Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

При мен заедно с Мастъркард изчезна и евровата разплащателна сметка (от банката сами решиха да я открият и сега явно са решили да я закрият, не съм я ползвал никога).

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Днес опитах да се възползвам от функцията им "разсрочено разплащане" и естествено ...ДЪРВО. Тиби ме посъветва да се свържа с чата им, но там естествено е още по-голямо дърво. Комуникация с пощенски гълъби ще се осъществи по-бързо.

 

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 28 минути , timobg каза:

Прилича на кредитна карта, но по-скоро е бърз кредит с висока лихва. Желателно е да се прочете внимателно договора за този шопинг лимит - става въпрос за потребителски кредит с 30% годишна лихва. Това за 3-те месеца без такса/лихва е ок, но ако се разсрочва за повече месеци и освен таксата за разсрочване от 1.5% месечно ти начисляват и 30% годишна лихва, става сериозно оскъпяване..

Да, трябва да се внимава, аз ползвам само опцията до 3 месеца без лихва. А Евровата ми сметка отдавна изчезна, тъй като не съм я ползвал, но виждам че може да се създаде отново.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 5 часа, Magnata каза:

При мен заедно с Мастъркард изчезна и евровата разплащателна сметка (от банката сами решиха да я открият и сега явно са решили да я закрият, не съм я ползвал никога).

Обикновено банките имат в условията си, че могат да ти закрият сметката, ако няма трансакции повече от 6 месеца и е занулена. Може би това е причината.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 16 часа, Iliyan Minchev каза:

Нова функционалност - възможност за промяна на статичната парола при онлайн плащане директно през приложението.1935905688_Screenshot_20230801-2139402.png.021837c2eb3f6acd1e3b6e6996b1aa16.png

Аз нямам такава функционалност. Последна версия на аппа 2.6.29.2722 на айфон.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 21.07.2023 г. в 12:25, Magnata каза:

Хората, които са си открили депозит през апа, моля да погледнат какво им показва в раздел "Сейф"? Ако от откриването на депозита са изминали над 30 дни трябва да показва падежната дата и натрупаната лихва, а при мен е замръзнало на "Имате 0 дни за довнасяне". Ето какво пиша в чата на апа вече няколко пъти, но резултат няма:

 

На 09.06.2023 си открих депозит през мобилнито ви приложение, всичко мина без проблеми. Забелязвам обаче малък бъг, системата ви от 12 дни ми показва, че имам 0 дни за довнасяне на сума по депозита и бутонът за довнасяне е все още активен (а трябваше от 09.07.2023 да стане неактивен) просто реших да ви информирам за този бъг/проблем, за да може да информирате съответният екип 🙂 (в размките на 9 дни за 4ти път ви пиша във връзка с гореспоменатият бъг).

Писах им вече 10 пъти и все още си седи на 0 дни, трябва да вляза в самият депозит, за да видя свойствата му. При вас как е (важно е депозита да е открит през апа, защото депозити открити в клон на банката се визуализират коректно)?

Връзка към коментар

Днес за пореден път ги попитах, защо не ми начисляват лихва по сметката. След като поне 4-5 пъти ги питах повече от месец през чата и последно ми бяха казали, че от юли проблема е оправен. За без пари толкова, положението е траги-комично 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някои потребители казват, че имат различни разплащателни сметки, съответно една за картата Мастъркард и друга за картата Неон. Лихва се начислява само за суми към картата Неон. Да не би сметката към картата Неон да ти е празна и затова да нямаш лихва?

При мен Неон и Мастъркард са на една разплащателна сметка и засега нямам проблем с начисляването на лихва.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Изобщо ТБИ съпорта е трагичен. Питам ги защо ми дава постоянна грешка при зареждането с карта, викат ми прати скрийншот. Пращам, казват ще го препратим към по горно ниво. Обаждам се по някое време, казват ми че са го записали като проблем и утре ще ми се обадят. Вероятно оплакването ми е отишло директно в /dev/null. 

По някое време зареждането се оправя, ама после пак се разваля. Пиша в чата, от където този път ми отговарят, че имало лимит до 2000 лв на месец зареждане с една карта. Пращам скрийншот как съм заредил поне 6000 лв в рамките на няколко дни от същия месец, а та я ми вика, няма как така са ни казали.

Да не говорим, че картите идват със сгрешени имена на латиница, въпреки че е предоставена информация с документите, на които ясно са написани имената. В колцентъра казаха, че ще разгледат нещата и ще се обадят... /dev/null. Ходих да питам в офис, от където ми казаха, че така било, но ако искам мога да си канселирам картата и да ми преиздадат нова. Не им вярвам и си карам с грешното име. Мислех си че най голямото зле са в офиса на ДСК в Софарма бизнес тауър, но ТБИ съпорта е много нива зле над тези хора в ДСК. 

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 15 часа, Magnata каза:

Някои потребители казват, че имат различни разплащателни сметки, съответно една за картата Мастъркард и друга за картата Неон. Лихва се начислява само за суми към картата Неон. Да не би сметката към картата Неон да ти е празна и затова да нямаш лихва?

При мен Неон и Мастъркард са на една разплащателна сметка и засега нямам проблем с начисляването на лихва.

 

Сметката е само една и за двете карти, а Мастъркард вече я деактивираха. Неразрешима загадка за TBI, сагата се точи над месец...

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

След като се появи последната версия на приложението, на някого налагало ли му се е да плаща нещо онлайн, което да изисква статична парола и временна от смс? При мен се наложи и плащанията не минаваха. От опцията "промени статична парола" в приложението потвърдих старата, която ползвах и плащането мина. Предните висяха "в процес на обработка".

Връзка към коментар

Странно се получава при теб "logist13" досаждай им периодично и дано оправят нещата. На мен преди малко ми звъннаха от банката, да попитат още ли изпитвам затруднения, Ами изпитвам да, проблема с имате 0 дни за довнасяне си седи, щели да предадат на колегите:)

 

Хех, добавиха възможност за смяна на парола и започнаха проблемите а :р на мен все още не ми се е налагало да ползвам статична парола (смисъл след ъпдейта на апа) но ако се наложи ще имам предвид написаното от теб (Iliyan Minchev) 🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 6 часа, Magnata каза:

Ами изпитвам да, проблема с имате 0 дни за довнасяне си седи, щели да предадат на колегите:)

Аз доколкото разбрах това не е проблем. Все пак изписва коректно параметрите по депозита на следващия екран. Има доста по- дразнещи и реални проблеми. Хубавото е, че сами се справяме с някои от бъговете. 
А относно съпорта, аз съм приятно изненадан от чата и бързината на отговор и неприятно изненадан от невъзможността да ми решат проблема или да ми обяснят кога ще го решат. Но поне си спазват обещанията да се обадят с отговор. Аз например имам проблем със превод на евро към Бинанс. Един път мина и после не иска. Признаха, че имат проблем и казаха, че ще го оправят. Но не казаха кога 😉

Аз гледам позитивно и мисля, че ще успеят да се справят с проблемите рано или късно. До тогава ще ги търпя или ще ползвам конкуренцията в лицето на някое финтех приложение. 😉

Връзка към коментар

Така е, проблема с 0 дни не е истински проблем, но все пак е редно да го отстранят. Сега вече, когато за частните клиенти остана само мобилното приложение, то очаквам постоянно да се подобряват нещата.

🙂

Връзка към коментар

Ново - маркиране на всички нотификации в приложението "като прочетени"

В предстоящите промени се очаква съвместимост с Google Pay и Apple Pay, което ще позволи безконтактно плащане само с телефона.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Два пъти се опитах да платя в Емаг ,въведох онлайн картата,статична парола,но не ми пратиха съобщение  с динамичната. Накрая се отказах и платих с Револют. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Преди минута опитах да платя (с картата Виза) сметка на А1 през апа им, поиска ми статичната парола, въведох я, показа че очаква динамична, която така и не дойде. Апа на А1 показва, че повторен опит за плащане може да се направи след 20 минути. Ще опитам да направя както е направил "Iliyan Minchev".

При повторен опит след потвърждаване на статичната парола в апа на TBI отново не ми пратиха динамична парола, наложи се няколко пъти да цъкна на "прати нов код" докато пратиха, та успешно платих най-накрая. 🙂

Редактирано от Magnata
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.