Jorro Публикувано: 29 януари Сподели Публикувано: 29 януари преди 2 минути , stanislavpp каза: За Матрицата говоря . При мен не дава грешка при търсене , места до HKG в икономи за 50к / бизнес 80к При мен сега излезе за hkg , но за pvg още ми дава грешка Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 29 януари Сподели Публикувано: 29 януари Опитай през уебстраницата - при мен не дава грешка , но за Шанхай не виждам наличност ( но не съм и ровил за всеки ден ) Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 29 януари Сподели Публикувано: 29 януари преди 20 минути , stanislavpp каза: Опитай през уебстраницата - при мен не дава грешка , но за Шанхай не виждам наличност ( но не съм и ровил за всеки ден ) Да, през мобилната версия няма грешка, но няма и наличности. Благодаря. Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари Някой знае ли Луфтханза в Miles&More колко време сле полета се появяват милите? Питам, защото не достигат за малко на жена ми, тя има полет на 11.3 който ще и генерира нови, но трябва наградния билет да вземем до около 20.3, защото след това ще стане притеснено и се чудя дали ще дойдат милите веднага след полета на 11.3? Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари Никога не кредитирам към тях - скръндзави са ( дават по-малко мили от останалите в алианса ) , но опита ми с лоялните програми показва, че отнема средно два-три дни за кредитиране след полета . 1 Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари преди 9 часа, Oshko каза: Някой знае ли Луфтханза в Miles&More колко време сле полета се появяват милите? Питам, защото не достигат за малко на жена ми, тя има полет на 11.3 който ще и генерира нови, но трябва наградния билет да вземем до около 20.3, защото след това ще стане притеснено и се чудя дали ще дойдат милите веднага след полета на 11.3? 3-4 дни след полета 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 24 февруари Автор Сподели Публикувано: 24 февруари Понеже си поиграх малко да споделя. Търсих полети до Галапагос (от Гуаякил) и Великденския остров от Сантяго, с Авиос, полети на ЛАТАМ. Може да се купят и има голяма наличност, почти всеки ден през ваканцията. За Галапагос таксите са големи (предполагам еко такса, пише government, не company surcharge), 100 паунда такси, 180 паунда билет с кеш и няма смисъл, по-добре да се ползва кеш. За Великденския е 30 паунда таксата, а полета по-скъп и става. Има и бизнес класа за мераклиите, 5 часа е полета. Обаче полетите с нискотарифната Sky airline са над $450 долара, което не ми харесва много. Иначе полети до Европа с ЛАТАМ с мили продължава да няма. 1 Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 27 февруари Сподели Публикувано: 27 февруари Портала на АА за хотели през рокетмайлс май затегна кранчето. ДНес ми направи впечатление, че са добавили на видно място при попълване на информация за гостите следното изречение: Guest details must match the name associated with your American Airlines AAdvantage® account in order to accrue miles for this transaction. До сега буквах хотели за други хора и си трупах мили, но сега ме е шубе да пробвам, защото ако е вярно няма да получа нищо. В рокетмайлс още не са го вкарали като условие, но при АА го намерих дори и в FAQ. Тамън бях наредил резервации за да си подновя нивото за следващата година, но уви няма да стане. Има ли друга програма, която да дава статус срещу мили от партньори? Последно като рисърчвах нямаше, но може да съм пропуснал нещо. Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 28 февруари Сподели Публикувано: 28 февруари Да ми припомните - милите, натрупани към Aegean, имат ли валидност? Връзка към коментар
Dian Публикувано: 28 февруари Сподели Публикувано: 28 февруари преди 1 час, Яничка каза: Да ми припомните - милите, натрупани към Aegean, имат ли валидност? Не 1 Връзка към коментар
DenitsaS Публикувано: 13 март Сподели Публикувано: 13 март Два въпроса за отделни програми: Как мога да добавя дете към Household на British Airways Avios? Уж гледах някакви съвети онлайн, но не се получи, и се чудя дали някой го е правил сам или трябва през кол центъра? Ако вече съм запазила билети с ТК, но искам да ги кредитирам към Aeroplan, дали биха ми сменили номера или щом вече съм въвела този на ТК при резервацията няма как да стане? Не е проблем, защото милите не са много, но просто късно включих, че можеше да отидат към Aeroplan. На кой съпорт да пиша в този случай? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 13 март Автор Сподели Публикувано: 13 март 1. Бебе или дете? Бебе под 2 г практически няма смисъл, не печели нищо. Дете не може да има самостоятелен акаунт, само част от household, тоест тръгваш от household accounts, добавяш нов, който няма акаунт и така. Праща линк на мейла, откъдето влизаш и правиш акаунта. Абе преди 10тина години го правих, та не помня големи подробности, ама не съм се занимавал със съпорта, сам го правих. 2. Може при чекина да настоиш да смениш програмата (онлайн или на гише). Иначе предварително пишеш на търкиш да махнат номера и като/ако го махнат го добавяш в аероплан. 1 Връзка към коментар
DenitsaS Публикувано: 13 март Сподели Публикувано: 13 март @neuromancer Благодаря за отговора! Да, за след 2 г, знам че преди това няма смисъл, особено като не се купува място. По принцип намерих същото указание, което ти си написал, но там казваха да дам моя мейл и за детето, обаче не стана. Ще пробвам с друг мейл, който е различен от този, който съм ползвала за моята регистрация. Ще се опитам да се свържа и с ТК, а следващият път като запазвам ще мисля повече 😆 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 14 март Автор Сподели Публикувано: 14 март аз дадох други имейли за децата, не моя за изтриването, за oneworld може да се влезе във сайта на Финеър, и там можеш да изтриеш въведения ФФ номер, и после да сложиш друг. ТК обаче са в Star Alliance и там не знам може ли да се направи през някой сайт. 1 Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 17 март Сподели Публикувано: 17 март На вече купен билет на Луфтханза/оустриян как да му видя букинг класата за да преценя къде да кредитирам милите? В мобилната бордна карта я няма, билета съм го купувал през посредник и нямам Ел билет от тях за да видя от там. Като гледам няма особен смисъл да кредитирам към ММ предвид, че освен, че дават малко мили и трешхолда им за статус е доста голям. Вече имам СА Силвър от Аероплан от хотелски резервации и се чудя дали не мога да кредитирам полетите ми до Мюнхен и Виена към тях, т.к най-често летя до там и на най-евтината тарифа икономи Лайт. Отчаяно ми трябва статус за SA или OW, след като вече се разглесих, но не мога да го направя с летене на тези тарифи, а АА като ми секнаха кранчето за хотелските резервации нямам шанс и там за статус. АА статуса ми изтича в края на месеца и освен да се надявам някой да ми подари статус друго не ми остана, защото Туркиш отказаха да статус мачнат OW Sapphire с SA Gold какъвто ми беше плана и сега увиснАх. :D Не намирам друга програма като АА да позволява да направиш статус с включен лаундж аксес само с хотелски резервации та ще го карам на Приорити пас явно. Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 17 март Сподели Публикувано: 17 март Няма как да го видиш , сещам се за две опции: - звъниш /чат и с номер на резервацията питаш за Букинг клас - цъкаш на старата им страница и имитираш твоят билет и цена , ако можеш . Ако е на много ниска цена , бих спекулирал , че е L. Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 17 март Сподели Публикувано: 17 март преди 24 минути , stanislavpp каза: Няма как да го видиш , сещам се за две опции: - звъниш /чат и с номер на резервацията питаш за Букинг клас - цъкаш на старата им страница и имитираш твоят билет и цена , ако можеш . Ако е на много ниска цена , бих спекулирал , че е L. Може би си прав, защото полета на отиване е бил в L, гледам и предишните ми са били в L. Според страницата на Аероплан би трябвало да получа 50% от милите(предполагам от дължината на полета Виена-София?) . Отделно имам опция да активирам Пърлщк за доп.25% на полети, които отговарят на условията (бог знае кои са те :D). Та се чудя предвид, че вече съм кредитирал 3 полета кушъм ММ и имам още 5 булнати към момента дали да продължавам с ММ или да си кредитирам в Аероплан. за билета си мисля да си разпечатам хартиена бордна карта на а летището, там ще пише класа със сигурност и ако отговаря да го сменя едва тогава. По принцип ако въведа номера на Аероплан и не получа мили после ретроактивно мога ли да си ги клеймна в ММ? Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 26 март Сподели Публикувано: 26 март Някой има ли представа кредитирайки мили от рокетмайлс към алиаска майлич плана дали се броят за статус? Сега се огледах, че рокета дават същия брой мили като за катар, но в аляска виждам, че таксите са значително по-малки от колкото в Катар и се замислих дали не е добра идея да заменя АА с Аляска за полети с oneworld? @neuromancer, @stanislavpp Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 27 март Сподели Публикувано: 27 март Акумулираните мили от Рокетмайлс няма да са статус мили. Няма как да вземеш статус от Аляска без летене с тях или техните партньори. За Сапфир Голд ще ти трябват 40 000 статус мили в рамките на година. Виж последната колонка от линка : elite qualifying miles https://www.alaskaair.com/content/mileage-plan/how-to-earn-miles/earn-on-alaska Към таксите , които го гледаш - Аляска добавят и 25$ partner fee на човек. Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 27 март Сподели Публикувано: 27 март Преди 1 час, stanislavpp каза: Акумулираните мили от Рокетмайлс няма да са статус мили. Няма как да вземеш статус от Аляска без летене с тях или техните партньори. За Сапфир Голд ще ти трябват 40 000 статус мили в рамките на година. Виж последната колонка от линка : elite qualifying miles https://www.alaskaair.com/content/mileage-plan/how-to-earn-miles/earn-on-alaska Към таксите , които го гледаш - Аляска добавят и 25$ partner fee на човек. Кофти, а като цяло според теб има ли смисъл да зареждам там или да не се разсейвам и да продължавам в Аероплан и Катар ? Идеята ми е за полетите ми с Катар, че май е по-оферта през Аляска да ги взимам от колкото през тях. За СА и други виждам, че Аероплан са топ, но от София на изток честно казано предпочитам Катар от Туркиш или Луфтханза групата. Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 27 март Сподели Публикувано: 27 март Само ти може да прецениш по твоят стил на пътуване. Най-голямото преимущество на Аляска е безплатният стоповър в посока + почти безплатната анулация (25$). Аероплан таксуват 5000т за стопувър , което също е много изгодно , но анулация е 150-200$. Аероплан имат най-много партньори , продават мили често и най-евтино след ЛайфМайлс. Авиосите се комбинират лесно , по-рядко се продават , а и по-скъпо , анулацията е само 25$ през Катар. Аз лично хотелски резервации през Рокетмайлс кредитирам само към Аляска и Търкиш , но последните си умъртвиха програмата и си заслужават евентуално, само при промотата от типа -30%-50% … Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 27 март Автор Сподели Публикувано: 27 март Аз нямам опит конкретно по въпроса но да трупаш статус мили през хотели е огромно изключение и не вярвам да намериш много такива. Аляска имат предимството, че има(ха) доста партньори от трите алианса, но това беше доскоро, не знам дали не са ги резнали. Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 27 март Сподели Публикувано: 27 март преди 2 часа, stanislavpp каза: Само ти може да прецениш по твоят стил на пътуване. Най-голямото преимущество на Аляска е безплатният стоповър в посока + почти безплатната анулация (25$). Аероплан таксуват 5000т за стопувър , което също е много изгодно , но анулация е 150-200$. Аероплан имат най-много партньори , продават мили често и най-евтино след ЛайфМайлс. Авиосите се комбинират лесно , по-рядко се продават , а и по-скъпо , анулацията е само 25$ през Катар. Аз лично хотелски резервации през Рокетмайлс кредитирам само към Аляска и Търкиш , но последните си умъртвиха програмата и си заслужават евентуално, само при промотата от типа -30%-50% … Прав си, Туркиш и аз сега ги зарязах заради това, но за Лайфмайлс все се чудя и аз заради постоянното им промо на мили, но ме притеснява, че често имам проблем с намирането на места за полети от София. За Катар не ми харесват таксите обикновено, които не са малко а и често няма места на ниската тарифа на авиосите. Там ги събирам, ако ми се наложи да летя на запад към Южна Америка евентуално да ги прехвърля и ползвам за Иберия, които имат добри попадения по промоции с мили. Сега и Финеър като адаптират авиоса не знам дали и там няма да излезе някоя оферта, но пак няма да е от София, което хич не ме кефи. Преди 1 час, neuromancer каза: Аз нямам опит конкретно по въпроса но да трупаш статус мили през хотели е огромно изключение и не вярвам да намериш много такива. Аляска имат предимството, че има(ха) доста партньори от трите алианса, но това беше доскоро, не знам дали не са ги резнали. дам, така излиза Американ явно са били единствените, но и те много затегнаха кранчето. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 27 март Автор Сподели Публикувано: 27 март Финеър вече са минали към Авиос, но все още не работи прехвърлянето. Не очаквам някаква особена изгода от това. Между другото вчера мернах статия в Headforpoints за рязко увеличение на таксите на Бритиш (техните полети), ама не разбрах дали само за Северна Америка или въобще. Аз тях така или иначе вече ги избягвам, авиоси само за Иберия, ЛАТАМ, АА... Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 19 април Сподели Публикувано: 19 април Буквалите с мили Miles and more могат ли да кажат всички ли опции излизат през сайта им или както при Туркиш с партньорите им не излизат тези на партньори и трябва да се прави резервация през кол център или имейл? Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега