vaskovass Публикувано: 12 декември, 2023 Публикувано: 12 декември, 2023 Ъпдейт по моя казус. Вчера бях до офис на банката. Чаках 40 минути, защото едната служителка имаше технически проблем и изглеждаше, че не може да се логне в системата на банката, другата инсталираше TBI приложението на клиент, който не беше много в час с мобилните технологии. В крайна сметка като погледнаха сметката, коментара беше дословно: "Ужас, в сметките ви е пълен ужас" нищо не можаха да ми кажат, пуснаха имейл със запитване, като ми казаха, че ще ми звъннат. В крайна сметка не ми се обадиха, но около 18:00 вечерта се оправиха сметките в приложението така, както трябваше да са. Така и не разбрах какво е станало, но предполагам някакъв бъг в системите им. Доволен съм от услугите им за кредитиране и като клиент и като търговец, който работи с тях - това не мога да го отрека, но не знам дали са подходяща банка, ако човек иска да спестява пари/получава заплати по тази сметка. Усещат се сякаш системите им са твърде нестабилни поне засега. Също така на място в офисите, повечето служители дават вид на недостатъчно компетентни и това е може би поради факта, че нямат достъп до много информация и са повече като посредници за повдигане на даден проблем към по- висока инстанция. Понякога се държат и непрофесионално. Лятото ми се наложи да отида в клон на банката, за операция на каса, и мисля, че имаше служителка на обучение, която се държеше крайно непрофесионално. Имаше момче преди мен, като си тръгна, "стажантката" каза на колежката "Я дай да видим какви пари има в сметките"... "еее само 1000 евро..." Тия работи правят лошо впечатление. 8
dimitrov6 Публикувано: 12 декември, 2023 Публикувано: 12 декември, 2023 преди 16 минути , vaskovass каза: служители дават вид на недостатъчно компетентни Това са лихвари,от бързите кредити.Всичките са от кол и въже събирани. 1 1
КОКО22 Публикувано: 12 декември, 2023 Публикувано: 12 декември, 2023 Благодарим за актуалната информация. Тук много сме писали за проблемите с приложението.И аз съм имал не едно преживяване със служителки, но искам да похваля /препоръчам новия офис в ж.к. Люлин - удобен е и момичетата са знаещи..😃 1
timobg Публикувано: 14 декември, 2023 Публикувано: 14 декември, 2023 Някой може ли да пробва да си генерира едно извлечение в PDF и да провери дали посочената там сума в края на периода отговаря на сумата, която се вижда върху самата карта като наличност? Че при мен по извлечение излиза, че трябва да имам около 60 лв повече отколкото ми показва наличност по картата.. Като си сметнах разлика между дебитни и кредитни обороти в Ексел, излиза че ми показва по-малко наличност по картата 🤔
Patrick K Публикувано: 14 декември, 2023 Публикувано: 14 декември, 2023 преди 1 час, timobg каза: Някой може ли да пробва да си генерира едно извлечение в PDF и да провери дали посочената там сума в края на периода отговаря на сумата, която се вижда върху самата карта като наличност? Че при мен по извлечение излиза, че трябва да имам около 60 лв повече отколкото ми показва наличност по картата.. Като си сметнах разлика между дебитни и кредитни обороти в Ексел, излиза че ми показва по-малко наличност по картата 🤔 При мен всичко е точно.
vinidj Публикувано: 15 декември, 2023 Публикувано: 15 декември, 2023 На 12.12.2023 г. в 9:30, vaskovass каза: Ъпдейт по моя казус. Вчера бях до офис на банката. Чаках 40 минути, защото едната служителка имаше технически проблем и изглеждаше, че не може да се логне в системата на банката, другата инсталираше TBI приложението на клиент, който не беше много в час с мобилните технологии. В крайна сметка като погледнаха сметката, коментара беше дословно: "Ужас, в сметките ви е пълен ужас" нищо не можаха да ми кажат, пуснаха имейл със запитване, като ми казаха, че ще ми звъннат. В крайна сметка не ми се обадиха, но около 18:00 вечерта се оправиха сметките в приложението така, както трябваше да са. Така и не разбрах какво е станало, но предполагам някакъв бъг в системите им. Доволен съм от услугите им за кредитиране и като клиент и като търговец, който работи с тях - това не мога да го отрека, но не знам дали са подходяща банка, ако човек иска да спестява пари/получава заплати по тази сметка. Усещат се сякаш системите им са твърде нестабилни поне засега. Също така на място в офисите, повечето служители дават вид на недостатъчно компетентни и това е може би поради факта, че нямат достъп до много информация и са повече като посредници за повдигане на даден проблем към по- висока инстанция. Понякога се държат и непрофесионално. Лятото ми се наложи да отида в клон на банката, за операция на каса, и мисля, че имаше служителка на обучение, която се държеше крайно непрофесионално. Имаше момче преди мен, като си тръгна, "стажантката" каза на колежката "Я дай да видим какви пари има в сметките"... "еее само 1000 евро..." Тия работи правят лошо впечатление. Само, че тя не знае, че има 20 банкирания дето може да си държиш по 1000-2000 Евро 😄
bgdimitrov Публикувано: 21 декември, 2023 Публикувано: 21 декември, 2023 След нов update вече има възможност да видиш данните на своята дебитна карта, както и да смениш пин кода и статична парола. Всичко това от меню Още -> Данни за карта и банкова сметка. 6
dimitrov6 Публикувано: 21 декември, 2023 Публикувано: 21 декември, 2023 Да похваля служителка от нашия град,където брат ми си забрави телефона в банката. После отишъл в А1 и сключил нов договор за номер и апарат с копчета. Аз се сетих да звънна обратно на загубения номер и така намерихме телефона . Сега ще ходим да закриваме този договор,към 200 лв.
EliDion Публикувано: 29 декември, 2023 Публикувано: 29 декември, 2023 Някой да има проблем с евров превод. Два дни не мога да изпратя пари. От чата нищо, било от отсрещната банка.
jorrro Публикувано: 2 януари, 2024 Публикувано: 2 януари, 2024 Привет, TBI все още ли при плащане по ПОС обменя еврото по фиксинга? Последно зареждах Револют, но тогава мина по 1.959, но това не е плащане, а паричен трансфер. Моля някой ако има скорошна информация, да сподели
vinidj Публикувано: 2 януари, 2024 Публикувано: 2 януари, 2024 преди 27 минути , jorrro каза: Привет, TBI все още ли при плащане по ПОС обменя еврото по фиксинга? Последно зареждах Револют, но тогава мина по 1.959, но това не е плащане, а паричен трансфер. Моля някой ако има скорошна информация, да сподели Да мисля, че на доста хубав курс ми обмени последното плащане наскоро. 1
Zlia Публикувано: 2 януари, 2024 Публикувано: 2 януари, 2024 Е не може ли да го проверите в аппа? 🙂 Да не се окаже след осчетоводяването да си е пак на 1.959 ? 1
jorrro Публикувано: 2 януари, 2024 Публикувано: 2 януари, 2024 преди 6 минути , Zlia каза: Е не може ли да го проверите в аппа? 🙂 Да не се окаже след осчетоводяването да си е пак на 1.959 ? Може, но искам да платя по-голяма сума и трябва да преценя с коя от всички карти да го направя. Та, нямам място за експерименти.
timobg Публикувано: 2 януари, 2024 Публикувано: 2 януари, 2024 По 1.959 превалутира картови транзакции в евро. По-изгоден е от курса на Револют, вероятно и от курса на повечето банки в БГ. 3
Zlia Публикувано: 2 януари, 2024 Публикувано: 2 януари, 2024 преди 25 минути , jorrro каза: Може, но искам да платя по-голяма сума и трябва да преценя с коя от всички карти да го направя. Та, нямам място за експерименти. Имах предвид @vinidj да погледне 🙂 свикнал съм от други форуми да не цитирам предното мнение, когато пиша след него. 1
vinidj Публикувано: 2 януари, 2024 Публикувано: 2 януари, 2024 На 11.12 по курс 1.9589982 ми е обменено плащането в ТБИ 2 1
Алекс Публикувано: 11 януари, 2024 Публикувано: 11 януари, 2024 Здравейте, За много години. За депозити в Евро начислява ли се лихва? 1
Милен Вълчев Публикувано: 11 януари, 2024 Публикувано: 11 януари, 2024 Да, https://tbibank.bg/wp-content/uploads/docs/Obshta Informaciya/4. Лихвен бюлетин на Ти Би Ай Банк ЕАД за физически лица.pdf. 2
Виктор Атанасов Публикувано: 12 януари, 2024 Публикувано: 12 януари, 2024 Здравейте, на някой искали ли са тези последно време да попълва анкета с въпроси тип работодател/професия/доход? Имам от над две години само депозит при тях, абсолютно никакви други "услуги" никога не съм ползвал и не желая да ползвам, дори картата неон не съм разпечатвал или активирал. Твърдят, че БНБ ги задължава да попълнят такава анкета, в същото време не могат да ми кажат законовото основание. Вчера ми се обадиха да мина през удобен офис да я попълня. Струва ми се, че само събират данни. Не ми се мисли за кредит какво искат..... 1 1
agenta Публикувано: 12 януари, 2024 Публикувано: 12 януари, 2024 преди 51 минути , Виктор Атанасов каза: Здравейте, на някой искали ли са тези последно време да попълва анкета с въпроси тип работодател/професия/доход? Имам от над две години само депозит при тях, абсолютно никакви други "услуги" никога не съм ползвал и не желая да ползвам, дори картата неон не съм разпечатвал или активирал. Твърдят, че БНБ ги задължава да попълнят такава анкета, в същото време не могат да ми кажат законовото основание. Вчера ми се обадиха да мина през удобен офис да я попълня. Струва ми се, че само събират данни. Не ми се мисли за кредит какво искат..... Не, го попълвай. Постоянно го искат, просто влез с секция - Съгласия и премахни всички отметки. Това се прави с цел да имат предварителната информация за теб, да направят единична проверка и да вземат автоматизирано решение за отпускане на сума под формата на кредит. 1
timobg Публикувано: 12 януари, 2024 Публикувано: 12 януари, 2024 В случая конкретно са прави и следва да се попълни тази анкета, не е свързано с отпускане на кредити. Законово основание - Закон за мерките срещу изпиране пари. Имаше и статии по въпроса миналата година. Някои клиенти на Уникредит бяха с блокирани сметки, защото или не бяха разбрали, или не са обърнали внимание на съобщението, че трябва да им се актуализират личните данни. 2
Виктор Атанасов Публикувано: 12 януари, 2024 Публикувано: 12 януари, 2024 Отметките съм ги махнал отдавна, предпоследният път в офис започна с това, като четеше въпросите от PC и чакаше да въвежда отговорите. Последният път развалях на падеж, депозит правен в офис, за който в app-a пишеше, че може да се закрие от само от тях и нищо не поискаха, три дни по-късно се сетиха. https://notary-chamber.bg/bg/съобщение/декларации-по-закона-за-мерките-срещу-изпирането-на-пари По този закон за изпиране на пари мисля, следват да се подават саморъчно попълнени и подписани декларации за произход и прочие, с носене на отговорност за данните. не анкета, която кой знае какво съдържа нататък. 2
ivo_121212 Публикувано: 12 януари, 2024 Автор Публикувано: 12 януари, 2024 преди 23 минути , agenta каза: Не, го попълвай. Постоянно го искат, просто влез с секция - Съгласия и премахни всички отметки. Това се прави с цел да имат предварителната информация за теб, да направят единична проверка и да вземат автоматизирано решение за отпускане на сума под формата на кредит. Не в вярно.... всички банки имат задължение да актуализират данните за своите клиенти спрямо Закон за мерките срещу изпиране пари, ето за Уникредит: https://www.unicreditbulbank.bg/bg/za-nas/media/novini/suobshtenie-za-klientite-2023/
ivo_121212 Публикувано: 12 януари, 2024 Автор Публикувано: 12 януари, 2024 преди 6 минути , Виктор Атанасов каза: Отметките съм ги махнал отдавна, предпоследният път в офис започна с това, като четеше въпросите от PC и чакаше да въвежда отговорите. Последният път развалях на падеж, депозит правен в офис, за който в app-a пишеше, че може да се закрие от само от тях и нищо не поискаха, три дни по-късно се сетиха. https://notary-chamber.bg/bg/съобщение/декларации-по-закона-за-мерките-срещу-изпирането-на-пари По този закон за изпиране на пари мисля, следват да се подават саморъчно попълнени и подписани декларации за произход и прочие, с носене на отговорност за данните. не анкета, която кой знае какво съдържа нататък. Декларирането може да стане и чрез мобилно/онлайн банкиране спрямо закона за отдалеченото подписване.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега