Прескочи до съдържание

Проблем с рефънд при частично използван билет с Бритиш


Препоръчани мнения

21 minutes ago, iMari said:

Възможно ли е да са два отделни билета, които оподо да са продали на една резервация? Първия София - Лондон да е отделен от Лондон - Ню Йорк - Балтимор.Затова и Бритиш да не са предложили други варианти ? 

Залагам че посредникът е омазал нещата , но е добре да видим пълният текст на отговора от авиокомпанията ,защото иначе само хвърляме боб.

За Оподо не знам.Kiwi продават подобни произволни комбинации от полети и те оставят да се спасяваш , та няма да е нещо ново.

Бритиш са такава сила по дестинация САЩ ,че ще те закарат до Балтимор по десетки начини (с техен или на партньорите си полет) и няма как промяна в единия полет да съсипе цяло пътуване.

 

Както казва Станислав, едва ли резрвационната система изобщо може да генерира билет с невъзможно прекачване.Лесно може да проверите - всички полети с един PNR /един номер на електронен билет са ?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Наистина има неясноти и противоречия . Няма как да бъде предложен алтернативен полет с 35 минути престой в Лондон на един билет , това просто е невярно . Всяко летище има MCT , за Хийтроу е 90 мин при смяна на терминал или 60 мин, ако няма смяна терминал. Аз си спекулирам , но ми изглежда най-вероятен варианта -  питащата да е купила два отделни билети през Оподо , след което БА са предложили най-близкият вариант като час на оригиналният час на заминаване ( в случай, че е имало директен диалог ).

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 13 часа, neuromancer каза:

В най-най-краен случай след неколкократен отказ (което не мога да повярвам) я оставяш така и като изпуснеш връзката те ще ти намерят друг полет

Аз бих постъпил точно така в случай, че действително не мога да се разбера с авиокомпанията...

Връзка към коментар

Здравейте отново! Извинете ме, че отново ви занимавам с моя казус..Прилагам, имейла от Бритиш, който ми изпратиха:

Booking Reference: 3JY6RQ

Dear Customer,

We're sorry that your upcoming flight to New York J F Kennedy on Saturday 29 January 2022 has been cancelled. We'll do everything we can to get you where you need to be.

To help get your travel plans back on track, we've rebooked you onto the next available flight.

Your old flight details

BA175

 

British Airways

World Traveller

DEPARTS

29 Jan 2022

 

09:50

 

London Heathrow

ARRIVES

29 Jan 2022

12:55

 

New York J F Kennedy

 

 

 

 

Your new flight details

BA117

 

British Airways

World Traveller

DEPARTS

29 Jan 2022

 

08:25

 

London Heathrow

ARRIVES

29 Jan 2022

11:25

 

New York J F Kennedy

 

Terminal 5

Terminal 7

 
     
Отдолу имаше бутон да потвърдиш новият полет, който ти предлагат или да откажеш като имаше бутон refund...тай като трябваше да летя, се обадих по телефона на Бритиш и те ми отговориха, че не могат да ми предложат друг полет. От Оpodo ми препратиха същият имейл на Бритиш, и след около два дни звънене по телефон и не отговаряне от тяхна страна, по имейл също ми написаха, че не могат да ми прадложат друг полет и ще ми възстановят парите, след като Бритиш им ги възстановят на тях /като точно така трябва да стане, спорад мен/. Обаче след подадена жалба до Бритиш, те ми отговарят, че ми предлагат единствено 50 паунда.Прилагам имейл:Screenshot_20220610-184944_Messenger.jpg.e7f7fc1307c4cffaad7dd7b373e5e273.jpg
Връзка към коментар
преди 2 часа, stanimir каза:

Ако комуникацията е минавала през Opodo не бих се изненадал от нищо.

Затова вече съм баннал всякакви агенции при полети с "проблемни" авиокомпании.На първо място Луфтханза!

За 50-60 евро не си струва ядовете.

 

Все пак ако Бритиш наистина са потвърдили че ще върнат някаква сума ,вероятно ще го направят.

 

П.П.Всъщност по какъв начин се прибрахте в САЩ ? Предполагам разходите за last minute еднопосочен билет до Балтимор никак не са малки.

То е ясно, че не трябва човек да се занимава с посредници, но когато са свързани полетите не може да си купуваш билет директо от авиокампанията, защото са много прикачвания и малко летят до крайната ми дестинация, а и зависи от дните...Например влизам в турците и търся, но те летят само до вашингтон /най-близката дестинация/ и после търсиш придвижване, а то е станало вече късно ноща и т.н...незнам дали обяснявам правилно, за да ме разберете.  Май само трябва да се ползва eskay или знам ли...поне имат българско представителство и можеш да претендираш евентуално... 

Връзка към коментар

Най-лесно ще е да покажете оригиналния билет с всичките отсечки така както сте го купили, за да разгадаем какво точно се е случило.

 

 

Това че Opodo нещо са обещали често е далеч от това какво реално ще получите.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, stanislavpp каза:

Наистина има неясноти и противоречия . Няма как да бъде предложен алтернативен полет с 35 минути престой в Лондон на един билет , това просто е невярно . Всяко летище има MCT , за Хийтроу е 90 мин при смяна на терминал или 60 мин, ако няма смяна терминал. Аз си спекулирам , но ми изглежда най-вероятен варианта -  питащата да е купила два отделни билети през Оподо , след което БА са предложили най-близкият вариант като час на оригиналният час на заминаване ( в случай, че е имало директен диалог ).

Един билет е двупосочен:прилагам файл

билет оподо.PDF

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ако не са ви предложили по-късна връзка (макар и с дълъг престой и пристигане на следващия ден в Балтимор) наистина поведението на авиокомпанията е необяснимо.

 

Връзка към коментар

@stanimir

Авиокомпанията и да иска , няма как да генерира нова резервация с прекачване под MCT ( minimum connection time ) за съответното летище . 
 

Щом е един PNR , нещо друго не  е наред ,за себе си нямам сносно обяснение или решение как да се помогне .

Освен това , между Бритиш и АА има 12 нонстоп полета дневно до JFK , с полетите до други летища на Ийст Коуст , откъдето може да се направи лесна връзка до Балтимор или Вашингтон , вероятно опциите ще набъбнат тройно , въпреки че а/к не смогваха следпандемично да поемат целият поток с наличните самолети.
 

Това предложение за полета в  8.25 сутринта , как точно го получихте ? Имейл от Оподо или имейл от Бритиш ? 

 

Дали  случайно платихте с американска КК ( вероятно имате щом сте студент там) , ако да - с какво точно ? 
 

Вероятно са досадни за вас всички тези въпроси , но подобен случай  историята не помни и аз бих направил всичко възможно да намеря начин да помогна с рифанд.

 

 

 

Връзка към коментар

Ако не си летяла никоя част от отсечката и ако някой някога ти е написал, че ще ти върне парите и ако си платила с карта.

Просто се обади се в банката си и искай да оспориш плащането.

Връзка към коментар
преди 23 минути , stanislavpp каза:

@stanimir

Авиокомпанията и да иска , няма как да генерира нова резервация с прекачване под MCT ( minimum connection time ) за съответното летище . 
 

Щом е един PNR , нещо друго не  е наред ,за себе си нямам сносно обяснение или решение как да се помогне .

Освен това , между Бритиш и АА има 12 нонстоп полета дневно до JFK , с полетите до други летища на Ийст Коуст , откъдето може да се направи лесна връзка до Балтимор или Вашингтон , вероятно опциите ще набъбнат тройно , въпреки че а/к не смогваха следпандемично да поемат целият поток с наличните самолети.
 

Това предложение за полета в  8.25 сутринта , как точно го получихте ? Имейл от Оподо или имейл от Бритиш ? 

 

Дали  случайно платихте с американска КК ( вероятно имате щом сте студент там) , ако да - с какво точно ? 
 

Вероятно са досадни за вас всички тези въпроси , но подобен случай  историята не помни и аз бих направил всичко възможно да намеря начин да помогна с рифанд.

 

 

 

Блягодаря Ви за отговора! Имейла е от Бритиш..копирам

 

Begin forwarded message:

From: British Airways <customerservices@messages.ba.com>
Date: 14 January 2022, 10:59:52 GMT-5
To: milaailieva@gmail.com
Subject: Your BA175 flight to New York J F Kennedy on 29 Jan 2022 has been cancelled

 

След това получих същото и от Opodo. Иначе платих с картата на майка ми, коята е българска на банка ДСК. Отворих да прочета за тази агенция cedr, но се чудя, евентуално да пробвам с тях...ама като започна да въвеждам данни ми иска телефон и като въведа българският номер не ме допуска...да не би да е сайт само за защита на английски граждани?...дали някой има опит..

преди 4 минути , jorocontrola каза:

Ако не си летяла никоя част от отсечката и ако някой някога ти е написал, че ще ти върне парите и ако си платила с карта.

Просто се обади се в банката си и искай да оспориш плащането.

Благодаря за отговора! Изпуснала съм срока за оспорване на транзакцията, докато чаках да ми възстановят парите!

Връзка към коментар
преди 32 минути , stanislavpp каза:

@stanimir

Авиокомпанията и да иска , няма как да генерира нова резервация с прекачване под MCT ( minimum connection time ) за съответното летище . 
 

Щом е един PNR , нещо друго не  е наред ,за себе си нямам сносно обяснение или решение как да се помогне .

В интерес на истината съм виждал такива коментари, при които се предлага невъзможна връзка (дори втория полет излита преди да кацне първият), но след като приемеш системата се усеща и прави нова промяна докато всичко е наред.

 

Просто това е такъв случай, при който не може да оставиш нещата така, защото при използвана част от билета дори да върнат половината, еднопосочен полет струва повече от целия двупосочен. И трябва да се говори с някой в реално време, защото по мейл минават 5 дена докато разбереш, че отсрещната страна не е разбрала проблема и ти предлага невъзможно решение.

 

Връзка към коментар
преди 35 минути , neuromancer каза:

В интерес на истината съм виждал такива коментари, при които се предлага невъзможна връзка (дори втория полет излита преди да кацне първият), но след като приемеш системата се усеща и прави нова промяна докато всичко е наред.

 Такива случаи (бъгове) има наистина  , но решение обикновено се намира моментално ( същият ден ) през колцентър , месинджър , Туитър и т.н

Връзка към коментар
Преди 1 час, stanislavpp каза:

 Такива случаи (бъгове) има наистина  , но решение обикновено се намира моментално ( същият ден ) през колцентър , месинджър , Туитър и т.н

Не зная дали забелязахте, но става въпрос за полети от преди повече от година. Въобще не мисля, че small claims court ще се занимава със случай от преди година. Предполагам, че дори за исковете си има някакви срокове.

Връзка към коментар
преди 10 часа, cв.илиева каза:

След това получих същото и от Opodo.

Може ли да копирате имейла тук ( или на лично ) , с който ви уведомяват за смяната на полета с този в 08.25 ?

Връзка към коментар
преди 10 часа, stanislavpp каза:

Може ли да копирате имейла тук ( или на лично ) , с който ви уведомяват за смяната на полета с този в 08.25 ?

Здравейте отново!  Получих този имейл от оподо:

 

 
 
Changing your flight
 

Dear customer

We have been notified by your airline of a schedule change to your flights. Please find your new itinerary below.

 

Надолу имаше опция за избор на друг полет, и аз заявих друг избор, като след няколко дни, и след много опити за свързване с оподо, те че уведомиха, че не могат да ми променят полета. Изпратиха ми следният имейл:

 

 

 

 

From: Opodo Customer Service Team <servicesupport-igt@contact.opodo.com>
Date: 22 January 2022, 8:24:32 GMT-5
To: milaailieva@gmail.com
Subject: About your Opodo booking
 


 

 
 

 

 

 

Dear customer

 

With regard to your booking reference with Opodo 8231686340 .

As you requested rescheduling for your return flight, we would like to inform you that fares not available as per your preference, we request you to kindly wait for few days and then contact us for rescheduling.

We apologize for such inconvenience.

 

След това, ми изпратиха това: 

From: Opodo <no-reply@mailer.opodo.com>
Date: 24 January 2022, 22:37:27 GMT-5
To: milaailieva@gmail.com
Subject: We are processing your date change for Opodo booking: 8231686340
 

 
 
 
Hi Mila,
Thank you for your request. We will take care of it as soon as possible and will let you know as soon as we have a significant update for you.
We know this can be a frustrating time, so thank you so much for your patience and understanding.
Opodo booking reference: 8231686340
      Change of dates requested
 
     
       
      Prioritising
 
     
       
 
 
 
Processing
Please keep an eye on your phone and emails, as we may need to contact you.
       
 
 
 
Under agent review
       
 
 
 
Finalising

 

И след това, по телефона мисля или вече не помня, ме уведомиха че не могат да предложат друг полет и ще ми бъдат възстановени парите!

 

Връзка към коментар
На 3.02.2023 г. в 0:56, Djgeorgie каза:

Не зная дали забелязахте, но става въпрос за полети от преди повече от година. Въобще не мисля, че small claims court ще се занимава със случай от преди година. Предполагам, че дори за исковете си има някакви срокове.

Има и други начини , свързани обикновено със социалните мрежи , омбудсман и т.н.

 

В този конкретен случай,  не виждам никаква вина на Бритиш , вината ( ако има такива е в Оподо) или в слабата комуникация между неопитен клиент и Оподо.

 

Въпреки изминаването на една година , аз бих посъветвал за chargeback с ДСК , с причина за неизвършен рифанд от Оподо в рамките на една година с прилагане на имейлите от тях.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.