Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Ъпдейт по моя казус. Вчера бях до офис на банката. Чаках 40 минути, защото едната служителка имаше технически проблем и изглеждаше, че не може да се логне в системата на банката, другата инсталираше TBI приложението на клиент, който не беше много в час с мобилните технологии. В крайна сметка като погледнаха сметката, коментара беше дословно: "Ужас, в сметките ви е пълен ужас" нищо не можаха да ми кажат, пуснаха имейл със запитване, като ми казаха, че ще ми звъннат. В крайна сметка не ми се обадиха, но около 18:00 вечерта се оправиха сметките в приложението така, както трябваше да са. Така и не разбрах какво е станало, но предполагам някакъв бъг в системите им. Доволен съм от услугите им за кредитиране и като клиент и като търговец, който работи с тях - това не мога да го отрека, но не знам дали са подходяща банка, ако човек иска да спестява пари/получава заплати по тази сметка. Усещат се сякаш системите им са твърде нестабилни поне засега. Също така на място в офисите, повечето служители дават вид на недостатъчно компетентни и това е може би поради факта, че нямат достъп до много информация и са повече като посредници за повдигане на даден проблем към по- висока инстанция. Понякога се държат и непрофесионално. Лятото ми се наложи да отида в клон на банката, за операция на каса, и мисля, че имаше служителка на обучение, която се държеше крайно непрофесионално. Имаше момче преди мен, като си тръгна, "стажантката" каза на колежката "Я дай да видим какви пари има в сметките"... "еее само 1000 евро..." Тия работи правят лошо впечатление.

  • Харесвам 8
Публикувано:
преди 16 минути , vaskovass каза:

служители дават вид на недостатъчно компетентни

Това са лихвари,от бързите кредити.Всичките са от кол и въже събирани.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:

Благодарим за актуалната информация. Тук много сме писали за проблемите с приложението.И аз съм имал не едно преживяване със служителки, но искам да похваля /препоръчам новия офис в ж.к. Люлин - удобен е и момичетата са знаещи..😃 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Някой може ли да пробва да си генерира едно извлечение в PDF и да провери дали посочената там сума в края на периода отговаря на сумата, която се вижда върху самата карта като наличност? Че при мен по извлечение излиза, че трябва да имам около 60 лв повече отколкото ми показва наличност по картата.. Като си сметнах разлика между дебитни и кредитни обороти в Ексел, излиза че ми показва по-малко наличност по картата 🤔

Публикувано:
преди 1 час, timobg каза:

Някой може ли да пробва да си генерира едно извлечение в PDF и да провери дали посочената там сума в края на периода отговаря на сумата, която се вижда върху самата карта като наличност? Че при мен по извлечение излиза, че трябва да имам около 60 лв повече отколкото ми показва наличност по картата.. Като си сметнах разлика между дебитни и кредитни обороти в Ексел, излиза че ми показва по-малко наличност по картата 🤔

При мен всичко е точно.

Публикувано:
На 12.12.2023 г. в 9:30, vaskovass каза:

Ъпдейт по моя казус. Вчера бях до офис на банката. Чаках 40 минути, защото едната служителка имаше технически проблем и изглеждаше, че не може да се логне в системата на банката, другата инсталираше TBI приложението на клиент, който не беше много в час с мобилните технологии. В крайна сметка като погледнаха сметката, коментара беше дословно: "Ужас, в сметките ви е пълен ужас" нищо не можаха да ми кажат, пуснаха имейл със запитване, като ми казаха, че ще ми звъннат. В крайна сметка не ми се обадиха, но около 18:00 вечерта се оправиха сметките в приложението така, както трябваше да са. Така и не разбрах какво е станало, но предполагам някакъв бъг в системите им. Доволен съм от услугите им за кредитиране и като клиент и като търговец, който работи с тях - това не мога да го отрека, но не знам дали са подходяща банка, ако човек иска да спестява пари/получава заплати по тази сметка. Усещат се сякаш системите им са твърде нестабилни поне засега. Също така на място в офисите, повечето служители дават вид на недостатъчно компетентни и това е може би поради факта, че нямат достъп до много информация и са повече като посредници за повдигане на даден проблем към по- висока инстанция. Понякога се държат и непрофесионално. Лятото ми се наложи да отида в клон на банката, за операция на каса, и мисля, че имаше служителка на обучение, която се държеше крайно непрофесионално. Имаше момче преди мен, като си тръгна, "стажантката" каза на колежката "Я дай да видим какви пари има в сметките"... "еее само 1000 евро..." Тия работи правят лошо впечатление.

Само, че тя не знае, че има 20 банкирания дето може да си държиш по 1000-2000 Евро 😄

Публикувано:

След нов update вече има възможност да видиш данните на своята дебитна карта, както и да смениш пин кода и статична парола.

 

Всичко това от меню Още -> Данни за карта и банкова сметка.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Да похваля служителка от нашия град,където брат ми си забрави телефона в банката.  После отишъл в А1 и сключил нов договор за номер и апарат с копчета. Аз се сетих да звънна обратно на загубения номер и така намерихме телефона . Сега ще ходим да закриваме този договор,към 200 лв.

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Привет, TBI все още ли при плащане по ПОС обменя еврото по фиксинга? Последно зареждах Револют, но тогава мина по 1.959, но това не е плащане, а паричен трансфер. Моля някой ако има скорошна информация, да сподели

Публикувано:
преди 27 минути , jorrro каза:

Привет, TBI все още ли при плащане по ПОС обменя еврото по фиксинга? Последно зареждах Револют, но тогава мина по 1.959, но това не е плащане, а паричен трансфер. Моля някой ако има скорошна информация, да сподели

Да мисля, че на доста хубав курс ми обмени последното плащане наскоро.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 6 минути , Zlia каза:

Е не може ли да го проверите в аппа? 🙂
Да не се окаже след осчетоводяването да си е пак на 1.959 ?

Може, но искам да платя по-голяма сума и трябва да преценя с коя от всички карти да го направя. Та, нямам място за експерименти.

Публикувано:

По 1.959 превалутира картови транзакции в евро. По-изгоден е от курса на Револют, вероятно и от курса на повечето банки в БГ.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 25 минути , jorrro каза:

Може, но искам да платя по-голяма сума и трябва да преценя с коя от всички карти да го направя. Та, нямам място за експерименти.

Имах предвид @vinidj да погледне 🙂 

свикнал съм от други форуми да не цитирам предното мнение, когато пиша след него. 

  • Харесвам 1
  • 2 седмици по-късно ...
Виктор Атанасов
Публикувано:

Здравейте, на някой искали ли са тези последно време да попълва анкета с въпроси тип работодател/професия/доход?

 

Имам от над две години само депозит при тях, абсолютно никакви други "услуги" никога не съм ползвал и не желая да ползвам, дори картата неон не съм разпечатвал или активирал.

Твърдят, че БНБ ги задължава да попълнят такава анкета, в същото време не могат да ми кажат законовото основание.

Вчера ми се обадиха да мина през удобен офис да я попълня. Струва ми се, че само събират данни. Не ми се мисли за кредит какво искат.....

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 51 минути , Виктор Атанасов каза:

Здравейте, на някой искали ли са тези последно време да попълва анкета с въпроси тип работодател/професия/доход?

 

Имам от над две години само депозит при тях, абсолютно никакви други "услуги" никога не съм ползвал и не желая да ползвам, дори картата неон не съм разпечатвал или активирал.

Твърдят, че БНБ ги задължава да попълнят такава анкета, в същото време не могат да ми кажат законовото основание.

Вчера ми се обадиха да мина през удобен офис да я попълня. Струва ми се, че само събират данни. Не ми се мисли за кредит какво искат.....

Не, го попълвай. Постоянно го искат, просто влез с секция - Съгласия и премахни всички отметки.

 

Това се прави с цел да имат предварителната информация за теб, да направят единична проверка и да вземат автоматизирано решение за отпускане на сума под формата на кредит.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

В случая конкретно са прави и следва да се попълни тази анкета, не е свързано с отпускане на кредити.

Законово основание - Закон за мерките срещу изпиране пари.

Имаше и статии по въпроса миналата година. Някои клиенти на Уникредит бяха с блокирани сметки, защото или не бяха разбрали, или не са обърнали внимание на съобщението, че трябва да им се актуализират личните данни.

  • Харесвам 2
Виктор Атанасов
Публикувано:

Отметките съм ги махнал отдавна, предпоследният път в офис започна с това, като четеше въпросите от PC и чакаше да въвежда отговорите.

Последният път развалях на падеж, депозит правен в офис, за който в app-a пишеше, че може да се закрие от само от тях и нищо не поискаха, три дни по-късно се сетиха.

 

https://notary-chamber.bg/bg/съобщение/декларации-по-закона-за-мерките-срещу-изпирането-на-пари  По този закон за изпиране на пари мисля, следват да се подават саморъчно попълнени и подписани декларации за произход и прочие, с носене на отговорност за данните.  не анкета, която кой знае какво съдържа нататък.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 23 минути , agenta каза:

Не, го попълвай. Постоянно го искат, просто влез с секция - Съгласия и премахни всички отметки.

 

Това се прави с цел да имат предварителната информация за теб, да направят единична проверка и да вземат автоматизирано решение за отпускане на сума под формата на кредит.

 

Не в вярно.... всички банки имат задължение да актуализират данните за своите клиенти спрямо Закон за мерките срещу изпиране пари, ето за Уникредит:

https://www.unicreditbulbank.bg/bg/za-nas/media/novini/suobshtenie-za-klientite-2023/

 

Публикувано:
преди 6 минути , Виктор Атанасов каза:

Отметките съм ги махнал отдавна, предпоследният път в офис започна с това, като четеше въпросите от PC и чакаше да въвежда отговорите.

Последният път развалях на падеж, депозит правен в офис, за който в app-a пишеше, че може да се закрие от само от тях и нищо не поискаха, три дни по-късно се сетиха.

 

https://notary-chamber.bg/bg/съобщение/декларации-по-закона-за-мерките-срещу-изпирането-на-пари  По този закон за изпиране на пари мисля, следват да се подават саморъчно попълнени и подписани декларации за произход и прочие, с носене на отговорност за данните.  не анкета, която кой знае какво съдържа нататък.

Декларирането може да стане и чрез мобилно/онлайн банкиране спрямо закона за отдалеченото подписване.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.