Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 11 минути , era123 каза:

Купих билет от сайта на търкиш. Някой знае ли от къде мога да изтегля фактурата за тоя билет. Виждам цена и всичко, но никъде няма линк към фактура.

https://ebiletfatura.turkishairlines.com/tk/en

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Някой успявал ли е да си прехвърли милите от турците в Шел?

Ако имаш малко мили, като в моя случай, има повече смисъл да се прехвърлят там и да се използват за нещо.

Ето линк - https://www.turkishairlines.com/en-int/miles-and-smiles/redeem-miles/use-miles-for-fuel/

Обаче след това не мога нищо да направя. Писах на българския офис, но не мисля, че ще ги трогна и ще изберат да 'не ми получат' имейла.

Връзка към коментар

Тия точки Шел не бяха ли различни програми в различните държави, евентуално това да важи само за Турция? Тоест трябва да се регистрираш в турския Шел...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте,

При изпусната връзка, заради закъснял полет имам ли право на обезщетение, въпреки че ще ме качат на следващия полет?

Връзка към коментар
преди 5 минути , Plamsi каза:

Здравейте,

При изпусната връзка, заради закъснял полет имам ли право на обезщетение, въпреки че ще ме качат на следващия полет?

Според мен да, но зависи от причините за закъснението. 

Връзка към коментар
преди 3 минути , Eva eva каза:

Според мен да, но зависи от причините за закъснението. 

Освен ще пробвам и ще видя какво ще стане.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте, имам следния казус. закупени билети от промоцията, обаче едното човече, няма да може да пътува. Отивам в офиса  в центъра на София и питам, може ли да сменим името на пътника, т.е. да пътува друг. Не можело, но да съм пробвала като питам авиокомпанията да направи изключение. Понякога ставало. Та въпросът ми е дали някой е постигал успех в такъв случай?!

Връзка към коментар
преди 38 минути , Милена Модева каза:

Здравейте, имам следния казус. закупени билети от промоцията, обаче едното човече, няма да може да пътува. Отивам в офиса  в центъра на София и питам, може ли да сменим името на пътника, т.е. да пътува друг. Не можело, но да съм пробвала като питам авиокомпанията да направи изключение. Понякога ставало. Та въпросът ми е дали някой е постигал успех в такъв случай?!

Винаги могат да се правят изключения. На мен ми промениха полет , от обща резервация с още трима в нея и ме извадиха само за едната посока , пътувах след два дни с друга резервация , но имах сериозна причина и им изпратих документ.

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, Милена Модева каза:

Здравейте, имам следния казус. закупени билети от промоцията, обаче едното човече, няма да може да пътува. Отивам в офиса  в центъра на София и питам, може ли да сменим името на пътника, т.е. да пътува друг. Не можело, но да съм пробвала като питам авиокомпанията да направи изключение. Понякога ставало. Та въпросът ми е дали някой е постигал успех в такъв случай?!

Да, в две аналогични ситуации, в едната се съгласиха, в другата не.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравейте,спешен въпрос. Имам ореминаване орез Истанбул с Търкиш еърлайнс, ама ми изкисква докувм р за виза. Защо е  така? Не ми дава да се чекирам?

Връзка към коментар
преди 3 минути , Mihaela Dudovska каза:

Да.. извинявам се. Пътивам за Виетнам и си добавих инфото за визата, но не ми дава да продължа... 

На гише ще минете в точката на тръгване за бордните карти - ще искат да видят визите.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Eлектронна виза за Виетнам (А за Турция - не, разбира се). И да, минете на гише, на софийското/варненското летище. В случая това е eVisa. Примерно за Египет не минах през гише (само с ръчен багаж), за там  е Visa On Arrival. Така че зависи от дестинацията.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Здравейте! В момента сме в Бали и получих известие, че полета ще закъснее с 3.50 часа, което автоматично означава, че изпускаме полета си от  Истанбул към Варна. Следващият възможен е мисля на другия ден. Някой знае ли какво следва в този случай и докъде е по- добре да чекираме багажа? Имаме ли право на компенсация в този случай? 

Нямам никакъв опит в дългите полети, досега сме летели предимно в Европа. 

Връзка към коментар
преди 1 час, menki каза:

Здравейте! В момента сме в Бали и получих известие, че полета ще закъснее с 3.50 часа, което автоматично означава, че изпускаме полета си от  Истанбул към Варна. Следващият възможен е мисля на другия ден. Някой знае ли какво следва в този случай и докъде е по- добре да чекираме багажа? Имаме ли право на компенсация в този случай? 

Нямам никакъв опит в дългите полети, досега сме летели предимно в Европа. 

Ще ви настанят в хотел.

Компенсация -май няма - полетът е в посока към Европа от компания регистрирана навън.

Багажа аз бих си го чекирала до последната точка, като в ръчния взема необходимите неща за нощувка в Истанбул.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 26 минути , Mary каза:

Компенсация -май няма - полетът е в посока към Европа от компания регистрирана навън.

 

По европейския регламент наистина няма компенсация точно по тези причини, но с повече настояване пак може да се пробва с авиокомпанията през формата за фийдбек: https://www.turkishairlines.com/en-int/any-questions/customer-relations/feedback/

Май имаше случаи, в които са давали някакво обезщетение.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Aureliano каза:

 

По европейския регламент наистина няма компенсация точно по тези причини, но с повече настояване пак може да се пробва с авиокомпанията през формата за фийдбек: https://www.turkishairlines.com/en-int/any-questions/customer-relations/feedback/

Май имаше случаи, в които са давали някакво обезщетение.

Благодаря ви за отговорите. В най- добрия случай ще се приберем с 24 часа закъснение и се надявам поне  на някакво обещетение.С деца сме и е доста наприятна ситуация.  Хотелите, в които настаняват в централната част на града ли са? 

Връзка към коментар
преди 1 минута , menki каза:

Благодаря ви за отговорите. В най- добрия случай ще се приберем с 24 часа закъснение и се надявам поне  на някакво обещетение.С деца сме и е доста наприятна ситуация.  Хотелите, в които настаняват в централната част на града ли са? 

Нас веднъж при един по-дълъг престой ни настаниха в центъра, но специално ги молих за това. Накрая се съгласиха. Май принципно предпочитат да настаняват някъде по-близо до летището. Вероятно заради транспорта.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.