Ou7law Публикувано: 24 януари Сподели Публикувано: 24 януари Ужасни са напоследък, почти всеки ден ме кара да си създавам наново пин код за приложението, без нито да съм сменял телефона, нито нищо. Аз също едвам ги трая. Ок са да се ползват за депозитна и всичко през Револют. 2 Връзка към коментар
timobg Публикувано: 24 януари Сподели Публикувано: 24 януари И при мен така.. А преди няколко седмици трябваше пак да пращам снимка на личната карта и селфи.. Аз ги трая заради безплатните преводи, явно за без пари - толкова 🙂 4 Връзка към коментар
HrisP Публикувано: 13 февруари Сподели Публикувано: 13 февруари Здравейте, поръчах си карта неон, пристигна, влезох в приложението да я активирам, но не разбирам този шопинг лимит задължително ли е да го активирам понеже ми излиза да подписвам договор за потребителски кредит, а аз не искам да използвам тези функции, искам да си ползвам картата като дебитна. Активирана ли ми е в момента? Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 13 февруари Сподели Публикувано: 13 февруари Не е нужен шопинг лимита. Само се активира картата без него и си работи. Вече може да се сменя пин и статична парола на картата от приложението. Онзи ден теглих на банкомат с епъл уолет и преди това си смених пина и всичко мина ок 1 Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 6 март Сподели Публикувано: 6 март Сега излезе ъпдейт за апа на ТБИ и реших да проверя дали показва коректно депозити открити през апа и се изненадах приятно, показва ги по еднакъв начин с депозити открити в клон на банката (не е нужно да се влиза в депозита, за да се види падежна дата и начислена лихва) най-накрая го оправиха 🙂 2 Връзка към коментар
Венелин Публикувано: 6 март Сподели Публикувано: 6 март Извинявам се, че сигурно въпросът е задаван. Днес си реактивирах приложението за сметка, която ползвам като касичка, даже в момента е празна. Веднага ми предложи Неон, видях, че има безплатни преводи и цъкнах. Обаче явно върви и с банкова карта, която се създава автоматично (не пишеше на лесно място какви такси има). Как мога да я откажа, ако е с месечна такса? Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 7 март Сподели Публикувано: 7 март Няма месечна такса. Ама четете ги тез тарифи на банките 😉 4 Връзка към коментар
Тиби фен Публикувано: 14 март Сподели Публикувано: 14 март Ако някой е купувал с шопинг лимит когато беше промоцията за 6 месеца да си провери удръжките. Вече не удържат всеки месец цялата вноска, а някаква минимална сума и остатъка от месечната вноска трябва да си я довнесете ръчно през приложението, иначе си начисляват наказателна лихва мизерниците. 2 Връзка към коментар
sildoro Публикувано: 14 март Сподели Публикувано: 14 март преди 5 минути , Тиби фен каза: Ако някой е купувал с шопинг лимит когато беше промоцията за 6 месеца да си провери удръжките. Вече не удържат всеки месец цялата вноска, а някаква минимална сума и остатъка от месечната вноска трябва да си я довнесете ръчно през приложението, иначе си начисляват наказателна лихва мизерниците. Да, забелязах това, писах им в чата, преведох цялата сума на шопинг лимита, съответно тази сума бе намалена от разполагаемата по картата ми, но въпреки това осчетоводяването щяло да стане чак на падежна дата и дотогава все още се води, че имам дължима сума, "такива са условията на банката"!? 2 Връзка към коментар
Тиби фен Публикувано: 14 март Сподели Публикувано: 14 март преди 8 часа, sildoro каза: Да, забелязах това, писах им в чата, преведох цялата сума на шопинг лимита, съответно тази сума бе намалена от разполагаемата по картата ми, но въпреки това осчетоводяването щяло да стане чак на падежна дата и дотогава все още се води, че имам дължима сума, "такива са условията на банката"!? Тибито се оказаха поредните селски тарикати. Аз след като погася шопинг лимита си, ще изтегля всички средства от измислената им банка и приключвам с тях. За толкова време не можаха нищо като хората да направят. Даже и съпорта им е в каменната ера. Пълни нещастници! Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 17 март Сподели Публикувано: 17 март От къде в апп-а мога да си генерирам извлечение и по възможност да е на английски? 1 Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 17 март Сподели Публикувано: 17 март Отиваш на сметката, за която искаш извлечение- отдолу при трансакции има “виж всички”- там може да избереш период и с иконката горе в дясно да изтеглиш в пдф, но е на български, което е съвсем нормално. 3 1 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 17 март Сподели Публикувано: 17 март Не знам дали може на английски, но на български: Можеш да зададеш от дата до дата, до година назад, в pdf или Ексел формат. Пишем едновременно. 🙂 1 Връзка към коментар
Mitko-first Публикувано: 1 април Сподели Публикувано: 1 април Уведомление за промяна на документи 29 март 2024 Уважаеми клиенти, Уведомяваме Ви, че считано от 31.05.2024 г. влиза в сила промяна по лихвени проценти в Раздел I ‚Спестовни и разплащателни продукти „Мобилно приложение“ – предлагани в мобилното приложение на Банката ТBI ‘MOBAPP’, раздел 1.2 Лихвени проценти по Разплащателна сметка „Неон“ в Лихвен бюлетин на Ти Би Ай Банк ЕАД за физически лица както следва: I. Спестовни и разплащателни продукти „Мобилно приложение“ – предлагани в мобилното приложение на Банката TBI ‘MOBAPP’ 1.2 Лихвени проценти по Разплащателна сметка „Неон“ Валута Лихвен процент BGN 0.00% Настоящото има характер на предварително уведомление в съответствие с изискванията на чл. 62, ал. 1 от ЗПУПС. 6 1 Връзка към коментар
Павел* Публикувано: 3 април Сподели Публикувано: 3 април Не знам дали откривам топлата вода ама TBI купува и продава еврото на фиксинг. Става дума за обмен на валута в аппа. Не картови разплащания. 6 1 Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 3 април Сподели Публикувано: 3 април преди 9 минути , Павел* каза: Не знам дали откривам топлата вода ама TBI купува и продава еврото на фиксинг. Става дума за обмен на валута в аппа. Не картови разплащания. Миналите месеци със сигурност курса беше 1,959. В момента наистина е по фиксинг, остане ли така ще е чудно. 4 Връзка към коментар
timobg Публикувано: 3 април Сподели Публикувано: 3 април Да, и на мен ми направи впечатление вчера като пращах евро към Револют. Може да са почнали да си настройват системите за приемане на еврото от догодина.. Връзка към коментар
jorrro Публикувано: 3 април Сподели Публикувано: 3 април преди 13 минути , timobg каза: Да, и на мен ми направи впечатление вчера като пращах евро към Револют. Може да са почнали да си настройват системите за приемане на еврото от догодина.. Аз не успявам от край време да преведа пари по литовския IBAN на Revolut. Бях им се обаждал - оправиха го след няколко дни и после пак се счупи и не мога в момента. А не намирам как да направя така, че преводът да не е SEPA Instant, което май е проблемната платежна система. Връзка към коментар
timobg Публикувано: 3 април Сподели Публикувано: 3 април Те нямат опция за избор на платежна система, системите им разпознават дали отсрещната банка поддържа Sepa Instant и го пращат като такъв. При мен няма проблем, явно е нещо, свързано с твоя акаунт. Аз пък 3-4 дни не получавах смс-и за потвърждение на банкови преводи, а вчера пък се оправи.. Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 3 април Сподели Публикувано: 3 април Преди 1 час, jorrro каза: Аз не успявам от край време да преведа пари по литовския IBAN на Revolut. Бях им се обаждал - оправиха го след няколко дни и после пак се счупи и не мога в момента. А не намирам как да направя така, че преводът да не е SEPA Instant, което май е проблемната платежна система. Сега за спорта отново си преведох и пристигна веднага в Revolut, а после обратно в TBI също веднага. Каква грешка ти показва? Какво се случва? 2 Връзка към коментар
jorrro Публикувано: 3 април Сподели Публикувано: 3 април преди 2 часа, Patrick K каза: Сега за спорта отново си преведох и пристигна веднага в Revolut, а после обратно в TBI също веднага. Каква грешка ти показва? Какво се случва? Получавам смс код, след това ми изписва, че преводът е успешен, йей. И след няколко секунди пристига нотификация, че преводът е неуспешен. 2 1 Връзка към коментар
dimitrov6 Публикувано: 3 април Сподели Публикувано: 3 април преди 3 часа, jorrro каза: Аз не успявам от край време да преведа пари по литовския IBAN на Revolut. Бях им се обаждал - оправиха го след няколко дни и после пак се счупи и не мога в момента. А не намирам как да направя така, че преводът да не е SEPA Instant, което май е проблемната платежна система. Аз пък не мога да захраня TBI през Уникредит карта,а става с Revolut 1 Връзка към коментар
jorrro Публикувано: 4 април Сподели Публикувано: 4 април На 3.04.2024 г. в 17:30, Patrick K каза: Сега за спорта отново си преведох и пристигна веднага в Revolut, а после обратно в TBI също веднага. Каква грешка ти показва? Какво се случва? Разбрах какъв е проблемът - явно при превод тип SEPA Instant се проверяват имената на бенефициента при получаващата банка. И ако не съвпадат, преводът се отказва впоследствие, макар и първоначално да пише, че е успешен. В крайна сметка като махнах бащиното си име и пуснах превод само с име и фамилия, се получи. В някакъв момент преди ставаше и с трите имена. 5 Връзка към коментар
era123 Публикувано: 4 април Сподели Публикувано: 4 април Проверката на името ще стане задължително съвсем скоро за всички блинк преводи. Обаче ще показва на момента ако нещо не е ок. Същата система я има в ЮК от 1-2 години. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега