Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Tbi ми звъняха точно като бях във влака,но не вдигнах на непознатия номер. После в летището отново, този път отговорих и казаха,че старата Мастеркард е изтекла и дали съм получил новата  Виза.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Днес открих и нещо ново в приложението.

От началото на седмицата, като си актуализирате арр-а се появява възможност - откриване на нов депозит.

Интересното е, че лихвения процент е с 0.2 пункта по-висок от този на депозит открит в офис.

Честито на печелившите !!!

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 4 минути , КОКО22 каза:

Днес открих и нещо ново в приложението.

От началото на седмицата, като си актуализирате арр-а се появява възможност - откриване на нов депозит.

Интересното е, че лихвения процент е с 0.2 пункта по-висок от този на депозит открит в офис.

Честито на печелившите !!!

Къде се вижда тази опция? На мен ми дава възможност за откриване единствено на разплащателна сметка в евро с последна версия на приложението.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, jorrro каза:

Къде се вижда тази опция? На мен ми дава възможност за откриване единствено на разплащателна сметка в евро с последна версия на приложението.

Да точно така...

 За това и написах трябва АКТУАЛИЗАЦИЯ на ПРИЛОЖЕНИЕТО !!!

Връзка към коментар
преди 5 минути , jorrro каза:

Да, аз съм написал, че съм с последна версия на приложението 🙂

Опцията се намира в секция - Сейф - Бутон - Започни да спестяваш и там се отваря възможност за откриване на този онлайн депозит с лихва +0,20% по-висока от тези в офиса им.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

ОК и аз бях така. Описвам подробно.

Отивате в гугъл плей и търсите актуализиране на ТБИ. Има го.

След това като влезете в арр-а ще видите че в сейфа вече се виждат и стари депозите /ако имате/, които бяха ми изчезнали..

От долу пише "Започни да спестяваш" и ... възможност за откриване на нов депозит с 0.2% по-висока лихва....

Успех

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

След нов ъпдейт на приложението има нова функционалност.

Добавена е информация за всяка една отделна трансакция - да бъде докладвана при проблем, както и възможност за изтегляне като документ с допълнителни детайли.

  • Харесвам 7
  • Браво 1
Връзка към коментар

Пробвахте ли възможността за създаване на депозит от мобилното приложение? Гладко ли преминава процеса или има бъгове? 3% лихва която дават при депозиране от мобилното приложение за 36 месеца е супер, просто нямат конкуренция. 🙂

Връзка към коментар
преди 6 часа, Magnata каза:

Пробвахте ли възможността за създаване на депозит от мобилното приложение? Гладко ли преминава процеса или има бъгове? 3% лихва която дават при депозиране от мобилното приложение за 36 месеца е супер, просто нямат конкуренция. 🙂

Пробвах за 12 месеца. Работи и даже след 3-4 часа получих и договора на емайла. Но разбира се предварително бях изчел условията.

Като на приятели не препоръчвам 3 годишен договор, защото както се качват лихвите нищо чудно скоро и 1годишния да е с такава лихва.

Има и други начини да се получат и по-високи лихви....

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към коментар

Наистина преди няколко месеца за 3% лихва трябваше депозита да е за 5 години, тоест за момента нещата вървят към скъсяване на срока. Дано тази тенденция се запази. Какви са тези начини за получаване на по-високи лихви, ако желаеш може да споделиш, като разбира се всеки сам си преценява къде и как да влага средствата си. 🙂

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

След 80-дневни мъки акаунта ми в digital.tbibank.bg онлайн банкирането на TBI е активиран. Но банкиране няма, сметки няма, е мога да си избера румънски език или да си сменя паролата. Къде е услугата? Някой да успял до сега?

Връзка към коментар

Работи от както го пуснаха. Не е най-прекрасното нещо. Често забива. Трудно "чува" като се влиза с хилядата защити. Доколкото разбрах от служители усилията са насочени към апп-а, всичко да се прави от там.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
1 hour ago, EliDion said:

Работи от както го пуснаха. Не е най-прекрасното нещо. Често забива. Трудно "чува" като се влиза с хилядата защити. Доколкото разбрах от служители усилията са насочени към апп-а, всичко да се прави от там.

А при мен не ще. Липсват данни за моите сметки, валутни курсове, както и менюта за реални банкови операции. Предоставена е само възможност за смяна на работния език и парола. Но таймаут-а на сесията изтича за 15 сек. и практически нищо не се случва. Имам чувство, че се закачам за някои нередовен сървър. Разменяме си писма с банката, говорим си с call центъра, занимавам офиса, но недоносчето "дигитално банкиране" не работи. Иначе редовно получавам оправдание за тех.проблем и извинения за причинено неудобство. 

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Някой плащал ли е с карта в чужбина? На какъв курс осчетоводяват? Такса не би трябвало да има, според сайта. Да ли има смисъл да прехвърлям през REVO или да си карам направо с тази. За евро става дума.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 8 минути , EliDion каза:

Някой плащал ли е с карта в чужбина? На какъв курс осчетоводяват? Такса не би трябвало да има, според сайта. Да ли има смисъл да прехвърлям през REVO или да си карам направо с тази. За евро става дума.

Плащал съм при курс1.959

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.