Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 3 минути , Eva eva каза:

Хм, аз имам сметка, но като натисна "сейф" и ми изписва "Открий си безплатна сметка". Като натисна "Искам сметка" и ме прехвърля на началния екран. Не получавам никаква лихва. 

И при мен го има този проблем, днес им писах, да видим колко време ще им трябва да го отстранят. 

Връзка към коментар

Лихва се начислява само за новите "виза", за сума до 2000лв. Лихвата автоматично отива в сейф.  Нагоре е коментирано какви сметки се откриват с новата виза. Незнам обаче дали тази оферта е била временна или продължава.

Връзка към коментар
преди 13 минути , Eva eva каза:

Отговориха ми, че трябва да получа Виза Неон и тогава ще получавам лихва. Вече 2 седмици я чакам тази карта.

Аз получих картата без да я поръчвам, което беше доста интересно.

 

преди 11 минути , EliDion каза:

Лихва се начислява само за новите "виза", за сума до 2000лв. Лихвата автоматично отива в сейф.  Нагоре е коментирано какви сметки се откриват с новата виза. Незнам обаче дали тази оферта е била временна или продължава.

Ами аз не съм откривал Визата, но я получих без да я заявявам и имам само една разплащателна сметка, т.е. старата ми, нямам еврова и не мога да открия Сейф.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 часа, agenta каза:

Аз получих картата без да я поръчвам, което беше доста интересно.

Ако са започнали масово да изпращат Visa Neon, значи може наистина да деактивират MasterCard.

Връзка към коментар
На 11.04.2023 г. в 23:21, Patrick K каза:

Ако са започнали масово да изпращат Visa Neon, значи може наистина да деактивират MasterCard.

 

Да, започнали са. Даже се пробваха да пратят на детето (което не е тук, студент в чужбина) нова карта, но затова пък с неточно посочен БГ адрес. Явно куриера им я е върнал, та отгоре на всичко се обадили на детето да му се скарат, че не си е получило пратката и че старата карта до края на месеца става невалидна. Поредното малоумие на поредната нашенска банка.

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Да, днес ми се обадиха за да ми обяснят, че старата карта ще е активна до края на месеца и тези дни да очаквам куриер с нова карта. Жизнерадостно ми обясниха, че новата е много по-добра, ще ми дадат награда 20 лева, ако я активирам, даже и кредит, ама най-добре да отида на техния сайт и да си прочета какъв съм късметлия.  😊

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Връзка към коментар

Здравейте, някой може ли към момента да потвърди дали онлайн/web/ банкирането на TBI е работоспособно. Имам успешна регистрация от преди месец, но достъпът до профила е забранен. Многократни обаждания до кол центъра, чат, ходене до офис, мейлове и отговорът е “съществува технически проблем. Ще ви уведомим като бъде отстранен”. Изпратиха ми и официално писмо с което изразяват съжаление. Но резултат и досега няма. Подозирам, че при смяна на системите тази услуга е компрометирана. Дали всички  клиенти нямат достъп/т.е.тотално / или част от тях по незнаен критерий. Благодаря.

Връзка към коментар

При мен работи, след като заявих Неон картата си направих регистрация в онлайн банкирането, отидох в офис да подпиша нещо за активирането му и след това си влизам без проблем. Но пък незнайно защо са ми пуснали само пасивни права и единствено мога да гледам наличности и движения. Като цяло е доста дървено, един елементарен експорт на платежно в pdf няма, изобщо не може да се сравнява с онлайн банкирането на която и да е друга банка.. Но за без пари - толкова 🙂

А и то май няма много смисъл от него - според тарифата им преводите през онлайн банкирането се таксуват, а през приложението са безплатни..

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
1 minute ago, timobg said:

При мен работи, след като заявих Неон картата си направих регистрация в онлайн банкирането, отидох в офис да подпиша нещо за активирането му и след това си влизам без проблем. Но пък незнайно защо са ми пуснали само пасивни права и единствено мога да гледам наличности и движения. Като цяло е доста дървено, един елементарен експорт на платежно в pdf няма, изобщо не може да се сравнява с онлайн банкирането на която и да е друга банка.. Но за без пари - толкова 🙂

А и то май няма много смисъл от него - според тарифата им преводите през онлайн банкирането се таксуват, а през приложението са безплатни..

На кой от двата сайта влизате: digital.tbibank.big или online.TBIbank.bg? Аз също взех Неон, извършвам мобилни транзакции прилично, но нямат извлечения, справките за движения не показват важната информация и мислех, че онлайн банкирането ще даде повече банково-ориентирана информация, както и бях така насочен от кол центъра. Може и да не задоволя очакванията си, а и вашия коментар ме тегли натам, но оправданието с технически проблем повече от месец е евтин начин да се прикрие друг, по-голям, мениджърско-организационен.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На digital.tbibank.bg

Явно нямат достатъчно хора, които да поддържат и приложението, и сайта. Аз още след активацията им пратих съобщение в онлайн банкирането, че нямам активен достъп - никакъв отговор вече няколко 2 месеца..

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
42 minutes ago, timobg said:

На digital.tbibank.bg

Явно нямат достатъчно хора, които да поддържат и приложението, и сайта. Аз още след активацията им пратих съобщение в онлайн банкирането, че нямам активен достъп - никакъв отговор вече няколко 2 месеца..

Дам, уважавам банките като институции и затова, че храниха семейството ми 30 години, затова ще се възползвам от Приложение 1 към Процедура за разглеждане на жалби и запитвания на TBIbank /от сайта им/ и ще сезирам Комисия за защита на потребителите, Комисия за защита от дискриминация, БНБ, арменския поп. В посочената последователност. 

  • Смея се 3
Връзка към коментар

В чата ми писаха, че Мастъра ще е валиден до 24.04. В момента мои близки, при опит да си поръчат Неон от приложението им дава грешка. Дано вече картите им да са преиздадени.

Не, че не можеха да сложат един банер в приложението, че всички трябва да си сменят картата до един коя си дата, ама поне месец предварително.

Таксата за преиздаване на Неон е 10лв, ако веднъж сте я затрили.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
На 19.04.2023 г. в 11:36, еХ_customer каза:

Дам, уважавам банките като институции и затова, че храниха семейството ми 30 години, затова ще се възползвам от Приложение 1 към Процедура за разглеждане на жалби и запитвания на TBIbank /от сайта им/ и ще сезирам Комисия за защита на потребителите, Комисия за защита от дискриминация, БНБ, арменския поп. В посочената последователност. 

Оптимист - браво !!!

Аз съм им клиент вече няколко години поради добрите/относително/ лихви. Мога да повърдя че онлайн/web банкирането им никога не е било на ниво. Ползваше се само информтивно. Даже с тази нова версия, която въведоха преди няколко месеца се влоши и забави още повече.

Но въпреки тези недостатъци и аз се възползвах от новата им карта neon и получих 20лв.

Да вметна, че лихвата от 2% се получава по сметката на картата, а не на сейфа /както бе написал някой тук. Вече си получих и първата месечна лихва, което ме учуди. 

До колкото ги опознах мога да прогнозирам, че дълго няма да се задъжи същия процент .... но дерзайте, очкаваме и голямата награда🤪

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Лихвата се получава по сметката на "касичката", а не по картовата сметка. Поне при мен.

Иначе тия 2% не виждам причина да ги махнат - на фона на приходите им от отпускане на кредити, тая лихва е нищожна и е отлична реклама за привличане на нови клиенти. И да ги спрат - все тая, стига да оставят всичко друго да е безплатно.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 13 часа, Magnata каза:

Олихвява се сметката на картата Неон Виза, а лихвата се превежда към сметката касичка. Поне при мен е така. 

Хо хо трети вариант. Първоначално от офис на ТБИ получих имфо, че се олихвява сумата в касичката. Прочетох отново условията и ги убедих, че не е така.

Факт е, че на 31-ви март в сметката на картата получих лихва по сумата която имах там. Очаквам с интерес 30-ти април...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
On 4/20/2023 at 4:55 PM, КОКО22 said:

Оптимист - браво !!!

Аз съм им клиент вече няколко години поради добрите/относително/ лихви. Мога да повърдя че онлайн/web банкирането им никога не е било на ниво. Ползваше се само информтивно. Даже с тази нова версия, която въведоха преди няколко месеца се влоши и забави още повече.

Но въпреки тези недостатъци и аз се възползвах от новата им карта neon и получих 20лв.

Да вметна, че лихвата от 2% се получава по сметката на картата, а не на сейфа /както бе написал някой тук. Вече си получих и първата месечна лихва, което ме учуди. 

До колкото ги опознах мога да прогнозирам, че дълго няма да се задъжи същия процент .... но дерзайте, очкаваме и голямата награда🤪

Ха, какво се получи тази вечер. Май съм източил банката. На онлайн чата съм 12-ти на опашката. Какво ли става по нощите в сърверите им.

IMG_8992.PNG

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Бреййй, как така си на минус, банката нещо се е объркала ли?! Явно има много желаещи да чатят с поддръжката (щом си 12ти на опашката), тоест имат проблеми/въпроси, което не е добре.

Връзка към коментар
На 10.04.2023 г. в 17:00, Радослав каза:

Преди малко погледнах сметките в апликацията . Имам 3 сметки в лева и една в Евро. И на трите левови сметки баланса ми е -0.12лв, на евровата е -0.06.  Сметката на неон е с наличност и не мога да разбера дали и там няма липсващи стотинки. В историята на транзакциите липсва каквато и да е информация. Някой с подобен казус ?

Аз имам минуси на 4 сметки, както и минусова наличност в сейфа. Съпорта им щеше да ми се обади утре, и аз чакам вече над 2 седмици 😁

  • Смея се 2
Връзка към коментар
19 hours ago, neuromancer said:

движението може ли да го видите, тоест има ли някаква видима причина да са на минус, или просто показва грешна сума?

Моят случай се изясни след посещение в офис. Оказа се, че отрицателната сума е за плащане с карта неон на пос, което “е дошло два пъти и е блокирало наличност”. Това беше обяснението. Системата на банката била нова и т.н. До вечерта нахалния натрапник, “дошъл втори път” беше премахнат и сега наличността е ок. Проблемът си е с чист IT произход. Показванията на движенията по картата в мобилния ап са “тука има, тука нема” . Поисках си от офиса хартиено извлечение по сметката за реконсилация. То е пълно и точно. “За без пари - толкова” имаме такъв израз. 

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.