Прескочи до съдържание

Програми за лоялни клиенти


Препоръчани мнения

Публикувано:

Ok, доколкото виждам изискването за Елит е 40 000 статус мили в рамките на едногодишен период ,което е едно десетина двупосочни  лонг хол  бизнес билети с по четири полети👍

Публикувано:
преди 35 минути , stanislavpp каза:

Ok, доколкото виждам изискването за Елит е 40 000 статус мили в рамките на едногодишен период ,което е едно десетина двупосочни  лонг хол  бизнес билети с по четири полети👍

Всъщност не - София - ЛА в в по-евтините бизнес тарифи дават около 9500 мили, т.е. ти трябват два двупосочни билета и ставаш Елит/*А Голд.

Броя на сегментите няма значение принципно при тях, но все пак гледаме от София какво има.

При това този статус  е валиден за 2 години, като може да го удължиш за още две ако направиш 30000 за 1 година или 45000 за две години.

TK си остават един от лесните начини (заедно с А3 и OZ) за *A Голд

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 50 минути , adreno каза:

Всъщност не - София - ЛА в в по-евтините бизнес тарифи дават около 9500 мили, т.е. ти трябват два двупосочни билета и ставаш Елит/*А Голд.

Броя на сегментите няма значение принципно при тях, но все пак гледаме от София какво има.

При това този статус  е валиден за 2 години, като може да го удължиш за още две ако направиш 30000 за 1 година или 45000 за две години.

TK си остават един от лесните начини (заедно с А3 и OZ) за *A Голд

Именно - и аз това гледах - сега от един двупосочен билет Соф-Канкун-Хюстън-Соф ще направя около 26-27 000 мили, така че не ми изглежда невъзможно…. Ако букна още един бизнес двупосочен ще успея да постигна статуса или поне така си мисля 😀

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ако от тези полети се вземат 26 000 статус мили , това означава че ще натрупаш над 100 000 наградни мили , които наистина ми изглежда невъзможно .. 

Публикувано:

Имай предвид, че *G привилегиите важат само за полети на авиокомпаниите от алианса. LH например продават полети с LH номер, но оперирани от дъщерните им компании Discover (4Y) или от Eurowings (EW). Тогава нямаш право на достъп до лаунджовете. Може и да да си го купил отначало като LH опериран и после ти го сменят с 4Y опериран - по същото време, и със същия самолет. Същото се отнася за Суис и дъщерната им Еделвайс. Егейците правят още по.. хм.. византийски номер с Олимпик - продават част от вътрешните полети като  А3 кодшеър полет, изпълняван като OA опериран полет, но машината, която го изпълнява си е на А3. В резултат - всички *G се оказват неприятно изненадани на входа на лаунджовете в Атина или Солун, защото ОА не са част от *А. Техните си лоялни пътници  (M+B Gold) нямат проблем , защото пък привилиегиите им важат и за ОА и за А3 полети. Мисля, че и Търкиш правят нещо подобно с Анадолуджет.

 

Тези номера явно са ги научили от Катар, които са пословични с това, че продават QSuite бизнес класата си, и няколко дни преди полета ти сменят самолета на такъв със стандарна бизнес класа в някой очукан 777 или 330. Не че ще ти е по-зле отколкото да си в икономи на същия самолет, но общо взето хората си го купуват за да пътуват в уж най-добрата бизнес класа. Даже си има термин за това - "Qatar'ed"

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 22 минути , stanislavpp каза:

Ако от тези полети се вземат 26 000 статус мили , това означава че ще натрупаш над 100 000 наградни мили , които наистина ми изглежда невъзможно .. 

А защо умножаваш наградните мили по 4 спрямо статус милите?

Публикувано:

Прочетох  това някъде и по него се ориентирам .
Calculation according to the booking class system

For international flights, the booking class and distance in miles are the deciding factors. 25% of the award miles will be credited to you as status miles. Booking classes that aren't listed are excluded from earning miles.

 

 

Публикувано:

Не знам от къде идва това, но принципно милите са едни и същи. Или по-точно за статус важат само мили, натрупани от полети с ТК/AJet или *А. Милите,  които си натрупал с някой от партньорите в програмата им (коли под наем, хотели, кредитните карти и.т.н) не важат за статус, а само за награди. Меду другото - Пампорово им е партньор също, и може да се добави някоя миля за ски карти

 

 

Публикувано:
преди 14 часа, stanislavpp каза:

Ако от тези полети се вземат 26 000 статус мили , това означава че ще натрупаш над 100 000 наградни мили , които наистина ми изглежда невъзможно .. 

броят се за статус, ето скрийншот след полета до Канкун: 

 

 

IMG_1019.jpeg

  • Харесвам 2
Публикувано:

На мен ми възникна въпрос. Видях, че са ми променили един полет Мюнхен-София и имам опция за ребукинг и една от опциите ми е -MUC-ZRH-VIE-SOF. При това положение ще ми дадат ли qualifying points и отделно точки и мили повече отколкото за директния маршрут за да сметна има ли смисъл да го правя? Искам да сметна мога ли до края на годината да им стигна поне първото им  ниво на статус, защото до колкото виждам включва lounge access за техните полети въпроса е дали само лаунджовете им в Германия/Австрия/Белгия/Швейцария или и всички други когато летя с тях?

Публикувано:
преди 15 часа, Jorro каза:

На мен ми възникна въпрос. Видях, че са ми променили един полет Мюнхен-София и имам опция за ребукинг и една от опциите ми е -MUC-ZRH-VIE-SOF. При това положение ще ми дадат ли qualifying points и отделно точки и мили повече отколкото за директния маршрут за да сметна има ли смисъл да го правя? Искам да сметна мога ли до края на годината да им стигна поне първото им  ниво на статус, защото до колкото виждам включва lounge access за техните полети въпроса е дали само лаунджовете им в Германия/Австрия/Белгия/Швейцария или и всички други когато летя с тях?

На теория би трябвало да получиш същото, което би получил ако букнеш директно пътуванията с прекачване.

За лаунджовете - само за техните, но пък важи за всеки *A полет, не е задължително да e на LH

Публикувано:
преди 1 час, adreno каза:

На теория би трябвало да получиш същото, което би получил ако букнеш директно пътуванията с прекачване.

За лаунджовете - само за техните, но пък важи за всеки *A полет, не е задължително да e на LH

Ама това не е ли за голд, аз за Силвър нивото им говоря. 

Аз междувременно друго се сетих, че те ще дадат евентуално и същия брой точки, а за статус трябват два пъти повече точки от класификационните им точки, абе с две думи така са си опростили програмата, че думи нямам. Като гледам така са го направили, че трябва да летиш Лонг хоул с тях задължително за да натрупаш необходимия брой точки от всеки вид, но аз летя повече на изток за където не бих ги избрал, а луфти ги ползвам само за Европа и явно не е достатъчно 

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
преди 50 минути , Dian каза:

Бърза писта за SA Gold. 🙂  Май/Юни има доста дати.

image.png.fd9784cdbd587fab0b236386184fd3fa.png

image.png.2ed3d95ae5bac3b6b39999acf8122cc3.png

 

image.png.2aa76dfb8894aa56d48ee5e050185209.png

36к мили трябваха + 6 полета с ейджън, нали? Аз доста се изкушавам, но няма как да го направя за по-малко от седмица това упражнение, а нямам излишни дни отпуска и се чудя как да го наредя за макс 2 дни +събота и неделя. Отделно тук и виза ще трябва и доста се оскъпява цялото удоволствие.

Публикувано:

@Dian. Разкри една от най-големите тайни в сектора 😉 , дано да се запази във времето …

 

В резервационната система на *A , P е силно намален икономи билет, но преди десителетие P обозначаваше Първа Класа , съответно една - две а/к погрешно все още дават тогавашните 200%-250% от летените мили , вместо стандартните за P -  25% или дори 0 мили, както е при SQ и ANZ.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 часа, Jorro каза:

36к мили трябваха + 6 полета с ейджън, нали? Аз доста се изкушавам, но няма как да го направя за по-малко от седмица това упражнение, а нямам излишни дни отпуска и се чудя как да го наредя за макс 2 дни +събота и неделя. Отделно тук и виза ще трябва и доста се оскъпява цялото удоволствие.

Не, този кораб отплава миналата година.

Ако не летиш с еджиън вече ти трябват 105к мили (35+70) за Gold.

 

Със сигурност милите идват добре като количество за цената си, ако ще се ползват за награден билет, но няма да свършат особена работа за *G -  AI искат 30К , но 9К от полети с тях, TP искат 50К

Публикувано:
преди 4 часа, adreno каза:

Не, този кораб отплава миналата година.

Ако не летиш с еджиън вече ти трябват 105к мили (35+70) за Gold.

 

Със сигурност милите идват добре като количество за цената си, ако ще се ползват за награден билет, но няма да свършат особена работа за *G -  AI искат 30К , но 9К от полети с тях, TP искат 50К

Аз си мислех, че ако направя минимума отсечки с тях ще гледам по-ниското ниво, а другото е само ако летя изцяло с други компании. В другия случай значи, че дори да летиш само с Ейджън 1 полет Атина-Истанбул с Туркиш да направиш дето може и мили да не ти даде и да те хвърлят на големия таргет...странно ми звучи.

Публикувано:
На 12.03.2024 г. в 11:53, stanislavpp каза:

Ако все още събираш Авиоси , перманентните 10 Авиоса за долар/евро/паунд през портала на Бритиш ( разбирай платформата на Експидия ) би трябвало да са ти доста по-изгодни, преди бяха 15 Авиоси (~22%) , но позатвориха кранчето …

друг проблем се появи тук

орязали са сайта avios.com и вече не мога да го ползвам за прехвърляне между BA и IB. А директно не ми работи от години. Не е заради несъвпадане на данните, просто не работи линка още преди да въведа данните. Ще трябва да разправям със съпорта, ама хич не се надявам на успех.

Между другото сега е 8 avios/ паунд. 

 

Публикувано:

При мен си излиза 10 Авиоси за паунд/долар/евро и не вярвам да има промяна в обозримо бъдеще https://www.britishairways.com/content/en/us/executive-club/avios/collecting-avios/hotels/avios-hotels

 

Мисля, че крайната сума в Авиоси не включва таксите , и ако си попаднал на хотел с високи такива - пада на 8/9 авиоса.

 

преди 25 минути , neuromancer каза:

орязали са сайта avios.com и вече не мога да го ползвам за прехвърляне между BA и IB.

Никога не съм го ползвал за прехвърляне , винаги ползвам сайта на Бритиш. Съвсем скоро го ползвах да прехвърля Авиоси от Иберия към Бритиш и после към Катар. Работи безпроблемно :

 

IMG_3028.jpeg.7c539ac54e65b3c57273d39ad6ef4117.jpeg

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 51 минути , stanislavpp каза:

При мен си излиза 10 Авиоси за паунд/долар/евро и не вярвам да има промяна в обозримо бъдеще https://www.britishairways.com/content/en/us/executive-club/avios/collecting-avios/hotels/avios-hotels

Ааа, това е друго, не е през booking.com и има около 5 пъти по-малко хотели. Не знам защо бях решил, че имаш предвид booking.com.

Иначе прехвърлянето - оттам, и после вместо да си избера към коя програма - грешка. От години е така, не помня дали някога е работило директно, винаги през avios.com минавах... Явно нещо му има на моя акаунт. Трябва да видя какво ще ми кажат от отдела за борба с клиентите, ама всъщност ми се иска да изхарча всичко и да не се занимавам с тях повече

 

Публикувано:
преди 4 минути , neuromancer каза:

Ааа, това е друго, не е през booking.com и има около 5 пъти по-малко хотели. Не знам защо бях решил, че имаш предвид booking.com.

Ползват платформата на Експидия ( за добро или лошо ) , тоест цените са 1:1 с тях.

Публикувано:

@stanislavpp имаш ли акаунт в някоя от Скай тийм алианс програмите да споделиш има ли смисъл за полети от София? Ние имаме само Ита и Таром в момента от София и то с по един полет и не всеки ден и се чудя дали има смисъл да диференцирам малко и да посъбера малко мили в програмата на Ита или Еър Франс, която кажеш че е най-изгодна за award билети, нещо като АА или Аляска ама за Скай тийм търся- ниски такси и малко мили🙂

В Момента имам мили в Аероплан,ММ и Бритиш/Qatar, но ми се иска да пробвам бизнес класата на Еър Франс може би до Мавриции или Занзибар. Туркиш летят с 7М8 до Занзибар и не ми се лети 8ч в 737, а Катарците не са с удобни полети за мен макар, че те пък вече летят с А320, но поне бизнеса им е с lie flat, което е супер. 

Луфти в момента нямат наличност за бизнес до там и само резултати с Туркиш ми изкарват иначе по тяхното зониране до Занзибар ми трябват само 35к мили в посока. Далаверата беше Етиопиян, но докато ми заредят милите наличността свърши и вече почти не ги виждам освен тук там новите им полети с 7М8 от Атина.

Публикувано:

Имам във ФБ, Делта и Върджин.
 

 

Флайинг Блу са много добра програма , шефът им е абсолютен професионалист и определено знае какво прави ( виждам, че имаш регистрация във ФТ и може да го видиш там - Бен Липси ), което е и недостатък понякога 😉.

+ ниски цени в мили 

+ много добра наличност по всички маршрути , включително в Азия ( тайванците Чайна Еърлайнс)  и ЮА ( Аеролинеас ) 

+ един от най-най-добрите бизнес продукти ( прекрасни полети съм имал с тях до Малдиви и Сейшели през Париж ) 

+ бизнес лаунджовете в Париж са абсолютен връх , не ти се тръгва ( спа, душове, премиум храна и напитки )

+ фоа гра 

+ стоповъри навсякъде в света с едно изискване ( и двата полета да са с една партньорска а/к), примерно може да летиш Тайван до Фу Куок със стоповър в Хо Ши Мин с Виетнам Еърлайнс

+ ежемесечни промота с ниски цени 

+ промо на продажби на мили два-три пъти в годината в рамките на 1,4-1,5€ цент.

+ SAS се присъединяват и ще владеят Скандинавието

 

-  по-високи горивни такси ( компенсират ниските цени в мили )

- рядко признават ценови грешки

- изключителна динамичност на цените и трябва ежедневно следене ( например вариации от 55 000 до 700 000 мили за един и същ маршрут , бизнес )

- лоши опции от София , след като я отрязаха напълно като дестинация 

- полети на ИТА са с минимум 20-30% по-скъпи , предполагам защото преминаването към *А е само въпрос на време . ИТА може да ги гледаш и през програмата на Върджин

- милите имат двугодишна давност , която се подновява при активност .

- леко бъгав уебсайт ( аппа работи доста по-добре)

 

Публикувано:
преди 6 минути , stanislavpp каза:

Имам във ФБ, Делта и Върджин.
 

 

Флайинг Блу са много добра програма , шефът им е абсолютен професионалист и определено знае какво прави ( виждам, че имаш регистрация във ФТ и може да го видиш там - Бен Липси ), което е и недостатък понякога 😉.

+ ниски цени в мили 

+ много добра наличност по всички маршрути , включително в Азия ( тайванците Чайна Еърлайнс)  и ЮА ( Аеролинеас ) 

+ един от най-най-добрите бизнес продукти ( прекрасни полети съм имал с тях до Малдиви и Сейшели през Париж ) 

+ бизнес лаунджовете в Париж са абсолютен връх , не ти се тръгва ( спа, душове, премиум храна и напитки )

+ фоа гра 

+ стоповъри навсякъде в света с едно изискване ( и двата полета да са с една а/к), примерно може да летиш Тайван до Фу Куок със стоповър в Хо Ши Мин с Виетнам Еърлайнс

+ ежемесечни промота с ниски цени 

+ промо на продажби на мили два-три пъти в годината в рамките на 1,4-1,5€ цент.

+ SAS се присъединяват и ще владеят Скандинавието

 

-  по-високи горивни такси ( компенсират ниските цени в мили )

- рядко признават ценови грешки

- изключителна динамичност на цените и трябва ежедневно следене ( например вариации от 55 000 до 700 000 мили за един и същ маршрут , бизнес )

- лоши опции от София , след като я отрязаха напълно като дестинация 

- полети на ИТА са с минимум 20-30% по-скъпи , предполагам защото преминаването към *А е само въпрос на време . ИТА може да ги гледаш и през програмата на Върджин

- милите имат двугодишна давност , която се подновява при активност .

- леко бъгав уебсайт ( аппа работи доста по-добре)

 

Сега разцъквах Занзибар и Мавриции и се шокирах от някакви цени от порядъка на 636к мили и затова 3 пъти рефрешнах, мислейки си че е бъг. Няма ли някоя по-изгодно програма като наличност и може би фиксирани мили и по-ниски такси? Аз мили трупам предимно от хотелски резервации затова ще разгледам рокетмайлс къде кредитират най-много мили . 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.