moйниxaн, мeниджъp "Kopпopaтивнo yпpaвлeниe и ЕЅG" в Wіzz Аіr.

"B Аіrbuѕ cмe aнгaжиpaни c нacъpчaвaнeтo нa изпoлзвaнeтo нa ycтoйчивo aвиaциoннo гopивo (ЅАF) ĸaтo ĸлючoв eлeмeнт oт нaшaтa cтpaтeгия зa дeĸapбoнизaция. Eнepгoeфeĸтивнитe caмoлeти и ЅАF щe бъдaт ocнoвнитe двигaтeли зa нaмaлявaнe нa eмиcиитe в нaшaтa индycтpия дo 2050 гoдинa", ĸoмeнтиpa Джyли Kитчъp, диpeĸтop пo ycтoйчивo paзвитиe и ĸoмyниĸaции нa Аіrbuѕ

Уcтoйчивoтo aвиaциoннo гopивo (ЅАF) пpeдлaгa нeзaбaвнo peшeниe зa нaмaлявaнe нa вpeднитe eмиcии нa пoлeтитe, ĸaтo нaй-гoлям плюc e липcaтa нa нeoбxoдимocт oт пpoмeни в двигaтeлитe нa caмoлeтитe.

 

https://money.bg/panorama/wizz-air-i-airbus-shte-provedat-testovi-poleti-s-ustoychivo-aviogorivo.html

  • Харесвам 6
Публикувано:

Ха, чудя се - в самолета, с който утре ще летя до Бергамо има ли 35-ти ред? Останала съм с впечатление, че са 32. Сигурно си зависи от модела, разбира се. 

Публикувано:
преди 4 часа, stanimir каза:

Lyon вече е зареден и в лятното разписание.

Но за съжаление с кофти часове, каца се в Лион към 22 ч.   При зимното разписание поне има сутрешен и следобеден вариант. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 25 минути , Eva eva каза:

Ха, чудя се - в самолета, с който утре ще летя до Бергамо има ли 35-ти ред? Останала съм с впечатление, че са 32. Сигурно си зависи от модела, разбира се. 

Споко, имат самолети с 37 или 39 реда, не си спомням точно, но със сигурност над 35. И аз съм задавала подобен въпрос. 🙂

 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:

Защо, дали са ти 35 ред и се чудиш има ли такъв? Ще има...

Някои самолети пропускат номера на редове, въпреки че мисля, на една компания трябва да са еднакви...

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 44 минути , Eva eva каза:

Ха, чудя се - в самолета, с който утре ще летя до Бергамо има ли 35-ти ред? Останала съм с впечатление, че са 32. Сигурно си зависи от модела, разбира се. 

Няма такова нещо. Просто си летяла може би предимно с A320. Тези А321-NEO са 39 реда, мисля. Та и да не е NEO, пак имаш 35 ред.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
Преди 1 час, Eva eva каза:

Ха, чудя се - в самолета, с който утре ще летя до Бергамо има ли 35-ти ред? Останала съм с впечатление, че са 32. Сигурно си зависи от модела, разбира се. 

Airbus A321

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 2 часа, Eva eva каза:

Ха, чудя се - в самолета, с който утре ще летя до Бергамо има ли 35-ти ред? Останала съм с впечатление, че са 32. Сигурно си зависи от модела, разбира се. 

Ако няма - в правостоящите.

  • Смея се 10
Публикувано:

Wizz са премахнали от София дестинациите Лисабон и Женева . Не е ясно временно или постоянно, но ги няма в списъка с дестинации

  • Шок 1
Публикувано:
преди 4 минути , funny каза:

Wizz са премахнали от София дестинациите Лисабон и Женева . Не е ясно временно или постоянно, но ги няма в списъка с дестинации

Има Лион на мястото на Женева, коментирано е вече някъде назад по темите.

За Лисабон предполагам е само за зимата, но май го няма изобщо като дестинация вече. Дано го върнат...

Публикувано:

Колко от вас летят до Лисабон с Уиз, май са единици.

хем са рядко, хем са на лудо цени в 90% от времето. На мен не ми липсва премахването й

  • Харесвам 2
Публикувано:

Португалия е лесно достъпна през Лондон или Шарлероа, а цените са символични. Колкото пъти го гледах пустия Лисабон на Уиз, все струваше майка си и баща си. С Райън, с прекачване през Лондон или Шарлероа излизаше по 60 евро за двупосочен билет.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Едно е директен полет друго е да спиш по летищата.Изглежда е имало достатъчно хора, щом държаха трайно високи цени

  • Харесвам 5
Публикувано:
Преди 1 час, funny каза:

Wizz са премахнали от София дестинациите Лисабон и Женева . Не е ясно временно или постоянно, но ги няма в списъка с дестинации

Още лятото го коментирахме, махнаха Лисабон и Женева, но пуснаха някои други. Просто сега няколко сайта решиха да напишат статии с тази "новина", тъй като от 3-4 дни сме в зимното разписание и вече няма полети до тези два конкретни града.   България еър мисля, че още имат полети до Лисабон, но цените са....

(Аз лично летях с Луфтханза до Лисабон, промоции има няколко пъти годишно и билетите не са скъпи.)

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 час, stanimir каза:

Едно е директен полет друго е да спиш по летищата.Изглежда е имало достатъчно хора, щом държаха трайно високи цени

 

Никакво спане по летищата нямаше, връзките си бяха много удобни. Хората не са като нас, с по 1 полет на ден по дадена дестинация... А ако е имало достатъчно хора при високи цени, линията нямаше да бъде закрита.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Само те си знаят причините , но почти сигурно туристическите агенции са ползвали тези полети.Може примерно с една ротация повече за деня на по-кратки дестинации да изкарват повече пари , може много други неща да има зад решението.

 

П.П. В тази връзка да спомена че пък Ryanаir cпират Братислава от зимното разписание, но са заложили по два полета до Виена в петък , събота и неделя.До Станстед ще са по четири полета дневно в петък и неделя. Събота и понеделник по три.

 

 

  • Харесвам 7
Публикувано:
преди 4 часа, stanimir каза:

Едно е директен полет друго е да спиш по летищата.Изглежда е имало достатъчно хора, щом държаха трайно високи цени

Точно така.Летяла съм с удобни връзки до Лисабон и Порто( без да спя на летището😀),но пак треперя за евентуално закъснение на първият полет. Имах лошия късмет да отложат сутрешният ранен Бергамо с 6 часа и ми изгоря обедният полет за Порто(така и не тръгнах де).Директният полет си е голямо удобство.

А с Уиз съм летяла до Лисабон три пъти. Последно през януари.С много дебнене се намираха прилични цени,от порядъка на 60-70 евро двупосочно.

  • Харесвам 13
Публикувано:

Сутрешните полети са относително на време и време за прекачване 2-3ч е предостатъчно, ако пътуваме към Европа. Полети се отменят, но то не пречи да отменят и директен полет де...

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.