Прескочи до съдържание

Проблем с резервация през BOOKING


atrencheva

Препоръчани мнения

Преди 1 час, neuromancer каза:

ама не го приемай веднага като критика, просто ако някой чете за проблема да види и някакво решение в същата тема 😀

И решението е?

Връзка към коментар

Ами това което аз имах предвид е, че при проблем можеш да се обадиш на букинг по скайп, безплатно, докато си във лобито на хотела, нали там са те спряли. Няма нужда от сим карта за 45 долара, или да търсиш грузински номер в другия случай, пък да му звъниш през роуминг.

 

Иначе (но това е лично предпочитание и не го написах преди, за да не го приемеш като критика) аз не бих резервирал хотел от голяма верига през букинг, имат си сайт и най-вероятно е по-евтино и по-лесно да се разправяш директно с тях.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
В момента, neuromancer каза:

Ами това което аз имах предвид е, че при проблем можеш да се обадиш на букинг по скайп, безплатно, докато си във лобито на хотела, нали там са те спряли. Няма нужда от сим карта за 45 долара, или да търсиш грузински номер в другия случай, пък да му звъниш през роуминг.

 

Иначе (но това е лично предпочитание и не го написах преди, за да не го приемеш като критика) аз не бих резервирал хотел от голяма верига през букинг, имат си сайт и най-вероятно е по-евтино и по-лесно да се разправяш директно с тях.

Не е решение, а различно средство.

Хотелът, за който Букинг объркаха резервацията, е Onyx. Не зная да е от голяма верига. 

Връзка към коментар
преди 5 часа, neuromancer каза:

А, мислех, че е Хилтън. Както и да е.

Ако се върнеш няколко поста назад, ще прочетеш , че през Букинг имах нощувка на 7 март в Хилтън до летище Канкун, а на 8 март в хотел до летище Маями. Няма как да имам резерации с потвърждения през Букинг за 2 нощувки на една дата в две държави. Явна грешка на Букинг.

А относно критиките: За пореден път се убеждавам, че не трябва да пиша пътеписи или дневници, да споделям за проблеми и решения, макар че имам какво да кажа за последното си голямо пътуване. А и би било доста полезно.

Но щом не мога да пиша захаросани текстове, само "уау", по-добре да не пиша изобщо, дори и да ми се иска.

Въпреки цитирането, не визирам теб конкретно, а начина на реагиране на някои хора от форума на описани проблеми и срещнати трудности. А при мен имаше такива, с които се справих, в повечето случаи, мисля, доста успешно..

Като цялостна картина, пътуването ми беше прекрасно, защото срещнах прекрасни хора и разширих сферата на пътуванията си! А и кулинарните срещи бяха забележителни!

Връзка към коментар

Хайде да не се държим като шестгодишни , защото сме поне на десет.

Наистина тук няма много нужда от захаросани приказки , а от полезна информация и в самото начало всичко тръгна от това.Приказките дойдоха после.Аз като не знам нещо, поне опитвам да се уча, и когато упорито продължавам да правя нещата по един и същи начин не мога да очаквам резултата да е различен.

Сещам се за един стар виц :

Лекар-хомеопат вместо да постави инжекция на пациента, само го ощипа по дупето.

 

Винаги има нужда от стискане на палци , онлайн прегръдки и т.н. , но само практичен съвет е истински от полза.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, stanimir каза:

Хайде да не се държим като шестгодишни , защото сме поне на десет.

Наистина тук няма много нужда от захаросани приказки , а от полезна информация и в самото начало всичко тръгна от това.Приказките дойдоха после.Аз като не знам нещо, поне опитвам да се уча, и когато упорито продължавам да правя нещата по един и същи начин не мога да очаквам резултата да е различен.

Сещам се за един стар виц :

Лекар-хомеопат вместо да постави инжекция на пациента, само го ощипа по дупето.

 

Винаги има нужда от стискане на палци , онлайн прегръдки и т.н. , но само практичен съвет е истински от полза.

 

 

Твоят пост идва като потвърждение на казаното по-горе от мен.

Извън темата съм, но ще попитам какво би направил, ако от 7 платени круизни екскурзии, анулират 4, а петата подменят? Ще скочиш от кораба да търсиш алтернативи ли? 

Или като ти кажат, че нямат практика да връщат пари кеш или по кредитната карта, от която те са платени, а само с чек, изпратен на адреса ти в България. А чек не пристига, а и да пристигне, няма кой да го осребри тук в рамките на тримесечния срок.

За такива неща трябва да се пише, за да си наистина полезен. Но не и когато критикарите се упражняват.

Много неща в живота не зависят от теб!

Спирам, дискусията е безмислена!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Нали се сещаш ,че едва ли си първата която се сблъсква с подобни неща ? 

Тук има хора с голям опит в круизните пътувания , както и хора добре запознати с американските порядки , чекове , оспорване на плащания и т.н.

Ако вместо да се  цупим зададем правилните въпроси , вероятно ще се намерят и отговорите. Ако не тук , в интернет пространството няма как да не са обсъждани подобни казуси.

Други ще прочетат отговорите и когато ( и ако) им се случи подобно нещо ще знаят вече как да реагират. Така лошия ти опит все пак ще е от полза някому и ще ти е благодарен. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 час, Дани Магелани каза:

Твоят пост идва като потвърждение на казаното по-горе от мен.

Извън темата съм, но ще попитам какво би направил, ако от 7 платени круизни екскурзии, анулират 4, а петата подменят? Ще скочиш от кораба да търсиш алтернативи ли? 

Или като ти кажат, че нямат практика да връщат пари кеш или по кредитната карта, от която те са платени, а само с чек, изпратен на адреса ти в България. А чек не пристига, а и да пристигне, няма кой да го осребри тук в рамките на тримесечния срок.

За такива неща трябва да се пише, за да си наистина полезен. Но не и когато критикарите се упражняват.

Много неща в живота не зависят от теб!

Спирам, дискусията е безмислена!

Дани, най-малкото което се сещам, че можеш да направиш е да идеш в банката и да оспориш транзакциите за платените круизни екскурзии, които не са се състояли. Не знам, дали си се снабдила с документ за това, че същите не са се състояли, но мисля че и без документ ще може да си върнеш парите. Просто опиши много подробно и ясно кое за какво е платено и какво не си получила като услуга.

Наистина е по-добре да се търси решение на проблем, а не само да се превръщаме в жертви. Прав е Станимир, че на път много хора имат проблеми, но е добре да се научат да ги решават.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 15 минути , mililia каза:

Дани, най-малкото което се сещам, че можеш да направиш е да идеш в банката и да оспориш транзакциите за платените круизни екскурзии, които не са се състояли. Не знам, дали си се снабдила с документ за това, че същите не са се състояли, но мисля че и без документ ще може да си върнеш парите. Просто опиши много подробно и ясно кое за какво е платено и какво не си получила като услуга.

Наистина е по-добре да се търси решение на проблем, а не само да се превръщаме в жертви. Прав е Станимир, че на път много хора имат проблеми, но е добре да се научат да ги решават.

Не съм жертва. Намерила съм решение. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не е задължително моментално да се свързвате с поддръжката през нереални разходи за роуминг, ще стане много по-лесно ако само им напишете имейл - така и така, по тази резервация на тази дата ми отказаха настаняване, направих си алтернативни планове еди къде си, кажете как процедираме. Най-важното тук е, че ще имате писмено доказателство за това, което говорите с дата, час и т.н. Като няма отговор после, оспорвате трансакцията с копие от имейла и живи и здрави.

 

Друго ключово нещо е при общуване и незадоволителен отговор да поискате ескалиране до по-горно ниво поддръжка, може да ви откажат, но не пречи да попитате. Изписа се в темата за мащаба на операциите на booking, сега си представете дали им е рентабилно да обучат и поддържат топ квалифицирани кадри като си представим, че 99% от обажданията към тях със сигурност не са, когато някой е оставен без хотел в 3 през нощта в Грузия, а по-скоро са за стандартни и скучни въпроси, за които не е нужна квалификация и експертиза. За това, ако не сте доволни от общуването, поискайте да се ескалира до по-горно ниво. 

 

Лично аз как бих процедирал при такива ситуации, като не претендирам това да е единствения правилен метод:

 

- резервирам си сам втори хотел, не бих разчитал на друг да се справи по-добре и по-бързо от мен, а това е топ задачата за деня - да има къде да се спи

- свързване с платформата за резервация, по чат, по имейл, по телефон, както ви е най-удобно. Въпросът е да се регистрира ситуацията с датата и часа на случката и това да е проследимо, най-добре в писмен вид, въобще не е важно ситуацията да се разреши на момента, а само да е маркирана. 

 

Не мисля, че има какво да се направи повече на място, връщането на парите може да се забави, но не би трябвало да е невъзможно. 

 

Да, в един идеален свят ще е перфектно поддръжката да отговори светкавично, на родния език, 24/7, с непоклатима компетенция, но подобна поддръжка струва доста по-скъпо от дори скъпите комисионни на booking...

  • Харесвам 13
Връзка към коментар

Мисля, че съм писал назад, но ще опиша подобен случай и то точно в Америка от преди година-две.

Имах резервация през букинг за хотел в ЛВ, беше направена 1-2 дни по-рано и имах потвърждение. Стигнах към 18-19 часа и се оказа, че те не виждат резервацията. Ползвах нета на телефона ми и звънях на букинг през моя си програма за разговори, но става и по вайбър, както е писано.

Загубих 2,5- 3 часа и говорих поне 4 или 5 пъти по 10-15 мин с букинг, отделно първият път звъня моя приятелка от мое име, понеже не съм много силен на английски особено в такива ситуации, но след това разбрах, че има опция испански и си звънях аз, ама без особен успех.

Всеки път беше, сега проверяваме, трябва да се появи резервацията в хотела-виж пак, пак отивам на рецепцията и пак няма резервация и т.н., питах за цена на място и беше поне два пъти по-скъпа. И така като не казвам какво седиш и чакаш, звъниш, пак чакаш и това след 10 часа каране и от Калифорния и минаване през долината на смъртта..

 

Та в крайна сметка ми предложиха друг съседен хотел на подобна цена, макар аз ако бях потърсил още в началото щях да го намеря същия на същата цена пак в букинг.

От цялата работа загубих над 3 часа и 1 кофа нерви, та дали имаш нет или СИМ или звъни друг човек, както е в случая на Дани, загубите на време и нерви са идентични.

 

Изводите за мен са, че не зависи нищо от мен в такива случаи и  при подобен случай в бъдеще -особено ако е една нощувка и е късно,  ще се насоча веднага към друг хотел и след това ще се разправям, защото загубата от 3 или повече часа е гарантирана, както се вижда и от другите случаи. ч

  • Харесвам 10
Връзка към коментар
  • 1 година по-късно ...

Здравейте, искам да споделя за проблем за Ваша информация, както и за съвет ако някой може да помогне.

Благодаря предварително!

В началото на юни, съпругата ми направи резервация през букинг за 3 нощувки в Букурещ за края на юни. Съответно заплатихме по банков път сумата от 724 лева и получихме потвърждение на резервацията. Няколко дни преди пътуването проверихме резервацията и се оказа че акаунта е закрит. Много трудно успяхме да се свържем с хазяина, който ни каза че за тези дати има друга резервация и ни посъветва да се обърнем към букинг. Още по трудно се свързахме с тях чрез имейли и получихме телефонно обаждане от техен служител, който ни обясни че техен изкуствен интелект е засекъл потенциален проблем с нашия акаунт и затова е бил закрит автоматично без човешка намеса. На въпроса ни кога ще си получим парите обратно, ни отговориха , че това ще стане в рамките на до 10 дни, по банковата ни сметка. Оттогава минаха около 15 дни, междувременно писахме имейли за да питаме какво се случва, но те се връщат със съобщения че адреса не съществува. Телефоните, на букинг, които успях да открия в интернет или са закрити, или не вдига никой, а телефона от който ни се обадиха не може да бъде набран. 

Моля за съвет как да постъпим, или ако някой познава адвокат занимаващ се с подобни дела, ще сме благодарни ако ни дадета контакт. Имаме всички документи, потвърждение на резервацията, банково плащане.

Още веднъж много благодаря!

Връзка към коментар
преди 9 минути , Dimitar Gdnchev каза:

Здравейте, искам да споделя за проблем за Ваша информация, както и за съвет ако някой може да помогне.

Благодаря предварително!

В началото на юни, съпругата ми направи резервация през букинг за 3 нощувки в Букурещ за края на юни. Съответно заплатихме по банков път сумата от 724 лева и получихме потвърждение на резервацията. Няколко дни преди пътуването проверихме резервацията и се оказа че акаунта е закрит. Много трудно успяхме да се свържем с хазяина, който ни каза че за тези дати има друга резервация и ни посъветва да се обърнем към букинг. Още по трудно се свързахме с тях чрез имейли и получихме телефонно обаждане от техен служител, който ни обясни че техен изкуствен интелект е засекъл потенциален проблем с нашия акаунт и затова е бил закрит автоматично без човешка намеса. На въпроса ни кога ще си получим парите обратно, ни отговориха , че това ще стане в рамките на до 10 дни, по банковата ни сметка. Оттогава минаха около 15 дни, междувременно писахме имейли за да питаме какво се случва, но те се връщат със съобщения че адреса не съществува. Телефоните, на букинг, които успях да открия в интернет или са закрити, или не вдига никой, а телефона от който ни се обадиха не може да бъде набран. 

Моля за съвет как да постъпим, или ако някой познава адвокат занимаващ се с подобни дела, ще сме благодарни ако ни дадета контакт. Имаме всички документи, потвърждение на резервацията, банково плащане.

Още веднъж много благодаря!

Поне при мен е така, че когато имам проблем, избирам от сайта "Връзка с обслужване на клиенти" (или както е на български преведено) и от там ми дават да избера коя резервация е проблемната. След това те ми се обаждат обикновено или ми показва на кой номер да се обадя.

Мястото за настаняване с какви и колко оценки е било? Комуникацията и плащането през букинг ли са извършени (или превода на сметка дадена от букинг ли е направен)?

Връзка към коментар
преди 2 минути , ivailo_radev каза:

Поне при мен е така, че когато имам проблем, избирам от сайта "Връзка с обслужване на клиенти" (или както е на български преведено) и от там ми дават да избера коя резервация е проблемната. След това те ми се обаждат обикновено или ми показва на кой номер да се обадя.

Мястото за настаняване с какви и колко оценки е било? Комуникацията и плащането през букинг ли са извършени (или превода на сметка дадена от букинг ли е направен)?

Да плащането е направено на посочена от букинг сметка, комуникацията е пак през "Връзка с обслужване на клиенти" но дотам, веднъж отговориха, казаха че се разглежда нашия проблем и оттогава нямаме връзка с тях. Мястото за настаняване беше с висока оценка около 9 доколкото си спомням.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.