Magnata Публикувано: 1 август, 2023 Сподели Публикувано: 1 август, 2023 При мен заедно с Мастъркард изчезна и евровата разплащателна сметка (от банката сами решиха да я открият и сега явно са решили да я закрият, не съм я ползвал никога). 1 Връзка към коментар
Тиби фен Публикувано: 1 август, 2023 Сподели Публикувано: 1 август, 2023 Днес опитах да се възползвам от функцията им "разсрочено разплащане" и естествено ...ДЪРВО. Тиби ме посъветва да се свържа с чата им, но там естествено е още по-голямо дърво. Комуникация с пощенски гълъби ще се осъществи по-бързо. 1 Връзка към коментар
Mitko-first Публикувано: 1 август, 2023 Сподели Публикувано: 1 август, 2023 преди 28 минути , timobg каза: Прилича на кредитна карта, но по-скоро е бърз кредит с висока лихва. Желателно е да се прочете внимателно договора за този шопинг лимит - става въпрос за потребителски кредит с 30% годишна лихва. Това за 3-те месеца без такса/лихва е ок, но ако се разсрочва за повече месеци и освен таксата за разсрочване от 1.5% месечно ти начисляват и 30% годишна лихва, става сериозно оскъпяване.. Да, трябва да се внимава, аз ползвам само опцията до 3 месеца без лихва. А Евровата ми сметка отдавна изчезна, тъй като не съм я ползвал, но виждам че може да се създаде отново. 2 Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 1 август, 2023 Сподели Публикувано: 1 август, 2023 преди 5 часа, Magnata каза: При мен заедно с Мастъркард изчезна и евровата разплащателна сметка (от банката сами решиха да я открият и сега явно са решили да я закрият, не съм я ползвал никога). Обикновено банките имат в условията си, че могат да ти закрият сметката, ако няма трансакции повече от 6 месеца и е занулена. Може би това е причината. 3 Връзка към коментар
Iliyan Minchev Публикувано: 1 август, 2023 Сподели Публикувано: 1 август, 2023 Нова функционалност - възможност за промяна на статичната парола при онлайн плащане директно през приложението. 10 Връзка към коментар
dimitrov6 Публикувано: 1 август, 2023 Сподели Публикувано: 1 август, 2023 Днес опитах да си платя транзитната виза за Саудитска Арабия онлайн с карта TBI и не мина плащане. После с дебитната Виза от Уникредит стана. Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 1 август, 2023 Сподели Публикувано: 1 август, 2023 TBI картата да не е била Мастъркард? Понеже вече започнаха да ги закриват. 1 Връзка към коментар
dimitrov6 Публикувано: 1 август, 2023 Сподели Публикувано: 1 август, 2023 преди 17 минути , Magnata каза: TBI картата да не е била Мастъркард? Понеже вече започнаха да ги закриват. Виза ,от новите. 1 Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 2 август, 2023 Сподели Публикувано: 2 август, 2023 преди 16 часа, Iliyan Minchev каза: Нова функционалност - възможност за промяна на статичната парола при онлайн плащане директно през приложението. Аз нямам такава функционалност. Последна версия на аппа 2.6.29.2722 на айфон. 1 Връзка към коментар
kali Публикувано: 2 август, 2023 Сподели Публикувано: 2 август, 2023 Аз имах ъпдейт и се появи, Андроид: Връзка към коментар
Ivancho Публикувано: 2 август, 2023 Сподели Публикувано: 2 август, 2023 От днес с деактивирана дебитна Мастъркард. Жалко. Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 2 август, 2023 Сподели Публикувано: 2 август, 2023 На 21.07.2023 г. в 12:25, Magnata каза: Хората, които са си открили депозит през апа, моля да погледнат какво им показва в раздел "Сейф"? Ако от откриването на депозита са изминали над 30 дни трябва да показва падежната дата и натрупаната лихва, а при мен е замръзнало на "Имате 0 дни за довнасяне". Ето какво пиша в чата на апа вече няколко пъти, но резултат няма: На 09.06.2023 си открих депозит през мобилнито ви приложение, всичко мина без проблеми. Забелязвам обаче малък бъг, системата ви от 12 дни ми показва, че имам 0 дни за довнасяне на сума по депозита и бутонът за довнасяне е все още активен (а трябваше от 09.07.2023 да стане неактивен) просто реших да ви информирам за този бъг/проблем, за да може да информирате съответният екип 🙂 (в размките на 9 дни за 4ти път ви пиша във връзка с гореспоменатият бъг). Писах им вече 10 пъти и все още си седи на 0 дни, трябва да вляза в самият депозит, за да видя свойствата му. При вас как е (важно е депозита да е открит през апа, защото депозити открити в клон на банката се визуализират коректно)? Връзка към коментар
Mitko-first Публикувано: 2 август, 2023 Сподели Публикувано: 2 август, 2023 И при мен е така. Пробвай да довнесеш 1 лв да видиш какво ще стане. Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 2 август, 2023 Сподели Публикувано: 2 август, 2023 При опит да довнесеш дава грешка. То трябва самият бутон за довнасяне да е неактивен... Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 2 август, 2023 Сподели Публикувано: 2 август, 2023 Днес за пореден път ги попитах, защо не ми начисляват лихва по сметката. След като поне 4-5 пъти ги питах повече от месец през чата и последно ми бяха казали, че от юли проблема е оправен. За без пари толкова, положението е траги-комично 🙂 1 Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 2 август, 2023 Сподели Публикувано: 2 август, 2023 Някои потребители казват, че имат различни разплащателни сметки, съответно една за картата Мастъркард и друга за картата Неон. Лихва се начислява само за суми към картата Неон. Да не би сметката към картата Неон да ти е празна и затова да нямаш лихва? При мен Неон и Мастъркард са на една разплащателна сметка и засега нямам проблем с начисляването на лихва. 1 Връзка към коментар
Shlosera Публикувано: 2 август, 2023 Сподели Публикувано: 2 август, 2023 Изобщо ТБИ съпорта е трагичен. Питам ги защо ми дава постоянна грешка при зареждането с карта, викат ми прати скрийншот. Пращам, казват ще го препратим към по горно ниво. Обаждам се по някое време, казват ми че са го записали като проблем и утре ще ми се обадят. Вероятно оплакването ми е отишло директно в /dev/null. По някое време зареждането се оправя, ама после пак се разваля. Пиша в чата, от където този път ми отговарят, че имало лимит до 2000 лв на месец зареждане с една карта. Пращам скрийншот как съм заредил поне 6000 лв в рамките на няколко дни от същия месец, а та я ми вика, няма как така са ни казали. Да не говорим, че картите идват със сгрешени имена на латиница, въпреки че е предоставена информация с документите, на които ясно са написани имената. В колцентъра казаха, че ще разгледат нещата и ще се обадят... /dev/null. Ходих да питам в офис, от където ми казаха, че така било, но ако искам мога да си канселирам картата и да ми преиздадат нова. Не им вярвам и си карам с грешното име. Мислех си че най голямото зле са в офиса на ДСК в Софарма бизнес тауър, но ТБИ съпорта е много нива зле над тези хора в ДСК. 2 1 Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 3 август, 2023 Сподели Публикувано: 3 август, 2023 преди 15 часа, Magnata каза: Някои потребители казват, че имат различни разплащателни сметки, съответно една за картата Мастъркард и друга за картата Неон. Лихва се начислява само за суми към картата Неон. Да не би сметката към картата Неон да ти е празна и затова да нямаш лихва? При мен Неон и Мастъркард са на една разплащателна сметка и засега нямам проблем с начисляването на лихва. Сметката е само една и за двете карти, а Мастъркард вече я деактивираха. Неразрешима загадка за TBI, сагата се точи над месец... 1 1 Връзка към коментар
Iliyan Minchev Публикувано: 3 август, 2023 Сподели Публикувано: 3 август, 2023 След като се появи последната версия на приложението, на някого налагало ли му се е да плаща нещо онлайн, което да изисква статична парола и временна от смс? При мен се наложи и плащанията не минаваха. От опцията "промени статична парола" в приложението потвърдих старата, която ползвах и плащането мина. Предните висяха "в процес на обработка". Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 3 август, 2023 Сподели Публикувано: 3 август, 2023 Странно се получава при теб "logist13" досаждай им периодично и дано оправят нещата. На мен преди малко ми звъннаха от банката, да попитат още ли изпитвам затруднения, Ами изпитвам да, проблема с имате 0 дни за довнасяне си седи, щели да предадат на колегите:) Хех, добавиха възможност за смяна на парола и започнаха проблемите а :р на мен все още не ми се е налагало да ползвам статична парола (смисъл след ъпдейта на апа) но ако се наложи ще имам предвид написаното от теб (Iliyan Minchev) 🙂 3 Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 3 август, 2023 Сподели Публикувано: 3 август, 2023 преди 6 часа, Magnata каза: Ами изпитвам да, проблема с имате 0 дни за довнасяне си седи, щели да предадат на колегите:) Аз доколкото разбрах това не е проблем. Все пак изписва коректно параметрите по депозита на следващия екран. Има доста по- дразнещи и реални проблеми. Хубавото е, че сами се справяме с някои от бъговете. А относно съпорта, аз съм приятно изненадан от чата и бързината на отговор и неприятно изненадан от невъзможността да ми решат проблема или да ми обяснят кога ще го решат. Но поне си спазват обещанията да се обадят с отговор. Аз например имам проблем със превод на евро към Бинанс. Един път мина и после не иска. Признаха, че имат проблем и казаха, че ще го оправят. Но не казаха кога 😉 Аз гледам позитивно и мисля, че ще успеят да се справят с проблемите рано или късно. До тогава ще ги търпя или ще ползвам конкуренцията в лицето на някое финтех приложение. 😉 Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 3 август, 2023 Сподели Публикувано: 3 август, 2023 Така е, проблема с 0 дни не е истински проблем, но все пак е редно да го отстранят. Сега вече, когато за частните клиенти остана само мобилното приложение, то очаквам постоянно да се подобряват нещата. 🙂 Връзка към коментар
Iliyan Minchev Публикувано: 3 август, 2023 Сподели Публикувано: 3 август, 2023 Ново - маркиране на всички нотификации в приложението "като прочетени" В предстоящите промени се очаква съвместимост с Google Pay и Apple Pay, което ще позволи безконтактно плащане само с телефона. 7 Връзка към коментар
dimitrov6 Публикувано: 4 август, 2023 Сподели Публикувано: 4 август, 2023 Два пъти се опитах да платя в Емаг ,въведох онлайн картата,статична парола,но не ми пратиха съобщение с динамичната. Накрая се отказах и платих с Револют. 1 Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 5 август, 2023 Сподели Публикувано: 5 август, 2023 (редактирано) Преди минута опитах да платя (с картата Виза) сметка на А1 през апа им, поиска ми статичната парола, въведох я, показа че очаква динамична, която така и не дойде. Апа на А1 показва, че повторен опит за плащане може да се направи след 20 минути. Ще опитам да направя както е направил "Iliyan Minchev". При повторен опит след потвърждаване на статичната парола в апа на TBI отново не ми пратиха динамична парола, наложи се няколко пъти да цъкна на "прати нов код" докато пратиха, та успешно платих най-накрая. 🙂 Редактирано 5 август, 2023 от Magnata 3 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега