Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Мисля че е ВАЖНО  !

 

Преди 10 дни захраних с 500 лв или по точно се опитах да захраня картата си неон на  TBI от дебитна карта на Fibank . От други карти на други банки , с които съм захранвал сметката  си в TBI средствата пристигат за минути . Този път не . Изчаках 2 дни за да се уверя , че парите са излезли от едната банка  и дали няма да постъпят в другата . Обадих се на FIbank , които ме увериха че парите са дръпнати от тяхната банка от  TBI ( то и аз го виждам ) и  ми дадоха и авт.код с който са изтеглени  на секундата . От тогава всеки ден вече седмица си говорим със служители на TBI като разбира се всеки път минаваме през индетификация 🙂  и те ме уверяват че си водят някаква вътрешна кореспонденция и съвсем скоро ще решим случая 🙂 ( ама какъв случай ) . 

 

  Примера ми е следния . Един редови гражданин с 1000-1500 лв заплата се налага да си преведе 500лв  по една ели друга причина от собствената си сметка в друга банка във собствената си сметка в TBI . И човека , който грижливо си е планирал бюджета , направил си е сметка до стотинката  и си чака парите , а те не идват и не идват и така 10 дена . Шанса да не ги види скоро или въобще е голям , а за разнообразие всеки ден си провежда поне половин час забавен разговор със служители на TBI . 

 

     Та да завършим с лозунг  . Да са ни честити  сметките в  TBI  🙂 !  

  • Харесвам 4
  • Шок 7
Връзка към коментар
преди 10 часа, ivooo каза:

  Примера ми е следния . Един редови гражданин с 1000-1500 лв заплата се налага да си преведе 500лв  по една ели друга причина от собствената си сметка в друга банка във собствената си сметка в TBI . И човека , който грижливо си е планирал бюджета , направил си е сметка до стотинката  и си чака парите , а те не идват и не идват и така 10 дена . Шанса да не ги види скоро или въобще е голям , а за разнообразие всеки ден си провежда поне половин час забавен разговор със служители на TBI . 

Захранил по какъв начин - банков превод или зареждане с карта?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
On 6/16/2023 at 9:06 PM, ivooo said:

Зареждане с карта

По същия начин си зареждам неона с кредитна карта на ПИБ. Правил съм го многократно и операцията минава за секунди. може да сте попаднали на бъг в системата на ТБАй. Но контактите с тях изискват Спокойствие , търпение, ще изпитвате чувство, че ви забравят в обратната връзка, ще ходите до офис няколко пъти, ще звъните на кол-центъра, след третото обаждане вече ще ви разпознават автоматично и поздравяват по име, като любезно ще ви попитат с какво могат да са полезни, но вече знаят за вашия проблем и имат

готов отговор “Ще предадем на колегите и върнем обаждане”, не чакайте последното, бъдете настъпателни,  до границата на етичния тон.

На сайта на банката, на потайно, но достъпно място прочетете Приложение 1 към Процедура за разглеждане на жалби и запитвания и се възполвайте от правата си - жалба до всички описани институции. Иска време, но върши работа. От личен опит ви го споделям. След като аз не успях да ги убедя, че новата им система за онлайн банкиране не работи, то БНБ, Комисия за защита на потребителите и Комисия за

защита от дискриминация го сториха. Сега ми дават достъп до старата система. Така, че бъдете упорити. Успех!

 

On 6/16/2023 at 9:06 PM, ivooo said:

Зареждане с карта

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

И при мен се получи подобна емоция при зареждане и след това веднага покупка на нещо с картата. Заредих 500 ,преди това беше на 30,купих за 32 и в сметката пише,че имало -2 лв. На другия ден чак изписа 498.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 17 часа, еХ_customer каза:

Но контактите с тях изискват Спокойствие , търпение, ще изпитвате чувство, че ви забравят в обратната връзка, ще ходите до офис няколко пъти, ще звъните на кол-центъра, след третото обаждане вече ще ви разпознават автоматично и поздравяват по име, като любезно ще ви попитат с какво могат да са полезни, но вече знаят за вашия проблем и имат

готов отговор “Ще предадем на колегите и върнем обаждане”,

И моята история с преиздаването на Неона е особено забавна. Но най-накрая открих перфектното приложение на визитна картичка на служител на TBI. 🙂🙃 

IMG_20230621_083056689.jpg.75087aaff84af1ff6d917fdc11d1cf45.jpg

Той работа няма да ти свърши, но виж картичката му е идеална за да подържа климатика включен и охлажда стаята, докато ви няма. 😂😂😂😂

  • Харесвам 3
  • Смея се 13
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Аууу... НОВО 20!


 

Цитат

 

👋 Чао, интернет банкиране! Здравей, мобилно приложение!
 
От 17 юли уеб базираното банкиране вече няма да е активно.

📲 Вече знаеш колко е лесно да управляваш парите си в tbi bank app. Затова от теб не се изисква нищо освен да продължиш да се наслаждаваш на всички удобства на приложението.

 

 

  • Шок 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар

От TBI ми пратиха съобщение във Вибер, че от 17 юли уеб базираното банкиране вече няма да е активно, остава само мобилното приложение. Става все по-зле, наистина ли си мислят, че ще боцкам по екрана на телефона IBAN-и когато ми се наложи някой превод?

  • Браво 1
  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 2 минути , Zlia каза:

Иначе да “боцкаш” по клавиатурата е по-различно викаш 😉

 

Ами за нормална и качествена работа хората използват компютри и лаптопи. И няма нищо общо като време и ефективност с това да го правиш през екрана на телефона. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

То интернет банкирането им е пълна скръб. Не че мобилното им приложение е цвете, но го предпочитам. Все пак за юридически лица остава през сайта. 
Абе колкото и да са куци, няма БГ банка с по-добри условия и въпреки това имат растяща печалба. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Тънкият момент е, че за да имаш достъп до каквото и да е банкиране оттук-нататък, трябва задължително да поръчаш сметка и карта Неон.

Други варианти няма. "Това е положението" - отговарят от съпорта.

Ако не искаш, ПАК трябва да поръчаш, но след това в офис да се откажеш, ако случиш на служител, който знае как става.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Хората, които са си открили депозит през апа, моля да погледнат какво им показва в раздел "Сейф"? Ако от откриването на депозита са изминали над 30 дни трябва да показва падежната дата и натрупаната лихва, а при мен е замръзнало на "Имате 0 дни за довнасяне". Ето какво пиша в чата на апа вече няколко пъти, но резултат няма:

 

На 09.06.2023 си открих депозит през мобилнито ви приложение, всичко мина без проблеми. Забелязвам обаче малък бъг, системата ви от 12 дни ми показва, че имам 0 дни за довнасяне на сума по депозита и бутонът за довнасяне е все още активен (а трябваше от 09.07.2023 да стане неактивен) просто реших да ви информирам за този бъг/проблем, за да може да информирате съответният екип 🙂 (в размките на 9 дни за 4ти път ви пиша във връзка с гореспоменатият бъг).

Връзка към коментар
преди 32 минути , Magnata каза:

Хората, които са си открили депозит през апа, моля да погледнат какво им показва в раздел "Сейф"? Ако от откриването на депозита са изминали над 30 дни трябва да показва падежната дата и натрупаната лихва, а при мен е замръзнало на "Имате 0 дни за довнасяне". Ето какво пиша в чата на апа вече няколко пъти, но резултат няма:

 

На 09.06.2023 си открих депозит през мобилнито ви приложение, всичко мина без проблеми. Забелязвам обаче малък бъг, системата ви от 12 дни ми показва, че имам 0 дни за довнасяне на сума по депозита и бутонът за довнасяне е все още активен (а трябваше от 09.07.2023 да стане неактивен) просто реших да ви информирам за този бъг/проблем, за да може да информирате съответният екип 🙂 (в размките на 9 дни за 4ти път ви пиша във връзка с гореспоменатият бъг).

 

Поне при мен това с лихвата го бяха пропуснали и не са начислявали (не по депозит, а по разпл. сметка) откакто ми смениха картата преди 2-3 месеца. След като им писах няколко пъти в чата да ги питам защо не ми начисляват лихва все ми отговаряха: 'ще проверим и ще се обадим', естествено никой никога не се обади. Най-накрая вчера или онзи ден, след поредното питане в чата ми върнаха, че проблема трябва да е оправен и занапред уж ще ми начисляват лихвата, ама да видим. Като обслужване за без пари, толкова...

Връзка към коментар

При мен за сега всички лихви се начисляват коректно (имам 2 депозита и 1 сметка Неон) но си следя всичко, защото не следиш ли и не сигнализираш ли многократно, ти ще си ощетен. Сега пак им писах в чата и казаха, че ще ми звъннат. Наистина звъннаха и то след 5 минути! Казаха да им пиша на имейла и да прикача клип или скрийншот с проблема. Та след малко ще им пиша и на имейла. Абе като приемем че банката ни плаща, ще търпим, пък дано се поизчистят бъговете за в бъдеще. 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
На 21.07.2023 г. в 12:25, Magnata каза:

Хората, които са си открили депозит през апа, моля да погледнат какво им показва в раздел "Сейф"? Ако от откриването на депозита са изминали над 30 дни трябва да показва падежната дата и натрупаната лихва, а при мен е замръзнало на "Имате 0 дни за довнасяне". Ето какво пиша в чата на апа вече няколко пъти, но резултат няма:

 

На 09.06.2023 си открих депозит през мобилнито ви приложение, всичко мина без проблеми. Забелязвам обаче малък бъг, системата ви от 12 дни ми показва, че имам 0 дни за довнасяне на сума по депозита и бутонът за довнасяне е все още активен (а трябваше от 09.07.2023 да стане неактивен) просто реших да ви информирам за този бъг/проблем, за да може да информирате съответният екип 🙂 (в размките на 9 дни за 4ти път ви пиша във връзка с гореспоменатият бъг).

Хм, аз ли съм единственият с такъв проблем?! Продължава да си ми показва, че имам 0 дни за довнасяне, вместо да ми показва натрупаната лихва и падежната дата. Говорих по телефона със съпорта им, пращах им клипове и скрийншоти на имейла, но до тук няма оправяне.

Връзка към коментар

"Кръгчето" е след като цъкнеш и влезеш в самият депозит, при мен също "вътре" си пише каквото трябва. Но "отвън" тоест след като цъкнеш на таб "Сейф" ми показва коректно само на старият депозит открит преди година в клон на банката. На новият депозит е зациклило на 0 дни. Тоест на старият депозит виждам параметрите и отвън, а на новият отвън виждам 0 дни. Не е болка за умиране, но няма ли да го оправят най сетне, ще взема пак да им пиша, вече за 8ми път сигурно.

 

Писах им, щели да уведомят съответният екип. А дано го оправят, може 8мият път да е на късмет 🙂

Редактирано от Magnata
Връзка към коментар

В сайта има и новина, че вече може да се пазарува в рамките на шопинг лимита и без наличност на средства в картата, като без лихва е, ако е разделено на 3 месечни вноски. Това не прилича ли малко като на кредитна карта?

Връзка към коментар
преди 28 минути , Mitko-first каза:

В сайта има и новина, че вече може да се пазарува в рамките на шопинг лимита и без наличност на средства в картата, като без лихва е, ако е разделено на 3 месечни вноски. Това не прилича ли малко като на кредитна карта?

Прилича на кредитна карта, но по-скоро е бърз кредит с висока лихва. Желателно е да се прочете внимателно договора за този шопинг лимит - става въпрос за потребителски кредит с 30% годишна лихва. Това за 3-те месеца без такса/лихва е ок, но ако се разсрочва за повече месеци и освен таксата за разсрочване от 1.5% месечно ти начисляват и 30% годишна лихва, става сериозно оскъпяване..

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.