Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Децата ги комбинират с възрастен, стига да са на един билет. Ако са взимани поотделно (или групов билет 20 човека) не знам, все пак предполагам няма да правят проблем,ако им обърнете внимание.

Да, като направиш онлайн чекин има отделно гише само да се остави багажа. Това е малко по желание и ако има голяма опашка за другите гишета обикновено прелива към тази. 

Ако зададете предварително храна тя си се спазва, но трябва да спазвате мястото на сядане, иначе става голяма каша. Не знам може ли да сменяш храната по време на полета, вероятно не.

Апарата знам, че не се таксува по принцип и не бих го мислил, но не съм летял с такъв.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 32 минути , Георги Василев каза:

1. Летим София - Истанбул - Мексико. За дългия полет имаме да си изберем места и съответно ще сме си групата, но на краткия полет нямаме места, тоест по 14 евро са или случаен принцип (този ще ползваме), но имаме няколко деца на 12-13-14 години. Въпроса е системата ще го съобразили това да ги комбинира с някои от възрастните или и за тях ще важи където се паднат? Могат ли да пътуват по този начин сами?

 

Turkish не са Wizz или Ryan. Няма да ви разхвърлят из целия самолет, така че няма за какво да се притеснявате.

 

преди 33 минути , Георги Василев каза:

2. Не откривам конкретна информация за евентуалното наличие на WiFi на борда на големия полет. Гледах и сайта на туркиш. Мисълта ми е, ако някои е летял по този маршрут дали знае дали е само за бизнес класата или за всички. Респективно, ако е срещу заплащане как став номера? Ориентировачна цена?

 

Имат WiFi, безплатен достъп се полага само на членове на програмата им от ниво Classic Plus нагоре. Ето цените

 

преди 34 минути , Георги Василев каза:

4. При онлайн чекин предполагам се извършва същия и в деня на полета просто отиваме на гишето с бордните карти , за да си оставим големия багаж и повече не се занимаваме с тях? Че заради костюмите ще имаме някои от нас по два куфара по 20 кила и доста багаж за оставяне.

 

Check-in отваря 24 часа преди полета. Конкретно до Мексико като пътувахме, изобщо не ни издадоха бордни карти и се наложи да се редим на опашките на летището, за да ни дадат, въпреки, че бяхме само с ръчен багаж. Сега към Кения ни издадоха бордни карти и ако нямахме багаж за чекиране, можехме да не се редим, но пък сега бяхме с багаж и нямаше отделно drop-off гише, така че пак чакахме на опашките с нечекираните.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Георги Василев каза:

Здравейте. Имам няколко въпроса свързани с предстоящо пътуване до Мексико. Ще бъдем танцов ансамбъл и съответно на мен се падна честта да организирам местата, менютата и прочие. За пръв път съм с тази авиолиния, не очаквам затруднения в процесите, но имам малко конкретика за някои неща. Ще се радвам да споделите, ако знаете.

 

1. Летим София - Истанбул - Мексико. За дългия полет имаме да си изберем места и съответно ще сме си групата, но на краткия полет нямаме места, тоест по 14 евро са или случаен принцип (този ще ползваме), но имаме няколко деца на 12-13-14 години. Въпроса е системата ще го съобразили това да ги комбинира с някои от възрастните или и за тях ще важи където се паднат? Могат ли да пътуват по този начин сами?

 

2. Не откривам конкретна информация за евентуалното наличие на WiFi на борда на големия полет. Гледах и сайта на туркиш. Мисълта ми е, ако някои е летял по този маршрут дали знае дали е само за бизнес класата или за всички. Респективно, ако е срещу заплащане как став номера? Ориентировачна цена?

 

3, Храната, която предварително задавам...тя ли ще е или отново ще ни попитат на място? Тук въпроса идва заради дечурлигата. Имаме ли право на замяна на заложеното меню по време на полета или каквото сме задали предварително, това е?

 

4. При онлайн чекин предполагам се извършва същия и в деня на полета просто отиваме на гишето с бордните карти , за да си оставим големия багаж и повече не се занимаваме с тях? Че заради костюмите ще имаме някои от нас по два куфара по 20 кила и доста багаж за оставяне.

 

5. Някои летял ли е с апарат за сънна апнея? До колкото знам той може да мине като втори ръчен багаж и не подлежи на таксуване. Води се някаква специализирана техника. Попитах доктора ми дали ми трябва някаква документация, но той каза, че от години ги знаят тези апарати и реално просто го взимам в отделна чанта и няма проблем. Но все пак, ако някои знае или е летял с такъв.

 

Ще се радвам на тези пояснения! Благодаря и хубаво лято на всички! 

Допълнение от мен за храната.

Храната, която се избира е само, ако искаш някое от специалните им менюта според религия,диети,непоносимост към определени храни и т.н Ако не изберете нищо на борда си имат нормално меню с 3 опции за основното, от които да избирате. Освен ако нямате специални диети не избирайте от тези менюта. 

 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Георги Василев
преди 3 часа, Jorro каза:

Допълнение от мен за храната.

Храната, която се избира е само, ако искаш някое от специалните им менюта според религия,диети,непоносимост към определени храни и т.н Ако не изберете нищо на борда си имат нормално меню с 3 опции за основното, от които да избирате. Освен ако нямате специални диети не избирайте от тези менюта. 

 

Да, буквално преди малко ме "светнаха" по темата! Благодаря!

Връзка към коментар
Георги Василев

Здравейте пак. Отвори се чек ин-а но какво се поставя в полето за вида на документ? София - Истанбул - Мексико.....не трябва ли само червения паспорт? Визи нямаме, така че съм близо до отговора, но да попитам все пак и вас! Благодаря!

312.JPG

Връзка към коментар
преди 5 часа, Георги Василев каза:

Здравейте пак. Отвори се чек ин-а но какво се поставя в полето за вида на документ? София - Истанбул - Мексико.....не трябва ли само червения паспорт? Визи нямаме, така че съм близо до отговора, но да попитам все пак и вас! Благодаря!

312.JPG

Виза иска...на летището ще ви чекорат..

Връзка към коментар

Иска ли да се качи документ? Ако не, не може ли просто да си напишеш номера на паспорта?

За Мексико официално няма виза, интересно защо иска, друг път поне трябва виза като иска.

Връзка към коментар

Две новини от авиошоуто във Фарнбъроу :

 

1. Анонсират безлимитен уай-фай за всички пасажери и самолети до края на 2025год

 

 

IMG_3119.jpeg.449955646cf5f11b587c95b741c120a2.jpeg
 

 

2. Представиха и новата си бизнес класа “ Crystal “ , първите ретрофитнати самолети (777) с новият салон  се очакват през 2025г , новодоставени самолети -2026год

 

-https://www.youtube.com/watch?v=BKXYQXwhwk0

 

  • Харесвам 22
Връзка към коментар

Здравейте, не успявам да въведа данни за документи за полет при опит за чекиране. Полета е София- Истанбул- Бостън. София - Истанбул въвеждам паспорт, а Истанбул - Бостън виза и не става. Къде бъркам? Имам вече определени места, мога ли да отида направо на гишето на летището без бордна карта?

Връзка към коментар
преди 14 часа, Helloweena каза:

Здравейте, не успявам да въведа данни за документи за полет при опит за чекиране. Полета е София- Истанбул- Бостън. София - Истанбул въвеждам паспорт, а Истанбул - Бостън виза и не става. Къде бъркам? Имам вече определени места, мога ли да отида направо на гишето на летището без бордна карта?

Когато трябва виза за дестинацията, рядко става онлайн чекирането.

Отидете на гише и ще получите бордна карта, след проверка на визата.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Аз съм чекирала онлайн с виза, но с няколко шпагата - определено на Търкиш и уебсайтът и апп-ът не са им много юзър френдли.

 

Опитайте да сложите и за двата полета номер на паспорт, а визата като допълнителен документ. Ако не се лъжа, след като се маркира, че паспортът е български, излиза автоматично опция да се приложи номер на виза.
 

На място също става, както Mary е написала. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 часа, Mary каза:

Когато трябва виза за дестинацията рядко става онлайн чекирането.

Отидете на гише и ще получите бордна карта, след проверка на визата.

Благодаря, няма да се мъча повече.

Връзка към коментар

Здравейте. Предстои ми да закупя билети от Turkish Airlines за след няколко месеца и ми се иска да поразпитам няколко въпроса (сигурен съм, че всичко е супер описано и на техния сайт и ще го проверя в още повече детайли, но ми се иска да имам отправна точка като започна). Много ще съм ви благодарен, ако може да дадете малко насоки и се извинявам, ако вече са били отговорени, ама са се събрали доста страници (и да бъда напълно честен този път не успях да мина през всичко 😄😞

  • Тъй като полетите ще са чак за края на годината ми се иска да добавя някаква застраховка с възможност за отмяна. Дали има такава възможност директно по време на запазването на полетите и какви са точно условията. Това, което намерих беше свързано с доплащане на около 350 лева, с които си гарантираш, че в случаи на заболяване, невъзможност за пътуване (не съм сигурен поради каква причина), нужда от промяна на дати (предполагам причините са споменантите преди малко), имам право напълно безплатно да си отменя полета или да го насроча за други дати. Всякаква информация по тази тема, ще ми е супер полезна.
  • Miles&Smiles - ако разбирам правилно, няма нужда да се enroll-вам за тази програма, а още със създаването на профила си, автоматично ставам участник в нея. Не е нужно да имам кредитна карта (ако имам просто може по-лесно да трупам точки), за да мога да се възползвам от това да трупам точки на нея. Точките могат да се изхарчат или за някакви полети, или за промяна от стандартен към бизнес билет или за подобни неща. Правилно ли съм разбрал политиката на тази програма? И нужно ли е да направя нещо специфично, за да се възползвам от нея (освен да си букна полета, разбира се 😄).

Ако има още нещо, което е по-специфично, ще съм много благодарен дори да го споменете, за да мога да имам отправна точка и да си проуча в повече детайли. 

Благодаря ви предварително и пак се извинявам, защото знам, че повечето неща вече са били отговорени със сигурност, но реших да опитам да събера информация за няколко конкретни и вече да задълбая в тях.

 

Страхотен петък и невероятен уикенд!

Връзка към коментар
преди 3 часа, Zdravko Nestorov каза:

Miles&Smiles - ако разбирам правилно, няма нужда да се enroll-вам за тази програма, а още със създаването на профила си, автоматично ставам участник в нея. Не е нужно да имам кредитна карта (ако имам просто може по-лесно да трупам точки), за да мога да се възползвам от това да трупам точки на нея. Точките могат да се изхарчат или за някакви полети, или за промяна от стандартен към бизнес билет или за подобни неща. Правилно ли съм разбрал политиката на тази програма? И нужно ли е да направя нещо специфично, за да се възползвам от нея (освен да си букна полета, разбира се 😄

Не съм съвсем сигурен, виж си акаунта дали имаш Miles&Smiles номер, то ще си покаже. Точките се събират с полети, трябва или да купиш билета като си легнат, или да сложиш номера при чек-ин, или след полета от сайта да направиш retroclaim. За всеки пътник трябва акаунт, не с един акаунт за всички. Кредитната карта няма да ти свърши работа, ако има е за турски граждани.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, Zdravko Nestorov каза:

Здравейте. Предстои ми да закупя билети от Turkish Airlines за след няколко месеца и ми се иска да поразпитам няколко въпроса (сигурен съм, че всичко е супер описано и на техния сайт и ще го проверя в още повече детайли, но ми се иска да имам отправна точка като започна). Много ще съм ви благодарен, ако може да дадете малко насоки и се извинявам, ако вече са били отговорени, ама са се събрали доста страници (и да бъда напълно честен този път не успях да мина през всичко 😄😞

  • Тъй като полетите ще са чак за края на годината ми се иска да добавя някаква застраховка с възможност за отмяна. Дали има такава възможност директно по време на запазването на полетите и какви са точно условията. Това, което намерих беше свързано с доплащане на около 350 лева, с които си гарантираш, че в случаи на заболяване, невъзможност за пътуване (не съм сигурен поради каква причина), нужда от промяна на дати (предполагам причините са споменантите преди малко), имам право напълно безплатно да си отменя полета или да го насроча за други дати. Всякаква информация по тази тема, ще ми е супер полезна.
  • Miles&Smiles - ако разбирам правилно, няма нужда да се enroll-вам за тази програма, а още със създаването на профила си, автоматично ставам участник в нея. Не е нужно да имам кредитна карта (ако имам просто може по-лесно да трупам точки), за да мога да се възползвам от това да трупам точки на нея. Точките могат да се изхарчат или за някакви полети, или за промяна от стандартен към бизнес билет или за подобни неща. Правилно ли съм разбрал политиката на тази програма? И нужно ли е да направя нещо специфично, за да се възползвам от нея (освен да си букна полета, разбира се 😄).

Ако има още нещо, което е по-специфично, ще съм много благодарен дори да го споменете, за да мога да имам отправна точка и да си проуча в повече детайли. 

Благодаря ви предварително и пак се извинявам, защото знам, че повечето неща вече са били отговорени със сигурност, но реших да опитам да събера информация за няколко конкретни и вече да задълбая в тях.

 

Страхотен петък и невероятен уикенд!

Понеже съвсем наскоро направих и аз първа резервация с Търкиш, та изчетох и темата, ето коментарите ми:

- да, в порядъка на тази сума се доплаща за застраховка от Търкиш. Аз, след четене във форума, избрах външна застраховка, с Алианц Травъл. Виж в сайта им условията, по спомен може да се сключи до 3 дни след закупуване на билетите. 

- правилно си разбрал miles&smiles + допълнението, което са ти дали по-горе че трябва да си въведеш номера при резервиране (или след това), за да ти се начислят точки

- относно седалките в самолета аз все още се ориентирам... Все пак, да споделя опит в движение. Ние летим в края на месеца с дете. При резервиране не купих места (нямаше опция за безплатна), но няколко дни по-късно видях, че автоматично са ме сложили с детето на съседни места (което е нормално) а съпруга ми и другото дете (вече над 12, така че се води възрастен) нямат места. Още мисля как да процедирам с тях, но вероятно при чек ин на летището ще реша. 

  • Браво 1
Връзка към коментар

Мисля, че при чек-ин на машинките или онлайн ще може да се изберат места безплатно.

Относно промените, трябва да се чете какво пише за конкретния случай. Аз купувах последно още имаше останали от ковида неограничени безплатни промени и всичко си работеше на практика, онлайн.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 56 минути , neuromancer каза:

Мисля, че при чек-ин на машинките или онлайн ще може да се изберат места безплатно.

Ако за дестинацията е нужна виза, не става на машинките.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 26.07.2024 г. в 16:22, neuromancer каза:

Не съм съвсем сигурен, виж си акаунта дали имаш Miles&Smiles номер, то ще си покаже. Точките се събират с полети, трябва или да купиш билета като си легнат, или да сложиш номера при чек-ин, или след полета от сайта да направиш retroclaim. За всеки пътник трябва акаунт, не с един акаунт за всички. Кредитната карта няма да ти свърши работа, ако има е за турски граждани.

@neuromancer - тъй като си бях направил акаунта преди години, наистина нямам спомен дали съм се присъединявал отделно към Miles&Smiles или е станало автоматично, но изглежда, че имам такъв, така че ще го използвам при запазване на полететите.

Споменаваш следното "За всеки пътник трябва акаунт, не с един акаунт за всички". Тъй като ще пътуваме двамата с приятелката ми, това означава ли, че ако тя също има акаунт, който е присъединен към Miles&Smiles, мога ли през един акаунт да закупя полетите и за двамата и да се възползвам от точките? И ако да - КАК? Да съм логнат в моя акаунт и да добавя нейният membership number по време на регистрация? Благодаря ти предварително 🙂 

image.png.a3dfa5c0415b4c6fa30f18f98133d842.png

 

На 26.07.2024 г. в 16:35, Ерика каза:

Понеже съвсем наскоро направих и аз първа резервация с Търкиш, та изчетох и темата, ето коментарите ми:

- да, в порядъка на тази сума се доплаща за застраховка от Търкиш. Аз, след четене във форума, избрах външна застраховка, с Алианц Травъл. Виж в сайта им условията, по спомен може да се сключи до 3 дни след закупуване на билетите. 

- правилно си разбрал miles&smiles + допълнението, което са ти дали по-горе че трябва да си въведеш номера при резервиране (или след това), за да ти се начислят точки

- относно седалките в самолета аз все още се ориентирам... Все пак, да споделя опит в движение. Ние летим в края на месеца с дете. При резервиране не купих места (нямаше опция за безплатна), но няколко дни по-късно видях, че автоматично са ме сложили с детето на съседни места (което е нормално) а съпруга ми и другото дете (вече над 12, така че се води възрастен) нямат места. Още мисля как да процедирам с тях, но вероятно при чек ин на летището ще реша. 

@Ерика - много, много полезна информация и огромно благодаря. След като прочетох написаното, ми излязоха няколко допълнителни въпроса:

  • Тези застраховки винаги са ми най-трудното нещо за избор и буквално до последно не мога да избера. Има ли огромна разлика между Allianz Travel и Turkish Airlines застраховките (особено нещата невъзможност за пътуване, както и другите подобни) и дали можеш да споделиш повече информация защо избра тази на Allianz Travel. 
  • Както попитах и по-горе, дали имаш информация как стои въпросът, ако през моя акаунт закупя и двата билета (за приятелката ми и мен). Miles&Smiles важи само за моят билет или и за двата? Има ли значение дали приятелката ми също има акаунт, регистриран в програмата или не? 
  • Това също е доста интересен казус - няма ли политика, както при RyanAir да речем и 48 часа преди полета да имаш право на безплатни места, които да си избереш (вече не си ги избираш при нискобюджетните, но пък тук очаквам това да е възможно). Тази информация ще е също много полезна.

Огромни благодарности за цялата подробна информация!!!

На 26.07.2024 г. в 21:37, neuromancer каза:

Мисля, че при чек-ин на машинките или онлайн ще може да се изберат места безплатно.

Относно промените, трябва да се чете какво пише за конкретния случай. Аз купувах последно още имаше останали от ковида неограничени безплатни промени и всичко си работеше на практика, онлайн.

@neuromancer - тук визираш промяна на билетите или на местата?

 

На 26.07.2024 г. в 22:33, Mary каза:

Ако за дестинацията е нужна виза, не става на машинките.

@Mary - а какъв е най-добрият вариант за избирането на тези места - онлайн или при check-in? Тъй като явно има доста голяма разлика, ако пътуваш към място, на което е нужно виза и към такова, за което не трябва.

 

Много благодаря за всички за информацията. Пожелавам ви една страхотна нова седмица.

Връзка към коментар

Много се напрягяш за тези полети , а нещата са относително простички и праволинейни. Добавяш номера на Miles&Smiles за всеки пътник.Ако не ти даде добри места - на машинките на летището ще може да си избереш , ако има свободни от желаните от теб или ще помолиш агента на чекин.

В най-лоши1 случай ще се озовете на по-неудобни места , но на >99%  ще сте един до друг. Все пак  всички места в самолета трябва да се запълнят.

Относно застраховка - никога не съм правил външна или през авиокомпанията.През годините тук е имало добри отзиви за Алианц.

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 1 час, Zdravko Nestorov каза:

@Mary - а какъв е най-добрият вариант за избирането на тези места - онлайн или при check-in?

Обикновено онлайн изборът на места се заплаща.

На машинката или на гишето ще може да се избира от наличните места.

Ако разчитате на гишето, то е добре да отидете още при отварянето му, за да има по-голям шанс за преместване.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Спокойно, дават безплатни места, няма да те накарат да плащаш. Предварителния избор на места винаги е бил излишна глезотия за мен и не плащам, освен в редки случаи. Дали ще сте заедно не знам, винаги съм бил с деца и сме били заедно.

преди 2 часа, Zdravko Nestorov каза:

Тъй като ще пътуваме двамата с приятелката ми, това означава ли, че ако тя също има акаунт, който е присъединен към Miles&Smiles, мога ли през един акаунт да закупя полетите и за двамата и да се възползвам от точките? И ако да - КАК? Да съм логнат в моя акаунт и да добавя нейният membership number по време на регистрация? Благодаря ти предварително 🙂 

 

Купуваш от единия акаунт, вероятно още при попълването на имената ще те пита за Frequent Flyer номер нa другия пътник, ако не - по другите начини, които съм написал го добавяш.

Има и още един начин - влизаш в акаунта, гледаш предстоящи полети, и оттам може да добавиш други с номера на резервацията. 

Няма нужда от чак толкова подробни въпроси, тия неща ще ги разбереш като попълваш полетата като купуваш билета.

преди 2 часа, Zdravko Nestorov каза:

@neuromancer - тук визираш промяна на билетите или на местата?

 

Промяна на датите, както писах по-горе местата не ме интересуват никак. Ако държиш да ги сменяш, разцъкай из сайта, ще намериш как (или няма да може).

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Аз пък винаги си избирам местата, обикновено по време на закупуване на билета си има опция за избор - безплатни или платени (за по-добри места). Често и си доплащам, за да е комфортно и да знам, че няма да ме сложат в средата между други хора - това не го понасям.

Вчера в един самолет баща се моли на друг пътник да си разменят местата, за да може да седне до детето си. Ако попаднеш на някой който не иска (случвало ми се е), си е доста неприятно. А и с мъжа ми винаги искаме да сме заедно и по възможност само на две седалки. Така не ми се налага да се чудя как да събудя спящия като пън по 7-8 часа пътник до пътеката, а и мога да стоя на любимото си място - до прозореца. 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 14 часа, stanimir каза:

Много се напрягяш за тези полети , а нещата са относително простички и праволинейни. Добавяш номера на Miles&Smiles за всеки пътник.Ако не ти даде добри места - на машинките на летището ще може да си избереш , ако има свободни от желаните от теб или ще помолиш агента на чекин.

В най-лоши1 случай ще се озовете на по-неудобни места , но на >99%  ще сте един до друг. Все пак  всички места в самолета трябва да се запълнят.

Относно застраховка - никога не съм правил външна или през авиокомпанията.През годините тук е имало добри отзиви за Алианц.

 

@stanimir - благодаря ти за обратната връзка. Просто съм от типа хора, които обичат да са разбрали всичко още от самото начало. Не винаги се получава, но някак си съм по-спокоен (поне вътрешно). Надявам се в скоро време да стигна до резервирането на полетите и ще пробвам така, както го описахте по-горе (по един от изброените начини по-долу):

  • Добавяш номера на Miles&Smiles за всеки пътник
  • Влизаш в предстоящите полети, и оттам може да добавиш други с номера на резервацията (огромни благодарности на @neuromancer)
  • Да сложиш номера при check-in (без значение дали е на машинките или на гишето)
  • След полета от сайта да направиш retroclaim

За местата ще проверя какво ще ми даде още при запазването на самия полет (закупуването на билета), ако ли не ще пробвам, както вече описаха повечето колеги:

  • Запазване на места по избор още при закупуване на билета, ако има безплатни такива (@Mary спомена, че е вероятно да няма такава опция, но ще проверя още при закупуването на билета)
  • Ако няма безплатни, ще опитам да видя какви са опциите при check-in на машинките, тъй като мисля, че няма да са ни нужни визи
  • В краен случаи ще разчитам на гишето (и както @Mary отбеляза - ще отидем още при отварянето му, за да има по-голям шанс за преместване)

Относно застраховката на Алианц ще проверя за повече детайли какво се включва, за да преценя дали ми трябва или не, като ще съм много благодарен, ако @Ерика сподели полезен опит от първа ръка!

 

преди 13 часа, Mary каза:

Обикновено онлайн изборът на места се заплаща.

На машинката или на гишето ще може да се избира от наличните места.

Ако разчитате на гишето, то е добре да отидете още при отварянето му, за да има по-голям шанс за преместване.

@Mary - ОГРОМНИ благодарности за тези детайли. Страшно полезна информация!!!

 

преди 13 часа, neuromancer каза:

Спокойно, дават безплатни места, няма да те накарат да плащаш. Предварителния избор на места винаги е бил излишна глезотия за мен и не плащам, освен в редки случаи. Дали ще сте заедно не знам, винаги съм бил с деца и сме били заедно.

Купуваш от единия акаунт, вероятно още при попълването на имената ще те пита за Frequent Flyer номер нa другия пътник, ако не - по другите начини, които съм написал го добавяш.

Има и още един начин - влизаш в акаунта, гледаш предстоящи полети, и оттам може да добавиш други с номера на резервацията. 

Няма нужда от чак толкова подробни въпроси, тия неща ще ги разбереш като попълваш полетата като купуваш билета.

Промяна на датите, както писах по-горе местата не ме интересуват никак. Ако държиш да ги сменяш, разцъкай из сайта, ще намериш как (или няма да може).

@neuromancer - много благодаря за информацията. Знам, че понякога въпросите са ми повече, но... както написах и по-горе, обичам да съм подготвен 🙂 

  • Относно местата, ще действам, както описах и по-горе - ако има възможност още при покупката на билетите, ако ли не на самото летище при check-in. Но разбира се идеята е да си седнем заедно 😄 
  • По-горе съмаризирах информацията относно възможностите и ще проверя коя ще се получи при закупуването на билетите. ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ!!!
  • Доколкото видях в сайта на Turkish Airlines, много зависи от полета, дали е на промоция, на каква промоция е и т.н. относно промнята на датите. Затова и все още се чудя каква застраховка да избера и все още събирам информация. Външната на Алианц изглежда най-добрият вариант за момента.
преди 12 часа, Deja Vu каза:

Аз пък винаги си избирам местата, обикновено по време на закупуване на билета си има опция за избор - безплатни или платени (за по-добри места). Често и си доплащам, за да е комфортно и да знам, че няма да ме сложат в средата между други хора - това не го понасям.

Вчера в един самолет баща се моли на друг пътник да си разменят местата, за да може да седне до детето си. Ако попаднеш на някой който не иска (случвало ми се е), си е доста неприятно. А и с мъжа ми винаги искаме да сме заедно и по възможност само на две седалки. Така не ми се налага да се чудя как да събудя спящия като пън по 7-8 часа пътник до пътеката, а и мога да стоя на любимото си място - до прозореца. 

@Deja Vu - напълно съм съгласен с теб. Аз също бих предпочел да пътуваме заедно и да не е нужно да се помолиш на някого - стани, за да седна аз, тъй като не винаги хората биха искали, а и са си в правото, особено ако са си платили мястото 🙂 Затова и събирам толкова информация по темата, за да мога най-лесно да го направя при закупуването на билетите. Иначе... мястото до прозореца ми е най-любимо и на мен!

 

Благодаря ви хора. Изключително полезна и важна за мен информация. Продължавам да разглеждам нещата, че ще трябва и билети да се купуват 😄 Остават само детайлите по застраховката 😛 

 

Поздрави на всички и страхотен Вторник!!!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, Zdravko Nestorov каза:

Относно застраховката на Алианц ще проверя за повече детайли какво се включва, за да преценя дали ми трябва или не, като ще съм много благодарен, ако @Ерика сподели полезен опит от първа ръка!

Нямам опит все още, предстои ми пътуването с тази застраховка. Провери детайлите на покритието тук: www.allianz-assistance.bg или потърси във форума. 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.