stanislavpp Публикувано: 14 май Сподели Публикувано: 14 май Както казах , Бен Липси знае какво прави 😉. Така както са + 600 000 , утре може да са 50 000 , трябва ежедневно следене . Ясно е , че да се лети без пари , някой друг трябва да плати сметката… Гледай полетите в Делта и Върджин , но наличността е много по-слаба . При ФБ анулацията е 70€ на човек на посока , което е ОК , но допреди година беше безплатна. Не пропускай да сравняваш РМ със собственият им хотелски портал : https://hotelsformiles.flyingblue.com Същото важи и за рентакарите , Хърц им е приоритетен партньор. Сега разцъках от любопитство , от Белград има спорадични дати за 70000 мили , което пак е много ( за мен ) : края на август @Jorro като спомена М&М , видя ли в тазмесечният майленшнапхен , че Шанхай е само 70 000 за двупосочен от София : 1 Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 14 май Сподели Публикувано: 14 май преди 29 минути , stanislavpp каза: Както казах , Бен Липси знае какво прави 😉. Така както са + 600 000 , утре може да са 50 000 , трябва ежедневно следене . Ясно е , че да се лети без пари , някой друг трябва да плати сметката… Гледай полетите в Делта и Върджин , но наличността е много по-слаба . При ФБ анулацията е 70€ на човек на посока , което е ОК , но допреди година беше безплатна. Не пропускай да сравняваш РМ със собственият им хотелски портал : https://hotelsformiles.flyingblue.com Същото важи и за рентакарите , Хърц им е приоритетен партньор. Сега разцъках от любопитство , от Белград има спорадични дати за 70000 мили , което пак е много ( за мен ) : края на август Разбрах, ще гледам по-внимателно, явно си струва. Реално опциите ми са за полети от София са в петък 7:45 с Таром после нощувка в Букурещ и следващ ранен полет на ЕърФранс в събота 06:30ч след което дневен/вечерен полет на изток и пристигнe вечерта в събота или сутринта в неделя. Прибирането е по-удобно тръгване в ден събота вечерта късно и прибиране през Париж и после Рим и Ита към София с удобни трансфери и без нощувки по пътя. За сега ги виждам като опция само за прибиране към София а за летене от София *А си остават най-удобни заради късните полети в петък след работа и връзки още същия ден без необходимост от нощувки. Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 18 май Сподели Публикувано: 18 май На 14.05.2024 г. в 21:43, stanislavpp каза: @Jorro като спомена М&М , видя ли в тазмесечният майленшнапхен , че Шанхай е само 70 000 за двупосочен от София : Видях, много добра оферта, но вече не ми трябва, точно се върнахме. Сега дебна полети за Япония, Занзибар и Мавриции за догодина. Занзибар е истински sweet spot през MM особено, ако се намерят места с етиопиян, но такива почти няма. Излизат само полети с Туркиш, които необяснимо за мен летят с 7М8 и куци среднощни часове на пристигане и заминаване. Дано пуснат някоя оферта там за Мавриции поне, че за Япония се съмнявам. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 6 юли Автор Сподели Публикувано: 6 юли Гледах днес полети с Авиос, цените за полети н ЛАТАМ са се вдигнали драстично, примерно между Бразилия и САЩ директен с АА е 25000, с ЛАТАМ е 41000 точки. Отделно ми се струва, че късите полети в САЩ с АА също са се вдигнали малко, ама темата ми опротивя и не ми се проверява колко точно беше преди... Никакво съобщение не е имало, просто ей така се вдигат. Полетите с Иберия и Бритиш са със старите цени, засега. Смятам, че най-добре да изхарча всичко, според мен е ясно накъде отиват нещата. Връзка към коментар
Loverboy Публикувано: 6 юли Сподели Публикувано: 6 юли преди 28 минути , neuromancer каза: Гледах днес полети с Авиос, цените за полети н ЛАТАМ са се вдигнали драстично, примерно между Бразилия и САЩ директен с АА е 25000, с ЛАТАМ е 41000 точки. Отделно ми се струва, че късите полети в САЩ с АА също са се вдигнали малко, ама темата ми опротивя и не ми се проверява колко точно беше преди... Никакво съобщение не е имало, просто ей така се вдигат. Полетите с Иберия и Бритиш са със старите цени, засега. Смятам, че най-добре да изхарча всичко, според мен е ясно накъде отиват нещата. Има си девалвация 😀 https://travel-dealz.com/news/executive-club-devaluation-american-alaska-latam/ Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 6 юли Автор Сподели Публикувано: 6 юли имаше мераклии за status match, тук има оферта: https://www.headforpoints.com/2024/07/06/match-your-ba-status-to-star-alliance-and-skyteam-status/ Връзка към коментар
ivailo_radev Публикувано: 7 юли Сподели Публикувано: 7 юли На 18.05.2024 г. в 17:18, Jorro каза: Видях, много добра оферта, но вече не ми трябва, точно се върнахме. Сега дебна полети за Япония, Занзибар и Мавриции за догодина. Занзибар е истински sweet spot през MM особено, ако се намерят места с етиопиян, но такива почти няма. Излизат само полети с Туркиш, които необяснимо за мен летят с 7М8 и куци среднощни часове на пристигане и заминаване. Дано пуснат някоя оферта там за Мавриции поне, че за Япония се съмнявам. Вземи си от Виена, постоянно имат наличности и то все с етиопците. Аз мисля една Момбаса така да направя (то реално е същият полет). Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 7 юли Сподели Публикувано: 7 юли преди 1 час, ivailo_radev каза: Вземи си от Виена, постоянно имат наличности и то все с етиопците. Аз мисля една Момбаса така да направя (то реално е същият полет). Аз успях да взема от София със свързващ полет на Оустриян, но за март дано имаме хубаво време :))) Пускат по 2 места явно в бизнес, защото като купих моите 2 билета и изчезнаха. Проблемна е и отсечката Адис Абеба - Занзибар, в която на връщане няма бизнес класа за обратния полет и понеже ММ не позволяват микс на класи не мога да купя връщане в бизнес само в икономи. През Аероплан мога да го взема микс, но се чудя дали си струва повечето мили или да се приземя малко на земята и да си летя икономи както до сега и ми е нямало нищо 😄 😄 😄 Като цяло за полети Европа- Танзания с ММ си е суитспот от всякъде особено, ако се лети с етиопците, които са с ниски такси за разлика от Луфтханза групата. Сега дебна нещо за Япония от София през ММ,Аероплан или Авиос, но нямам много успех. Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 7 юли Сподели Публикувано: 7 юли преди 41 минути , Jorro каза: Сега дебна нещо за Япония от София през ММ,Аероплан или Авиос, но нямам много успех. Конкуренцията е голяма и дебне , но може да заложиш на Сеул 😉 1 Връзка към коментар
ivailo_radev Публикувано: 7 юли Сподели Публикувано: 7 юли преди 3 часа, Jorro каза: Аз успях да взема от София със свързващ полет на Оустриян, но за март дано имаме хубаво време :))) Пускат по 2 места явно в бизнес, защото като купих моите 2 билета и изчезнаха. Проблемна е и отсечката Адис Абеба - Занзибар, в която на връщане няма бизнес класа за обратния полет и понеже ММ не позволяват микс на класи не мога да купя връщане в бизнес само в икономи. През Аероплан мога да го взема микс, но се чудя дали си струва повечето мили или да се приземя малко на земята и да си летя икономи както до сега и ми е нямало нищо 😄 😄 😄 Като цяло за полети Европа- Танзания с ММ си е суитспот от всякъде особено, ако се лети с етиопците, които са с ниски такси за разлика от Луфтханза групата. Сега дебна нещо за Япония от София през ММ,Аероплан или Авиос, но нямам много успех. Токио не е Стоун Таун 😄 2 Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 7 юли Сподели Публикувано: 7 юли преди 14 часа, neuromancer каза: имаше мераклии за status match, тук има оферта: https://www.headforpoints.com/2024/07/06/match-your-ba-status-to-star-alliance-and-skyteam-status/ Мераклии има, ама статус няма. Пишеше, че не искат да се ъплоудва доказателство и реших да си пробвам късмета, но веднага ми пратиха имейл, че искат да им пратя скрииншот на картата и транзакциите за последните 90 дни. Жалко. 1 Връзка към коментар
Loverboy Публикувано: 8 юли Сподели Публикувано: 8 юли Имам интересен казус и ще се радвам на съвети. 1. Казус - OneWorld Предстоят ми полети с British и American, купени през BA. Отиване: SOF-LHR - British (economy) LHR-LAX - American (economy) LAX - LHR - British (business) LHR - SOF - British (business) И сега въпросът ми е дали да ги кредитирам към BA или към Qatar - и при двете нямам статус и тепърва ще почвам да градя. Ползвам повече Катар за Азия, но мисля да ползвам Бритиш за Америките, защото имат доста добри цени от по 1200-1300 евро бизнес. Знам, че мога да прехвърлям самите Авиос лесно, но все пак искам самото кредитиране да е само в една компания, за да се опитам да стигна статус. 1. Конкретно за този полет ще натрупам 13331 miles (avios) в BA или 10384 miles (avios) в Катар. Не мога да преценя къде би било по-лесно да получа статус, ясно е, че след това award местата ще ги търся където изпадне. Освен това започнах да буквам в Rocketmiles хотелит и те ще ги кредитират към Qatar (ясно ми е, че не важат за статус). Катарците са една идея по-скъпи от BA, които често имат промоции до Щатите и лесно мога да набуквам бизнес полети, но от друга страна имат гаден полет до Лондон, който изисква преспиване. Въпросите тук са: - конкретно тези полети да ги кредитирам към Бритиш за повечето авиос и после да ги местя или да ги слагам към Катар със загуба? - за следващи полети и гонене на статус - къде е по-лесно, по-добре и т.н.? 2. Виждам в приложението на British, че пише, че tier collection year ends - 08 септември 2024 г., card expiry е 31.10.24 г. - това означава ли, че ако кредитирам там, след септември ще изгорят? Защото следващите ми полети с тях биха били в началото на следващата година. Отгоре върху това пише "To make it easier to manage travel plans, we will be aligning next Tier Point collection year to run from 1 April to 31 March - това как ще се случи - от септември ми изгарят tier points и след това какво? От друга страна ще трупам мили и през Револют по новата им система, а те позволяват кредитиране само към BA, но не и към Катар. Вързал съм си двата акаунта и Катар и лесно ще прехвърлям, но за самия статус се чудя как да го направя, защото искам да е на едно място всичко от към tier points. 2. Казус Star Alliance Трупам статус мили в Търкиш - решил съм там да гоня статус. Към момента имам 24 000 статус мили от бизнес полет тази година. Предстои ми в края на годината да летя бизнес до Австралия с Луфтханза, което се очаква да ми донесе около 28020 miles, ако кредитирам към LH и 21629 miles ако кредитирам към Търкиш. Предпочитам да го направя с туркиш, защото така директно ще получа статус. Знам, че LH имат добри промоции от време на време с милите, но така или иначе съм почнал с Turkish и мисля там да си гоня статуса, защото иначе ще стане голямо разхвърляне на мили и накрая нищо. Знам, че redemption с Търкиш беше драстично скапано в началото на годината, но целта е статус, после ще видя как да ги ползвам тези мили - все ще намеря някое економи за 40 000 мили. Какво мислите? Дълго стана, ама сложно 😄 Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 8 юли Сподели Публикувано: 8 юли преди 1 час, Loverboy каза: Имам интересен казус и ще се радвам на съвети. 1. Казус - OneWorld Предстоят ми полети с British и American, купени през BA. Отиване: SOF-LHR - British (economy) LHR-LAX - American (economy) LAX - LHR - British (business) LHR - SOF - British (business) И сега въпросът ми е дали да ги кредитирам към BA или към Qatar - и при двете нямам статус и тепърва ще почвам да градя. Ползвам повече Катар за Азия, но мисля да ползвам Бритиш за Америките, защото имат доста добри цени от по 1200-1300 евро бизнес. Знам, че мога да прехвърлям самите Авиос лесно, но все пак искам самото кредитиране да е само в една компания, за да се опитам да стигна статус. 1. Конкретно за този полет ще натрупам 13331 miles (avios) в BA или 10384 miles (avios) в Катар. Не мога да преценя къде би било по-лесно да получа статус, ясно е, че след това award местата ще ги търся където изпадне. Освен това започнах да буквам в Rocketmiles хотелит и те ще ги кредитират към Qatar (ясно ми е, че не важат за статус). Катарците са една идея по-скъпи от BA, които често имат промоции до Щатите и лесно мога да набуквам бизнес полети, но от друга страна имат гаден полет до Лондон, който изисква преспиване. Въпросите тук са: - конкретно тези полети да ги кредитирам към Бритиш за повечето авиос и после да ги местя или да ги слагам към Катар със загуба? - за следващи полети и гонене на статус - къде е по-лесно, по-добре и т.н.? 2. Виждам в приложението на British, че пише, че tier collection year ends - 08 септември 2024 г., card expiry е 31.10.24 г. - това означава ли, че ако кредитирам там, след септември ще изгорят? Защото следващите ми полети с тях биха били в началото на следващата година. Отгоре върху това пише "To make it easier to manage travel plans, we will be aligning next Tier Point collection year to run from 1 April to 31 March - това как ще се случи - от септември ми изгарят tier points и след това какво? От друга страна ще трупам мили и през Револют по новата им система, а те позволяват кредитиране само към BA, но не и към Катар. Вързал съм си двата акаунта и Катар и лесно ще прехвърлям, но за самия статус се чудя как да го направя, защото искам да е на едно място всичко от към tier points. 2. Казус Star Alliance Трупам статус мили в Търкиш - решил съм там да гоня статус. Към момента имам 24 000 статус мили от бизнес полет тази година. Предстои ми в края на годината да летя бизнес до Австралия с Луфтханза, което се очаква да ми донесе около 28020 miles, ако кредитирам към LH и 21629 miles ако кредитирам към Търкиш. Предпочитам да го направя с туркиш, защото така директно ще получа статус. Знам, че LH имат добри промоции от време на време с милите, но така или иначе съм почнал с Turkish и мисля там да си гоня статуса, защото иначе ще стане голямо разхвърляне на мили и накрая нищо. Знам, че redemption с Търкиш беше драстично скапано в началото на годината, но целта е статус, после ще видя как да ги ползвам тези мили - все ще намеря някое економи за 40 000 мили. Какво мислите? Дълго стана, ама сложно 😄 Мисля, че в бритиш ще ти е по-лесно да направиш статус, но честно казано съм много объркан с тази промяната на нивата, която правят в момента за да те ориентирам от коя до коя дата ще ти ги броят. за тиер нивата ти трябва класата (буквата) за да изчислиш точно колко тиер точки ти дават като ползваш този калкулатор - https://www.britishairways.com/travel/flight-calculator/public/en_gb . като гледам ще вземеш около 280 точки за това пътуване като реално отиването е неясно заради класата иначе връщането ти е 220 точки. За Туркиш добре си преценил, че няма смисъл тепърва да сменяш нивото, давай при турците. Ако искаш все пак сметни колко точки от всичките им видове, които имат на уж по-опростената им лоялна програма ще получиш за да видиш има ли изобщо смисъл да се замисляш да ги кредитираш при тях - https://www.miles-and-more.com/row/en/earn/airlines/mileage-calculator.html Връзка към коментар
Loverboy Публикувано: 8 юли Сподели Публикувано: 8 юли преди 18 минути , Jorro каза: Мисля, че в бритиш ще ти е по-лесно да направиш статус, но честно казано съм много объркан с тази промяната на нивата, която правят в момента за да те ориентирам от коя до коя дата ще ти ги броят. за тиер нивата ти трябва класата (буквата) за да изчислиш точно колко тиер точки ти дават като ползваш този калкулатор - https://www.britishairways.com/travel/flight-calculator/public/en_gb . като гледам ще вземеш около 280 точки за това пътуване като реално отиването е неясно заради класата иначе връщането ти е 220 точки. За Туркиш добре си преценил, че няма смисъл тепърва да сменяш нивото, давай при турците. Ако искаш все пак сметни колко точки от всичките им видове, които имат на уж по-опростената им лоялна програма ще получиш за да видиш има ли изобщо смисъл да се замисляш да ги кредитираш при тях - https://www.miles-and-more.com/row/en/earn/airlines/mileage-calculator.html Сметнах ги с този калкулатор и излиза следното: SOF-LHR (S) - 20 LHR - LAX (O) - 20 LAX - LHR (I) - 140 LHR - SOF (J) - 80 Около 260 точки ще са май. Не знам Катар колко биха дали за същото, но ме притеснява това, че пишат, че ще изтекат септември и после кво правим... Загубени полети :Д Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 8 юли Сподели Публикувано: 8 юли преди 39 минути , Loverboy каза: Сметнах ги с този калкулатор и излиза следното: SOF-LHR (S) - 20 LHR - LAX (O) - 20 LAX - LHR (I) - 140 LHR - SOF (J) - 80 Около 260 точки ще са май. Не знам Катар колко биха дали за същото, но ме притеснява това, че пишат, че ще изтекат септември и после кво правим... Загубени полети :Д Довечера ще потърся темата във flyerstalk където разискваха тези периоди и ще ти пиша да го видим. За Катар също трябва да се види те какви точки биха дали за статус. Връзка към коментар
Loverboy Публикувано: 8 юли Сподели Публикувано: 8 юли преди 1 час, Jorro каза: Довечера ще потърся темата във flyerstalk където разискваха тези периоди и ще ти пиша да го видим. За Катар също трябва да се види те какви точки биха дали за статус. Май успях да разгадая, благодарение на калкулаторите, които ти ми даде. По сметките по долу излиза, че ако кредитирам към Бритиш Tier points ще изтекат на 1 септември, въпреки че пише, че "we'll add on any Tier Points you earn during 1 April - 8 September 2024 to work out your Tier status", но после пише само, че "Any Tier status you earn during the transition period (i.e. your next tier point collection period which starts on 9 September 2024 and is shortened to end 31 March 2025, with the Tier point adjustment applied) will expire on 30 April 2026". Това означава, че ако кредитирам там, ще получа повече Авиос, които няма да изтекат, но Tier Points ще изчезнат на 1 септември и тогава ще започне една "удължена" година от 1 септември до 31 март 2025 г. Ако обаче се окаже, че Tier Points, натрупани до 1 септември, ще ми важат в транзитния период + новата година, може би е по-логично там да кредитирам, след като планирам и още 1-2 полета с тях и може би ще се натрупат... Пък и милите са повечко и могат да се прехвълят на Катар. В същото време ако кредитирам Катар, ще получа по-малко точки, както и по-малко мили, но те няма да изтекат, тъй като Tier Points се смятат за последните 12 месеца т.е. последно съм получил точки през януари тази година и сега ще добавя през юли тази година т.е. теоретично ще имам 110 TP, валидни до януари 2025. Ако не летя пак с тях, ще остана само със 72, валидни до юли догодина. Което пак е кофти.... BRITISH AIRWAYS Destination Tier points Avios SOF-LHR 20 633 LHR - LAX 35 2728 LAX - LHR 140 8184 LHR - SOF 80 3165 TOTAL 275 14710 BRONZE: Attained at 300 Tier Points and when you fly with us on at least two eligible flights a year. SILVER: Attained at 600 Tier Points and when you fly with us on at least four eligible flights a year. GOLAttained at 1,500 Tier Points and when you fly with us on at least four eligible flights a year. Tier Point collection year ends: 8 September 2024 Membership card expiry: 31 October 2024 Your current Tier Point Collection Year will continue as normal until 8 September 2024. The status you achieve during this period will expire on 31 October 2025 Your next collection period will be 9 September 2024 - 31 March 2025 Tier Point Adjustment: we'll add on any Tier Points you earn during 1 April - 8 September 2024 to work out your Tier status Any Tier status you earn during the transition period (i.e. your next tier point collection period which starts on 9 September 2024 and is shortened to end 31 March 2025, with the Tier point adjustment applied) will expire on 30 April 2026 QATAR AIRWAYS Destination Qpoints Avios SOF-LHR 8 626 LHR - LAX 13 1364 LAX - LHR 35 6820 LHR - SOF 16 1565 TOTAL 72 10375 Qatar Burgundy - 150 Q points Qatar Silver: To retain: Earn 135 Qpoints within last 12 months or 270 Qpoints within last 24 months prior to renewal date. To Gold: Earn 300 Qpoints within any 12- month period Qatar Gold: To retain: Earn 270 Qpoints within last 12 months or 540 Qpoints within last 24 months prior to renewal date. To Platinum: Earn 600 Qpoints within any 12-month period. Platinum: Earn 540 Qpoints within last 12 months or 1,080 Qpoints within last 24 months prior to renewal date. The upgrade qualification criteria benefits members as your Qpoints balance is never reset to zero and it takes into account all the Qpoints you have earned within any 12 month period. This means that you can be eligible for a tier upgrade all year round. 1 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 8 юли Сподели Публикувано: 8 юли За статус : безспорно BA , особено за базиран в София . Орда британци всяка есен правят статус ран до София от Лондон в J *Алианс: за статус Търкиш пред Луфти . Луфти мили може да си купиш често за 1.2 цента , докато при ТК всичко под 2 е само благопожелание … Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 8 юли Сподели Публикувано: 8 юли Доста добра промоция на мили от Аероплан до 17.07 с бонус до 125% при покупка над 60К мили, което излиза като ст-ст доста добре като стойност за 1-ца. https://www.aircanada.com/ca/en/aco/home/aeroplan/promotions/aeroplan-40th.html?acid=INT:ACO:Aeroplan40:PRJNE1357:URL2640::ACOTakeover#/ Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 18 юли Автор Сподели Публикувано: 18 юли ITA airways правят status match от Aegean Airlines– Miles+Bonus Aer Lingus – AerClub Air China – Phoenix Miles American Airlines – AAdvantage British Airways – Executive Club Emirates – Skywards Etihad – Etihad Guest Finnair – Finnair Plus Iberia – Iberia Plus LATAM - LATAM Pass Malaysia Airlines – Enrich Oman Air – Sindbad Qantas – Qantas Frequent Flyer Qatar Airways – Privilege Club Singapore Airlines – KrisFlyer TAP – TAP Miles&Go Thai Airways – Royal Orchid Plus Turkish Airlines – Miles&Smiles WestJet – WestJet Rewards https://www.ita-airways.com/content/dam/ita/files/IT/programma-volare/status_match.pdf 1 Връзка към коментар
r_nikolov1 Публикувано: 20 септември Сподели Публикувано: 20 септември Здравейте! Имам въпроси относно лоялната програма на Trip.com - Rewards. Миналата година бях резервирал билетите ни от промоцията на Air Baltic през френската версия на Trip и съответно в момента съм на ниво Gold, защото имам извършена 1 резервация. Първият ми въпрос е дали, за да увеличавам нивото си, трябва да правя резервации само от френската версия на Trip? Знаем, че цените понякога са различни за всяка версия и ме интересува дали, ако направя резервация през английската версия, вече ще имам отчетени 2 резервации в лоялната им програма или ще имам 1 за френската и 1 за английската версия? И вторият ми въпрос е: Ако ми трябват билети за влак за 5 човека за един и същи маршрут и реша да резервирам през Trip: мога ли да спечеля 5 резервации в приложеноето като купя билетите за всеки по отделно или някак ще го считат за 1 резервация в лоялната програма? Благодаря предварително за отговорите! 😊 1 Връзка към коментар
Argentique Публикувано: 20 септември Сподели Публикувано: 20 септември преди 15 минути , r_nikolov1 каза: за да увеличавам нивото си, трябва да правя резервации само от френската версия на Trip? Не. преди 15 минути , r_nikolov1 каза: Ако ми трябват билети за влак за 5 човека за един и същи маршрут и реша да резервирам през Trip: мога ли да спечеля 5 резервации в приложеноето като купя билетите за всеки по отделно или някак ще го считат за 1 резервация в лоялната програма? 5 билета на 5 резервации = 5 отделни трип резервации. Аз с билети за влак стигнах бързо напред. 😀 Но хората се усетиха и вече имат нови условия и още едно ниво. Т.е. искат оборот на година, нормално. Ще пиша и в другата тема за нововъведенията. 🤨 2 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега