Lindt Публикувано: 27 юни Публикувано: 27 юни преди 1 минута , neuromancer каза: Всъщност и аз просто не обичам да звъня, но това наистина е най-ефективният начин за разрешаване на проблеми. Дори да трябва да пращаш документи, те ти пращат мейл, на който да отговориш и прикачиш документите. Имейлът е малко като изстрел в тъмното, може и да улучиш, но по-вероятно няма. Абсолютно мразим да се обаждаме 😄 Добре, че има доста магеланци, дето обичат да пишат, че иначе с никой нямаше да общувам. Ами те много добре се справяха до петък по имейл... Само 1 файлче още искаха, за да приключат с този claim. И после ....се изредиха 4 неадекватника и ние малко помръкнахме... 5 2
era123 Публикувано: 28 юни Публикувано: 28 юни Разбира се италианските педерастии започнаха. Пише ми един фриц в букинг, че имало спешност и да съм канселирал нощувката. Ясно,че 33 дни преди датата вече са на двойна цена и няма спешност. Понахраних го директно, че се опитва да препродаде на нова цена. И ако иска да ни купи друга нощувка той. Току що говорих с букинг и те уж обещаха да покрият евентуални разлики в цените. Вие как постъпвате в тия ситуации?
Argentique Публикувано: 28 юни Публикувано: 28 юни На 27.06.2024 г. в 17:20, Lindt каза: Добре, че има доста магеланци, дето обичат да пишат, че иначе с никой нямаше да общувам. Хм, два пъти съм общувала на живо с теб, без да пишем, и двата пъти час и нещо неусетно отлетя нанякъде (първия път заедно с вашия самолет 😜). преди 11 минути , era123 каза: Вие как постъпвате в тия ситуации? Разправям се с букинг и не ходя там, дето не ме щат, с цел пестене на нерви на място. 1 4
Яничка Публикувано: 28 юни Публикувано: 28 юни преди 11 минути , era123 каза: Току що говорих с букинг и те уж обещаха да покрият евентуални разлики в цените. Вие как постъпвате в тия ситуации? Точно така, Booking са посредник, те да оправят нещата. В никакъв случай не анулираш ти резервацията. Booking трябва да осигурят сходна като цена/локация нощувка (сега, колко ще е сходна като локация и цена зависи от наличността). На мен ми се е случвало на Фарьорите, където има много малко предлагане - накрая ни предложиха да букнем през друга платформа, да платим, след нощувка да им предоставим фактура (в случая от Airbnb) и ни възстановиха разликата.
era123 Публикувано: 28 юни Публикувано: 28 юни 3 minutes ago, Яничка said: Точно така, Booking са посредник, те да оправят нещата. В никакъв случай не анулираш ти резервацията. Booking трябва да осигурят сходна като цена/локация нощувка (сега, колко ще е сходна като локация и цена зависи от наличността). На мен ми се е случвало на Фарьорите, където има много малко предлагане - накрая ни предложиха да букнем през друга платформа, да платим, след нощувка да им предоставим фактура (в случая от Airbnb) и ни възстановиха разликата. Явно на там ще отидат нещата. Да видим какво ще измъдрят. Напълнили са се с апартаменти, 30 хотела от 400 места за спане. Явно не могат да ги контролират. При такива педерастии, трябва директно маханен от платформата. 1
Zaro Публикувано: 29 юни Публикувано: 29 юни Букинг предлагат алтернатива, ако има. Хич не се занимавай с апартамента. Търси си нов, но не анулирай ти. Веднъж съм имал такъв казус, натискаха да анулирам аз. Не им отговорих даже.
bad kid Публикувано: 29 юни Публикувано: 29 юни Избираш си място което отговаря на първоначалния ти избор като локация, рейтинг и т.н. и искаш него. Букинг първо ще се опитат да ти пробутат нещо на сходна цена. На мен около 50 % по-скъпа стая ми платиха и то за престой една седмица, но вариантите, които те предложиха изобщо не ме устройваха. 2 1
searus Публикувано: 29 юни Публикувано: 29 юни Аз бях описвала надълго и нашироко един случай, при който искаха да анулирам аз, и понеже разликата в апартаментите беше "голяма" за оторизация от кол-центъра (близо 200 евро, но за 17 нощувки), бяха малко разправии, но в крайна сметка ми я покриха само защото бях поискала в писмен вид да ми потвърдят, че ще го направят. Единственият апартамент, който ми предложиха от букинг тогава, не приличаше на нищо (бях запазила с 2 спални, те ми пробутват легло в кухнята на миниатюрно студио), имам чуството, че беше само да симулират дейност... Случвало се е и да ме пращат в друг град, защото не могат да разчетат правилно името... 3
Иван Попов Публикувано: 13 юли Публикувано: 13 юли Искам да кажа и аз за Booking нещо, което ми направи впечатление и си мисля, че ще е полезно. Имах резервация за месец август, която резервация я направих през месец януари, обаче аз си я бях оставил като дойде времето парите сами да се вземат от картата ми автоматично (от моята карта на банка ДСК). Преди месец взех си билети за Ханя за същия период и сега един приятел ще ходи на моето място и исках да платя предварително, а не на 2 август, както беше с автоматичното взимане на парите, та влизам да плащам и не става и не става да платя резервацията. Накрая се ядосах и платих с Revolut-а ми. За първи дебитната ми картата от банка ДСК ми прави проблем с плащане. 1
Tesh Публикувано: 26 септември Публикувано: 26 септември Здравейте, искам да помоля за компетентен съвет. Имах резервация за рента кар направена през booking. Явих се около 1 час след упоменатия от мен час за вземане. Причината беше закъснение на полета, чийто номер е упоменат в самата резервация и самата компания (Gold Car) би трябвало да са наясно с това. Гишето беше затворено. Обадих се на booking , които казаха, че няма какво да направят и че ще възстановят сумата за резервацията плюс направените от мен допълнителни разходи. На другия ден отново се обадих и попаднах на доста груб и арогантен служител, които ми каза , че компанията за рента кар има работно време, което до 22.00 часа , а аз бях на гишето около 22:30 часа. Никъде в резервацията и в потвърждението няма обявено работно време. Никъде и по никакъв начин няма информация , че при закъснение от моя страна може да има последствия. Същия служител ми каза, че единствения начин да ми върнат сумата от резервацията е да направя нова. Аз така или иначе имах нужда от автомобил и направих нова резервация, която беше по-скъпа и също така за два дни по-малко. След дълго несъгласие от моя страна въпросният служител ми каза , че няма какво да направи и да пусна claim до booking . Първо не виждам такава опция. Второ освен финансовите неудобства, реално по този начин ми провалиха първите два дни от почивката. Трето двамата служители на booking ми казаха тотално различни неща при разговора ми с тях. В крайна сметка коя е най-логичната постъпка в моя случай ? Ще се радвм , ако някой имал подобен казус даде градивна и полезна идея. Благодаря предварително.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега