Прескочи до съдържание

Програми за лоялни клиенти


Препоръчани мнения

Имат детска програма: https://www.jetfriends.com/en , но и в нормалната може от 2г нататък:

http://www.miles-and-more.com/mediapool/pdf/81/media_949639981.pdf

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

А дали си заслужава да се ползват сайтове за следене на въпросните мили / хотелски точки и т.н.

Имам предвид, че човек му губи малко края, ако се запише в 10тина различни програми.

Попаднах на awardwallet.com и се зачудих.

От 1.2.2017 Awardwallet вдигат цената на премиум услугата от $10 на $30 годишно. Ако си платиш сега обаче, оставаш на старата цена, докато си плащаш без прекъсване.

Аз съм малко скептичен относно смисъла от премиум услугата, реално предлага паралелен преглед на всички програми, вместо последователен (освен това показва изтичане на валидност за всички акаунти, вместо само 3 за безплатната версия, но там с малко ръчкане можеш да ги видиш всички и без това). 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 1 година по-късно ...

Оф, голяма мъгла са ми тези програми за лоялност :(, всеки път като се наложи нещо решавам и настава една мъка ..., все едно съм на изпит по дисциплина, която не обичам :biggrin: (като изпита ми по химия в първи курс :biggrin: )
 

Живот и здраве, предстоят ми полети с  Air Canada (кодшеър Луфти) :
CDG-FRA    Economy K Operated by: Lufthansa or LH City Line
FRA_IVR      Economy K Operated by: Lufthansa or LH City Line
YVR-YUL     Economy L Operated by: Air Canada
YUL-CDG    Economy L Operated by: Air Canada  

В тази връзка, имам следното
ПИТАНЕ: 

- има ли някъде събрана информация, където мога по-лесно да проверя за тези класове билети ( К и L ) в коя програма с какъв коефициент се присъждат мили, или трябва да се ровя като диво прасе в условията на всяка от програмите за лоялност на 27-тe компании от Star Aliance ? :rolleyes:

И въобще някакъв съвет тук от по-опитните с тези програми - къде бихте ми препоръчали да си регистрирам милите? 

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

http://www.wheretocredit.com/

почти навсякъде ще е 25% предполагам

Но ако ще пътуваш много и искаш да има смисъл, по-добре наистина да се заровиш, защото това не е чак толкова важно (особено за един полет)

Аз за съжаление от Star Alliance нямам много понятие. Ползвах програмата на BMI, но тях ги купи Бритиш. После ползвах на ТАМ, ама те се преместиха в друг алианс. И сега не се занимавам със Star Alliance

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, neuromancer каза:

Мерси много, точно за такъв инструмент питах! :)
Още един може би тъп въпрос, ама по-тъпо е да не попита човек. :biggrin:
При кодшеър - определящо за милите е коя e опериращата компания, а не тази от която се води билета, нали? 
 

Цитат

 

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

Тази с билета доколкото помня. Примерно билет на Луфтханза L гледаш, а на Ер Канада може да е нещо друго.

Обаче ако опериращата компания не е партньор на програмата за мили (примерно България Еър), печелиш мили само в програмата на една от двете (билета или опериращата), нищо друго от алианса не става.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 18 минути , Фичо каза:


При кодшеър - определящо за милите е коя e опериращата компания, а не тази от която се води билета, нали? 
 

Определящ е полетния номер на билета. Примерно - летиш с България Ер до Мадрид, но полетът е с номер на Иберия, следователно милите се трупат към карта на Иберия, а не на България Ер. Опериращата авиокомпания не се гледа, и не носи точки, а само тази, чийто полетен номер ти е дала.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ясно, дотук добре. :smile3:
Установявам, че за полетите които ме интересуват (посочените по-горе), най-много мили (50%)  дават програмите на следните компании:
COPA,  Avianca Brazil, Air China, Air India, United Airlines, All Nippon, Turkish Airlines, Asiana, Thai Airways, Avianca, Air Canada, TAP, South African, Ethiopian Airlines, Aegean Airlines, Singapore, SAS, Gol  
Често лаически си мисля, че може би е добре да избера някоя от европейските, при положение, че пътувам основно в Европа, например на Тurkish, Aegean, или ТАP .  Въпросът е после колко лесно биха могли да се оползотворят тези мили при съответната програма. 
Някакви съвети в това отношение? 
 

Връзка към коментар

Аз американските не бих ги изхвърлил. Примерно Юнайтед. Европейските често товарят с горивни такси наляво-надясно, а американските не.

С Авианка (Lifemiles, не бразилската) излизаха преди доста промоции с купуване и прехвърляне на мили, май беше изгодно да се използва и като не летиш много. Аз опит нямам, така и не ги пробвах, латиноамериканските са ми в повече. @macf1an може да каже повече.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 11 минути , Фичо каза:

Ясно, дотук добре. :smile3:
Установявам, че за полетите които ме интересуват (посочените по-горе), най-много мили (50%)  дават програмите на следните компании:
COPA,  Avianca Brazil, Air China, Air India, United Airlines, All Nippon, Turkish Airlines, Asiana, Thai Airways, Avianca, Air Canada, TAP, South African, Ethiopian Airlines, Aegean Airlines, Singapore, SAS, Gol  
Често лаически си мисля, че може би е добре да избера някоя от европейските, при положение, че пътувам основно в Европа, например на Тurkish, Aegean, или ТАP .  Въпросът е после колко лесно биха могли да се оползотворят тези мили при съответната програма. 
Някакви съвети в това отношение? 
 

Препоръчвам програмите на Turkish и Avianca.

 

Мили в турската програма са ценни като цяло, тъй като това е авиокомпания с много дестинации, а и често правят промоции. Например, наскоро си взех двупосочен билет София-Грузия (Батуми)-София в бизнес класа за скромните 11250 мили + €190 такси. За сравнение същият билет излиза по търсачките с цена €1600. Също така взех вътрешен полет в Турция за супер смешните 3000 мили + 10 турски лири такси. Милите им имат доста приложения, дори да не са много като количество, което е важен детайл.

 

Avianca пък имат много добра онлайн търсачка, която показва и продава наградни билети на всички авиокомпании от Star Alliance (т.е. не само техни полети). Отделно, ако в близките години планираш пътуване към Южна или Централна Америка, техните мили ще те спасят от високите тарифи там. Пример, наскоро купих билет Кито (Еквадор) - Галапагос - Кито за 15000 мили + $55, а иначе същия билет се продава за около €450.

 

Според @makler и програмата на Aegean е добра, но за нея нямам лични наблюдения.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
1 hour ago, Георги Матеев said:

Препоръчвам програмите на Turkish и Avianca.

 

Мили в турската програма са ценни като цяло, тъй като това е авиокомпания с много дестинации, а и често правят промоции. Например, наскоро си взех двупосочен билет София-Грузия (Батуми)-София в бизнес класа за скромните 11250 мили + €190 такси. За сравнение същият билет излиза по търсачките с цена €1600. Също така взех вътрешен полет в Турция за супер смешните 3000 мили + 10 турски лири такси. Милите им имат доста приложения, дори да не са много като количество, което е важен детайл.

 

Avianca пък имат много добра онлайн търсачка, която показва и продава наградни билети на всички авиокомпании от Star Alliance (т.е. не само техни полети). Отделно, ако в близките години планираш пътуване към Южна или Централна Америка, техните мили ще те спасят от високите тарифи там. Пример, наскоро купих билет Кито (Еквадор) - Галапагос - Кито за 15000 мили + $55, а иначе същия билет се продава за около €450.

 

Според @makler и програмата на Aegean е добра, но за нея нямам лични наблюдения.

 

Адаш, имаш ли наблюдения от програмата на Катар ?  Аз имам до момента 20 000 събрани мили...имам ли шанс скоро да мога да си позволя поне ъпгрейд от економи към бизнес по някоя отсечка към Азия от София. До колкото видях ми трябват над 50 000 мили, а не се събират толкова бързо предвид, че когато купиш билет на промоция носи супер малко мили дори обвързано с промоциите им за дабъл и трипъл мили? Сайтовете, които дават мили при резервация май  не са много опция, защото цените са по-високи и излиза, че е същото като да си ги купя.

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 9 минути , Jorro каза:

 

Адаш, имаш ли наблюдения от програмата на Катар ?  Аз имам до момента 20 000 събрани мили...имам ли шанс скоро да мога да си позволя поне ъпгрейд от економи към бизнес по някоя отсечка към Азия от София. До колкото видях ми трябват над 50 000 мили, а не се събират толкова бързо предвид, че когато купиш билет на промоция носи супер малко мили дори обвързано с промоциите им за дабъл и трипъл мили? Сайтовете, които дават мили при резервация май  не са много опция, защото цените са по-високи и излиза, че е същото като да си ги купя.

За ъпгрейд трудно ще се класираш и то не само заради липсващите ти мили. По-скоро събирай мили за някой промоционален награден билет, понякога пускат оферти и за 30-35000 можеш да вземеш двупосочен донякъде. Следи офертите на qmiles.com

 

Иначе катарската програма е повече от прекрасна, особено ако имаш поне сребърен статус към авиокомпанията. Qatar Airways са и едни от малкото, които не начисляват горивни такси за наградните билети. Примерно, билет София-Оклънд-София струва 80000 мили + само 120 лв :)

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
13 minutes ago, Георги Матеев said:

За ъпгрейд трудно ще се класираш и то не само заради липсващите ти мили. По-скоро събирай мили за някой промоционален награден билет, понякога пускат оферти и за 30-35000 можеш да вземеш двупосочен донякъде. Следи офертите на qmiles.com

 

Иначе катарската програма е повече от прекрасна, особено ако имаш поне сребърен статус към авиокомпанията. Qatar Airways са и едни от малкото, които не начисляват горивни такси за наградните билети. Примерно, билет София-Оклънд-София струва 80000 мили + само 120 лв :)

За съжаление съм далече от сребърен статус.... Сега проверих, че билет София-Манила-София ще ми струва 70 000 мили , a upgrade-a до бизнес 89 000 ...не бях правил това сравнение....ще събирам значи още мили за билет, а пък за бизнес класа там ще се надявам да ме поканят някой път :Д

Връзка към коментар

Доколкото съм запозната, наградните билети - не носят никакви мили. Т.е. с тях не печелиш нещо, което да ти повиши статуса, или бъркам?

 

А колкото до въпросните програми - мисля, че ако не летиш често, поне 1 път в седмицата, или ако не купуваш билети във висок клас, то са безсмислени.

 

Наскоро четох и гледах програмата на SkyTeam, ами то там не знам дали в България има човек, който да е с Платинен статус. Просто е невъзможно да се съберат каквито и да било полети и мили с тях, нищо че АлИталия летят всеки ден до България, както и Румънците.

 

За StarAlliance, имахме карти към Луфтханза, но станаха безсмислени, невъзможно е събиране в тях, нулират всичко в тях на 31 декември, ниските класове с АК не носят точки, освен ако не са на Луфтханза мисля.  Имахме карти и с гърците - даваха ни точки на полетите с Aegean. Но от едни пътешествия из Гърция с Олимпик, не ни начислиха никакви мили.  И като цяло изоставихме това трупане на мили. 

Връзка към коментар
преди 53 минути , Diana Alexandrova каза:

нулират всичко в тях на 31 декември

Милите на Луфтханза се "нулират" 3 години след получаването.

 

Връзка към коментар
преди 2 часа, macf1an каза:

Милите на Луфтханза се "нулират" 3 години след получаването.

 

Не се нулират само Award miles, тези които носят ниво, мисля че се зануляват всяка година, ако не съм в грешка разбира се.

Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Е, за нивото да, за ниво трябват определен брой мили за една година. Всички са така, освен където срока е две години например...

Преди години, когато даваха 100% мили и за промоционални билети беше лесно да се получи висок статус, два междуконтинентални годишно + няколко къси и съм златен член с достъп до бизнес салоните. Ама то не е чак такава привилегия, след като има и Дайнърс ;)

 

ПП Едно време програмата на Aegean беше много изгодна за статус, с няколко полета даваха златен статус, който си оставаше валиден, стига да имате по един полет годишно с компанията. Това май се промени вече.

Редактирано от neuromancer
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 3/2/2018 в 21:22, Георги Матеев каза:

Препоръчвам програмите на Turkish и Avianca.

 

Мили в турската програма са ценни като цяло, тъй като това е авиокомпания с много дестинации, а и често правят промоции. Например, наскоро си взех двупосочен билет София-Грузия (Батуми)-София в бизнес класа за скромните 11250 мили + €190 такси. За сравнение същият билет излиза по търсачките с цена €1600. Също така взех вътрешен полет в Турция за супер смешните 3000 мили + 10 турски лири такси. Милите им имат доста приложения, дори да не са много като количество, което е важен детайл.

 

Avianca пък имат много добра онлайн търсачка, която показва и продава наградни билети на всички авиокомпании от Star Alliance (т.е. не само техни полети). Отделно, ако в близките години планираш пътуване към Южна или Централна Америка, техните мили ще те спасят от високите тарифи там. Пример, наскоро купих билет Кито (Еквадор) - Галапагос - Кито за 15000 мили + $55, а иначе същия билет се продава за около €450.

 

Според @makler и програмата на Aegean е добра, но за нея нямам лични наблюдения.

Към момента горещо препоръчвам Miles&Bonus, защото за разлика от Miles &Smiles на Turkish милите не изтичат и таксите по техните билети не са 190 евро и може да се купи награден билет за друга АК през сайта.  Самата програма има много преимущества спрямо всички останали, което ме кара да мисля, че в един момент и те ще направят промени и ако в близко време планираш Южна Америка не е зле да обмислиш Авианка. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Your Avios Travel Rewards Programme account is moving to the British Airways Executive Club

In the coming months, the UK Avios Travel Rewards Programme will close but Avios, the currency, will remain. We’re doing this to simplify the programme and further improve collection and spending opportunities. You’ll still be able to collect and spend Avios with many of the partners you do today, you’ll just have a new home to do it all from.

Връзка към коментар

Това е бившата Airmiles, предимно са ориентирани към онлайн шопинг. Ако човек не живее в UK е много малко вероятно да има отношение към тях.

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Така, да се похваля, че най-накрая успях да да извлека някаква полза от тия програми, които по принцип (както съм споменавал вече в темата) са ми доста мътни. 🤔
Оня ден купих едни билети за Френските Антили с Level. 

Бях  питал в чата на страницата на Iberia във FB дали може да се ползват авиоси за такива билети и те ми отговориха, че за полетите до Мартиника не можело и ми цитираха за кои дестинации ставало:
"From June 2017 you will be able to collect and redeem your Avios on LEVEL direct flights between Barcelona and Oakland (San Francisco Bay area), Los Angeles, Punta Cana and Buenos Aires. "

Аз обаче реших все пак да пробвам, понеже ми се намират едни авиоси на склад, и вече имаше опасност да минат 3 години и да изгорят. 
Оказа се че мога да ги ползвам и успях да купя 3 билета ORY-FDF-ORY вместо за по 228€, за по 134€ + 17559avios, или с други думи авиосите ми свалиха по 94€ на билет. 
Сега спецовете може да кажат, че е имало някакви по-добри начини да се ползват (обсъждахме го на последната сБирка) , обаче аз досега колкото и да търсех, все не им намирах приложение, а и вече щяха да изгорят, така че съм доволен, защото ми дойдоха много добре за тези точно билети!  🙂

Та мисълта ми е - някой ако се оглежда за билети с Level и разполага с авиоси, да го има предвид.
 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 7
  • Браво 4
Връзка към коментар
На 13.06.2018 г. в 17:17, Фичо каза:

Така, да се похваля, че най-накрая успях да да извлека някаква полза от тия програми

Е, и понеже никой не е съвършен 😁 - след като взех билетите, установих, че е можело да изцедя ощe, ако бях се сетил навреме да проверя, че Quidco връщат по £3.5 паунда на всеки закупен билет от Iberia на цена под £400. При общо 2х4 - 8 билета, щях да имам и £28 кешбек. 😁
Здраве да е🙂.
Иначе сигурен съм, че спецове като @Георги Матеев или @koliob, например, не биха направили такъв елементарен пропуск 😁

 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.