Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Не е ли по-лесно и евтино, когато си харесате квартира в букинг, да я видите в гугъл мапс?  Избирате си най-евтината към момента платформа и резервирате през нея. Не го разбирам този хленч, честно. Ако си купите банани за 4 лв. килото и следващият ден същите са за 3 лв какво правим? Всяка стока и услуга която купуваме има цена в момента на покупката, каква ще е след 1 ден, месец, година какво значение има? Ние купуваме в момента и купувайки се съгласяваме с цената....Ако не ни харесва, изчакваме или търсим друга на цената която сме склонни да платим. Да похваля и Букинг. Хотел в Кишинев нямаше топла вода, след оплакване до Букинг, възстановиха 80% от сумата под формата на кредит, който може веднага да се изтегли към карта. За няма и час се случи всичко.

  • Харесвам 13
  • Браво 2
Публикувано:
преди 44 минути , ivan69 каза:

Не го разбирам този хленч, честно

Забравяш за 😉 Българина го е страх от три неща: 1. Да не настине. 2. Да не се мине. 3. Да не му “откраднат” жената.

 

 

…директорът на Националния център по обществено здраве и анализи за психичното здраве на българина - психиатърът доц. Христо Хинков.

„Съществува сентенция, че българинът най-много го е страх да не настине и да не се мине. Уви, психическият му покой лесно се нарушава, защото нивото му на тревожност е много високо. А това е така, тъй като прагът му на дразнимост е много нисък. По тази причина всяка една промяна в статута, който е постигнат с много усилия, се явява като пусков механизъм за стресови реакции (например неврози). Тоест, лесно излизаме от равновесие, когато е застрашена личната ни, семейната среда, а когато е в риск нацията ни - не можем да кажем същото. Просто защото нямаме такъв опит, той е само исторически. А днес сме в една сложна ситуация - на разпад на ценности и невъзможност да се формира нова ценностна система, която да гарантира базисно равновесие у българите. Което още по-лесно нарушава душевният му баланс", обяснява специалистът.

  • Харесвам 6
Публикувано:

На мен са ми коригирали цената на място при намалена такава на сайта за подобна стая, за това дадох съвет да се говори със собственика. Но е въпрос на добра воля единствено. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
Преди 1 час, ivan69 каза:

Не е ли по-лесно и евтино, когато си харесате квартира в букинг, да я видите в гугъл мапс?  Избирате си най-евтината към момента платформа и резервирате през нея. Не го разбирам този хленч, честно. Ако си купите банани за 4 лв. килото и следващият ден същите са за 3 лв какво правим? Всяка стока и услуга която купуваме има цена в момента на покупката, каква ще е след 1 ден, месец, година какво значение има? Ние купуваме в момента и купувайки се съгласяваме с цената....Ако не ни харесва, изчакваме или търсим друга на цената която сме склонни да платим. Да похваля и Букинг. Хотел в Кишинев нямаше топла вода, след оплакване до Букинг, възстановиха 80% от сумата под формата на кредит, който може веднага да се изтегли към карта. За няма и час се случи всичко.

Примера хич не е удачен спрямо казуса на автора на статията. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 11 минути , Tesh каза:

Примера хич не е удачен спрямо казуса на автора на статията. 

Щом казваш, аз доколкото разбрах е платил 1100, а след няколко часа е била 800 цената, ако си купя билет за 50лв от авиокомпания и след час е 20, какво правим? Никога не купувам с предплащане настаняване или плащане ден,два преди настаняването на посредника или  кеш, с право на безплатна отмяна, така ми е доста по-гъвкаво......

  • Харесвам 1
Публикувано:

Точно в тоя форум да си говорим за страх от минавка е доста нелепо 😄

И не , в случая примера с бананите не е удачен и има голяма разлика между модела на продажба на самолетни билети и хотелски настанявания.

Вече беше казано за Price Match Guarantee, но опцията важи само при строго определени условия, които при подобни настанявания е много трудно да бъдат изпълнени. При по-големи хотели с еднотипни стаи е  по-лесно доказуемо.

 

Много често най-привлекателните настанявания са без право на канселиране или с ранно предплащане , или пък значително по-евтини при плащане веднага.И аз предпочитам да залагам на сигурно , но ако нещо много ми хареса направо го резервирам преценявайки рисковете.

 

  • Харесвам 4
Публикувано:

Защо някой е резервирал non-refundable не ми се струва редно да коментираме. Всеки сам си знае причините и най-вече нуждите. Може ситуацията да е налагало подобен тип резервация. 

Малко off-topic - от price match политиката имаме положителен опит с @Desi75, но беше преди коронката. Тогава 2-3 години правихме схемата с  referral линковете, при която Booking връщаха 2х20$ на стая. В случая цените на Booking бяха по-високи от hotels.com (сега по-скоро не е така). Буквахме от Booking, правехме price-match и накрая хем ни връщаха по 20$/човек, хем разликата в цената спрямо Hotels.

  • Харесвам 5
Публикувано:

Ей, много е хубаво някой новак да пусне тема с молба за съвет и да почнете да му набивате канчето, нашоквате репата, че и психологически портрети на нашенеца да му пускате. @stanimir и @bad kid реално се опитаха да помогнат, като дадоха съвсем адекватни съвети. 

При такава ситуация бих се обърнала към Букинг с въпрос може ли да съдействат да се коригира цената, при положение, че за същите дати подобни на резервираната от мен стая се предлагат на по-ниска цена. Хубаво е да имаш скриншот на цените на останалите стаи по-време на резервацията, но здраве да е. Вероятно нищо нямат да направят, не са и длъжни, но пък може и да реагират. 

Преди време наистина често използвахме гаранцията за най-добра цена. Случвало се е да има разминаване между условията в Букинг и другия сайт с който правим сравнение и въпреки това Букинг като жест на добра воля да възстановят разликата. Случая не е такъв, а и тогава за Букинг все още беше важно клиента да е доволен, но нищо не пречи да се опита.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 22 часа, Tesh каза:

Ако стаята е абсолютно същата това е пореден пример за ниска оценка на платформата. 

Цената не се определя от платформата, а от предлагащият настаняването, платформата взима процент (комисиона) за посредничеството.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 7 часа, ivan69 каза:

Щом казваш, аз доколкото разбрах е платил 1100, а след няколко часа е била 800 цената, ако си купя билет за 50лв от авиокомпания и след час е 20, какво правим? Никога не купувам с предплащане настаняване или плащане ден,два преди настаняването на посредника или  кеш, с право на безплатна отмяна, така ми е доста по-гъвкаво......

Разбирам и уважавам подхода и начина на мислене на всички. 

В конкретния случай, човека е подходил различно и иска съвет. 

Или както вече много пъти сме писали, ако можеш помагаш, ако не подминаваш.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 часа, Фил каза:

Цената не се определя от платформата, а от предлагащият настаняването, платформата взима процент (комисиона) за посредничеството.

Ние връщаме разликата в цената

Можете да заявите разликата в цената, в случай, че намерите същата оферта на друг уебсайт на по-ниска цена.

Само не забравяйте да се свържете с нас след като сте резервирали при нас и поне 24 часа преди датата на настаняване. Трябва да ни предоставите линк към другата оферта, който трябва да е активен и наличен онлайн, когато го проверим.

Ние изравняваме цената, когато...

  • Другата оферта трябва да е за същото място за настаняване и вид помещение.
  • Другата оферта трябва да е за същите дати на настаняване и напускане.
  • Другата оферта трябва да има същите политики и условия на анулиране.
  • Харесвам 1
Публикувано:

Отвличате внимание с Прайс Мач - от оригиналният пост става ясно , че стаите са различни и вероятно това е причината за фрустрацията на питащият . Без конкретика - линк към място за настаняване, дати и прочие , няма как да се даде конкретен съвет в този случай, затова само си трупаме и чатиме безмислени мнения.

 Питащият е резервирал единична стая в “часна” квартира , а няколко часа по-късно е забелязал , че има стая  на по-ниска цена , и то двойна, което недвусмислено говори за друг тип стая..

Без конкретика , случаят е 100% кауза пердута , но цените на настаняванията са динамични , особено в дните преди плануваният престой , когато вариациите могат да са особено драстични , все пак празна  стая носи нулев приход …

  • 2 месеца по-късно ...
Публикувано:

И ние си имаме нов казус с booking.com

 

Миналата седмица докато си търсих настаняване в Иския и се опитвах да си избера между 2 места с гледка за под 100 евро на вечер, в търсачката ми излезе limited-time offer за хотел с басейнчета, със закуска и вечеря за 307 евро, 3 нощувки. Хубав беше, с добре оценена храна в италианските ревюта, та не го мислихме много и тръгнах да резервирам, въпреки липсата на безплатна анулация. 

Обаче тази мега оферта се опитваше всячески да ни се изплъзне. Отваряш хотела и ти дава по-висока цена. С няколко рефрешвания и търсения добутахме през всички стъпки от резервацията да изписва тези 307 евро като крайна цена с такси. Сега, недостатък на букинг е, че приложението не позволява скрийншот, но ние като сме двама, просто снимахме всички 8 стъпки до финалната за плащане.  

Защо снимахме? Защото както цената е 307 евро с таксите, така в потвърждението за плащане беше за 398 евро. Преценихме, че имаме основания и време за пазарлък с букинг и ще платим и ще гоним възстановяване на неправомерно изтеглените 91 евро. 

 

viber_image_2024-06-25_09-58-56-479.jpg.e50c1b5922b8bf7d925c87ae280771b6.jpgimage.jpeg.bb99c3f41f65fa67299d4222d48a27b9.jpeg

 

 

Писахме на съпорта, провериха и прехвърлиха комуникацията на имейл, озаглавен "Overcharging for booking ....." с искане за снимките. Изпратихме ги. Поискаха да изпратим и само още 1, показваща с какво изхранване (meal plan) е резервацията, за да завършат процеса и да ни върнат парите.

 

Цитат

Hi .....

Thank you for bringing your concern to us regarding your concern about the cheaper price you have found. Apologize for any inconvenience that may have caused you.

I appreciate you sending us the screenshot of all the steps of making this reservation. I took the liberty to check your screenshot. After investigation, the name of the property, number of occupancy, check in/out date, and room type meet the requirements for us to validate your claim.

It shows that we are almost there in validating your claim. I need a little help if you could send us the screenshot with your meal plan and policy. We understand that you may have seen something different.

Rest assured that once we received the documents needed we will validate your claim and will give you an update right away and refund for the price difference.

Please respond within 24 hours and we'll do our best to honor your claim.

If you have any questions, we are here for you.

.....

 

И след това от петък следобед нищо.... Вчера следобед Живко изпрати напомняне. 

 

Процесът на booking обаче става все по-неефективен и сякаш различен служител отваря CRM-а им, поглежда случая и се опитва да го затвори без въобще да види каква е преходната комуникация. Та вчера от нищото се пръкна някаква филипинка да ни обяснява, че такава цена не виждала да излиза и да й предоставим линк към такава цена за match price, иначе искът ни е отхвърлен. 

 

Живко малко се вкисна и им каза, че ще се обърне към КЗП, ако случаят му не бъде разрешен възможно най-скоро: 

 

Цитат

Hello Angelique,


Your email is out of line with what I have raised as complaint and what has been already handled by Booking.com Customer Service.


Let me put it plain:

-I have shared 8 photos of my booking process through Booking.com app

-I have been asked for additional photo of my booking process through Booking.com app and I have provided it in a timely manner


Issue here is that Booking.com are providing false payment details throughout the WHOLE booking process on the app. I do not care about the current pricing conditions - I have provided sufficient evidence that YOUR app is giving incorrect price while booking the accommodation.


As my booking is less than 4 weeks away and in high season, I would like to ask that my case be resolved in 48 hours as I have provided all evidence that can be requested. Failing to do so will lead to me logging a complaint with Bulgarian Consumer Rights Agency and their EU counterparts.

If you are unable to do that, feel free to escalate to your manager who can contact me on my phone shared below or via email.

 

 

Та защо пиша тук, освен от любов към споделянето? Искам да попитам към КЗП ли следва да се обърнем или има други, по-подходящи институции? 

 

П.П. Дано тяхната система не мачка снимките колкото форума, че трудно ще ни разчетат доказателствата 😄

Публикувано:
Преди 1 час, Lindt каза:

И ние си имаме нов казус с booking.com

Никакъв опит нямам с КЗП. Но защо не звъннете на българския номер на Букинг, в момента са на линия. Добре са се представяли при мен досега, а и е по-трудно да отсвириш човек, който не иска да прекрати разговора, докато не му се разреши казуса, отколкото при писмена комуникация. 

Друго, което ми хрумва е да потърсите в други платформи за настаняване за същия хотел при същите условия или пък директно в сайта на хотела. Много вероятно е цената да е и по-ниска от тази към която се стремите. Ако е така, искате от Booking да се възползвате от политиката им за най-добра цена. Така вероятно ще са по-отзивчиви.

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Аз само да кажа че няма проблем да се прави скрийншот в приложението на Booking , но трябва да го позволиш в настройките.По подразбиране опцията е изключена  :

 

IMG_20240625_110747.jpg

  • Харесвам 7
  • Шок 1
  • Благодаря 2
Публикувано:
В момента, stanimir каза:

Аз само да кажа че няма проблем да се прави скрийншот в приложението на Booking , но трябва да го позволиш в настройките.По подразбиране опцията е изключена  :

 

 

 

 

IMG_20240625_110747.jpg

Ооо, благодаря ти! Нямах представа, че мога да го включа. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

На база личен опит бих се изненадал ако успеят да върнат парите толкова бързо, поне месец -два ми се е налагало да чакам. Подозирам че ще изчакат да минат датите на настаняване.

С КЗП едва ли ще се форсира процесът много.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Последно Emag реагираха веднага след като им изпратих номера на жалбата ми към КЗП, така че знам ли ... Реално целта е случаят да се разгледа от някой по-адекватен, защото последната просто си е пльоснала някакъв отговор, който не отговаря на предишната комуникация с Booking

  • Харесвам 2
Публикувано:

Според мен при вас става дума за някаква системна грешка. По-горе Линд пише, че няколко пъти не сте успявали да доведете докрай резервацията за въпросната сума и е трябвало да използвате някакви трикове, за да се случи накрая. Очевидно въпросните трикове/рефрешвания или там каквото е правено са довели до на пръв поглед желана финална цена, която резервационната система на Букинг не харесва и увеличава до някаква стойност. Не знам има ли смисъл от КЗП при липса на регистрация на Букинг в България, при Емаг мисля е по-различно и те имат някаква тукашна регистрация. Аз не бих разчитал на благоприятна развръзка, но вместо да си пишете с филипинки (може пък Жижо умишлено да желае именно това 😛), по-добре се подсигурете с друго място за настаняване...

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 45 минути , Duke каза:

Според мен при вас става дума за някаква системна грешка. По-горе Линд пише, че няколко пъти не сте успявали да доведете докрай резервацията за въпросната сума и е трябвало да използвате някакви трикове, за да се случи накрая. Очевидно въпросните трикове/рефрешвания или там каквото е правено са довели до на пръв поглед желана финална цена, която резервационната система на Букинг не харесва и увеличава до някаква стойност. Не знам има ли смисъл от КЗП при липса на регистрация на Букинг в България, при Емаг мисля е по-различно и те имат някаква тукашна регистрация. Аз не бих разчитал на благоприятна развръзка, но вместо да си пишете с филипинки (може пък Жижо умишлено да желае именно това 😛), по-добре се подсигурете с друго място за настаняване...

Защо именно не би разчитал на благоприятна развръзка, ако пише, че цената  на резервацията е определена сума, а изтеглят 20 % повече? 

 

 

П.П.

Гугъл търсенето ме отведе до ето тези, които трябва да ни консултират и посъветват как да процедираме с booking.com: 

 

https://www.eccnet.eu/consumer-rights/what-are-my-consumer-rights/travel-and-passenger-rights/accommodation/hotels

 

И от там: 

https://www.ecc.bg/bg/kontakti

Публикувано:

След изнервящо въртене в кръг с различни служители, отварящи и затварящи без някаква логика тикети за нашия случай, вчера даже писах на https://www.ecc.bg/bg/kontakti. Вероятно е полезен инструмент, но за жалост ограниченията във формата - брой знаци, само 1 файл кореспонденция (при нас са отделни и не се подреждат хронологично), комуникация на английски, ме кара да мисля, че трудно ще се ориентират какъв въобще ни е проблемът и да ни насочат адекватно. 

Мислехме, че холандското КЗП е опция, но https://www.degeschillencommissie.nl/english/ не работи с чужденци, насочват към ЕCC. 

 

image.png.fa95b91ff1ffee4e5115be2ed4b2e9cf.png

 

Та поради това днес Жижо се предаде и звънна по телефона. Не стана от първия път свързването, но операторите имат достъп до системата и предходната комуникация и снимки, така че служителят им успя да провери всичко изпратено до момента и да отнесе казуса до мениджъра си. 

Малко по-късно получихме официален имейл, че претенцията ни е уважена и ще ни върнат надплатеното като кредит след престоя.

Та това е, понаучихме някакви неща, потрошихме малко нерви, ама стигнахме до удовлетворяващо решение. 

 

  • Харесвам 13
  • Браво 2
Публикувано:

Всъщност и аз просто не обичам да звъня, но това наистина е най-ефективният начин за разрешаване на проблеми.

Дори да трябва да пращаш документи, те ти пращат мейл, на който да отговориш и прикачиш документите.

Имейлът е малко като изстрел в тъмното, може и да улучиш, но по-вероятно няма.

  • Харесвам 4

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.