Kaloyan89 Публикувано: 11 август, 2014 Публикувано: 11 август, 2014 Предвид визовите въпроси, не знам доколко ще са рентабилни такива полети за компанията, че да оперира целогодишно... По другите дестинации също ме съмнява да има голям пътникопоток от България. Иначе, дано доживеем. 1
macf1an Публикувано: 11 август, 2014 Публикувано: 11 август, 2014 (редактирано) Не трябва да се забравя и специфичното ниво на сигурност, което изискват да се поддържа от терминалите с директни полети до Щатите ... Ще ни докарат главоболия с тези полети.. Редактирано 11 август, 2014 от macf1an 4
Kaloyan89 Публикувано: 11 август, 2014 Публикувано: 11 август, 2014 Инициативата би била успешна ако сключат някакво партньорство с България Ер, Ер Сърбия и други и превърнат София в хъб за полети от околните страни до САЩ. С подходяща ценова политика биха могли да конкурират полетите от Западна Европа дори и така да пълнят самолетите. Но трябва да поддържат атрактивни цени, Париж-Ню Йорк може да се намери за 400€ не вярвам нашите да предложат по-добър вариант. 2
macf1an Публикувано: 11 август, 2014 Публикувано: 11 август, 2014 За да не изпуснем някоя промоция, все пак, може да ползвате този линк, като само модифицирате параметрите в URL-а. Като му дойде времето, разбира се. Нарочно не давам подробности, за да не се "преупотреби"
Георги Публикувано: 11 август, 2014 Публикувано: 11 август, 2014 Аз си оставам ултра-мега-гига скептичен към това начинание. Макар и да изглежда с една идея по-адекватно от преди 2 години, когато за първи път се заговори за това. Дано ме опровергаят.
logist13 Публикувано: 11 август, 2014 Публикувано: 11 август, 2014 Аз си оставам ултра-мега-гига скептичен към това начинание. Макар и да изглежда с една идея по-адекватно от преди 2 години, когато за първи път се заговори за това. Дано ме опровергаят. Напълно съгласен, всичко в тази история противоречи на нормалната икономическа логика; особено важно за подобни презокеански полети е бизнес местата да са пълни, много нереално ми се вижда това... 2
Георги Публикувано: 12 август, 2014 Публикувано: 12 август, 2014 Дискусията за Балкан е отделена тук: http://magelanci.com/topic/2685-%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%B0%D0%BD/
stanimir Публикувано: 14 август, 2014 Публикувано: 14 август, 2014 Ето видео където се вижда интериора : http://btvnews.bg/article/bulgaria/direktni-poleti-do-sofiya-do-nyu-iork-i-chikago-ot-proletta-na-2015-g.html
Георги Публикувано: 14 август, 2014 Публикувано: 14 август, 2014 Аз така и не срещнах конкретна информация, смятат да редуват Ню Йорк и Чикаго или още са на мнение да ги комбинират един след друг? Второто според мен ще е голяма грешка.
neuromancer Публикувано: 14 август, 2014 Публикувано: 14 август, 2014 Някой не каза ли, че са пратили самолета да лети към Мадагаскар за друга компания?
Георги Публикувано: 15 август, 2014 Публикувано: 15 август, 2014 Някой не каза ли, че са пратили самолета да лети към Мадагаскар за друга компания? Това беше първия полет, ясно е, че преди редовни линии ще го разкарват насам-натам или по единични чартъри или по други договори. Във форума на спотърите писаха, че май последно е във Варна.
randi Публикувано: 19 октомври, 2014 Публикувано: 19 октомври, 2014 Ето по повод подливането на вода и намеренията на ФБ да пуснат полети до Китай. Имаме и подчертан интерес за полети до Китай, но българската държава упорито продължава да дава правата за полети дотам на друга българска авиокомпания, която няма нито самолет, нито сили, нито намерение да извършва тези полети.” http://aeropress-bg.com/categoryblog/2592-prezokeanskite-ambicii-na-bh-air.html
Георги Публикувано: 19 октомври, 2014 Публикувано: 19 октомври, 2014 Ето по повод подливането на вода и намеренията на ФБ да пуснат полети до Китай. http://aeropress-bg.com/categoryblog/2592-prezokeanskite-ambicii-na-bh-air.html Честно казано не мисля, че BH в момента са по-подготвени за полети до Китай от България Ер. Т.е. и двете компании са еднакво неподготвени. Даже малко странно ми стои това изказване, все едно едва ли не от утре ще почнат полетите само държавата да им разреши. BH имат само метала и нищо повече, което и самите те като цяло признават в тази статия...
Hollywood Публикувано: 19 октомври, 2014 Публикувано: 19 октомври, 2014 Честно казано не мисля, че BH в момента са по-подготвени за полети до Китай от България Ер. Т.е. и двете компании са еднакво неподготвени. Точно, нека малко да им отлежи АWA, за да го разкарат/вземе някой.
Oshko Публикувано: 20 октомври, 2014 Публикувано: 20 октомври, 2014 Хареса ми интервюто, звучеше искрено, имат някакво желание и си признават колко малко знаят за самолета и дългите полети. Успех!
neuromancer Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 Преместих мненията за полетите до Малайзия, след като вече има изрична тема по въпроса, тук: http://magelanci.com/topic/3308-%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8-%D0%B4%D0%BE-%D0%BA%D1%83%D0%B0%D0%BB%D0%B0-%D0%BB%D1%83%D0%BC%D0%BF%D1%83%D1%80/
randi Публикувано: 11 януари, 2015 Публикувано: 11 януари, 2015 Bh Air са се сдобили с нова машина. Boeing 767 - 300ER, доста дърта, на 20 години е. LZ - AWB ex. ET - AMQ Ethiopian Airlines. Странен избор според мен, аз бях чул, че края на лятото ще идва още една машина. 3
Георги Публикувано: 11 януари, 2015 Публикувано: 11 януари, 2015 Bh Air са се сдобили с нова машина. Boeing 767 - 300ER, доста дърта, на 20 години е. LZ - AWB ex. ET - AMQ Ethiopian Airlines. Странен избор според мен, аз бях чул, че края на лятото ще идва още една машина. Хъх, доста странно наистина. И сега пак цялата болка с трениране на екипаж, лицензии, подръжка и т.н., вместо втория да е също А330? 4
randi Публикувано: 11 януари, 2015 Публикувано: 11 януари, 2015 Предполагам тази машина е много по - евтина от 330 и освен това е с по - малко места, което може да се окаже добро попадение, но всички сме озадачени. Освен това още не са изяснени конкретно нещата около машината, може пък да я дадат на лизинг....
Георги Публикувано: 12 януари, 2015 Публикувано: 12 януари, 2015 Предполагам тази машина е много по - евтина от 330 и освен това е с по - малко места, което може да се окаже добро попадение, но всички сме озадачени. Освен това още не са изяснени конкретно нещата около машината, може пък да я дадат на лизинг.... Оказа се, малко фалшива тревога. Самолета е регистриран в БГ, колкото да мине тук някакви чекове и после отива към трета авиокомпания. Това ми сподели днес един човек по-навътре в нещата. 3
randi Публикувано: 21 януари, 2015 Публикувано: 21 януари, 2015 Оказа се, малко фалшива тревога. Самолета е регистриран в БГ, колкото да мине тук някакви чекове и после отива към трета авиокомпания. Това ми сподели днес един човек по-навътре в нещата. Започва да се появява и друга инфо, че самолета ще лети за Bh, но времето ще покаже. Полетите се готвят за май месец, като ще са 4 пъти седмично. Обаче ще са през Атина! И ще се работи заедно с Skygreece Airlines(имат един 767-300).
neuromancer Публикувано: 21 януари, 2015 Публикувано: 21 януари, 2015 Оказа се, малко фалшива тревога. Самолета е регистриран в БГ, колкото да мине тук някакви чекове и после отива към трета авиокомпания. Това ми сподели днес един човек по-навътре в нещата. Да не зачеквам пак темата за безопасността, но защо ще минава тия чекове точно в Бг, а не там откъдето идва или там където отива? Дали е по-евтино или просто минава по-лесно?
Hollywood Публикувано: 21 януари, 2015 Публикувано: 21 януари, 2015 (редактирано) Започва да се появява и друга инфо, че самолета ще лети за Bh, но времето ще покаже. Полетите се готвят за май месец, като ще са 4 пъти седмично. Обаче ще са през Атина! И ще се работи заедно с Skygreece Airlines(имат един 767-300). Предполагам lzawb ще бъде базиран в Атина или ще прави София- Атина- САЩ...? Редактирано 21 януари, 2015 от Hollywood
randi Публикувано: 21 януари, 2015 Публикувано: 21 януари, 2015 Аз не мисля, че в България може да се обслужва технически 767 или въобще широкофюзелажен самолет. Пак казвам, машината най - вероятно ще е за Bh. В момента се намира в Shannon, където явно ще мине някакви чекове. Предполагам lzawb ще бъде базиран в Атина или ще прави София- Атина...? Не би следвало. От това, което знам е, че полетите ще са SOF - ATH - JFK/ORD - ATH - SOF.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега