Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Преди 1 час, ivo_121212 каза:

Не в вярно.... всички банки имат задължение да актуализират данните за своите клиенти спрямо Закон за мерките срещу изпиране пари, ето за Уникредит:

https://www.unicreditbulbank.bg/bg/za-nas/media/novini/suobshtenie-za-klientite-2023/

 

Не се уточнявате, обаче в каква връзка се изисква тази информация. Мисля, че ясно е описано по ЗМИП ли се изисква или за кредитна оценка. 

 

Ясно трябва да ви отговори всяка една платежна институция в каква връзка събира тази информация.

 

Затова аз предположих първото, защото мен ме подканват да им давам съгласия за креддитна оценка.

Връзка към коментар
преди 23 минути , agenta каза:

Не се уточнявате, обаче в каква връзка се изисква тази информация. Мисля, че ясно е описано по ЗМИП ли се изисква или за кредитна оценка. 

 

Ясно трябва да ви отговори всяка една платежна институция в каква връзка събира тази информация.

 

Затова аз предположих първото, защото мен ме подканват да им давам съгласия за креддитна оценка.

Отворете си общите условия при откриването на сметката.....сигурен съм, че сте се съгласили и подписали да ви правят маркетинг и да ви правят кредитна оценка 😉 

А и самата кредитна оценка и предварително одобрен лимит става на кредит едва когато си подпишете договора за съответния кредит/лимит.

Така че наистина не виждам кое точно ви притеснява. 🙂

Връзка към коментар
преди 2 минути , ivo_121212 каза:

Отворете си общите условия при откриването на сметката.....сигурен съм, че сте се съгласили и подписали да ви правят маркетинг и да ви правят кредитна оценка 😉 

А и самата кредитна оценка и предварително одобрен лимит става на кредит едва когато си подпишете договора за съответния кредит/лимит.

Така че наистина не виждам кое точно ви притеснява. 🙂

Благодаря ти за съветите, мен нищо не ме притеснява.

 

Знам добре какво съм подписал първоначално и знам какви документи след това съм изпращам с изрични искания към DPO-то на въпросната банка и за какво не съм дал съгласие и за кое съм оттегли съгласие, както и знам подробно категория по категория кои лични данни по какъв начин се обработват, как се съхраняват и има ли трето лице, партньор на банката обработващ данни и до каква част оттях то има достъп.

 

П.С. И понеже форума е едно страхотно място ще споделя за всички клиенти на въпросната банкова институция, че използват трето лице - други две юридически лица, които обработват две отделни части от картовите им операции, и това не е Борика-Банксервиз АД.

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 32 минути , agenta каза:

Благодаря ти за съветите, мен нищо не ме притеснява.

 

Знам добре какво съм подписал първоначално и знам какви документи след това съм изпращам с изрични искания към DPO-то на въпросната банка и за какво не съм дал съгласие и за кое съм оттегли съгласие, както и знам подробно категория по категория кои лични данни по какъв начин се обработват, как се съхраняват и има ли трето лице, партньор на банката обработващ данни и до каква част оттях то има достъп.

 

П.С. И понеже форума е едно страхотно място ще споделя за всички клиенти на въпросната банкова институция, че използват трето лице - други две юридически лица, които обработват две отделни части от картовите им операции, и това не е Борика-Банксервиз АД.

Мисля, че е едно.....и въпроса ми е какво от това и да са две......това са финансови институции и администратори на лични данни, лицензирани от Българска Народна Банка, които се регулират от БНБ и Комисия за защита на личните данни (КЗЛД), каквато е и Борика АД.

А щом го споменавате нещо явно ви притеснява.....Борика не е монополист на пазара на платежни услуги в България, има и други компании вече 😉

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, Виктор Атанасов каза:

Здравейте, на някой искали ли са тези последно време да попълва анкета с въпроси тип работодател/професия/доход?

Явно нямаш други сметки и затова е новост. Нарича се "Опознай Своя Клиент"(KYC, Know Your Customer) и е въпросник. Ето го на УниКредит Булбанк https://www.unicreditbulbank.bg/media/filer_public/0f/48/0f484695-4378-4d26-ab62-468a4687ba19/kyc-acid-2209-03-10-2022-bg.pdf а този е актуалния https://www.unicreditbulbank.bg/doc/1592307443/14189/

 

Няма нищо общо с кредити.

Връзка към коментар
На 11.01.2024 г. в 7:03, Милен Вълчев каза:

Благодаря. А има ли начин от еврова сметка в друга банка да преведа парите в евро без да ги обръщам в левове в акаунта в ТБИ? Нещо не мога да се оправя с това приложение 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 19 минути , Алекс каза:

Благодаря. А има ли начин от еврова сметка в друга банка да преведа парите в евро без да ги обръщам в левове в акаунта в ТБИ? Нещо не мога да се оправя с това приложение 🙂

Здравейте, от еврова сметка в друга банка нареждате по евровата в тби, ако искате да захраните евровата от левовата в тби или обратното съответно - използвате полето "Обмяна на валута''

1000045773.jpg

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 35 минути , ivo_121212 каза:

Здравейте, от еврова сметка в друга банка нареждате по евровата в тби, ако искате да захраните евровата от левовата в тби или обратното съответно - използвате полето "Обмяна на валута''

1000045773.jpg

Къде е евровата в TBI? При мен на основното меню, къщичката ми дава баланс в bgn 0, баланс е евро 0. Цъкам на още, за да шерна ИБАН и се оказва, че той е един и същ за еврото и бгн. И като пробвам от дск на наредя евро ми казва, че е позволен само превод в лева...

Не искам да минавам през обменни курсове.

 

Сега виждам, че всъщност на евровата компонента и top-up бутона не е активен. Нещо допълнително мобже би трябва да се направи.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 31 минути , Алекс каза:

Къде е евровата в TBI? При мен на основното меню, къщичката ми дава баланс в bgn 0, баланс е евро 0. Цъкам на още, за да шерна ИБАН и се оказва, че той е един и същ за еврото и бгн. И като пробвам от дск на наредя евро ми казва, че е позволен само превод в лева...

Не искам да минавам през обменни курсове.

 

Сега виждам, че всъщност на евровата компонента и top-up бутона не е активен. Нещо допълнително мобже би трябва да се направи.

Ако не си ползвала евровата сметка определено време, напълно възможно е да са ти я закрили автоматично. Това ми се случи преди 4 месеца. Отговорът беше - неактивна сметка! Свържи се през приложението с чата им и питай какво става. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, Алекс каза:

Къде е евровата в TBI? При мен на основното меню, къщичката ми дава баланс в bgn 0, баланс е евро 0. Цъкам на още, за да шерна ИБАН и се оказва, че той е един и същ за еврото и бгн. И като пробвам от дск на наредя евро ми казва, че е позволен само превод в лева...

Не искам да минавам през обменни курсове.

 

Сега виждам, че всъщност на евровата компонента и top-up бутона не е активен. Нещо допълнително мобже би трябва да се направи.

По еврова сметка не може да правите top-up, затова бутона е неактивен, но има отделен Iban (задраскал съм го в синьо при мен), като от полето още може да го шернете или копирате:

1000045777.jpg

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой имал ли е подобен казус, където да изписва транзакция Quasicash на същата стойност, на която съм си платил Дайнърс?

Не можах да се свържа никого по телефона, а чата им е меко казано безполезен. Ще трябва явно тия дни да ходя в някой офис.

image.png.101427439e43456397c35f7622c6184f.png

Връзка към коментар

На всичкото отгоре, не мога и да влезна през сайта в банкирането. Нито линка за забравена парола работи, нито има инструкции защо не работи достъпът и как да се оправи. Много са неадекватни и нервите, които ми струват, не си струват спестените пари от такси.

image.png.fc372f5b5596d5a825966ed068cf628a.png

Връзка към коментар
преди 27 минути , Ou7law каза:

Някой имал ли е подобен казус, където да изписва транзакция Quasicash на същата стойност, на която съм си платил Дайнърс?

Не можах да се свържа никого по телефона, а чата им е меко казано безполезен. Ще трябва явно тия дни да ходя в някой офис.

image.png.101427439e43456397c35f7622c6184f.png

Аз го забелязах преди две сезмици. Тук е дублирано. Предполагам че револютските ти също са дублирани. В нормалното под картата обече са си ок. На мен ми е дублирана и касичката. В офис ходих за друго, но им обърнах внимание на проблема. Казаха, че ще пишат до София - ама както обикновено от умрял писмо. 

 

Отдавна махнаха онлайн банкирането през РС не се мъчи да влизаш.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 9 минути , EliDion каза:

В нормалното под картата обече са си ок.

А знаеш ли защо показва различни транзакции под картата от това, което се показва като натиснеш all transactions?

Аз не мисля, че са изтеглили парите два пъти, а някакъв бъг в показването на транзакциите

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да, в крайна сметка, след като изтеглих извлеченията, видях, че не са ме таксували два пъти.

Но проблемът с изключително объркващото показване на транзакциите остава. На първата страница, под салдото, показва едно, като цъкнеш на Виж Всички излизат с други наименования.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 16.01.2024 г. в 12:50, Ou7law каза:

Някой имал ли е подобен казус, където да изписва транзакция Quasicash на същата стойност, на която съм си платил Дайнърс?

Не можах да се свържа никого по телефона, а чата им е меко казано безполезен. Ще трябва явно тия дни да ходя в някой офис.

image.png.101427439e43456397c35f7622c6184f.png

Обикновенно така се отбелязват транзакциите към други финансови институции, каквито са Дайнърс, но също и online игри със залози и т.н. Обикновенно се приема, че не е плащане на услуга/покупка на POS, можеш да ги получиш в кеш тия пари 🙂 Направено е с цел примерно да не може да ползваш кредитния лимит на картата за онлайн залози например 🙂

Quasi cash transactions represent the purchase of foreign currencies or items (including, but not limited to, casino chips, cryptocurrencies, money orders, lottery tickets and travellers cheques) which may be convertible to cash, and other such transactions as determined by us from time to time.

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз мога да споделя,че официално приключих с тази институция,наречена банка.След като над 10 години съм им клиент и бях един от най-големите им фенове(в един момент дори ми беше основната банка)в последната половин направиха всичко възможно да ми скъсат нервите.Няколко месеца опитвам безуспешно да успея да вляза в приложението,след като си смених телефона-стигам до верификацията на личната карта,след което очаквам потвърждение-явно няма да го дочакам.Имейли,телефонни разговори,”нашият технически екип тъкмо направи промени,изтрийте,инсталирайте,опитайте…едно и също се поваря през няколко дни.Е не си заслужава,поне за мен,заради спестените 5-10 лв от такси да си късам нервите с малоумния им съпорт и технически екип.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

За съжаление нещата се влошават все повече. При нас има един клон и колкото и управителя да е точен, нищо не зависи от него и като имам проблем късам неговите нерви, защото иска да помогне, ама онези от Сф хич ги няма. За депозити  е супер, обаче, ако трябва да оперираш става сложно. Така и не можах да наредя пари на детето до френска банка, та накрая минах през револют.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.