Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Ужасни са напоследък, почти всеки ден ме кара да си създавам наново пин код за приложението, без нито да съм сменял телефона, нито нищо.

Аз също едвам ги трая. Ок са да се ползват за депозитна и всичко през Револют.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И при мен така.. А преди няколко седмици трябваше пак да пращам снимка на личната карта и селфи.. Аз ги трая заради безплатните преводи, явно за без пари - толкова 🙂

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Здравейте, поръчах си карта неон, пристигна, влезох в приложението да я активирам, но не разбирам този шопинг лимит задължително ли е да го активирам понеже ми излиза да подписвам договор за потребителски кредит, а аз не искам да използвам тези функции, искам да си ползвам картата като дебитна. Активирана ли ми е в момента?

Връзка към коментар

Не е нужен шопинг лимита. Само се активира картата без него и си работи. Вече може да се сменя пин и статична парола на картата от приложението. 
Онзи ден теглих на банкомат с епъл уолет и преди това си смених пина и всичко мина ок

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Сега излезе ъпдейт за апа на ТБИ и реших да проверя дали показва коректно депозити открити през апа и се изненадах приятно, показва ги по еднакъв начин с депозити открити в клон на банката (не е нужно да се влиза в депозита, за да се види падежна дата и начислена лихва) най-накрая го оправиха 🙂

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Извинявам се, че сигурно въпросът е задаван. Днес си реактивирах приложението за сметка, която ползвам като касичка, даже в момента е празна. 

Веднага ми предложи Неон, видях, че има безплатни преводи и цъкнах. Обаче явно върви и с банкова карта, която се създава автоматично (не пишеше на лесно място какви такси има). Как мога да я откажа, ако е с месечна такса?

Връзка към коментар

Ако някой е купувал с шопинг лимит когато беше промоцията за 6 месеца да си провери  удръжките. Вече не удържат всеки месец цялата вноска, а някаква минимална сума и остатъка от месечната вноска трябва да си я довнесете ръчно през приложението, иначе си начисляват наказателна лихва мизерниците.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 5 минути , Тиби фен каза:

Ако някой е купувал с шопинг лимит когато беше промоцията за 6 месеца да си провери  удръжките. Вече не удържат всеки месец цялата вноска, а някаква минимална сума и остатъка от месечната вноска трябва да си я довнесете ръчно през приложението, иначе си начисляват наказателна лихва мизерниците.

Да, забелязах това, писах им в чата, преведох цялата сума на шопинг лимита, съответно тази сума бе намалена от разполагаемата по картата ми, но въпреки това осчетоводяването щяло да стане чак на падежна дата и дотогава все още се води, че имам дължима сума, "такива са условията на банката"!?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 8 часа, sildoro каза:

Да, забелязах това, писах им в чата, преведох цялата сума на шопинг лимита, съответно тази сума бе намалена от разполагаемата по картата ми, но въпреки това осчетоводяването щяло да стане чак на падежна дата и дотогава все още се води, че имам дължима сума, "такива са условията на банката"!?

Тибито се оказаха поредните селски тарикати. Аз след като погася шопинг лимита си, ще изтегля всички средства от измислената им банка и приключвам с тях. За толкова време не можаха нищо като хората да направят. Даже и съпорта им е в каменната ера. Пълни нещастници!

Връзка към коментар

Отиваш на сметката, за която искаш извлечение- отдолу при трансакции има “виж всички”- там може да избереш период и с иконката горе в дясно да изтеглиш в пдф, но е на български, което е съвсем нормално. 
 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Уведомление за промяна на документи

29 март 2024

Уважаеми клиенти,

Уведомяваме Ви, че считано от 31.05.2024 г. влиза в сила промяна по лихвени проценти в Раздел I ‚Спестовни и разплащателни продукти „Мобилно приложение“ – предлагани в мобилното приложение на Банката ТBI ‘MOBAPP’, раздел 1.2 Лихвени проценти по Разплащателна сметка „Неон“ в Лихвен бюлетин на Ти Би Ай Банк ЕАД за физически лица както следва:

I. Спестовни и разплащателни продукти „Мобилно приложение“  предлагани в мобилното приложение на Банката TBI MOBAPP

 1.2 Лихвени проценти по Разплащателна сметка „Неон“

Валута

Лихвен процент

BGN

0.00%

Настоящото има характер на предварително уведомление в съответствие с изискванията на чл. 62, ал. 1 от ЗПУПС.

  • Харесвам 6
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 9 минути , Павел* каза:

Не знам дали откривам топлата вода ама TBI купува и продава еврото на фиксинг. Става дума за обмен на валута в аппа. Не картови разплащания.

image.png.d21f0d406b5d7860e4dc886989c9ff2b.png

 

Миналите месеци със сигурност курса беше 1,959. В момента наистина е по фиксинг, остане ли така ще е чудно.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 13 минути , timobg каза:

Да, и на мен ми направи впечатление вчера като пращах евро към Револют. Може да са почнали да си настройват системите за приемане на еврото от догодина..

Аз не успявам от край време да преведа пари по литовския IBAN на Revolut. Бях им се обаждал - оправиха го след няколко дни и после пак се счупи и не мога в момента. А не намирам как да направя така, че преводът да не е SEPA Instant, което май е проблемната платежна система.

Връзка към коментар

Те нямат опция за избор на платежна система, системите им разпознават дали отсрещната банка поддържа Sepa Instant и го пращат като такъв. При мен няма проблем, явно е нещо, свързано с твоя акаунт.

Аз пък 3-4 дни не получавах смс-и за потвърждение на банкови преводи, а вчера пък се оправи.. 

Връзка към коментар
Преди 1 час, jorrro каза:

Аз не успявам от край време да преведа пари по литовския IBAN на Revolut. Бях им се обаждал - оправиха го след няколко дни и после пак се счупи и не мога в момента. А не намирам как да направя така, че преводът да не е SEPA Instant, което май е проблемната платежна система.

Сега за спорта отново си преведох и пристигна веднага в Revolut, а после обратно в TBI също веднага.

 

Каква грешка ти показва? Какво се случва?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, Patrick K каза:

Сега за спорта отново си преведох и пристигна веднага в Revolut, а после обратно в TBI също веднага.

 

Каква грешка ти показва? Какво се случва?

Получавам смс код, след това ми изписва, че преводът е успешен, йей. И след няколко секунди пристига нотификация, че преводът е неуспешен.

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, jorrro каза:

Аз не успявам от край време да преведа пари по литовския IBAN на Revolut. Бях им се обаждал - оправиха го след няколко дни и после пак се счупи и не мога в момента. А не намирам как да направя така, че преводът да не е SEPA Instant, което май е проблемната платежна система.

Аз пък не мога да захраня TBI през Уникредит карта,а става с Revolut

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 3.04.2024 г. в 17:30, Patrick K каза:

Сега за спорта отново си преведох и пристигна веднага в Revolut, а после обратно в TBI също веднага.

 

Каква грешка ти показва? Какво се случва?

Разбрах какъв е проблемът - явно при превод тип SEPA Instant се проверяват имената на бенефициента при получаващата банка. И ако не съвпадат, преводът се отказва впоследствие, макар и първоначално да пише, че е успешен.

 

В крайна сметка като махнах бащиното си име и пуснах превод само с име и фамилия, се получи. В някакъв момент преди ставаше и с трите имена.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.