atrencheva Публикувано: 20 ноември, 2021 Публикувано: 20 ноември, 2021 Здравейте, направих резервация за една нощувка в Амстердам за свекър ми. Резервацията е non refundable и е на стойност 80€. Веднага след резервацията ми пратиха имейл, че трябва да плати 250 € депозит освен 80€. Освен това искат плащане с карта на място, което не ми харесва, т.к. свекър ми не ползва карти и не знам как ще се оправи. Резервацията е гарантирана с Revolut и го замразих. Та въпроса ми е какво да правя? Ако не платя и се опитам да откажа резервацията, най вероятно ще ми блокират акаунта в букинг. Освен това никъде не пише нищо за депозит, за пръв път ми се случва
neuromancer Публикувано: 20 ноември, 2021 Публикувано: 20 ноември, 2021 Ако наистина никъде не пише за депозит, пиши на Букинг, че хотела си измисля изисквания след резервацията и няма да ти блокират акаунта... То вероятно е частен апартамент така като гледам...
atrencheva Публикувано: 20 ноември, 2021 Автор Публикувано: 20 ноември, 2021 PH Hotel de Entree on Booking! http://www.booking.com/Share-sjpzuZ Това е хотела.
stanimir Публикувано: 20 ноември, 2021 Публикувано: 20 ноември, 2021 За съжаление го има изрично описано в условията на хотела. Проблем ще е ,ако човекът не разполага с карта ,но вероятно може да ползвате ваша ? Тези 250€ са просто депозит ,което не е нещо необичайно и ще го освободят след напускане на хотела. Ще е добре да пишете на хотела през платформата на букинг и да обясните ситуацията.
atrencheva Публикувано: 20 ноември, 2021 Автор Публикувано: 20 ноември, 2021 Да тъкмо и аз стигнах до тази страница. Явно съм я проспала. За мен не са проблем. Предполагам щом е описано, ще ги върнат 🙂 . Писах им ако могат да ги вземат от моята карта, сега ще чакам 😉
neuromancer Публикувано: 20 ноември, 2021 Публикувано: 20 ноември, 2021 изглежда, че депозита се блокира по кредитната карта при чекин и освобождава при напускане. Случвало ми се е доста пъти (въпреки, че 250 евро ми изглеждат доста за тая работа). Ако човека няма карта, пиши да ползват твоята примерно... 1
Дани Магелани Публикувано: 20 ноември, 2021 Публикувано: 20 ноември, 2021 преди 7 минути , neuromancer каза: изглежда, че депозита се блокира по кредитната карта при чекин и освобождава при напускане. Случвало ми се е доста пъти (въпреки, че 250 евро ми изглеждат доста за тая работа). Ако човека няма, пиши да ползват твоята примерно... Случвало ми се е няколко пъти в Азия. Казвам, че ще дам депозита кеш. Запечатват банкнотите ми в плик и го надписват. Връщаха ми моите банкноти- между 100 и 200 долара. Не зная как е в европейските хотели, но може да опитате с кеш депозит. 3
Mary Публикувано: 20 ноември, 2021 Публикувано: 20 ноември, 2021 преди 13 минути , Дани Магелани каза: Случвало ми се е няколко пъти в Азия. Казвам, че ще дам депозита кеш. Запечатват банкнотите ми в плик и го надписват. Връщаха ми моите банкноти- между 100 и 200 долара. Не зная как е в европейските хотели, но може да опитате с кеш депозит. И в европейски хотели може да стане по същия начин - даваш кеш, получаваш кеш при напускане. 2
stanislavpp Публикувано: 21 ноември, 2021 Публикувано: 21 ноември, 2021 Не са един и два хотелите изискващи депозити, но това винаги е споменато в резервационната система. За замразяване на акаунт заради отказана резервация не ми звучи реално , но хотела при неявяване ще се дръпне парите естествено. Аз когато правя резервации за други хора , винаги избирам хотелски настанявания с предплащане на престоя . Друго ме притеснява обаче , ревютата на това настаняване са отчайващи и изглежда има доста подводни камъни , не се ли притеснявате да пратите свекъра си в подобно настаняване ? Или имате да му връщате за нещо ?
atrencheva Публикувано: 21 ноември, 2021 Автор Публикувано: 21 ноември, 2021 Ами аз престоя го предплатих притеснява ме депозита, т к не приемат кеш. А що се отнася до свекър ми трябва му място където да остане/преспи до 5:30 сутринта, когато да си хване автобуса. Трябва и да е близо до гарата. Пътуването му е малко спешно ( трябва да прибере дъщеря си) и вече стъпи на солидна сума. Пък и хотела на снимките изглежда ОК. Лошото е, че не ми отговарят на съобщения. Ама ще звънна в работно време 🙂
stanislavpp Публикувано: 21 ноември, 2021 Публикувано: 21 ноември, 2021 Снимките са едно , отзивите са друго. Има доста притеснителни неща , които ще трябва да имате предвид като съвсем реална опасност , предвид липсата на карти у свекара ви и вероятното несвободно говорим английски език: - част от стаите са в мазето, без прозорци - доста оплаквания от неработещи/запушени санитарни възли -регистрирани оплаквания ( и то от холандци) за изобщо невърнат депозит покрай измислени истории от хотела за неработещи уреди в стаите, което говори за явен рецидив. Успех! 2
iMari Публикувано: 2 април, 2023 Публикувано: 2 април, 2023 Съпорта на booking.com е абсолютно трагичен. Не, че не съм чела и слушала за него, но за пръв път ми се налага да ги търся спешно. За грузинските селски номера мога да пусна отделна тема, но накратко - вчера хотела, който бяхме букнали в Батуми в последния момент пусна съобщение с най-експлорваната от всички хотели причина. Няма вода, не може да ни настани. С искрена молба да отменим ние резервацията!😂 Уточнявам, че това е предплатена резервация, имахме възможност да платим при пристигане, но аз предпочетох за по сигурно да се плати в момента на резервацията. Хотела е нов, с оценки над 9, но имаше едно ревю на клиент, който се оплаква от същото - предплатена и отказана резервация в последния момент. Видя ли вече подобно ревю от тук насетне ще ми е червена лампичка. Уикенда всичкото европеец и руснак е напълнило самолетите и хайде към Батуми, хотелите са пълни. Пиша на букинг в чата, очаквайки съдействие, намиране максимално бързо на настаняване при същите условия. Пускам няколко съобщения, като на всяко от тях ми се отговаря с автоматичен отговор, че ще се свържат с мен до 24!!!часа и ако ми е спешно да ги търся на английски номер.Естествено, че не тръгнах да звъня, защото през грузински оператор кратък разговор би излязал значително по-голяма сума от самата резервация. Както и да е, имах късмет бързо да открия хубав хотел на същата цена, с още по-добра локация. Може би бяха забравили да актуализират цените. До края на деня нито някой се свърза с мен, нито първия хотел отмени резервацията. Днес, точно 24часа по-късно получих съобщение, че се извиняват, резервацията е отменена, ще получа възстановяване на сумата до 7дни, представяш ли си, споменават нещо между другото за покриване на допълнителни разходи, ако се наложи от новото място за настаняване. Все тая, вчера бях много ядосана, но когато има хубаво саперави, негативните емоции не могат да те държат дълго. 🙂 Просто не разчитайте на booking за спешни ситуации. 11 1
darinamarinova Публикувано: 2 април, 2023 Публикувано: 2 април, 2023 Аз бих дала кредитна карта, тъй като ако решат да не ви върнат парите, има шанс да оспорите задържането на парите. По-добре да бяхте резервирали по-читав хотел, ако ще и далеч да е. За Амстердам няма евтино, предполагам го знаете, щом дъщерята живее там.
palioto Публикувано: 18 април, 2023 Публикувано: 18 април, 2023 Здравейте,Магеланци! На 01.04 имах резервация в Плая дел Кармен за три нощувки. Оказа се ,че нямало места.Жената която отговаряла за апартхотела (не беше на място и си пишехме по WhatsApp) ми предложи апартамент на около 2-3 километра от локацията на хотела.Съответно аз отказах нейното предложение.Защото бяхме изморени от почти 24 часово пътуване а сме и с дете .Понеже ни зарязаха ,нямаше какво да се мотам и резервирах хотел наблизо. Жената от WhatsApp ме увери ,че ще ми възстанови парите. Така, след като се прибрахме в България се обадих на Booking и след 5 дена ми заявиха ,че няма да ми възстановят парите.Трябвало да им се обадя веднага. Според Вас, какво мога да направя? P.s. Този апартхотел от месеци не работи с Booking .Никой не ме предупреди да си отменя резервацията. 1
agenta Публикувано: 18 април, 2023 Публикувано: 18 април, 2023 преди 6 минути , palioto каза: Здравейте,Магеланци! На 01.04 имах резервация в Плая дел Кармен за три нощувки. Оказа се ,че нямало места.Жената която отговаряла за апартхотела (не беше на място и си пишехме по WhatsApp) ми предложи апартамент на около 2-3 километра от локацията на хотела.Съответно аз отказах нейното предложение.Защото бяхме изморени от почти 24 часово пътуване а сме и с дете .Понеже ни зарязаха ,нямаше какво да се мотам и резервирах хотел наблизо. Жената от WhatsApp ме увери ,че ще ми възстанови парите. Така, след като се прибрахме в България се обадих на Booking и след 5 дена ми заявиха ,че няма да ми възстановят парите.Трябвало да им се обадя веднага. Според Вас, какво мога да направя? P.s. Този апартхотел от месеци не работи с Booking .Никой не ме предупреди да си отменя резервацията. Имало е две неща, които е трябвало да се направят в този случай. Наистина е трябвало да се обадите веднага на Букинг, за да ги информирате за създалата се ситуация. В повечето случай те се опитват да намират алтернативно настаняване. Другото, което може да направите и все още е възможно, е да пуснете оспорване на картовото плащане, като приложите всички доказателства, че въпросното място за настаняване отказва да плати сумата и че не ви е предоставило заплатената услуга на място. 2
Lindt Публикувано: 18 април, 2023 Публикувано: 18 април, 2023 На 2.04.2023 г. в 12:12, iMari каза: Съпорта на booking.com е абсолютно трагичен. Не, че не съм чела и слушала за него, но за пръв път ми се налага да ги търся спешно. За грузинските селски номера мога да пусна отделна тема, но накратко - вчера хотела, който бяхме букнали в Батуми в последния момент пусна съобщение с най-експлорваната от всички хотели причина. Няма вода, не може да ни настани. С искрена молба да отменим ние резервацията!😂 Уточнявам, че това е предплатена резервация, имахме възможност да платим при пристигане, но аз предпочетох за по сигурно да се плати в момента на резервацията. Хотела е нов, с оценки над 9, но имаше едно ревю на клиент, който се оплаква от същото - предплатена и отказана резервация в последния момент. Видя ли вече подобно ревю от тук насетне ще ми е червена лампичка. Уикенда всичкото европеец и руснак е напълнило самолетите и хайде към Батуми, хотелите са пълни. Пиша на букинг в чата, очаквайки съдействие, намиране максимално бързо на настаняване при същите условия. Пускам няколко съобщения, като на всяко от тях ми се отговаря с автоматичен отговор, че ще се свържат с мен до 24!!!часа и ако ми е спешно да ги търся на английски номер.Естествено, че не тръгнах да звъня, защото през грузински оператор кратък разговор би излязал значително по-голяма сума от самата резервация. Както и да е, имах късмет бързо да открия хубав хотел на същата цена, с още по-добра локация. Може би бяха забравили да актуализират цените. До края на деня нито някой се свърза с мен, нито първия хотел отмени резервацията. Днес, точно 24часа по-късно получих съобщение, че се извиняват, резервацията е отменена, ще получа възстановяване на сумата до 7дни, представяш ли си, споменават нещо между другото за покриване на допълнителни разходи, ако се наложи от новото място за настаняване. Все тая, вчера бях много ядосана, но когато има хубаво саперави, негативните емоции не могат да те държат дълго. 🙂 Просто не разчитайте на booking за спешни ситуации. Сега виждам този репорт, а очаквам арменците да правят сходни номера. Този акаунт, от който не си могла да се свържеш със съпорт Genius 3 ли е? Ние от миналата година не сме имали повод да си общуваме, но винаги се е намирал кой да ни поеме случая, макр и процесът за ново настаняване да гълта 2 часа. Да не би да има промяна последните месеци?
iMari Публикувано: 18 април, 2023 Публикувано: 18 април, 2023 преди 18 минути , Lindt каза: Сега виждам този репорт, а очаквам арменците да правят сходни номера. Този акаунт, от който не си могла да се свържеш със съпорт Genius 3 ли е? Ние от миналата година не сме имали повод да си общуваме, но винаги се е намирал кой да ни поеме случая, макр и процесът за ново настаняване да гълта 2 часа. Да не би да има промяна последните месеци? Не знам дали има промяна, не ми се е случвала точно такава ситуация с букинг досега. Профила е с G3, възможно най-старият и с най-много резервации. Всъщност след като яда ми премина, стигнах до заключението, че не е толкова зле да имаш свободата сам да си избереш настаняване, а букинг да поемат разликата. Изпратих им гневно съобщение, придружено с фактурата от хотела, в който се настанихме. Разликата с първоначалното настаняване беше под 10лв, но пробвах от любопитство. 🙂 Веднага отговориха, извиниха се и изпратиха линк да въведа данните на картата, по която да преведат разликата. Същия ден преведоха парите. Но да, трябва да ги информираш веднага за всякакви маймунски номера от страна на хотела. Нямам идея дали така бързо ще откликнат, ако разликата в цената е значително по-висока. А и ако настаняването е от типа къща за гости или апартамент дали ще е толкова лесно да получиш фактура. Другия въпрос, който ме вълнува е, ако заради ограничено предлагане букнеш през друг, конкурентен сайт как биха реагирали. 2
palioto Публикувано: 18 април, 2023 Публикувано: 18 април, 2023 преди 38 минути , agenta каза: Имало е две неща, които е трябвало да се направят в този случай. Наистина е трябвало да се обадите веднага на Букинг, за да ги информирате за създалата се ситуация. В повечето случай те се опитват да намират алтернативно настаняване. Другото, което може да направите и все още е възможно, е да пуснете оспорване на картовото плащане, като приложите всички доказателства, че въпросното място за настаняване отказва да плати сумата и че не ви е предоставило заплатената услуга на място. Благодаря за бързия отговор! Да наистина трябваше да се обадя,но предположих,че ще коства много време за разговори на скъпа тарифа и се обезмисля. Умората се беше много натрупала и не можех повече да причиня на детето си още час или два ,докато ми намерят нещо. Обадих се в банката , обяснил съм за случая.Чакам развитие. А БУКИНГ ,СМЯТАМ ДА ГИ ЗАЧЕРКНА ЗАВИНАГИ. 1
iMari Публикувано: 18 април, 2023 Публикувано: 18 април, 2023 Преди 1 час, palioto каза: Жената от WhatsApp ме увери ,че ще ми възстанови парите. Представете чата от аппа на букинг. Затова е хубаво кореспонденцията с местата за настаняване да минават през профила в букинг. Както бях писала по-горе, букинг имат чат, не е необходимо да звъните. Може да не отговрят веднага, но съобщението стига до тях. Но да, спешните ситуации възникват най-често, когато човек е каталясал от път и не му е до особеностите на комуникацията с различните посредници. 3
Lindt Публикувано: 18 април, 2023 Публикувано: 18 април, 2023 Уф, никога не е подходящ момент да загубиш поне 2 часа от живота си, за да търсиш ново настаняване и да се придвижиш до него. Иначе @iMari, не знам на последния етап в чатенето с букинг дали мога да предложа настаняване от чужда платформа, успявала съм да сменя типа настаняване, цената, населеното място, но все съм търсила през тях. стъпка 1: чакаме с букинг предложение от хотела отхвърляме го стъпка 2: чакаме предложение на букинг отхвърляме го стъпка 3: ние предлагаме по-скъп и удобен за нас вариант и чакаме одобрение от мениджър. @palioto, не бързай със зачеркването, просто спазвай стъпките и си ги проверявай преди тръгване за ползваната платформа. С agoda беше дори по-зле при същата ситуация, така че е въпрос на време да задраскаш всички. 3 1
gini Публикувано: 18 април, 2023 Публикувано: 18 април, 2023 На 2.04.2023 г. в 12:12, iMari каза: Съпорта на booking.com е абсолютно трагичен. Не, че не съм чела и слушала за него, но за пръв път ми се налага да ги търся спешно. За грузинските селски номера мога да пусна отделна тема, но накратко - вчера хотела, който бяхме букнали в Батуми в последния момент пусна съобщение с най-експлорваната от всички хотели причина. Няма вода, не може да ни настани. С искрена молба да отменим ние резервацията!😂 Уточнявам, че това е предплатена резервация, имахме възможност да платим при пристигане, но аз предпочетох за по сигурно да се плати в момента на резервацията. Хотела е нов, с оценки над 9, но имаше едно ревю на клиент, който се оплаква от същото - предплатена и отказана резервация в последния момент. Видя ли вече подобно ревю от тук насетне ще ми е червена лампичка. Уикенда всичкото европеец и руснак е напълнило самолетите и хайде към Батуми, хотелите са пълни. Пиша на букинг в чата, очаквайки съдействие, намиране максимално бързо на настаняване при същите условия. Пускам няколко съобщения, като на всяко от тях ми се отговаря с автоматичен отговор, че ще се свържат с мен до 24!!!часа и ако ми е спешно да ги търся на английски номер.Естествено, че не тръгнах да звъня, защото през грузински оператор кратък разговор би излязал значително по-голяма сума от самата резервация. Както и да е, имах късмет бързо да открия хубав хотел на същата цена, с още по-добра локация. Може би бяха забравили да актуализират цените. До края на деня нито някой се свърза с мен, нито първия хотел отмени резервацията. Днес, точно 24часа по-късно получих съобщение, че се извиняват, резервацията е отменена, ще получа възстановяване на сумата до 7дни, представяш ли си, споменават нещо между другото за покриване на допълнителни разходи, ако се наложи от новото място за настаняване. Все тая, вчера бях много ядосана, но когато има хубаво саперави, негативните емоции не могат да те държат дълго. 🙂 Просто не разчитайте на booking за спешни ситуации. В Грузия / Сванети /, имахме същият проблем / няма места / и с директна резервация... дълго време преди настаняването плюс напомняне, кратко преди това и без букинг. Явно се е появил някой, който е клъвнал на по-висока цена и дотам с резервациите, това подозирам за нашия случай. 3
iMari Публикувано: 18 април, 2023 Публикувано: 18 април, 2023 преди 16 минути , gini каза: В Грузия / Сванети /, имахме същият проблем / няма места / и с директна резервация... дълго време преди настаняването плюс напомняне, кратко преди това и без букинг. Явно се е появил някой, който е клъвнал на по-висока цена и дотам с резервациите, това подозирам за нашия случай. В Грузия ми вървеше да се изнервям с местата за настаняване максимално. Номера в Кутаиси например беше, че в описанието на местата за настаняване са наблъскали всички възможни екстри( само площадка за хеликоптери не се споменаваше), но като тръгнеш да четеш ревюта, гостите споделят съвсем друго. Конкретното, което силно ме касаеше беше летищен трансфер, защото полета беше много рано. Почти всички уж предлагат безплатен летищен трансфер, но като тръгнеш да ги разпитваш за него, някак забравят да отговарят. Пиша, няма проблем, дори да е платен, кажете колко ще струва и потвърдете, че ще го осигурите. Никакъв отговор. Така отмених две резервации. Вероятно се тревожат, че ако посочат сума ще им отпадне от "бляскавото представяне'' тази изкусителна екстра, знам ли. 2 1
Lindt Публикувано: 18 април, 2023 Публикувано: 18 април, 2023 преди 4 минути , iMari каза: В Грузия ми вървеше да се изнервям с местата за настаняване максимално. Номера в Кутаиси например беше, че в описанието на местата за настаняване са наблъскали всички възможни екстри( само площадка за хеликоптери не се споменаваше), но като тръгнеш да четеш ревюта, гостите споделят съвсем друго. Конкретното, което силно ме касаеше беше летищен трансфер, защото полета беше много рано. Почти всички уж предлагат безплатен летищен трансфер, но като тръгнеш да ги разпитваш за него, някак забравят да отговарят. Пиша, няма проблем, дори да е платен, кажете колко ще струва и потвърдете, че ще го осигурите. Никакъв отговор. Така отмених две резервации. A чаршафите бяха ли от някаква твърда гофрирана материя, която ти оставя райета по кожата? На мен това ми е един от най-ярките спомени от настаняването и сега се чудя дали тези неща са популярни и в Армения
iMari Публикувано: 18 април, 2023 Публикувано: 18 април, 2023 преди 3 минути , Lindt каза: A чаршафите бяха ли от някаква твърда гофрирана материя, която ти оставя райета по кожата? На мен това ми е един от най-ярките спомени от настаняването и сега се чудя дали тези неща са популярни и в Армения Не, нормални си бяха. Не подозирах, че може да бъде и по-зле. 😁 3
palioto Публикувано: 18 април, 2023 Публикувано: 18 април, 2023 преди 3 часа, iMari каза: Представете чата от аппа на букинг. Затова е хубаво кореспонденцията с местата за настаняване да минават през профила в букинг. Както бях писала по-горе, букинг имат чат, не е необходимо да звъните. Може да не отговрят веднага, но съобщението стига до тях. Но да, спешните ситуации възникват най-често, когато човек е каталясал от път и не му е до особеностите на комуникацията с различните посредници. Свързах се по чата на БУКИНГ с домакина.Възможна е положителна развръзка и въстановяване на парите. Досега само едно момче от съпорта ми съдейства адекватно. Смешното е ,че БУКИНГ от една страна е блокирала парите От друга страна хотела не са си ги получили . Положението е шах и мат.Цялата работа е заради комисионата.Едните казват канселирай резервацията,другите недей изчакай. 2
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега