ivooo Публикувано: 16 юни, 2023 Сподели Публикувано: 16 юни, 2023 Мисля че е ВАЖНО ! Преди 10 дни захраних с 500 лв или по точно се опитах да захраня картата си неон на TBI от дебитна карта на Fibank . От други карти на други банки , с които съм захранвал сметката си в TBI средствата пристигат за минути . Този път не . Изчаках 2 дни за да се уверя , че парите са излезли от едната банка и дали няма да постъпят в другата . Обадих се на FIbank , които ме увериха че парите са дръпнати от тяхната банка от TBI ( то и аз го виждам ) и ми дадоха и авт.код с който са изтеглени на секундата . От тогава всеки ден вече седмица си говорим със служители на TBI като разбира се всеки път минаваме през индетификация 🙂 и те ме уверяват че си водят някаква вътрешна кореспонденция и съвсем скоро ще решим случая 🙂 ( ама какъв случай ) . Примера ми е следния . Един редови гражданин с 1000-1500 лв заплата се налага да си преведе 500лв по една ели друга причина от собствената си сметка в друга банка във собствената си сметка в TBI . И човека , който грижливо си е планирал бюджета , направил си е сметка до стотинката и си чака парите , а те не идват и не идват и така 10 дена . Шанса да не ги види скоро или въобще е голям , а за разнообразие всеки ден си провежда поне половин час забавен разговор със служители на TBI . Та да завършим с лозунг . Да са ни честити сметките в TBI 🙂 ! 4 7 Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 16 юни, 2023 Сподели Публикувано: 16 юни, 2023 преди 10 часа, ivooo каза: Примера ми е следния . Един редови гражданин с 1000-1500 лв заплата се налага да си преведе 500лв по една ели друга причина от собствената си сметка в друга банка във собствената си сметка в TBI . И човека , който грижливо си е планирал бюджета , направил си е сметка до стотинката и си чака парите , а те не идват и не идват и така 10 дена . Шанса да не ги види скоро или въобще е голям , а за разнообразие всеки ден си провежда поне половин час забавен разговор със служители на TBI . Захранил по какъв начин - банков превод или зареждане с карта? 2 Връзка към коментар
ivooo Публикувано: 16 юни, 2023 Сподели Публикувано: 16 юни, 2023 преди 27 минути , Patrick K каза: Захранил по какъв начин - банков превод или зареждане с карта? Зареждане с карта 2 Връзка към коментар
еХ_customer Публикувано: 20 юни, 2023 Сподели Публикувано: 20 юни, 2023 On 6/16/2023 at 9:06 PM, ivooo said: Зареждане с карта По същия начин си зареждам неона с кредитна карта на ПИБ. Правил съм го многократно и операцията минава за секунди. може да сте попаднали на бъг в системата на ТБАй. Но контактите с тях изискват Спокойствие , търпение, ще изпитвате чувство, че ви забравят в обратната връзка, ще ходите до офис няколко пъти, ще звъните на кол-центъра, след третото обаждане вече ще ви разпознават автоматично и поздравяват по име, като любезно ще ви попитат с какво могат да са полезни, но вече знаят за вашия проблем и имат готов отговор “Ще предадем на колегите и върнем обаждане”, не чакайте последното, бъдете настъпателни, до границата на етичния тон. На сайта на банката, на потайно, но достъпно място прочетете Приложение 1 към Процедура за разглеждане на жалби и запитвания и се възполвайте от правата си - жалба до всички описани институции. Иска време, но върши работа. От личен опит ви го споделям. След като аз не успях да ги убедя, че новата им система за онлайн банкиране не работи, то БНБ, Комисия за защита на потребителите и Комисия за защита от дискриминация го сториха. Сега ми дават достъп до старата система. Така, че бъдете упорити. Успех! On 6/16/2023 at 9:06 PM, ivooo said: Зареждане с карта 5 Връзка към коментар
dimitrov6 Публикувано: 20 юни, 2023 Сподели Публикувано: 20 юни, 2023 И при мен се получи подобна емоция при зареждане и след това веднага покупка на нещо с картата. Заредих 500 ,преди това беше на 30,купих за 32 и в сметката пише,че имало -2 лв. На другия ден чак изписа 498. 3 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 21 юни, 2023 Сподели Публикувано: 21 юни, 2023 преди 17 часа, еХ_customer каза: Но контактите с тях изискват Спокойствие , търпение, ще изпитвате чувство, че ви забравят в обратната връзка, ще ходите до офис няколко пъти, ще звъните на кол-центъра, след третото обаждане вече ще ви разпознават автоматично и поздравяват по име, като любезно ще ви попитат с какво могат да са полезни, но вече знаят за вашия проблем и имат готов отговор “Ще предадем на колегите и върнем обаждане”, И моята история с преиздаването на Неона е особено забавна. Но най-накрая открих перфектното приложение на визитна картичка на служител на TBI. 🙂🙃 Той работа няма да ти свърши, но виж картичката му е идеална за да подържа климатика включен и охлажда стаята, докато ви няма. 😂😂😂😂 3 13 Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 29 юни, 2023 Сподели Публикувано: 29 юни, 2023 Аууу... НОВО 20! Цитат 👋 Чао, интернет банкиране! Здравей, мобилно приложение! От 17 юли уеб базираното банкиране вече няма да е активно. 📲 Вече знаеш колко е лесно да управляваш парите си в tbi bank app. Затова от теб не се изисква нищо освен да продължиш да се наслаждаваш на всички удобства на приложението. 1 1 Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 29 юни, 2023 Сподели Публикувано: 29 юни, 2023 От TBI ми пратиха съобщение във Вибер, че от 17 юли уеб базираното банкиране вече няма да е активно, остава само мобилното приложение. Става все по-зле, наистина ли си мислят, че ще боцкам по екрана на телефона IBAN-и когато ми се наложи някой превод? 1 3 Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 29 юни, 2023 Сподели Публикувано: 29 юни, 2023 Иначе да “боцкаш” по клавиатурата е по-различно викаш 😉 1 2 Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 29 юни, 2023 Сподели Публикувано: 29 юни, 2023 преди 2 минути , Zlia каза: Иначе да “боцкаш” по клавиатурата е по-различно викаш 😉 Ами за нормална и качествена работа хората използват компютри и лаптопи. И няма нищо общо като време и ефективност с това да го правиш през екрана на телефона. 4 Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 29 юни, 2023 Сподели Публикувано: 29 юни, 2023 То интернет банкирането им е пълна скръб. Не че мобилното им приложение е цвете, но го предпочитам. Все пак за юридически лица остава през сайта. Абе колкото и да са куци, няма БГ банка с по-добри условия и въпреки това имат растяща печалба. 5 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 29 юни, 2023 Сподели Публикувано: 29 юни, 2023 Тънкият момент е, че за да имаш достъп до каквото и да е банкиране оттук-нататък, трябва задължително да поръчаш сметка и карта Неон. Други варианти няма. "Това е положението" - отговарят от съпорта. Ако не искаш, ПАК трябва да поръчаш, но след това в офис да се откажеш, ако случиш на служител, който знае как става. 1 Връзка към коментар
КОКО22 Публикувано: 29 юни, 2023 Сподели Публикувано: 29 юни, 2023 Добре де какъв е проблема .. и сметките и Неона са безплатни.... 4 1 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 20 юли, 2023 Сподели Публикувано: 20 юли, 2023 TBI MasterCard още работи. Днес теглих от нея (напомням, че там няма ограничение колко може да се тегли на месец). 9 Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 21 юли, 2023 Сподели Публикувано: 21 юли, 2023 Хората, които са си открили депозит през апа, моля да погледнат какво им показва в раздел "Сейф"? Ако от откриването на депозита са изминали над 30 дни трябва да показва падежната дата и натрупаната лихва, а при мен е замръзнало на "Имате 0 дни за довнасяне". Ето какво пиша в чата на апа вече няколко пъти, но резултат няма: На 09.06.2023 си открих депозит през мобилнито ви приложение, всичко мина без проблеми. Забелязвам обаче малък бъг, системата ви от 12 дни ми показва, че имам 0 дни за довнасяне на сума по депозита и бутонът за довнасяне е все още активен (а трябваше от 09.07.2023 да стане неактивен) просто реших да ви информирам за този бъг/проблем, за да може да информирате съответният екип 🙂 (в размките на 9 дни за 4ти път ви пиша във връзка с гореспоменатият бъг). Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 21 юли, 2023 Сподели Публикувано: 21 юли, 2023 преди 32 минути , Magnata каза: Хората, които са си открили депозит през апа, моля да погледнат какво им показва в раздел "Сейф"? Ако от откриването на депозита са изминали над 30 дни трябва да показва падежната дата и натрупаната лихва, а при мен е замръзнало на "Имате 0 дни за довнасяне". Ето какво пиша в чата на апа вече няколко пъти, но резултат няма: На 09.06.2023 си открих депозит през мобилнито ви приложение, всичко мина без проблеми. Забелязвам обаче малък бъг, системата ви от 12 дни ми показва, че имам 0 дни за довнасяне на сума по депозита и бутонът за довнасяне е все още активен (а трябваше от 09.07.2023 да стане неактивен) просто реших да ви информирам за този бъг/проблем, за да може да информирате съответният екип 🙂 (в размките на 9 дни за 4ти път ви пиша във връзка с гореспоменатият бъг). Поне при мен това с лихвата го бяха пропуснали и не са начислявали (не по депозит, а по разпл. сметка) откакто ми смениха картата преди 2-3 месеца. След като им писах няколко пъти в чата да ги питам защо не ми начисляват лихва все ми отговаряха: 'ще проверим и ще се обадим', естествено никой никога не се обади. Най-накрая вчера или онзи ден, след поредното питане в чата ми върнаха, че проблема трябва да е оправен и занапред уж ще ми начисляват лихвата, ама да видим. Като обслужване за без пари, толкова... Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 21 юли, 2023 Сподели Публикувано: 21 юли, 2023 При мен за сега всички лихви се начисляват коректно (имам 2 депозита и 1 сметка Неон) но си следя всичко, защото не следиш ли и не сигнализираш ли многократно, ти ще си ощетен. Сега пак им писах в чата и казаха, че ще ми звъннат. Наистина звъннаха и то след 5 минути! Казаха да им пиша на имейла и да прикача клип или скрийншот с проблема. Та след малко ще им пиша и на имейла. Абе като приемем че банката ни плаща, ще търпим, пък дано се поизчистят бъговете за в бъдеще. 🙂 1 Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 31 юли, 2023 Сподели Публикувано: 31 юли, 2023 На 21.07.2023 г. в 12:25, Magnata каза: Хората, които са си открили депозит през апа, моля да погледнат какво им показва в раздел "Сейф"? Ако от откриването на депозита са изминали над 30 дни трябва да показва падежната дата и натрупаната лихва, а при мен е замръзнало на "Имате 0 дни за довнасяне". Ето какво пиша в чата на апа вече няколко пъти, но резултат няма: На 09.06.2023 си открих депозит през мобилнито ви приложение, всичко мина без проблеми. Забелязвам обаче малък бъг, системата ви от 12 дни ми показва, че имам 0 дни за довнасяне на сума по депозита и бутонът за довнасяне е все още активен (а трябваше от 09.07.2023 да стане неактивен) просто реших да ви информирам за този бъг/проблем, за да може да информирате съответният екип 🙂 (в размките на 9 дни за 4ти път ви пиша във връзка с гореспоменатият бъг). Хм, аз ли съм единственият с такъв проблем?! Продължава да си ми показва, че имам 0 дни за довнасяне, вместо да ми показва натрупаната лихва и падежната дата. Говорих по телефона със съпорта им, пращах им клипове и скрийншоти на имейла, но до тук няма оправяне. Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 31 юли, 2023 Сподели Публикувано: 31 юли, 2023 И на мен най-отгоре пише 0дни, но в “кръгчето” си пише начислената лихва, а под него крайната дата, процента лихва и сумата с лихвата към крайната дата. 1 Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 31 юли, 2023 Сподели Публикувано: 31 юли, 2023 (редактирано) "Кръгчето" е след като цъкнеш и влезеш в самият депозит, при мен също "вътре" си пише каквото трябва. Но "отвън" тоест след като цъкнеш на таб "Сейф" ми показва коректно само на старият депозит открит преди година в клон на банката. На новият депозит е зациклило на 0 дни. Тоест на старият депозит виждам параметрите и отвън, а на новият отвън виждам 0 дни. Не е болка за умиране, но няма ли да го оправят най сетне, ще взема пак да им пиша, вече за 8ми път сигурно. Писах им, щели да уведомят съответният екип. А дано го оправят, може 8мият път да е на късмет 🙂 Редактирано 31 юли, 2023 от Magnata Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 1 август, 2023 Сподели Публикувано: 1 август, 2023 Между другото от днес картата Мастъркард не се показва в апа, предполагам при всички е така. А дали пластиката работи, който е тествал ще каже. 🙂 Връзка към коментар
Mascotte7373 Публикувано: 1 август, 2023 Сподели Публикувано: 1 август, 2023 При мен все още си стои в апп-а и Мастъркард картата. Връзка към коментар
Mitko-first Публикувано: 1 август, 2023 Сподели Публикувано: 1 август, 2023 Здравейте, Картата на мастеркард изчезна от app-a. Тествах я - вече не работи. 3 Връзка към коментар
Mitko-first Публикувано: 1 август, 2023 Сподели Публикувано: 1 август, 2023 В сайта има и новина, че вече може да се пазарува в рамките на шопинг лимита и без наличност на средства в картата, като без лихва е, ако е разделено на 3 месечни вноски. Това не прилича ли малко като на кредитна карта? Връзка към коментар
timobg Публикувано: 1 август, 2023 Сподели Публикувано: 1 август, 2023 преди 28 минути , Mitko-first каза: В сайта има и новина, че вече може да се пазарува в рамките на шопинг лимита и без наличност на средства в картата, като без лихва е, ако е разделено на 3 месечни вноски. Това не прилича ли малко като на кредитна карта? Прилича на кредитна карта, но по-скоро е бърз кредит с висока лихва. Желателно е да се прочете внимателно договора за този шопинг лимит - става въпрос за потребителски кредит с 30% годишна лихва. Това за 3-те месеца без такса/лихва е ок, но ако се разсрочва за повече месеци и освен таксата за разсрочване от 1.5% месечно ти начисляват и 30% годишна лихва, става сериозно оскъпяване.. 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега