Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Някой знае ли с колко часа трябва да ми променят полет, за да ми разрешат да си сменя датата с ден по-рано?

Смениха ми един от полетите с 5мин😀, но явно не е достатъчно....

Публикувано:
преди 16 минути , Oshko каза:

Някой знае ли с колко часа трябва да ми променят полет, за да ми разрешат да си сменя датата с ден по-рано?

Смениха ми един от полетите с 5мин😀, но явно не е достатъчно....

Не е достатъчно, трябва да са повече от 20 мин. @Дани Магелани скоро беше питала  в офиса им. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
On 10/3/2024 at 11:50 AM, liliya said:

Не е достатъчно, трябва да са повече от 20 мин. @Дани Магелани скоро беше питала  в офиса им. 

На мен ми промениха с час един от полетите.Трябва ли да потвърждавам новият полет,че седи висящ в app-a.Но гледам в апликацията има бутони само Cancel и Change.Помня,че миналата година потвърдих промяната някъде.

Публикувано:
преди 2 минути , swimmer каза:

На мен ми промениха с час един от полетите.Трябва ли да потвърждавам новият полет,че седи висящ в app-a.Но гледам в апликацията има бутони само Cancel и Change.Помня,че миналата година потвърдих промяната някъде.

Да, защото издават нови билети. Обади се на  телефона в офиса в София и ще ти го оправят.

Публикувано:
преди 14 минути , sveto.slav.s каза:

Здравейте, колко време има човек да потвърди/промени или откаже сменен полет?

И аз това се чудех. Мисля че няма срок, надявам се някой да потвърди.

Публикувано:

Някъде из темите имаше графика на регионите в които е позволена безплатна смяна на дестинация при промени в разписанието.Някой сеща ли се дали съвпада с тази от таблицата за наградни мили или по-скоро следва IATA регионите ? 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 9 минути , Alexander каза:

За колко часа престой в Истанбул дават хотел ?

Знам, че трябва да се лети с варианта с  най-кратък престой.

Terms and conditions

·         Economy Class passengers having a connection time of 12 hours or longer and Business Class passengers having a connection time of 9 hours or longer can benefit from hotel service free of charge in case a transit flight with a shorter connection time is not provided for the related travel. (Note: For transit flights with a connection time shorter than the designated above, you will not be able to benefit from this service even if the transit flight with a shorter connection time is full.) For example, if passengers are provided with 2 different options for London - Dubai travel, as a flight with 6-hour connection time and a flight with 12-hour connection time, the passenger who has selected the flight with 12-hour connection time will not benefit from this service even if the 6-hour option is full.

We invite you to visit our web page for more details on:

https://www.turkishairlines.com/en-co/flights/hotel-service/

  • Харесвам 1
Публикувано:

То не опира само до "до колко часа престой в Истанбул", ами има и допълнителни условия.... Да няма опция за по-кратък престой от 12 ч. , пък вие да сте си изпрали по-дългия престой, заради хотела. А и трябва да е престой между два международни (спрямо Турция) полети.  Ако единият полет е вътрешен в Турция, не става. Това го казвам от личен опит. Примерно Анталия-Истанбул-Варна или Измир-Истанбул-София ... независимо от над 12-часовия престой в Истанбул, пак няма да дадат хотел. 

  • Харесвам 4
Публикувано:
8 hours ago, Alexander said:

За колко часа престой в Истанбул дават хотел ?

Знам, че трябва да се лети с варианта с  най-кратък престой.

😉

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 5.10.2024 г. в 17:22, stanimir каза:

Някъде из темите имаше графика на регионите в които е позволена безплатна смяна на дестинация при промени в разписанието.Някой сеща ли се дали съвпада с тази от таблицата за наградни мили или по-скоро следва IATA регионите ? 

@stanimir - бях попаднал на тези линкове по темата, ама не знам дали са релевантни:

Надявам се да са от полза 🙂 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:
На 6.10.2024 г. в 16:13, Hakkâri Spor каза:

То не опира само до "до колко часа престой в Истанбул", ами има и допълнителни условия.... Да няма опция за по-кратък престой от 12 ч. , пък вие да сте си изпрали по-дългия престой, заради хотела. А и трябва да е престой между два международни (спрямо Турция) полети.  Ако единият полет е вътрешен в Турция, не става. Това го казвам от личен опит. Примерно Анталия-Истанбул-Варна или Измир-Истанбул-София ... независимо от над 12-часовия престой в Истанбул, пак няма да дадат хотел. 

И аз това се чудя. Избрала съм полет София-Истанбул-Сидни с близо 15 часа престой в Истанбул, като Истанбул-Сидни е директен полет /това е най-краткият възможен престой за директен полет/. Опциите за по-кратък престой в Истанбул са с полети с още едно прекачване някъде из Азия. И аз се чудя дали ми се полага хотел. Писах им, но те ми отговарят с цитат на правилата, а не конкретно за моя случай.

Публикувано:

Според мен ако са се появявали други опции при покупката на билета, няма значение дали са с още един престой или не. То предполагам и вашия полет ще е със стоп, само дето е един номер на полет. Може да пробвате на гишето и ако мине...

  • Харесвам 1
Публикувано:
47 minutes ago, MayaS said:

Звъннете на офиса във Варна, винаги са отзивчиви. Ще ви разяснят за конкретния случай

Да бе те във Варна кога започнаха да си вдигат телефона?

Иначе гледате всички полети на датата на която летите и ако има с по-малко престой независимо колко стопа има няма да ви дадат хотел.На опашката последния път от 20 човека само на нас ни дадоха хотел.Те правилата са много ясно написани.

Публикувано:
В момента, achieva каза:

В София няма офис на посочения в сайта адрес. Никой не отговаря на телефоните. Днес звъннах на номера в САЩ, но и там идея нямат. Ако случайно имате телефон на варненския офис, ще съм благодарна да го споделите.

Закачен е най-горе на страницата.

Публикувано:

Когато последния път звънях на телефона във Варна, момчето ме пита, "защо звъните във Варна след като полета е в София". Обясних му, че никой не вдига телефона в София и той ми каза да пусна жалба, тъй като всички звънят във Варна и натоварването им е много голямо. Та затова, който е пробвал да звънне в София и не са му вдигнали, нека пусне жалба. Ето линк към формата за жалби на Turkish

https://www.turkishairlines.com/en-int/any-questions/customer-relations/feedback/

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Публикувано:

Относно правото на хотел, ясно че не трябва да има по-ранен полет от този който сме избрали. Обаче ако времето между 2 та полета е 17 часа, а има по-ранен където времето е 14 часа, което пак е повече от 12 часа, имаме ли хотел?

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 20 часа, swimmer каза:

Да бе те във Варна кога започнаха да си вдигат телефона?

Винаги, когато съм звъняла.

  • Харесвам 7
Публикувано:

Някой използвал ли е feedback формата на Turkish, за да помоли да му бъде възстановена сумата за закупени билети по медицински причини по изключение? Говорис с варненския офис и това беше предложението им. Базовата тарифа не включва рефънд дори по медицински причини. Всъщност май бихме се зарадвали и на ваучери, не задължително на връщане на пари, но не знам дали биха се съгласили по-лесно. 

Публикувано:

Да споделя нещо, ако се наложи и на друг. Модераторите могат да преместят поста в друга тема.

Анулирах полет. Написаха, че парите се връщат в картата. Оказа се, че съм платила с карта, на която изтече срока през август и аз анулирах в офис на ОББ. Поне това поисках.

Оказа се, че не са закрили заместващата я карта, която ме чакаше в друг офис на банката. В приложението си стоеше до средата на октомври новата карта с лимита, не активирана. В новата карта се появиха парите от търкиш.

А по телефона ми казаха от банката, че парите няма да бъдат приети, да си ги търся от търкиш и да им дам сметка. 

На приятелка от ОББ също са и отговорили от картовия център, че парите няма как да постъпят.

Не зная да се ядосвам ли, да благодаря ли на служителката, която ми "анулира" и взе старата карта.

Оказа се, че кредитния ми лимит не е закрит от нея. Сега вече го закриха по-компетентни служители. Новата карта също закриха.

Ще чакам 2 месеца още и ще ми прехвърлят парите от билета към разплащателната ми сметка.

Ако ви се случи, не вярвайте на телефонните консултации с банката, а търсете някой по-грамотен и настойчив служител.

 

Публикувано:
преди 52 минути , Дани Магелани каза:

Анулирах полет. Написаха, че парите се връщат в картата.

Каква класа беше билетът? Имаше ли неустойка/глоба при  конкретната класа?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   5 магеланци

    • Dango
    • Storm
    • Proletinaata
    • yordanov
    • lyube
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.