Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Привет на всички!

 

Предстои ни пътуване Варна-Ист-Манила. Тъй като сме 4-членно семейство дали има начин при чекиране местата ни да са едно до друго/в близост без закупуване предварително? В момента ако пробвам да закупя места в приложението са по 28евро на човек, което за четирима за общо четири полета би излязло колкото още един самолетен билет 🙂 Вие заплащате ли за места или мога да опитам да помоля любезно агента на летището да ни сложи в близост при чекиране без да си доплащаме? Оптимистично ли е? (ако е от значение 3 от билетите са закупени заедно а един отделно)

 

Благодаря!

Публикувано:
Преди 1 час, Gabriela Kristiyanova каза:

Привет на всички!

 

Предстои ни пътуване Варна-Ист-Манила. Тъй като сме 4-членно семейство дали има начин при чекиране местата ни да са едно до друго/в близост без закупуване предварително? В момента ако пробвам да закупя места в приложението са по 28евро на човек, което за четирима за общо четири полета би излязло колкото още един самолетен билет 🙂 Вие заплащате ли за места или мога да опитам да помоля любезно агента на летището да ни сложи в близост при чекиране без да си доплащаме? Оптимистично ли е? (ако е от значение 3 от билетите са закупени заедно а един отделно)

 

Благодаря!

Не купувам места. Отивам по-рано на летището и учтиво молим да ни дадат хубави места, особено за дългия полет. Ако сте на една резервация, би трябвало да сте заедно, но  завис и от вида на самолета. Поне 2×2 ще ви сложат.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Ако има деца, ще ги сложат автоматично до възрастен. Ако не, не знам дали ще е автоматично, но помолете на чек-ина.

  • Харесвам 1
Публикувано:
4 hours ago, muchachote said:

Не знам каква е ситуацията в случая, но понеже всички сте се юрнали да купувате презглава билети с turkish, (след което няма магеланец, който да не се жалва 24 часа, то за сменен полет, то за сменен час, то за променен маршрут, и т.н), ако става въпрос за полети до Латинска Америка, както допускам @Alexander в случая, хора, защо не залагате н а сигурното? Аз, лично, съм пътувал два пъти с Iberia и нямам и частичка оплаквания от тях. Нито смениха дати, нито часове, да не говорим за точност, комфорт, обслужване и храна в самолета. При по- ранно купуване на билета, не е мега- скъп! Но поне нямате никакви грижи и главоболия след това. Мнението ми е лично, не го натрапвам, давам го като съвет.

Аз имам коренно различно мнение за Iberia.Тази година летях с тях до Еквадор и връщане от Перу.Първо излиза по-скъпо-полет Варна Мадрид.Нощувка в Мадрид.Второ на връщане седалката ми беше счупена и 12часа се пързалях напред-назад.Стюардесите знаеха на английски само как е чай и кафе.Главната поназнайваше и като и показах как се пързаля седалката каза че ще уведоми инжинерите като кацнем.Което някакси не разбрах как решава проблема.

1 hour ago, Gabriela Kristiyanova said:

Привет на всички!

 

Предстои ни пътуване Варна-Ист-Манила. Тъй като сме 4-членно семейство дали има начин при чекиране местата ни да са едно до друго/в близост без закупуване предварително? В момента ако пробвам да закупя места в приложението са по 28евро на човек, което за четирима за общо четири полета би излязло колкото още един самолетен билет 🙂 Вие заплащате ли за места или мога да опитам да помоля любезно агента на летището да ни сложи в близост при чекиране без да си доплащаме? Оптимистично ли е? (ако е от значение 3 от билетите са закупени заедно а един отделно)

 

Благодаря!

Ние летяхме Варна Мале четирима и в двете посоки ни дадоха средните 4 седалки.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз вчера направих София-Истанбул-Мадрид-Асунсион на един билет през посредник (но първоначално си излизаше и в сайта на търкиш, а после последната отсечка изпълнявана от Air Europa спря да излиза като опция). Честно казано съм доволен за цената. През посредник излезна с още 60-70 евро надолу, като неудобството беше, че при промяна в полета посредника дава опция ден по-рано или ден по-късно да си избереш полет. При мен не беше болка за умиране.

Другия проблем беше, че търкиш не ми дадоха бординг пас в София за последната отсечка и трябваше в Мадрид да се редя на опашка, за да ми издадат там от Air Europa. И това го преглътнах, даже забравих, веднага след като ме качиха на Ролс Ройс 😀

 

 

20241107_003638.jpg

  • Харесвам 8
Публикувано:
преди 16 часа, stanimir каза:

Не трябва , виж на предната страница.

Давай поименно , едва ли Търкиш поддържат офис във Варна с повече от 2-3ма души.Кой го мързи и кой се гърби заради всички ?

Тук става въпрос за посещение на крака до офиса в София, жената (не ѝ знам името), ми свърши услугата. Sun4o е писал за варненския офис, но за обаждане по телефона.
Назад в темата поне два пъти е ставало въпрос, и са се обсъждали служителите в софийския офис, като за въпросната жена повечето мнения все са били негативни, При мен точно обратното - жената винаги се е старала да бъде максимално полезна в случаите, заради които се е налагало да отида до там. даже повече от необходимото, включително ми се обади да ме пита, дали съм получил на ел. поща потвърждението на новия билет. Единствената ми комуникация с двамата младежи беше за една информация, дадоха ми я, но това не беше нищо сложно или заплетено. 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Сънчо за Варна съм искал да каже, моя грешка. В Wizz преди време ги знаехме поименно , кой може и кой не може да свърши работа.Агент Димитър беше номер едно! Все едно имаше зъб на Wizz и раздаваше пари наляво и надясно.

В София едната девойка от Търкиш ме убеждаваше упорито как няма никакъв проблем с 65 минути прекачване на вечерен полет за Истанбул (точно по времето когато тоя полет редовно закъсняваше.) Смени го бързо де. В другите случаи никакъв проблем в София.Директно ми казаха - за в бъдеще пратете мейл или идвайте на място , по телефон едва ли ще ви отговорим.

 

Публикувано:
преди 17 часа, Alexander каза:

Имам, но промяната е с турските отсечки. Истанбул - Богота и обратно 

Е то няма как да ти променят отсечката на другата компания, при мен също промениха турската. Но това може би е причината да не можеш да направиш онлайн промяната. И аз не можех нищо да пипна.

 

преди 30 минути , stanimir каза:

Сънчо за Варна съм искал да каже, моя грешка. В Wizz преди време ги знаехме поименно , кой може и кой не може да свърши работа.Агент Димитър беше номер едно! Все едно имаше зъб на Wizz и раздаваше пари наляво и надясно.

В София едната девойка от Търкиш ме убеждаваше упорито как няма никакъв проблем с 65 минути прекачване на вечерен полет за Истанбул (точно по времето когато тоя полет редовно закъсняваше.) Смени го бързо де. В другите случаи никакъв проблем в София.Директно ми казаха - за в бъдеще пратете мейл или идвайте на място , по телефон едва ли ще ви отговорим.

 

Стоян се казваше пича, който свърши работа. Другият не се представи, явно и това го е домързяло да направи.

Публикувано:

Вчера вдигнаха във Варна, уж оправиха всичко, по-точно само потвърдиха минималните промени, като имах и промени с другата компания с по 10мин, но за тях казаха, че са потвърдени още преди да потвърдят.

 

чакам мейл от вчера следобед, ама няма за сега.

В момента за полетите с другата компания си седи едно малко червено удивително пред тях, не са червени целите както  бяха преди да потвърдят .

 

Явно че ще мине време и докато няма мейл, няма да е оправени всичко.

Публикувано:

Някой има ли представа къде мога да проверя причината за канселиран полет? На летището нищо не казаха, има някакво инфо от агенция, през която са купени билетите на част от групата, но бих искала да съм сигурна преди да пускам клейм. 

Публикувано:
преди 4 часа, Ивайла каза:

Някой има ли представа къде мога да проверя причината за канселиран полет? На летището нищо не казаха, има някакво инфо от агенция, през която са купени билетите на част от групата, но бих искала да съм сигурна преди да пускам клейм. 

Пробвай през акаунта им в WhatsApp

Screenshot_20241112_123346_WhatsApp.jpg

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 4 часа, Ивайла каза:

Някой има ли представа къде мога да проверя причината за канселиран полет? На летището нищо не казаха, има някакво инфо от агенция, през която са купени билетите на част от групата, но бих искала да съм сигурна преди да пускам клейм. 

Кой е полетът?

Публикувано:
преди 19 минути , yordanov каза:

Кой е полетът?

TK1030, SOF - IST, 21:40ч. , 1 Nov 2024, канселиран, информация от тур. агент - заради птица в двигателя.

Публикувано:
преди 9 минути , Ивайла каза:

TK1030, SOF - IST, 21:40ч. , 1 Nov 2024, канселиран, информация от тур. агент - заради птица в двигателя.

 

Някой ако има членство в flightradar24 може да погледне какво се е случило със съответния самолет. За съжаление без членство може да виждаш само до 7 дни назад. 

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 11 минути , Ивайла каза:

TK1030, SOF - IST, 21:40ч. , 1 Nov 2024, канселиран, информация от тур. агент - заради птица в двигателя.

Кода с който е канселиран и регистрирано е:

 

  • Харесвам 7
  • Благодаря 1
Публикувано:

Трябва да купувам билети за 4 човека с Turkısh aırlınes за м.март 2025.Бихте ли ми казали дали тарифата EcoFly (най-евтината) позволява евентуална смяна на билета, ако се наложи. Пътувала съм с тях, но никога не ми се е налагало да променям нещо. И тъй като сега ще пътувам с хора, които не познавам много добре, бих искала да съм сигурна. Благодаря ви!

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
На 8.11.2024 г. в 1:43, wilks каза:

Тук става въпрос за посещение на крака до офиса в София, жената (не ѝ знам името), ми свърши услугата. Sun4o е писал за варненския офис, но за обаждане по телефона.
Назад в темата поне два пъти е ставало въпрос, и са се обсъждали служителите в софийския офис, като за въпросната жена повечето мнения все са били негативни, При мен точно обратното - жената винаги се е старала да бъде максимално полезна в случаите, заради които се е налагало да отида до там. даже повече от необходимото, включително ми се обади да ме пита, дали съм получил на ел. поща потвърждението на новия билет. Единствената ми комуникация с двамата младежи беше за една информация, дадоха ми я, но това не беше нищо сложно или заплетено. 

Бихте ли споделили къде е офисът на Търкиш в София. На адреса, посочен на сайта им, офис няма.

Публикувано:
преди 10 минути , achieva каза:

Бихте ли споделили къде е офисът на Търкиш в София. На адреса, посочен на сайта им, офис няма.

Това си им е адресът, влизаш вътре в сградата и се пада вляво от входа: 

София център, бул. „Цар Освободител“ 14, 1000 София

 

Screenshot_20241125-113650.png.2ba632d7a24ad4dabc11d34b4d067409.png

  • Харесвам 4
Публикувано:

Благодарение на вас посетих офиса на ТА. Попитах защо на сградата няма абсолютно никакъв знак или табела, че офисът им е вътре. Господинът беше много любезен и отговори, че откакто има магазин на Chopard откъм улицата, не им разрешават да сложат табела...

  • Шок 1
  • Замислям се 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Здравейте, едно питане относно канселиране на полет от Търкиш на билети, които нямат опция за канселиране. Причината е здравословен проблем и мисля, че някой има опит с такъв казус. Има ли възможност да се канселира и да се издаде ваучер например? Или направо да питам в офиса в София?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • Kamelia
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.