Hollywood Публикувано: 12 февруари, 2015 Публикувано: 12 февруари, 2015 Да бе , а не искаш ли да кръжиш час и половина над София ...не ми се мисли това чудовище колко ще върти докато изразходва горивото И накрая чакай два дни техници от Марс , щото наште явно са некадърни. Няма нужда да кръжиш над София, има оцпия за изхвъpляне на горивото. 2
stanimir Публикувано: 12 февруари, 2015 Публикувано: 12 февруари, 2015 И безброй one men show партии тип "Зелени човечета" ще ти разкатаят фамилията
randi Публикувано: 25 февруари, 2015 Публикувано: 25 февруари, 2015 На сайта на летище София от 3 - ти април са заложени директни полети до JFK 4 пъти в седмицата. Дни 1, 3, 5 и 7. Така както са заложени в момента няма как да бъдат изпълнявани от една машина. А от 15 - ти май и полети до ORD като те са 1 път в седмицата в ден петък. 2
Alexander Публикувано: 25 февруари, 2015 Публикувано: 25 февруари, 2015 И защо да не може да се изпълнява от един самолет?
Hollywood Публикувано: 25 февруари, 2015 Публикувано: 25 февруари, 2015 (редактирано) И защо да не може да се изпълнява от един самолет? Една машина не може да направи два отделни полета в един ден до Ню Йорк и Чикаго, освен ако не е междинно кацането на JFK Редактирано 25 февруари, 2015 от Hollywood 1
Alexander Публикувано: 25 февруари, 2015 Публикувано: 25 февруари, 2015 Ясно, не бях разбрал, че и Чикаго е в сметките им.
randi Публикувано: 25 февруари, 2015 Публикувано: 25 февруари, 2015 И защо да не може да се изпълнява от един самолет? Април месец няма Чикаго, но не е в това проблема при изпълнението на полетите. Полета, който излита в неделя се връща в понеделник в 07:50 сутринта а в понеделник в 08:10 е заложен за излитане за JFK. Нали се досещаш, че няма как да обърнат машината за 20 мин.! Да се почисти да се зареди с гориво, багаж, карго.....
Alexander Публикувано: 25 февруари, 2015 Публикувано: 25 февруари, 2015 Разбира се, че няма как. Само зареждането дори с два маркуча е повече време.., камо ли багаж и други неща.
Костов Публикувано: 25 февруари, 2015 Публикувано: 25 февруари, 2015 (редактирано) То хубаво, че го има, полета в разписанието на летището, но аз докато не видя самолета да излети не вярвам. Миналата година в сайта на летището имаше и полети до Загреб. Някой да е видял самолет на Dalmatian да кацне в София по линията Загреб - София - Загреб? Другото което ми е интересно на мен е че не откривам такъв полет в нито една от големите търсачки, нито в сайта на BH Air. В крайна сметка дано този полет стане действителност но ... Ще поживеем, ще видим. Редактирано 25 февруари, 2015 от Костов 2
Митака Димитров Публикувано: 25 февруари, 2015 Публикувано: 25 февруари, 2015 (редактирано) ... Миналата година в сайта на летището имаше и полети до Загреб. Някой да е видял самолет на Dalmatian да кацне в София по линията Загреб - София - Загреб? .... Миналата година и аз чух за сезонни директни полети до Хърватска, понеже имам близки оттам им метнах хубавата новина. За съжаление сравнително скоро те ми метнаха някаква си статия, че тези полети се отменят, въпреки че са били планирани като сезонни :-( В авиобизнеса, както казваш, докато не видиш излетял самолета, всичко може да се случи. Силно се надявам да успеят да отворят и разработят този слот (презокеанския имах предвид)! Редактирано 25 февруари, 2015 от Митака Димитров
Hollywood Публикувано: 13 март, 2015 Публикувано: 13 март, 2015 (редактирано) SkyGreece Airlines announces Strategic Joint Venture with BH Air in Bulgaria and strengthens its position in Eastern Europe and in the Balkans for direct flights to North AmericaMr. Bill Alefantis, Chief Commercial Officer of SkyGreece Airlines and Mr. Ianko Ivanov, CEO and Accountable Manager of BH Air, are pleased to announce this new strategic joint venture between the two airlines.“By adding Sofia to Athens, Thessaloniki, Zagreb and also Budapest to our hub and strategic routes, we solidify our presence in the Balkans and Eastern Europe and become a genuine alternative for travelers and travel agents searching for direct flights between Europe and North America” mentioned Mr. Alefantis.“BH Air is a great company and with the addition of their 5 aircrafts to our program, it definitely make us an important player in Eastern Europe and in the Balkans. It will allow us to feed our various hubs but also to use their Fleet as a back-up for our North American operations” added Mr. Alefantis.“This new partnership will enable us to maximize the utilization of our fleet in Europe and to develop a North American program from Bulgaria. Together with SkyGreece Airlines, we will develop more synergies and more alternatives for everyone, and Canada is only one of the countries we wish to offer from Bulgaria” mentioned Mr. Ivanov.BH Air is an IATA and IOSA carrier who started its operations 14 years ago in Bulgaria. It has 3 Airbus 320, 1 Airbus 319 and 1 Airbus 330 in its present fleet.SkyGreece Airlines will start its North America operations on May 17, 2015 with direct flights between Athens, Thessaloniki, Budapest and Zagreb and Montreal and Toronto.More great news about SkyGreece Airlines and BH Air will be unveiled in the next few days. Редактирано 13 март, 2015 от Hollywood 3
П.Кръстев Публикувано: 16 март, 2015 Публикувано: 16 март, 2015 (редактирано) Имате ли информация какво се случва с тези директни полети София - Ню Йорк? Планирам пътуване за лятото, но не намирам никаква информация. Говореше се, че полетите ще започнат от пролетта на 2015, но ако беше така, вече билетите щяха да са пуснати :/ Редактирано 16 март, 2015 от П.Кръстев
Георги Публикувано: 16 март, 2015 Публикувано: 16 март, 2015 Имате ли информация какво се случва с тези директни полети София - Ню Йорк? Планирам пътуване за лятото, но не намирам никаква информация. Говореше се, че полетите ще започнат от пролетта на 2015, но ако беше така, вече билетите щяха да са пуснати :/ Информацията е много противоречива на тоя етап, а и нямаме никаква представа какви ще са цените, макар че ако чудото стане, току виж пуснали в началото по-ниски цени за да вдигнат шум. А дори и да тръгнат е добре да мине някой и друг месец да се изчистят грешките на бебешкия растеж. Аз лично не бих разчитал на тези полети и бих си правил плановете без да ги чакам.
rayden Публикувано: 24 април, 2015 Публикувано: 24 април, 2015 Някои да има идея какво стана с BHAir А332, и предполагаемият полет до Чикаго?
macf1an Публикувано: 24 април, 2015 Публикувано: 24 април, 2015 Някои да има идея какво стана с BHAir А332, и предполагаемият полет до Чикаго? Последните данни, които чух, са за "неуспех в убеждаването на хамериканците, че Т2 е достатъчно сигурен" 2
Георги Публикувано: 25 април, 2015 Публикувано: 25 април, 2015 Последните данни, които чух, са за "неуспех в убеждаването на хамериканците, че Т2 е достатъчно сигурен" Цяла Европа няма проблеми, израелците, които са най-големите параноици на тема сигурност нямат проблеми, американците изведнъж имали 1
macf1an Публикувано: 25 април, 2015 Публикувано: 25 април, 2015 (редактирано) Това ми казаха работещи там .. колко е вярно - не мога да гарантирам.. С оглед, че Кот Д'ивоар вече ще имат директни полети, а ние още не .. може би и нещо друго е намесено.. Редактирано 25 април, 2015 от macf1an 5
stanimir Публикувано: 25 април, 2015 Публикувано: 25 април, 2015 Moже да дължим още нещо ... май е като с визите. Жалко , исках да видя дали при всички налични условия BH Air наистина ще литнат.
Djgeorgie Публикувано: 26 април, 2015 Публикувано: 26 април, 2015 Цяла Европа няма проблеми, израелците, които са най-големите параноици на тема сигурност нямат проблеми, американците изведнъж имали Всъщност, Израел далеч не са толкова големи параноици, колкото щатите, особено напоследък. Обаче като им е такъв проблем сигурността, да си бяха направили border preclearance станции, по подобие на тези в Дъблин и Шанън. Варианти винаги има, но явно поради някаква причина са решили да порежат BH Air от идеята за полети до там.
Георги Публикувано: 26 април, 2015 Публикувано: 26 април, 2015 Всъщност, Израел далеч не са толкова големи параноици, колкото щатите, особено напоследък. Обаче като им е такъв проблем сигурността, да си бяха направили border preclearance станции, по подобие на тези в Дъблин и Шанън. Варианти винаги има, но явно поради някаква причина са решили да порежат BH Air от идеята за полети до там. Аз продължавам да съм супер скептичен към тая теория. Както и към целия им проект с полети до щатите де... Тия детайли за летището обикновено трябва да се знаят предварително, а не да се разбират след като си накупил самолет, тренирал екипаж и аха-аха да стартираш полетите...уж. 5
Djgeorgie Публикувано: 26 април, 2015 Публикувано: 26 април, 2015 Аз продължавам да съм супер скептичен към тая теория. Както и към целия им проект с полети до щатите де... Тия детайли за летището обикновено трябва да се знаят предварително, а не да се разбират след като си накупил самолет, тренирал екипаж и аха-аха да стартираш полетите...уж. Аматьорщина, в огромна степен наистина. И аз си мислех като теб, че веднъж щом са взели разрешително за кацане в щатите, няма да има проблеми, но явно нещо извънредно се е случило, което може и изобщо да не е свързано със сигурността на полетите, а с нещо съвсем друго, което просто не е публична информация и за което ние като случайни наблюдатели няма как да знаем.
Duke Публикувано: 27 април, 2015 Публикувано: 27 април, 2015 Нещо не ми се връзват нещата. Нали щяха да летят през Атина? Реално това означава, че атинското летище би следвало да отговаря на щатските условия за изпращащо летище. А може пък и това, че се канеха да правят стопоувър в Атина да е повлияло на забраната. Защото така на практика изпращащи се оказват две летища - софийското и атинското...
Topfly Публикувано: 27 април, 2015 Публикувано: 27 април, 2015 Това ми казаха работещи там .. колко е вярно - не мога да гарантирам.. С оглед, че Кот Д'ивоар вече ще имат директни полети, а ние още не .. може би и нещо друго е намесено.. На мен по скоро ми се струва като някакво извинение за пред служителите за да не ги мислят шефовете си за големи аматьори Основен принцип в ПР-а е винаги да намериш външен враг, който да обвиниш за собствените си провали 1
Митака Димитров Публикувано: 27 април, 2015 Публикувано: 27 април, 2015 За мен, а и за всеки нормално мислещ човек, оправданието с "не достатъчно надеждно Т2" е меко казано смешно ... Кой ще тръгне да инвестира сериозен бюджет преди да е подсигурил фундаментални положения ... По-скоро не е публична информация и това е някакво скалъпено обяснение. 4
Георги Публикувано: 27 април, 2015 Публикувано: 27 април, 2015 Нещо не ми се връзват нещата. Нали щяха да летят през Атина? Реално това означава, че атинското летище би следвало да отговаря на щатските условия за изпращащо летище. А може пък и това, че се канеха да правят стопоувър в Атина да е повлияло на забраната. Защото така на практика изпращащи се оказват две летища - софийското и атинското... То и това с Атина е малко май нещо печено-недопечено все още. А и това ли са директните полети за САЩ? То през Атина май и до сега може да си се лети 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега