Иван Попов Публикувано: 4 ноември, 2023 Публикувано: 4 ноември, 2023 Готови ли сте за Черния петък 😂 То за нас си е всеки ден черен петък 😇 Черният петък тази година ще бъде на 24 ноември 😉 https://www.ign.com/articles/black-friday-2023 11
iMari Публикувано: 7 ноември, 2023 Публикувано: 7 ноември, 2023 След като @Иван Попов традиционно откри темата, да задам въпрос. 🙂 Декатлон прави ли хубави намаления за Черен петък?Тези магазини доскоро ги подценявах, но виждам, че имат хубави неща, особено за пътувания с повече движение. 1 1
Яничка Публикувано: 7 ноември, 2023 Публикувано: 7 ноември, 2023 За съжаление не мога да отговоря на горния въпрос, но да споделя за Black Month в Intersport. Знам, че са по-скъпи в сравнение с други спортни магазини, но все пак гледам, че някои цени са прилично намалени. Черният месец важи не само онлайн, но и в магазините им. 6 1
stanimir Публикувано: 7 ноември, 2023 Публикувано: 7 ноември, 2023 2 hours ago, iMari said: След като @Иван Попов традиционно откри темата, да задам въпрос. 🙂 Декатлон прави ли хубави намаления за Черен петък?Тези магазини доскоро ги подценявах, но виждам, че имат хубави неща, особено за пътувания с повече движение. Поне досега не , въпреки че често имат продукти на промо цени. Като съотношение цена / качество (на собствените марки) едва ли имат конкуренция и ненапразно са най-голямата спортна верига в света.Имам доста техни неща , разбира се отстъпват на топ марковите продукти ,но цената е много по-достъпна и са много по-качествени от разните китайски и прочие имитации , както и от тези на конкурента Sportsdirect.Поглеждай и в Sport Depot , те правят много сериозни намаления вкл. на маркови неща. 7
dimitrov6 Публикувано: 7 ноември, 2023 Публикувано: 7 ноември, 2023 преди 2 часа, iMari каза: @Иван Попов Декатлон прави ли хубави намаления за Черен петък?Тези магазини доскоро ги подценявах, но виждам, че имат хубави неща, особено за пътувания с повече движение. Аз си взех днес онлайн долнище на анцуг, че смятам да пътувам с него, вместо с дънки, защото ми става лошо, май от пристягането на корема. Поръчах още едно с безплатно вземане от магазин в Пловдив. 2
iMari Публикувано: 8 ноември, 2023 Публикувано: 8 ноември, 2023 Минах през магазин на Интерспорт. Бях си харесала обувки, но излизаха налични само онлайн, затова исках да пробвам нещо подобно на същата марка за да се ориентирам в номерацията. Казаха ми, че нямат нищо подобно от същата марка, да съм поръчала онлайн. Попитах какви са условията за връщане. Или ти заменят стоката в магазин или плащаш на куриер да върне стоката до адрес на склад и тогава ти връщат парите . Питам, значи не мога да донеса стоката в магазин и да ми възстановите сумата. Отговора ме отстреля -" Ами вие знаете ли какво ще стане ако го позволим това, тогава всички ще си накупят разни неща, ще се наснимат и ще върнат после стоките безплатно!" Игнорира всички опити да му кажа, че това е политика в услуга на клиента, която практикуват всички дъщерни компании на Zara и H&M, Reserved, Benetton и т.н. и явно не са загубили от това, и продължава: "Вие представяте ли си нашата колежка, Радостинчето,( посочва девойка, която вяло реди артикули) си накупи каквото и хареса, наснима се с тях и ги върне в магазина?!" Не искаше и да чуе, че има хора, които си купуват " разни неща" просто за да си ги носят и нямат никаква необходимост "да се наснимат с тях". Човек цял живот да изследва потребителски нагласи, този тип пак има с какво да го изненада. Сега погледнах условията по връщане на стока. Най-абсурдното е, че адреса за връщане е на същият този магазин, който е и склад. Т.е. въпрос е на няколко клика и няколко метра стоката от склада да влезе в магазина. Абе, просто падаш! 8 9
stanimir Публикувано: 8 ноември, 2023 Публикувано: 8 ноември, 2023 Е , снимка с Адидас пред голямо огледало в тоалетната на нощно заведение, ако може и устните да са присвити в муцунка или тунинговани от колегите на Д-р Енчев ...вечната ФБ класика ! 1 10
Брани Публикувано: 8 ноември, 2023 Публикувано: 8 ноември, 2023 преди 53 минути , iMari каза: Минах през магазин на Интерспорт. Бях си харесала обувки, но излизаха налични само онлайн, затова исках да пробвам нещо подобно на същата марка за да се ориентирам в номерацията. Казаха ми, че нямат нищо подобно от същата марка, да съм поръчала онлайн. Попитах какви са условията за връщане. Или ти заменят стоката в магазин или плащаш на куриер да върне стоката до адрес на склад и тогава ти връщат парите . Питам, значи не мога да донеса стоката в магазин и да ми възстановите сумата. Отговора ме отстреля -" Ами вие знаете ли какво ще стане ако го позволим това, тогава всички ще си накупят разни неща, ще се наснимат и ще върнат после стоките безплатно!" Игнорира всички опити да му кажа, че това е политика в услуга на клиента, която практикуват всички дъщерни компании на Zara и H&M, Reserved, Benetton и т.н. и явно не са загубили от това, и продължава: "Вие представяте ли си нашата колежка, Радостинчето,( посочва девойка, която вяло реди артикули) си накупи каквото и хареса, наснима се с тях и ги върне в магазина?!" Не искаше и да чуе, че има хора, които си купуват " разни неща" просто за да си ги носят и нямат никаква необходимост "да се наснимат с тях". Човек цял живот да изследва потребителски нагласи, този тип пак има с какво да го изненада. Сега погледнах условията по връщане на стока. Най-абсурдното е, че адреса за връщане е на същият този магазин, който е и склад. Т.е. въпрос е на няколко клика и няколко метра стоката от склада да влезе в магазина. Абе, просто падаш! Заради схемаджийството и тарикатщините на едни винаги страдат съвсем други нормални клиенти … 😞 6 2
iMari Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 @Брани, признай си, че и теб те боли от това, че златните години на Дайнърс и Кърв приключват!😜 Шегата настрана, в общия случай може би си прав. В този обаче, за мен ситуацията е друга. Единствените страдащи са Интерспорт, първо, че не се възползват от тази чиста, натурална тъпота и второ, че позволяват на малоумен служител да ръси глупости пред клиент, дошъл в магазина на крака, само защото го мързи да изкара стоката от склада. Ако това е толкова масова тенденция,щом 'лапетата(не допускам, че зрял човек ще се занимава с такива глупости) искат да се наснимат, ми позволи им го, само ти печелиш от това. Популяризират продукти, които и ти предлагаш, не могат да си ги позволят сега, но искат да ги имат, това създава търсене. А и всички ще знаят, че (уж) са ги купили от Интерспорт. ;)Като започнат да изкарват пари ще престанат да ги връщат. Защо да нарушаваш добрите търговски практики, само защото даден служител го мързи да обработи връщанията? Ако стоката е повредена или в лош търговски вид просто ще се откаже връщане, разбира се. Срещу 10 "инфлуенсъра" ще имаш още 210 доволни от гъвкавата политика реални клиенти, с тенденция да се превърнат в лоялни. А тези клиенти няма как да страдат, Интерспорт не предлагат нищо ексклузивно, което да не може да намериш в останалите 1100 магазина от подобен вид, в радиус от няколко километра. Дори не слагам тези онлайн. Просто прави лошо впечатление цялата ситуация. 11
Duke Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 преди 1 час, iMari каза: Шегата настрана, в общия случай може би си прав. В този обаче, за мен ситуацията е друга. Единствените страдащи са Интерспорт, първо, че не се възползват от тази чиста, натурална тъпота и второ, че позволяват на малоумен служител да ръси глупости пред клиент, дошъл в магазина на крака, само защото го мързи да изкара стоката от склада. Ако това е толкова масова тенденция,щом 'лапетата(не допускам, че зрял човек ще се занимава с такива глупости) искат да се наснимат, ми позволи им го, само ти печелиш от това. Популяризират продукти, които и ти предлагаш, не могат да си ги позволят сега, но искат да ги имат, това създава търсене. А и всички ще знаят, че (уж) са ги купили от Интерспорт. ;)Като започнат да изкарват пари ще престанат да ги връщат. Защо да нарушаваш добрите търговски практики, само защото даден служител го мързи да обработи връщанията? Ако стоката е повредена или в лош търговски вид просто ще се откаже връщане, разбира се. Срещу 10 "инфлуенсъра" ще имаш още 210 доволни от гъвкавата политика реални клиенти, с тенденция да се превърнат в лоялни. А тези клиенти няма как да страдат, Интерспорт не предлагат нищо ексклузивно, което да не може да намериш в останалите 1100 магазина от подобен вид, в радиус от няколко километра. Дори не слагам тези онлайн. Просто прави лошо впечатление цялата ситуация. Да си призная честно, твоето мнение е готово за аргументирано заключение на дисертация по тема "Консуматорското общество в което живеем". Надявам се няма да те обидя с подобен извод, но буквално всяка една дума по-горе е насочена в тази посока. Не знам как щях да реагирам ако бях на мястото на търговеца при прочита на подобни екзотични предложения за "добри търговски практики", за които става дума... 😉
Георги Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 В конкретния случай май въпросния служител се е опитал да се изкара по-знаещ и разбиращ от колкото трябва. Едва ли е фирмена политика това да не се случва, защото някой щял да се снима някъде си, просто системите и процесите им не са предвидени за възстановяване на сума кеш в магазина, например може счетоводството им да е дървено. И това, че складът е съвсем близо няма нищо общо, ако веригата на автоматизацията е скъсана. 6
iMari Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 преди 24 минути , Duke каза: Да си призная честно, твоето мнение е готово за аргументирано заключение на дисертация по тема "Консуматорското общество в което живеем". Надявам се няма да те обидя с подобен извод, но буквално всяка една дума по-горе е насочена в тази посока. Не знам как щях да реагирам ако бях на мястото на търговеца при прочита на подобни екзотични предложения за "добри търговски практики", за които става дума... 😉 О, не, въобще не ме обиждаш, дори да целиш това. 🙂 Струва ми се, че целият форум е представителна извадна на т.н. консуматорско общество. Ние сме разглезени, добре нахранени, добре облечени и с достатъчно претенции, които разнасяме по света. Само не знам защо си мислиш, чи ти правиш изключение. 😉 А добрия търговец е съвсем наясно с добрите търговски практики, които му носят печалба, което пък е основната му цел. 7
Duke Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 преди 4 минути , Георги каза: И това, че складът е съвсем близо няма нищо общо, ако веригата на автоматизацията е скъсана. По-скоро става дума за регулация. Не ми се рови по темата, че влизам в среща, но по отношение на рекламация и упражняване на право на връщане, има съществена разлика дали стоката е поръчана онлайн или купена от физически магазин. Тоест, дори и да звучи напълно логично и в духа на добрата търговска практика е възможно определено действие или взето решение да бъде предпоставено от нормативен акт...
Георги Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 преди 14 минути , Duke каза: По-скоро става дума за регулация. Не ми се рови по темата, че влизам в среща, но по отношение на рекламация и упражняване на право на връщане, има съществена разлика дали стоката е поръчана онлайн или купена от физически магазин. Тоест, дори и да звучи напълно логично и в духа на добрата търговска практика е възможно определено действие или взето решение да бъде предпоставено от нормативен акт... Да, покупките онлайн по норматив предлагат по-голяма гъвкавост при връщане - правила, които не си задължен да спазваш, ако покупката е на място в магазина. Но повечето (нормални) големи търговци имат гъвкави политики, които отиват над изискуемото по регулации. Икеа например: https://www.ikea.bg/customer-support/return-policy/ В крайна сметка няма регулация, която да пречи на търговеца да ти върне парите на място в магазина, стига да иска, важното е да не товарим Радостинчето с допълнителни отговорности 🙂 Но да не се отклоняваме от темата, аз лично първо чакам 11.11 в али-то, харесва ми че отсега се вижда каква ще е промо цената. Ще купувам шарени лед ленти и други джвъчки. С доставката е малко тото, ако са намесени български пощи. Също и една от другите куриерски фирми, които имат обекти в магазини за дрехи втора употреба или квартални магазинчета за цигари, кара ме малко да се чувствам като дилър на дрога като влезна в магазин за цигари и питам за пратката от Китай за Георги. Но ще го играем в името на ниската цена, какво да правим 🙂 2 8
liliya Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 На 8.11.2023 г. в 21:19, iMari каза: Минах през магазин на Интерспорт. Бях си харесала обувки, но излизаха налични само онлайн, затова исках да пробвам нещо подобно на същата марка за да се ориентирам в номерацията. Казаха ми, че нямат нищо подобно от същата марка, да съм поръчала онлайн. Попитах какви са условията за връщане. Или ти заменят стоката в магазин или плащаш на куриер да върне стоката до адрес на склад и тогава ти връщат парите . Питам, значи не мога да донеса стоката в магазин и да ми възстановите сумата. Отговора ме отстреля -" Ами вие знаете ли какво ще стане ако го позволим това, тогава всички ще си накупят разни неща, ще се наснимат и ще върнат после стоките безплатно!" Игнорира всички опити да му кажа, че това е политика в услуга на клиента, която практикуват всички дъщерни компании на Zara и H&M, Reserved, Benetton и т.н. и явно не са загубили от това, и продължава: "Вие представяте ли си нашата колежка, Радостинчето,( посочва девойка, която вяло реди артикули) си накупи каквото и хареса, наснима се с тях и ги върне в магазина?!" Не искаше и да чуе, че има хора, които си купуват " разни неща" просто за да си ги носят и нямат никаква необходимост "да се наснимат с тях". Човек цял живот да изследва потребителски нагласи, този тип пак има с какво да го изненада. Сега погледнах условията по връщане на стока. Най-абсурдното е, че адреса за връщане е на същият този магазин, който е и склад. Т.е. въпрос е на няколко клика и няколко метра стоката от склада да влезе в магазина. Абе, просто падаш! О, да и аз имам опит в същия магазин. Бях купила спортен екип за сина ми, но се оказа малък. Отидох да го сменя, но нямаха по-голям и поисках да ми върнат платената от мен сума, при което ми заявиха, че не връщат пари. Обясниха ми , че мога единствено да заменя стоката. След 15-ина минутно обясняване и след като видимо разбраха, че няма да отстъпя, ми върнаха парите... даже и приетен ден ми пожелаха 😁. Такава им била практиката. За съжаление ме изгубиха като клиент. И за да е по темата - Best Secret с безплатна доставка до България. Връщането също е безплатно и е през Български пощи. 4 1
iMari Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 преди 12 минути , Георги каза: Ще купувам шарени лед ленти Не знам на какво точно си се спрял, но има едни евтинички варианти, които постоянно са на промоция и представляват една тъничка като хартия лента с няколко диода, които много бързо се прецакват. 🙂
ДиянаВ Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 Някой знае ли дали външната застраховка на Worldwide Insure при наемане на кола предните години е имала промоция? 🙂 Друго, което имам да купувам, е една активност на Азорите - разходка до малкия остров срещу Вила Франка. Ако има Черен петък по платформите за атракции, свиркайте. С Алиекспрес приключих покупките преждевременно 1
dimitrov6 Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 преди 21 минути , Георги каза: Ще купувам шарени лед ленти Аз си купих 1 метър лента с дистанционно за 4,6 евро и безплатна доставка преди седмица(носят ги Спиди на адреса) от този сайт. Сега са дигнали цената Тук 1
Георги Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 преди 19 минути , iMari каза: Не знам на какво точно си се спрял, но има едни евтинички варианти, които постоянно са на промоция и представляват една тъничка като хартия лента с няколко диода, които много бързо се прецакват. 🙂 преди 9 минути , dimitrov6 каза: Аз си купих 1 метър лента с дистанционно за 4,6 евро и безплатна доставка преди седмица(носят ги Спиди на адреса) от този сайт. Сега са дигнали цената Тук Малко по-сериозни изпълнения търся, че напоследък се развъртях и с поялника и да си направя и сам контролерите и т.н. Мога да почна втори форум за домашна автоматизация 🙂 Доста зарибяващо е. 8 1 3
Ardent Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 преди 11 минути , Георги каза: Малко по-сериозни изпълнения търся, че напоследък се развъртях и с поялника и да си направя и сам контролерите и т.н. Мога да почна втори форум за домашна автоматизация 🙂 Доста зарибяващо е. Като начало може да пуснеш една тема по въпроса с творенията ти до момента, пък може още ентусиасти да се намерят. 2
Фил Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 преди 55 минути , ДиянаВ каза: Друго, което имам да купувам, е една активност на Азорите - разходка до малкия остров срещу Вила Франка. Ако има Черен петък по платформите за атракции, свиркайте. Дръж си под око Viator , GetYourGuide и Expedia. Впрочем, в момента в американския TCB има 14% за Viator, а в английския TCB - 10% за Expedia. 1 1
Брани Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 Преди 1 час, Георги каза: Малко по-сериозни изпълнения търся, че напоследък се развъртях и с поялника и да си направя и сам контролерите и т.н. Мога да почна втори форум за домашна автоматизация 🙂 Доста зарибяващо е. Нека нещата започнат по етапния ред. Предлагам първо блог с име Поялни Хроники 🙂 Ще помисля и за варианти за име на форум ... 1 8
stormbringer Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 преди 32 минути , Брани каза: Нека нещата започнат по етапния ред. Предлагам първо блог с име Поялни Хроники 🙂 Ще помисля и за варианти за име на форум ... E, Брани, 2023 е, трябва да е тикток Поялни Хроники 😉 1
ven62 Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 Синът ми отдавна ми хвали temu.com , приложението за телефон и техните намаления. Отскоро оперират и в БГ. Пробвах ги с 2-3 ненужни неща. Бързи са - за 10-на дни пакета пристигна и то не в пощите, както при aliexpress, а с Еконт. 12 1
iMari Публикувано: 9 ноември, 2023 Публикувано: 9 ноември, 2023 преди 12 минути , ven62 каза: Синът ми отдавна ми хвали temu.com , приложението за телефон и техните намаления. Отскоро оперират и в БГ. Пробвах ги с 2-3 ненужни неща. Бързи са - за 10-на дни пакета пристигна и то не в пощите, както при aliexpress, а с Еконт. Виждам, че доставчиците са почти същите като тези, които приемат поръчките от Али, изключение прави speedy. Няма значение де, благодаря, тези не ги знаех. А точно гледам модела безжични слушалки, които ти ми препоръча преди няколко месеца, че доста ги намаляват сега в Али. Все още ли си доволен от тях? 🙂 Нали правилно се ориентирам, че намаленията в Али ще започнат в 10:00ч бг време на 11.11.? Бързо ли трябва да се действа, изчерпват ли се продуктите скоростно? Никакъв опит нямам с тях за Черен петък. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега